-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hú de szigorú helyekre jártatok.
Ma reggel fincsi idő volt. Ma megtanultam milyen 60ról úgy megállni, hogy érzed: jobb ha kihagyod a kanyart.
-
-
Ez hol van pontosan? Pécsről hazafelé eljöttem itt, de nem álltam meg.
-
"Találtam" mennyi?
Vredestein gumikról mi a vélemény? Mert jövő év elején tudok szerválni a motorra. Hollan piacra szánt darabokat. Egyre több helyen hallom, hogy két gumi között is van különbség ha pl svájcba vagy pl MO-ra szánják. Kaptam olyan tanácsot is, hogy amire az van írva, hogy made in europa az = román. Amire az van írva, hogy france vagy bármi, azt inkább szabad megvenni.
De a lényeg, hogy Vredesteint sokkkkal olcsóbban tudok szerezni mint bármi mást és az holland piacra szánt lenne.[ Szerkesztve ]
-
Na talán ma volt az utolsó élménymotoros nap? Kipróbáltam azokat amiket egy korábban linkelt videóban láttam és valóban úgy van.
Ma nagyon nem akarta az igazságos a GS, mert megálltam ilyen 30 percekre vagy még többre és mire indultam volna tovább kihűlt. Vagy megy az ember tartósan vele, de kis táv sok szünet nem nyerő felállás. Márpedig az utóbbi volt ma.
Okosságokat mindenki tud mondani a motorozásról, ma is kaptam tanácsot olyantól aki még csak nem is ült motoron. Vérbeforgó szemmel mosolyogva. -
Ignition Starter Relay - Egyre jobba várom a telet, hogy alkothassak.
-
Nektek mialatt forog az önindító a világítás kikapcsol?
Szerk: Akkor nekem is így lesz.[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #28136 üzenetére
Miből tart megcsinálni olyanra ami jót tesz az akkunak? Már most lemennék, de este van.
Öröm olvasni!persuader! Az h kimértem a gyújtás ráadásakor óriási áram folyik a lámpák miatt. Ha nem világítanak indítás alatt ami nem picit rántja meg az akkut, akkor kíméli.
ujskodas! Típus évjárat? A többieknek tudom, h naaagy motorjuk van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #28140 üzenetére
Tudom tisztában vagyok vele, de ha nem mennek a lámpák jobb az akkura nézve, mert nem kell még a lámpákat is táplálni mialatt folyik az a sok sok amper.
Az h kimértem a gyújtás ráadásakor óriási áram folyik a lámpák miatt >>Ezt az áramot fogom kivenni a körből. Nem tudom mindig csak én értem amit írok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #28142 üzenetére
Jaj ne bántsál már. Nem szokásom gányolni, inkább azt szoktam javítani és hangosan szidni a szakikat.
Mondtál valamit amikor semmit sem tudsz arról mivel töltöm a napjaimat. Szépen mondva nem szép dolog, nem szépen meg elmész tudod hova.
Részemről befejeztem.[ Szerkesztve ]
-
válasz polimorf #28174 üzenetére
Egy picit nincsen túllihegve ez az akku téma?
Igaz senkit nem érdekel, de 5.1 A kulcs elfordításakor. Ha lehúzom a fényszórót akkor csak 1.26 A. A hátsó helyzetjelző marad, inkább mint esetleg valahol ne lássanak.
Villany + indexek 10-12A. És még nem jár a motor. Alapjáraton 13V felett tölt, de megpörgetve sem megy 14.5V fölé, ez is inkább csúcs.[ Szerkesztve ]
-
válasz polimorf #28178 üzenetére
Haveromnak van motor akkukhoz töltője. Egy adapter csíptethető véggel. 13.8V 0.6A. Arra találták ki, hogy karban tartsa az akkut télen, de aki türelmes töltheti is.
Nekem egy akkus műhely áll rendelkezésre ha valamit csinálni kell. Csak ami bent van annak már mindegy. Most néztem, után is kellene tölteni ha télen szerelni akarok a motoron.
Tegnap nem csak itt hanem élőben is sok tanácsot adtak hol erről hol arról, mind motor ügyben, itt borult ki a bili. Ált csak bólogatok, úgy is befejezi az illető ha látja, hogy egyetértek, látszólag.
Néha nehéz szabadulni, főleg az 50 felettiektől.[ Szerkesztve ]
-
válasz csongi #28196 üzenetére
Neked az a rész kell igen.
Úgy indult, hogy az lesz, de nézd azt, hogy amikor az indítómotor forog akkor az akkufesz leesik 4v körülre. Melyik az a relé ami stabilan képes húzva maradni ilyen körülmények között és ott van az is, hogy a gomb lenyomásának pillanatában az indítómotor zárlati helyzetben van, baromi nagy árammal + a relének húzási ideje van. Persze megoldható, veszek egy másik önindító relét (mivel annak speciális jellemzői vannak!!!) és máris működik.
Ezt a dolgot 4 féle képpen tudtam volna megoldani.[ Szerkesztve ]
-
válasz csongi #28198 üzenetére
A gyári kondival 3 másodperc volt, az kevés. 10 körül lesz.
Ha lefullad a motor akkor nem ejt el a relé, csak akkor ejt ha off ba forgatom a kulcsot azaz elveszem a tápot az IC-től, még akkor sem ejt el ha a piros vészleállítóval állítom el a motort. Azért bújtam a szervizleírást. Meg kell hagyni nagyon ötletes a rendszer. A legjobban a kitámasztóban található kapcsoló tetszik ami ha zárt állásba van és még 1-esbe is a motor akkor leállítja a motort. Van egy bazi nagy dióda a körben és az felel a fenti leállásért. Az jutott eszembe nézve a rajzot, hogy ha ebben valami megdöglik lesz fejvakarás....Nekem is tetszik mert én csináltam. Egy kicsit jobban sajátom.
Szakad az eső....
-
Olyan jó motorozni való idő van kint.
-
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
A másodikat még nem láttam.
Ráadásul erre járok nap mint nap[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
Dobokői út, pomáz, szetendrei út. Na ezeket holnap megemésztem, lassan kelhetek fel.
-
2 éve haver mondta ezt.
-
válasz -Mosquito- #28269 üzenetére
Nem tudom mi a szép a leburkolt motorokban. Miért kell elrejteni azt ami szép. Jó tudom mindennek megvan a maga oka.
-
válasz -Mosquito- #28215 üzenetére
Visszaugorva ide. Ezek szép dolgok, d ha baj van kinek jutnak ezek el a tudatáig.
-
válasz csongi #28262 üzenetére
Lehet, hogy úgy kéne átalakítani (mert találtam alkatrészeket), hogy amikor én megnyomom az indító gombot akkor elkezd számolni és villany on. Tehát nem a kulcshoz hanem a gomb megnyomásához kötném az indítást és ha esetleg nem indulna be vagy valamiért nem tudom így elindítani a motort akkor egy külön kacsolóval attól még be tudjam kapcsolni a villanyt. A legtöbb megoldásnak az a baja, hogy amiről működik hibaforrás lehet, mert mi van ha megdöglik.
bogyo112! Mert ha elromlik este (azaz kigyullad) a semmi közepén akkor még villany sem lesz a motoron.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #28281 üzenetére
Az olajnyomás lámpa alapból világít ugye. Azaz meghúz egy relét. Az húzva marad egészen addig, még be nem indítom a motort. A relé alaphelyzetben zárt érintkezőjén a most beépített áramkört indítaná el. Minden helyben van a fényszóró mögött.
Töltés visszajelzőm is lesz sztem, az már eby-ről. Kék digit kijelzős háttérvilágításos.
-
válasz -Mosquito- #28287 üzenetére
Az túl egyszerű!
-
:p
-
Megnéztem pár nekem tetsző motort HA-n. Miért van ez mind 1 misi felett? Nem a pacik hanem a küllem volt a szempont.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen