-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pocee
senior tag
válasz pakriksz #41407 üzenetére
pedig jobb ha hozzászoksz ehhez a hozzáálláshoz,és igen én sem adnám oda,hogy nyugodtan vidd el hátha kirohan eléd egy macska és laprateszed a motort mert amatőr vagy,megmutattad a pénzed és,megköszönöd,elnézést kérsz és nekem meg van egy törött motorom...nyilván nem vehetem el a nálad lévő pénzt...autót is úgy adtam el,hogy igen ki lehet próbálni pénz nélkül úgy,hogy beült mellém és elvittem egy kanyarra.vagy honnan tudhatom,hogy nem hajtasz el? De természetesen megértelek Téged is és én sem adnék pénzt a másik kezébe,vinnék egy harmadik embert,az eladó előtt odaadnám a pénzt a cimborámnak és biztosítanám az eladót ha hülyeséget csinálok a pénz rá száll,még ez sem biztos szitu az eladót tekintve,de egy fokkal talán bizalmasabb.
Régen volt egy szitu,kint motoroztunk egy mellékúton viszonylag sokan,és kihoztak egy 954rr-t,hogy majd jön egy cimbora mert ki akarja próbálni mert motort akar venni stbstb,cimbora még nem motorozott,de mellékút nincs forgalom kuplungot tudja kezelni,felnőtt biztos nem lesz baj, hagy menjen,jelzem ismerték egymást,elment,decsaknemjön,decsaknemjön nézzük már meg,hát csóri megijedt a kanyarban már kis sebességnél,ráfékezett a motor felállt és lerohant egyenesen,nagy baj nem lett,de ha tetszett neki ha nem vett egy 954rr-t
Xeals: yuasa
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz pakriksz #41413 üzenetére
Félre ne értsd,nem vitatkozom Veled,de akkor sem adom oda senkinek,már attól hullik a hajam amikor elmegyek haverral krosszt venni és szanaszét tépi próbakör alatt,hogy mennyire erős.nekem ég a pofám.
de gondolj csak bele,elmész kipróbálni egy 5milliós panigale-t,eldobod egy kutya miatt,mit mondasz?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #41462 üzenetére
Nem vagyok szakember,de én is azt akartam venni a CB-be és az eladó aki egyben a bolttulaj lebeszélt a 300v factoryról,hogy azok az olajok versenykörülmények között fejtik ki igazán a hatásukat és ha nem pályázok akkor felesleges mert nem fog "olyan" jól dolgozni az olaj,már csak az ára miatt is elhittem,aztán raktam bele fuchs 10w40-t,olajcsere óta annyira finoman dolgozik a váltó,hogy ég és föld az érzés.
De amúgy nekem is a motul az etalon,krosszba nem is raktam mást.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Ezekkel a lassan poroszkálok,nem lehet baj hozzáállással az a baj,hogy ezek mindig a legnagyobb tanítók,valahogy mindig úgy jön ki,hogy neked pont a 20 cm-es jégfolton kell lassítanod vagy vészfékezned,és ha a motor eleje egyszer elindul lefeküdni,lesz e annyi rutin hogy pánikból elengedd a féket,hogy jobb esetben visszaálljon,vagy szorítod a pánik miatt és tuti perec?ráadásul egy cruiser motort szerintem 2xer olyan nehéz megfogni mint egy sportot,nehezebb,hosszabb tengelytáv,apám chopperével(vt750) halálfélelmem van 100 felett,ezért csak tankolni viszem el ha megkér.De ne legyen senkinek baja,a másik az ízület,"fiatalon" nagyon aktívan motoroztam farmerban polóban rövidgatyában,hidegben,és mindig pofánröhögtem mindenkit aki azt mondta megbánom...nincsenek nagy fájdalmaim,de egy 25-30 km futás után szólnak a térdek,hogy NEMÁ!
Szóval aki hidegben nyomja,tényleg használjon izületi pontokon melegítést.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Nyilván nem átgondolt hülyeséget beszélt a kolléga,kifejeztétek az indulatot,biztos elnézést fog kérni,hagyjuk.
Összeteszem a két kezem,hogy még csak városi se vagyok.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #41665 üzenetére
ez elég fura vélemény,úgy ítélsz meg valakit,hogy nem is ismered,mert magadnak felállítottál egy normát?
attól,hogy valakinek motorral van kedve menni 10 métert attól még nem suttyó,lehet,hogy évente több száz emberen segít,mert megteheti.ha ezt ruha nélkül teszi akkor is az ő dolga,vállalja a felelősséget érte ő,nyugodtan lehet az a véleményed ami,egy szót sem szólok érte,de amint publikálni kezdik ezeket a dolgokat,nálam bocs de leveri a biztosítékot.Akinek kabrió autója van az is magamutogató?mert van egy életérzése?(nem szeretem a cabriót) és a legalapabb 3000 forintos nokiával is lehet telefonálni,minek komolyabb? áááááááááááááááááMr.Brightside
-
-
Pocee
senior tag
válasz 30z.Samu #42217 üzenetére
Na ezért nem kell a kezdőknek egyből 600 motorokat ajánlgatni...ez baromság,hogy ha valakinek elég finom a csuklója akkor nyugodtan vegyen "nagy" motort...egy 1000-t vagy nagyobbat is lehet finoman terelgetni.de már az 5-600 is akkorát tol egy kettőbe hogy egy rutintalan megijed.semmi gond nincs abból,hogy 125-250el akar kezdeni...főleg ha nem bízik magában és mindig mindenki meg akarja győzni a kezdőt,hogy apám vegyél csak nagyobbat.lehet azzal lassan is menni.az 1300as busával is lehet jámbor módjára motorozni.miért nem azt javasoljuk?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Laraxior #42279 üzenetére
jó,tegyük azért hozzá,hogy ez tipikusan olyan hobbi amit vagy rendesen csinálsz és számolsz a kiadásokkal vagy hozzá sem érdemes fogni mert ha megpróbálsz spórolni egy alkatrészen azon fog pont elmenni,sokan azt hiszik lesz turbo akkor király,de kovácsolt dugót nem raknak mert költség...persze,hogy elolvad.
de azért az is hülyeség,hogy egy szett árából már komoly sportkocsit lehet venni...persze lehet de az nem fog mosolyt csalni úgy az arcodra mint egy kis méregzsák és aki ilyet épít az tudja,hogy nem 20 évre épít.
Tessék,nyilván nem napi használatra tervezték,de lehet jobban szeretném mint egy bugatti veyront amire egy szett gumi 20millió forint.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Ugye ez a siratóasszonyosdi lemegy gyorsan és nem kell tavaszig olvasgatni a szörnyülködéseket ahogy szép lassan egy-két ember rájön,hogy létezik tél is az évben,amikor nem vagy nehezen lehet motorozni?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Hál'istennek nem láttam a videót,mert törlődött,nem értem emberünk miért háborog másokon amikor ő is követ el hibákat és jön azzal,hogy biztos mi is szabálytalankodtunk már...persze mindenki szabálytalankodik,nap mint nap megteszem itt-ott,de utána nem megyek be egy fórumba és kezdek el reklamálni mert egy autós nem indexelt és ezért motorral követem,hogy felvételem is legyen róla hogy a paraszt nem indexel...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #43176 üzenetére
Inkább a suzuki ha kettő közül kell választani,az alkatrészellátás szempontjából szerintem jobb vétel.
A gasgas igen ritka darab.A suzuki azért nincs annyira meghegyezve szerintem,hogy aggódni kellene az üzemórákon,olaj csere légszűrő csere legyen meg és a világból kivisz.harcikoca: az egy nehéz enduro,nem is tennék rá crossgumit mert kövön lerázza mindened,de ha csak homokon mész akkor sem tennék túl vastagot,ugyan úgy romlik a kormányozhatóság mint egy utcai motornál,fékezz hátsóval,a crossgumi nagyon gyorsan elkopik már kis aszfalttól is!
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz dellfanboy #43180 üzenetére
mi a baj vele?oké hogy nem környezettudatos,de még mindig olcsóbb mint egy 4 ütemű.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #43191 üzenetére
és miért gasgas? attól,hogy van magyar importőr tudod mibe kerül itthon gyári alkatrészt venni Te gyerek?
Komolyra fordítva...nézzél 250es japán négyüteműt krosszt,már ha ez a cél.a haverom most cserél hengert a crf450en,itthon két honda szalon is 280-290ezret mondott neki...megvettük 70ért Amerikából a zsír új gyári! nem utángyártott hengert.Hidd el a gasgas importőr nem fog téged szponzorálni,ráadásul nem egy pörgős márka így lehet még inkább profitot kell termelnie,nem tudom.
A másik hogy ez tényleg üzemórás a suzukival szemben,dugó,hajtókar,főtengelycsapágy,szelepek,olajcserék 10-15 óránként,nem turkálok a zsebedben,de ha ilyet veszel erre locsolnod kell a pénzt mert összeomlik,vagy eladod szupermegkíméltkéntMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
tuti Dexar az,csak van egy másik regje
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz pityaa23 #43456 üzenetére
volt hornet 600asom 2001-es újan vettük,5 évet 36ezret hajtottam bele.semmiképp nem unalmas,inkább x idő után ha fogékony vagy rá ki tudod nőni a teljesítményét,de hozzáteszem,hogy most cb1000r van és nagyon keményen kell húzni hogy elhagyja a 600ast,szóval hidd el hogy nem unalmas,baja soha nem volt a kopó dolgokat leszámítva,nekem puhának tűnt az eleje ezért kapott egy progressive szettet,de az sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket,de jobb lett kicsivel.ha kérdésed van szívesen válaszolok.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Én is drágább ruha párti vagyok,de szerintem az a baj,hogy sajnos olyan a társadalom,hogy aki nem engedheti meg magának a felső kategóriát az már megbélyegezve érzi magát.Joggal,mert minden fórumon mindenhol csak az oltás megy,hogy a drága kell!!!Akik ezt mondják sokszor nem értik,hogy vannak akik komolyan nélkülöznek ahhoz,hogy hódolhassanak a hobbijuknak.És ne gyertek azzal,hogy tudvalévén ez drága hobbi,nem mi döntjük el,ki mit hobbizzon.
Nem fogok álszenteskedni,16éves koromtól fogva nagymotorjaim voltak,és kb 25 éves koromig a bukón kívül semmim nem volt,nagyon felesleges elköltendő pénzem se mondjuk,de le is szartam,imádtam motorozni,igen gyorsan is mentem,nagyon gyorsan,de tudtam,hogy nem hibázhatok(de nem azért mert nincs rajtam ruha)
És ez semmiképp nem vagánykodás,hanem nem volt miből,persze néztem én a cuccokat,de csak néztem.
Soha nem volt közúti balesetem de ez szerencse dolga,crosson ahol minden védőfelszerelésem megvolt kétszer is "szétszakadtam"
csak azért mondom,hogy ez szerencsétlenség volt,nem pedig a védőfelszerelést hivatott kontrázni,KELL,és most hogy van egy tündéri kisfiam,neki is kell majd,anélkül nincs motor.
Javasolhatunk olyat is,hogy ne vegyen drágább cuccot,hanem a különbözetből menjen veztech. tréningre,gondolom nem egy hülye felvetés,mert ha valaki szerencsétlenül esik,lesodorják,elkap egy fát,egy oszlopot,kanyarban kisodródik elkap egy fát,ezek elég életszerű esetek...jó eséllyel meghal,csillivilli ide vagy oda.Komfort érzet...persze,minőségi anyaghasználat...persze,csúszásnál,borulásnál kisebb sérülésveszély...persze.nem vitatom.
egy barátom,elcsúszott teljes védőfelszerelésben,egy oszlopban megakadt a feje és eltört a nyaka,ha nincs ott az oszlop,karc nélkül megússza.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Outlander #43775 üzenetére
Tényleg nincs igazad,a bontószökevényes az egy "újonc" kérdése volt asszem szó szerint úgy hogy érdemes 50k felett motort venni vagy csak bontószökevények vannak?és erre korrektül reagált a brigád hogy nagyon sok jó motor van 50k felett,és vannak működő jó motorok 150k-val is.
Amíg nem próbáltál két sisakot hosszabb távon tartósan addig ne alkoss véleményt,és ne mindenféle tesztből indulj ki,iránymutatásnak jó,de ha neked nem válik be,valami miatt akkor mi van?
ezekkel az olcsóbb sisakokkal egyébként annyi tapasztalatom van,hogy 1-2 év után málik a belseje,törés tapasztalatom nincs se olcsóval se drágábbal,de komfort és időtállósság szempontjából mindenképpen a 100as kategória nyert az 30-50-el szemben.szerk:
pityaa23: én várnék a helyedben,túl sok olyan dolgot soroltál fel ami engem továbblépésre sarkall azonnal,nem tudom honnan hozták,de az olaszok nem sajnálják a gépet.plusz ha el vannak adva a cuccok akkor minek úgy hirdeti?egy,kettő amikor vettem valamit a motorra,az gyárit azonnal bekartonoztam padlásra,hogy meglegyen,ha egyszer eladásra kerül a dolog,jó pont,persze lehet volt rá jó üzlete,de elgondolkodtató.Ne kapkodj,szerintem.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz Czimby #43796 üzenetére
Jó,de azzal akkor sem buksz semmit ha felhívod,mint,hogy kapkodva megveszed első motorod,amit utána csak szerelgetsz.Amit linkeltem 3 évvel fiatalabb és vagy 120al olcsóbb.ha kamu,kamu,nem vesztett semmit ha felhívja,mint hogy megvegye a drágábban és sok kétes dologgal rendelkező motort.
Nincs szezon,ráér,de még akkor sem kell elkapkodni ha szezon van.Szerintem.
Haverom tipikus faszsága:mondja - kell egy 450es cross,de most kell,azonnal,találtam egyet, tök fasza állapotú a hirdetés szerint.elment,megvette.most rendelt hozzá 350ezerért cuccot,gratuláltam neki.
A legnagyobbat akkor röhögtem amikor elmesélte,hogy megmozgatta a hátsó lengővillát és lógott egy centit,a tulaj meg azt mondta,hogy ez a gyári tűrés ennyit lógnia kell,a barom még el is hitte,de ne felejtsük el,hogy van egy 450ese,amit még szinte nem is vett olcsóbban a piachoz képest.
Nem szabad elkapkodni,még akkor sem ha látszólag álmaid motorja van előtted.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Something_ #43819 üzenetére
Erre a jogsi nélkül Pesten csak robogóval,csak 70el,azt mondanám,hogy nincs olyan,hogy csak kicsit szarsz be...ha kicsit beszartál,akkor beszartál.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #43987 üzenetére
Leesett,volt,köszönöm.Krossznál használtam,de ott félpercenként ugrottunk 20-30 métereket ahol elég nagy volt a hibalehetőség.Utcán eszembe se jutott,mert annyira nem volt kényelmes,krosszon elment az üléspozició miatt.
Félre ne értsd,nem kötekszem,és mindenki saját lelkiismerete szerint költse el arra a pénzét amire akarja,de most ez olyan,hogy mond le az éves túratervet és vegyél inkább Dainese felfújódó kabátot.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #43989 üzenetére
Érdekes meg jó dolog,de nincs rá szükségem,és tudom,hogy bármikor szükségem lehet rá...én kockáztatok.
És nem vitázok!Tényleg jó dolog,csak nekem utcára már túlzás kategória,vanegy olyan vonal,(de szigorúan szerintem)amit nem lépek át.ugyanakkor mindenkinek tudnia kell hogy ez egy kurva veszélyes hobbi és ha titán testpáncéllal vonod be az egész tested akkor is meg tudsz halni,az autóban nem húzunk bukót illetve nem csöveztetjük be a mercit,hogy még biztonságosabb legyen,mert egy határ után már nem ésszerű,nagyon ügyesen eladják ezeket,a dolgokat mondván az életed a TÉT!nézz magadba( ne Te Archer) ha igazán vigyázni akarsz magadra,motorra sem ülsz...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz V.Stryker #44141 üzenetére
Pont most cserélünk váltót,a haverom 450es krosszban,felénk elég mély a homok és ez nem igazán teremt ideális körülményeket a kuplung nélküli váltáshoz,de csinálja,namármost a váltókörmök sarkai úgy le voltak kerekedve,hogy egyes fokozatokban nagy gázra kilökte az adott fokozatot.
szóval ha nem vagy rákényszerülve a versenytempóra szerintem ki lehet bírni azt a kuplungkar behúzástMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Amúgy nem igazán értem a topikot,néha a kezdőkkel meg akarja vetetni mindenki a 600as sor4et 80-120 lóval mondván,hogy ha ésszel használod nem lesz baj,de a 40lóerős egyhengerestől meg eltanácsolják,mert az egyhengeres.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Még annyit,hogy gyors átnéztem az amerikai alkatrész oldalon az árakat,gyári minden,így jött ki,hogy komplett kuplung szett 180dollár,ha a váltóban kell a fogaskerekeket cserélni akkor 960dollár,ami itthon ennek a többszöröse is lehet.szóval én simán elváltom szépen a motort kuplung nélkül,mégis inkább használom a kuplungot,mert az alkatrész árakat figyelembe véve nem kérdés melyiket jobb cserélni,a másik,hogy nekem anno a horneten 32000nél fáradt el a kuplung kopó lamellája nem is az egész,balfasz váltásnál a fogaskerék lehet már 10000nél elfáradt volna.
De mindenki maga döntse el.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz stereodead #44158 üzenetére
ez egy sima magasszárú utcai cipő,semmi több szerintem.
szerk: kisebb merevítésekkel
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs