-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A GS ennyi lenne:
Metal 1deci 1200ft de ha über kell 1600ft/deci
kb 3deciből meg van a mocid szine lakk ha sima 2k-s az 5500ft/liter
ha karcálló kell 7000ft/liter
kb 3-4deci kell rá.Dodi72-t kérdeztem.
-
válasz Bogyó bá' #29071 üzenetére
Enyémek is birtokolták, múltidőben. Estefelé mennek aludni a garázsba és hát a blokk órákon át meleg. Az ülésre feltelepedtek. Ámde 1 hete nincs mire feltelepedni, mert a fűtött garázsban alszik a motor és a robogó is.
Már úgy érzem, hogy mennék... Kicsit molyolok vele. Lefestettem a kormánysúlyokat meg a nívópálca végét a gyári feketére, újszerű lett tőle. Ha megjön kínából a LED-es index akkor azt is beszerelem és kap úgy power MOSFET alapú indexrelét. Egy 555 kapcsolgatja majd. Igaz még nem látom a végét, de megoldom.
Első gumit is leszilokonoztam, mert az marad a jövő évben.
Alkalomadtán rányítok a benzincsapra is és kicsit megrázom a motort, hogy tankban a benzin felcsapódjon oda ahova fizikailag nem tud ha ennyit áll.
Sajnos nekem nincs közésztenderem így oldalra dőlve áll. Bár kétlem, hogy valaha is állt ez egyenesben...
[link]
[link]
[link]
Tanksapkát is le kéne festeni, mert jön le a festék róla, de nem tudom van e értelme ha a benzin miatt pattog le. -
-
válasz mocsanisi #29083 üzenetére
Átfolyó állásra gondoltam amikor rányitok. Tavasszal belefér az a kis önindítózás.
(#29084) Integra! Ez is olyan dolog, hogy 1000 ember 1000 vélemény. A legtöbben azért nem ajánlották, mert a gumi alkatrészek kiszáradnak. A gyári leírás szerint ez is jó az is jó megoldás, de ha marad a benya akkor tartósítószerrel kell keverni ami meg is történt. Még a szaga is más tőle.
-
-
válasz Integra #29094 üzenetére
Hááát majd meglátjuk. Most is lenne egy molotov koktél a topicnak, de megtartom magamnak, azt még nem tudom, hogy végleg vagy csak ideig óráig. Az fix h rámugrana mindenki, hogy joggal vagy sem azt még ma sem tudom megítélni és talán soha nem is fogom, nem is akarom.
2012 május 26 és 2013 november 23-ig eddig 1x egyetlen másodpercre megfordult a fejemben, hogy nekem ez nem való (akkor is a GS-re néztem). A környezetnek non stop ez a véleménye. Megoszlanak a táborok ki miért. Valaki félt, valaki nem tartja a motort biztonságos járműnek, aztán vagytok ti is (net) akik az oda vetített kép miatt gondolják, hol joggal hol nem azzal. Saját bevallásom szerint is néha durva amit művelek. Még az utolsó napra is jutott izgalom. Ezekből kifolyólag jövőre erőt kell vegyek magamon és azt a gázkart vissza kell venni. Sőt másik motort sem szabad néznem, mert az azzal járna, hogy legalább 98 paci lenne benne és még jobban vinné a pénzt, főleg a fogyasztása lenne a baj, aztán az, hogy annak is van végsebessége amit Visegrádon biztos megnéznék + elmenne az eszem. Egyszerűen nem szabad váltani, jó lesz a GS, pedig pedig ott motoszkál bennem, hogy szép kis gép a GSR600-as és ha nagyon megerőltetem magam akkor lehetne mához 1 évre.
A gond a motorozással, hogy én ezt élvezem. Kevés olyan dolog volt és van az életben ami ennyire tartósan le tud kötni és ki tud kapcsolni. Ezt még semmi sem überelte.bob.zxr! Mérlegelek, időképet nézek, de sztem kihozom és kint is marad. Ez a kihoz betol leírva egyszerű, de a valóságban mire kipakolok az ajtóig meg minden. br....
-
válasz zsolt19900 #29102 üzenetére
Úgy vásároljál ott ahogy én akartam a balaton mellől szintén megbízható boltból. Ott a pénz részével volt a gond, nagyon le akartak húzni. Kíváncsiságból kutattam és megtaláltam az állítólag csak nekem nagyon olcsó motort legalább még 100k-val olcsóbban. Biztosan az volt, mert stimmelt a Km óra állás és minden amit mondtak.
Csak azt mondom, hogy rohad módon mézesmázasak tudnak lenne az emberek ha kell nekik a pénz. -
válasz zsolt19900 #29104 üzenetére
Te amúgy hogyan tároltad? Őszintén.
Pl a karibi témában nyilatkozz.Olvasgattam és ezt is azt is olvasni. Sőt az miért témában is változnak az okok.
-
-
válasz zsolt19900 #29110 üzenetére
Itt az utolsó kimarad.
Ha ez a motor mesélni tudnak neked mi volt vele azóta. -
válasz zsolt19900 #29112 üzenetére
Meg fogja, elég ha mi (én meg ő) tudjuk.
-
válasz Daywalker #29115 üzenetére
Ez is jó téma. Valaki szerint kell valaki szerint nem.
Egy felállás:
Miért jó: Mert imitálja a folyamatos használatot, nem laposodik el a motor. Viszont gyakran kell üzemmelegre.
Miért nem jó: Az olajnak a ritka beindítás miatt van ideje teljesen lefolyni a blokk legaljára. Amikor te beindítod akkor a kenés nem olyan mint akkor lenne ha napi szinten használnád.
Tehát vagy egyáltalán ne, vagy gyakran.
Sőt a tárolási hőfok sem mindegy ha már beindítjuk vagy sem. Mivel ténylegesen rengeteg vélemény van ezért kísérletképpen marad benne a benzin, tartósítóval és tavasszal ON.
Haver pl fel emeli a motort, karbiból benya ki.
[ Szerkesztve ]
-
bob.zxr! Hááát a dunakanyar lefedi a lakhelyet.
[ Szerkesztve ]
-
Tegnap utaltam rá, hogy 1x egyetlen másodperce megfordult a fejembe, hogy nekem nem kellene folytatni a motorozást. Azt is írtam, hogy épp a GS-re néztem. Azt már nem írtam, hogy este volt, közben az arcomon a rendőrautók felvillanó kék-piros lámpái is megvillantak. Lelassult az idő arra az egy másodpercre.
Hát így volt ez. Azt sem írtam, hogy hideg volt az aszfalt. Azt sem írtam, hogy nyugtatgattam az autóst, remegett a keze. Hm egy csomó dolgot nem írtam. Még ma sem tudom megmondani pontosan mi történt. Az rémlik, hogy elindultam a macisajttól egy kisebb busz mögött lemaradva és a fejem miután körbenéztem arra fordult amerre kanyarodtam, azaz balra. Még elkezdtem jobbra tekinteni, de a fejem már nem ért oda, mert csúsztam le egy motorháztetőn. Utána már csak a hideg aszfalt, a járó motor, a villogó index és az odarohanó emberek rémlenek. A motor járt, én állítottam le (üresbe voltam nem fulladt le), ki is vettem a kulcsot. A vezető a fejét fogta. Mindenki azt kérdezte kell e mentő. Én mondtam, hogy nem kell nincs baj. A lábam a motor alá szorult. Azt ráncigáltam ki onnan. Ez amúgy szerencse, mert nem ért földet a tank. Felálltam és megnéztem megvan e mindenem. Fájni fájtam, de alig-alig. Azt éreztem, hogy a jobb oldalam sérült, a farmerom kicsit kiszakadt és felhorzsoltam több helyen a lábam. Ekkor még csak ennyit éreztem.
Mivel másodpercek alatt óriási lett az amúgy is nagy dugó ezért kitoltam a motort járdára. Az autó is félreállt, annyit még tudott menni. Arra gondoltam, hogy bezár a norbi és nem lesz kakaós csiga bnőmnek. Fenébe. Majd telefonáltam, hogy mi történt. Ezt többször is megettem. Idegesek voltak =aggódtak!
Lassan a rendőrök is megjelentek, mert kihívtuk őket mivel annak ellenére, hogy én mentem alsóbb rendű útról ő sem figyelt, pedig előtte biztos látott. A sok rendőr elmondta, hogy ő ment főúton, én meg nem. Ez a lényeg, be is fejeztük a dolgot. Írtuk a papírokat, baleset időpontja: 16:50 perc. „Na mondom nem érek oda a csigáért.” Tehát valami bajom csak volt, h ez volt a fontos.
A motor nehezen de beindult, biztos a kariból a benzin kicsit kifolyt vagy nem tudom, esetleg a motorolaj került nem megfelelő helyre.
Elmentek a rendőrök. Az autó nem ment sehova, mert nem tudott. Elköszöntem és 110-el hazáig.
Nekem pitiáner hibáim lettek, 2x nem tankolom tele na bumm, sőt már kész is van. A kocsi ellenben durván megsérült. Az ajtóba benyomtam a kormánysúlyt és a fékkart. Leszakítottam a díszlécet róla. Betörtem a lámpáját. Összetörtem a kerékjárati ívét, behorpadt a motorháztető és leszakadt a lökhárító. Ezért nem tudott mozogni, mert bontotta tovább. Az első fékemből kioperáltam a lökhárító darabjait. Beleakadtam és letéptem.
Mennyivel ütköztünk? Lépésben. Épp váltani készültem kettesbe, azért sem fulladtam le. Az autónak sem volt fékút, csak bólintott egy nagyot amikor is én végigmentem az oldalán (is).
Hazafelé tényleg 110-el jöttem azzal a motorral amivel nem tudtam mi van valójában. Azt éreztem, hogy kicsit jobbra áll a kezem mégis egyenesen megy, persze mert a kormány kapott egy pofont. Ezt 2600ft-ból javítottam ki. Egy kicsit vészvillogóval jöttem még próbálgattam megy e meg minden, de amúgy ahogy szoktam. Hazaértem, kiszaladtak elém, kajoltam és éjjel 2x is…, utána nagyon jót aludtam . Reggel felmértem a károkat és megállapítottam, hogy alig van kár, mehetünk tovább.
Mi a történetben a szerintem szörnyű? – Az, hogy egy cseppet sem hatott meg és úgy mentem haza mintha semmi sem történt volna. Egy picit sem érintett meg. Másnap délelőtt újra úton voltam a magam stílusában. Tankoltam meg minden, ugyanis ha nincs ez akkor aznap este ment volna aludni. Ennyibe került az olajszűrő pestről.
A jövőbeli olvasóknak írom: A GS nem tört össze lényegében csak eldőltem! Kormánysúly újrafestve, gyújtás fedél érkezőben, kormány régen kicserélve ugyan olyanra mint a régi, kb kifújt.
Se a kipufogó sem a lábtartó (becsukódott) nem sérült meg. Még az első fék sem, pedig az bontotta le a lökhárítót. -
válasz Bogyó bá' #29140 üzenetére
Én nem úgy indultam el, hogy ott bármi baj lesz. Körbenéztem go, a körülmények megfelelőek voltak, de csak ott termedt az az autó. Ő sem látott mert csak akkor fékezett amikor már összeértünk. Lépésbe jöttünk mindketten, dugó volt.
Arra gondolok, hogy ő nem látott a kisbusz miatt. Pedig lemaradtam tőle. A kocsi bal oldalát törtem össze.Olyan dugó volt h ott nem volt elsőbbség nem elsőbbség. Araszolt a forgalom. Papíron én addig nem mehettem volna onnan ki még nem szabad az út. Szabad meg soha nem volt.
Az autós is régen túl van rajta. Rendes fazon, korrekt.
Szerintem itt le is zártam, ez az egész 2013-ban marad.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #29144 üzenetére
Egy 5ft-os részen lekopott a festék. Most szebb mint volt.
-
válasz mocsanisi #29105 üzenetére
Megtörtént. Hátha ez jobb megoldás mint az, hogy benne van. A leeresztett benzinben azért voltak érdekes dolgok, már csak ezért megérte leereszteni.
Kicsit még hagyom a csavarokat, párologjon el minden.Fél órát pakoltam mire a másik karbihoz is hozzáfértem.
[ Szerkesztve ]
-
A legdrágább kár postával: 4700ft
Gyári szín talán tavasszal a cégnél. -
Van egy fazon aki csak a legnagyobb hóban (amiben már nem lehet tekerni) megy busszal. Minden reggel 11km-t bájkkal tesz meg, elég sokat hegynek. Szinte biztos vagyok benne, hogy a munkáltatója nem fizeti a buszt és azért jár így.
[ Szerkesztve ]
-
A vasárnap lesz az én napom. Akkut már rá is töltöttem.
-
Épp ide mondja a szar időt nem merek elindulni. Pedig asszony dolgozik.
-
-
K jó megint kint lenni. Kellemes idő van.
-
A legelején is kellett volna a szívató nem csak előtte még megtelnek a karbik. ~61Km kellemes időbe. Náyi kesztyűben nem fáztam. Csak napos részeken mentem. 1x sem csúszott meg. Bár nagyon óvatosan mentem.
[link]
[link]
[link]Összesen 5db motorossal találkoztam. Még nem felejtettem az autósok, mert pár kivételtől eltekintve mind lehúzódott, csak én meg nem éltem a lehetőséggel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #29272 üzenetére
6 fokig vártam, ez volt fél 12-kor és elindultam. 2 felé már jöttem is haza mert kezdett hideg lenni. Amint árnyákos helyre értem marha hideg lett és hát a deres aszfalt-fű kombináció nem volt épp szép látvány.Szerintem többet így nem lehet kimenni, mert csak hidegebb lesz és száraz idő meg ezek a körülmények ritkák. Marad a garázsba kitol, beindít, melegít, visszatol felállás.
-
válasz Ferdzsoo #29280 üzenetére
Szted érdekel mit gondolnak? Gondolhatnád.
Ma jellemzően alacsony fokozatban nagy fordulattal mászkáltam. Fél 3 kor álltam be és még most is langyos a blokk. A benzinszűrőt is kimostam. Csak tudnám honnan ez a sok apró homokszerű cucc benne. Mióta megvan legalább 6x kimostam és mindig volt benne kosz.
-
válasz -Mosquito- #29287 üzenetére
Igen még ezzel fogok elmenni a gumishoz. Március 1 és 15 között, mert ez is biztos.
-
fú szakad a hó és van 2fok. Ez már az a kategória amiért ha fizetnének se indulnék el. A nyári gondolok egyet és elugrok túrázni progit erősen áthúzták nekem. A teljes jövő szezont. Pff.
-
Hol tudhatom meg, hogy mennyivel nő a biztosításom?
Tegnap jött meg a szokott negyedéves. 2013 októberében kötöttem.polimorf! Tetszik. Én is el tudnám képzelni a sajátomat, de ennyiért nem. Tehát ilyen 50k körül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szemüveges topik
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen