-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vannak gödrök. Mert az már nem út. Pedig mennyire más lenne az egész dobogókői út és környéke ha ilyen lenne...
Visegrádon a réti kitérőnél lefelé a hegyről a nagyon éles kanyarban (volt erdei suli felé) úgy felkoppantam, hogy nekem fájt. Az nagyot ütött. És nem láttam, mert egybefolyt az úttal. Az a rész ami hiányzott fel volt gyűrve a gödör elé.[ Szerkesztve ]
-
[link]
Ehhez hasonló utakat tudtok mondani kicsi országunkban? Tehát jó minőség, erdős rész és sok kanyar.
Tegnap ez nagyon bejött... -
-
Muahahaaaaa most értem haza a zuhé előtt! A Váci úton vumm a motors rendőrök mellett, de sikerült időben hazaérni.
-
Fiúk ti hogy oldjátok meg azt az idegülő szitut ami naponta előfordul velem, hogy az autók csak akadályok. Lassan gyorsítanak ki, lassan mennek (még néha 50-el sem). Kicsit mint a nyagymamák. Az rendszeres, hogy a pirostól ha indulunk én még 1-be megyek, mert az előttem lévő mint egy bráner úgy gyorsít ki. A 2-es sok, az 1-es meg bőg. HA felváltok rögtön a seggében vagyok és alig forog, ha visszaváltok bőg...
Pár napja olvastam valakinél a saját tempó szót. Az nekem óra szerint 70 és 80 között lenne ha lehetne. Agyfaszt tudok kapni a 40-es tempótól. Én szeretem hamar elérni az utazót (lakotton óra szerint 60 az 1-2-3 másodperc)) és az itt lehetetlen. Nem is csodálom ha valaki hülyét kap tőlem, mert ha van rés a pajzson úgy otthagyom mint ahogy kell, de már előtte a seggében bőgetem. Kielőzöm és lassítok arra a valós GPS-el mért 50-re. Ha 50 a megengedett akkor ne óra szerint 50-el menjünk az isten verje már meg, hát 10-et csal az óra. Páran már rájöttek, páran még nem.
Olyan feeling rontó tud lenni ez a *** tötymörgés mint állat. Van itt felénk egy nagyon jó minőségű S kanyar, nagyon széles. Amikor ott beérek egy 40-el közlekedő autót szó szerint ki tudnám lőni. Hát mi a francér nem megy mitől tart? Belátható meg minden. 100-al lehet venni lazán.
Ezek főleg azóta problémák nekem mióta volt a bukfenc és nem előzök 1-nél több autót, nem merek. Az meg eléggé le tudja szűkíteni az előrejutási lehetőségeket. Pár autós nagyon faszán megy, de a többség néha még GPS szerint 50-el sem.[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #34222 üzenetére
Kihúzódnak, hogy balról ne tudjak odaférni. Rendszeresen. Az utolsó méteren látványosan balra húznak. Ha meg nem akkor úgy áll meg, hogy ha elé megyek akkor nem látom a lámpát.
Dexar007! Ha ez így van akkor nekem soha nem jön. Ennyivel nem lövöm túl a limiteket. Csak néha néha adott helyeken ahol nem szoktak lenni.
Integra! Nem úgy félek ahogy gondolod, csak jobb a béke.
[ Szerkesztve ]
-
Jó ez a saját tempós dolog. Nem ingerszegény az fix. Ilyen gyorsan oda meg haza még soha nem értem.
-
11-es út megvan? Kifelé az auchantól endre felé. Külső sáv (bár nem tudom melyik a rosszabb), az ívben. Egyszer próbáljátok ki. Élmény. Az isten verné meg aki aszfaltozta.
Másik: Papsziget után felfelé a pismány ABC felé a pismányi feljárat után. Max 40-el lehet venni és fel szoktam állni olyat ugratok.[ Szerkesztve ]
-
Á mondom takarítsuk ki az első fogaskerék házát, hopp egy kuplungbovden köv hónapba. Pár szál szakadt. Marha jó!
-
-
-
Hm, érezni hogy jobb idő van mint korábban. Máshogy ketyeg a gép. Érdekes.
Hidegben nem elég 10Km a rendes alapjárathoz, most meg már félúton rendbe jött.11-esen kint vannak a jardok, egy autót kivesznek, ha végeztek jön a másik.
[ Szerkesztve ]
-
Röviden: Ennek lelke van ha alapjáratról van szó. Ezeken a csípős reggeleken több mint 10km-en van szivartón mert ha leveszem alapjárat ugyan lesz nem áll le, de éppen megy és nem tölt. Két lépcsőben alakul ki az alapjárat. A rendeshez több kell neki és elég 30 perc állás ami után már megint nem kerek a dolog. Ezért ezt a motort elővenni kis távokra nem érdemes.
-
válasz Ferdzsoo #34405 üzenetére
Dede tölt, csak bika melegnek kell lenni a blokknak amihez reggel nagyon sok km-nek el kell telni.
bogyo112! De ha lámpa miatt megállok és éppen pöfög és ráhúzom van, hogy elég nehezen veszi a fordulatot. Majd megmutatom mi az az éppen pörög. Mint az ETZ-k pöff-----pöff----pöfff. Mindezt 1 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #34406 üzenetére
Valóban elég neki 1-2km és már pöfög alapon valamit, hogy nem áll le, de nekem az nem ok, mert nem tölt és nehezen nehezebben veszi a fordulatot ha ráhúzom.. Még fórumon is találkoztam ezzel a két lépcsős alapjárat témával. Ez talán a leg leg idegesítőbb dolog magában a motorban. Kis távokra kár beindítani.
-
válasz csongi #34413 üzenetére
A magas fordulattal csak az a gond, hogy rettenet hangos és én korán járok amikor a nem dolgozó szomszédok még alszanak. Ha 5. helyett 4.be megyek 60-al akkor az nagyon komoly dB különbséget jelent és kb 1000-es fordulatszám különbséget.
4500-as fordulattal olyan 60 és 80 között haladok fokozattól függően.
Amúgy igazad van, mióta a szomszéd szólt, hogy ez azért sok amit én itt reggel művelek fogok magam és max 1 percet járatom és indulok majd szépen lassan felváltogatok és max 4000-ig forgatva járok egy ideig, 10km után sem jó, de ha reggel melegítem mint korábban akkor lényegesebben jobb a helyzet. 1x kényszerből -1ben jöttem 36km-t ebből 15km M0 és a célállomáson a blokk nem égette a kezem. Az meglepett.[ Szerkesztve ]
-
válasz csongi #34413 üzenetére
Még nem hallotta senki a hangját addig nem tudjátok mennyire nagy probléma ez a környezetnek. Engem nem zavar. A kocsiriasztók egy parkolóban kórusban indulnak be, olyan 5000-es fordulatnál kapcsolnak be. A kutyák idegbetegek lesznek tőle, helyben forogva ugatnak és ugrálnak, 10-ből 9 kutya így reagál. De volt h a gazdi sétáltatta a járdám, én araszoltam a dugóban és a gazdit megrántva nekem ugrott mert épp felpörgettem váltáshoz. Tegnap átvittem valamit isminek. Messze lakik a főúttól, de amikor odaértem mondta, hogy több perccel ezelőtt már hallotta, hogy jövök.
8000 körül olyan a hangja mint semminek a dunaknyarban. Előzőskor szokott ennyit pörögni. Jellemzően 4000-5000 között járok, ez is szörnyű mert van, hogy gázra robban amit magamban érzek, vagy ha lassítok elengedem a gázt durrog. DE ha bármikor behúzom a kuplungot,elengedem a gázt akkor síri csend van.Ha lesz fejkamarám megmutatom milyen amikor több száz méterről már keresik az emberek, hogy mi a franc jön? Dugóban kicsit odahúzom és nyílik a sor. Van pár utca a környéken, hogy ha oda bemegyek és direkt meghúzatom akkor a fülem utána cseng perceket.
[ Szerkesztve ]
-
Kitérő:
Az egyik ideiglenes vagy új munkatársam (még nem derült ki) taxizik. Beszállt hozzá egy orvos és szokott beszélgetni az utasokkal, elmondta a fazon, hogy ilyenkor tavasszal ugrásszerűen megnő a motoros balesetek száma. Néha nagyon durva dolgokat hoznak be. Elmondta idézem: Több a donor. és nevetett.vendingo! Na nekem így volt és működött, de kora reggel 5 felé ebből botrány lenne meg volt is. De. vagy később nem gáz melegítem, de reggel nem tehetem meg.
Feree13! Tisztában voltam vele. A tiéd már nem karbis, kicsit okosabb szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
Húúú ma valahol Gödöllőnél meglesz a 60.000km. Megállok az fix lefényképezni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mentem a nulláson óra szerint 120-al és alig tudtam utolérni a kamionokat. Azok nem 70-el mehetnek?
Ma is sikerült összefutni olyanokkal akik haragszanak a motorosokra. Valaki nem bírja elviselni a környezetében a motort. Pl előzőskor még gyorsít, ami azért nekem gond. Nem 100ló van alattam. -
válasz Type-R #34446 üzenetére
Jó igaz, ugyan annyi jó fej is volt mint amennyi nem. Volt olyan távolsági busz, hogy nem ment át a szűkületnél a haladó sávba, mert látta, hogy jövök. Tartós másodpercekig állt.
2 autó volt aki nem látott és úgy váltott sávot, pedig kerülöm a holt tereket. Biztos véletlen volt. A köszönöm gomb nagyon hasznos dolog. A gyalogosok is áááá... Még én éreztem magam szarul, hogy nem mertek menni. Egy mosolyt kaptam azért a csajtól, mert megfogtam a kocsisort. Rengeteg rendőrrel találkoztam és volt egy sárga villogó trafic control autó is, az mit csinál?
Még déltájt sikerült egy sárgát kifogni nem épp 50-el és megálltam. Mellém ért egy új mini és lejön az ablak, kiszól a gyerek, látom jót a fékek. Mondom az a baj, hogy a telók összemennek koppra és üt ahogy lassítok annyira rossz az út. Ez minden intenzívebb fékezésnél így van.
Bnőmmel voltam, még soha nem mentünk 100km-t egyben. A végén megbeszéltük és 70km körül volt az a pont, hogy meg kellett volna állni pihenni és kicsit mozogni. Hazafelé magam voltam és lényegesen gyorsabban hazaértem, úgy jó volt, tudtam tollászkodni.
Sok a bogár is, az M0-áson párat én is meg bnőm is elkapott. Olyat ütött 110-bél a bukón, hogy kajak nem láttam ki rajta és bnőm is érezte ahogy a fejem hátra koppant a bukójának. Mire meg tudtunk állni rászáradt. -
válasz -Mosquito- #34448 üzenetére
140k a szíj arra a __??
-
válasz DigitXT #34459 üzenetére
Amikor 6.-ba 120-al 6000-et forog akkor nem váltogatok lefelé, nincs értelme. Ott vagy húzom a gázt vagy nem. Ez már az a pont ahol erősen megnézem ha szembe jön valaki, mert nem tudok megpattanni mint alacsonyabb sebességénél. Lassabban kúszik felfelé a Km óra.
Az fix, hogy a következő motor legalább 98 lovas lesz. Mivel tesóm is elkezdett jogsizni talán meg is van a GS helye. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs