Új hozzászólás Aktív témák
-
-FreaK-
veterán
"...büntetheti az EU a Teslát a GDPR-szabályok megszegése miatt, mondják a szakértők: mindezt azért, mert rengeteg bizalmas adat került ki a cégtől"
Uhm, what? Ezt így komolyan képes volt valaki leírni?Tehát meglopják őket, és még őket akarják megbüntetni mert "kikerültek" adatok?
-
mjani1172
addikt
Úgy gondolom ebben politika (is) van. Musk sok mindenben nem úgy táncol ahogy fütyülnek, így egész biztos nagy támadás indul ellene.
Most, hogy az autók milyenek egy más dolog, tényleg lehet gond, ahogy másnál is. Én VAG csoportos autót használok , ott nem is rögzítenek egy ilyen panaszt, hogy "fantomfékezés."
Tudod rekonstruálni a szervizben ? Na ugye, nem is létezik.
Ami meg elkopott, tönkrement, recseg, az user error.[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
Kicsit el vagy tévedve. Attól hogy bűncselekmény miatt kerültek ki adatok, attól még jogszerűen büntethető a Tesla (meg bárki más is, ez nem a Tesla utálat miatt van).
És ez minden téren így van. Ha te vezetsz autót, és városon belül 70-el előzöl egy másik autót, aki pont akkor akar balra kanyarodni, és ezért ütköztök, s bár közvetlenül nem a te hibádból történt, mégis mindketten meg lesztek büntetve.
[ Szerkesztve ]
-
DonToni
aktív tag
Ha egy alkalmazott kitud szivárogtatni ilyen adatokat, mint: "ügyfelek és dolgozók személyes információit, telefonszámát, címét, banki adatait, fizetéseit, kártyaszámait." akkor ott valami szerintem nem oké...!
Adatvédelmi szempontból szerintem lényegtelen, hogy egy alkalmazott "vitte ki" az információkat, vagy egy idegen hackelte meg, egyiknek sem lenne szabad megtörténnie.
(persze egy ideális világban...........)-Anti-
-
dabadab
titán
Tehát meglopják őket, és még őket akarják megbüntetni mert "kikerültek" adatok?
Az a helyzet, hogy az adatvédelmi törvényekben az adatkezelőkre rónak olyan kötelezettségeket, hogy a náluk lévő adatokra vigyázniuk kell. Szóval ha kikerülnek tőlük adatok, akkor elég nyilvánvalóan felmerül az a kérdés, hogy vigyáztak-e rájuk kellőképpen.
Mondjuk az, ahogy ez a cikk tálalja az ügyet, az kifejezetten ostoba szenzációhajhászás.DRM is theft
-
kardkovacsi
senior tag
Az például tipikusan hanyag adatkezelés ha egy technikus rálát az ügyfelek bizalmas adataira. Mi köze hozzá? Miért látott rá? Főleg miért az összesre. Mert mondjuk bejön valami hiba és hozzá rendelnek egy ügyet akkor annak az adataira ráláthat, de az összesre nem.
Ezek az adatkezelések jellemzően drágák, meg sok esetben hátráltatják a céges folyamatokat, simán elképzelem, hogy Musk leszarta ezeket, nem költöttek rá.
Példa. A cég akinek dolgozunk, a világ egyik legnagyobb távközlési cége, egy nagy szoftver rendszer fejlesztünk amit az egész világon használnak. Mi fejlesztők nem láthatjuk egyáltalán az éles rendszert, sem az adatait. Na most sokszor ez iszonyatosan szívás, mert mondjuk van egy hiba amit úgy tudnál kideríteni ha elkezded nyomozni az éles rendszeren az adatokat, de nem lehet. Teszt rendszeren meg nem tudod előidézni a hibát. Mindjárt rengeteg költség a dolog, mert nehézkessé teszi a folyamatokat, de pont emiatt sosem tudnám eltulajdonítani a cég ügyfeleinek az adatait. -
snake1977
őstag
A helytelen adatkezelés része mint a hitelkártya adatok esetén, talán helytálló lehet a hanyag kezelés, ezt azért illene annyira titkosítani hogy egy mezei szervíztechnikus ne férjen hozzá, és persze itt is erősen kérdéses hogy milyen úton módon tudta ezt megszerezni...a lopás meg mindenképp lopás főleg hogy belső munkatárs által kerültek ki az adatok, nem a céget magát hackelték meg kivülről. Ilyen ellen pedig csak azzal lehet védekezni hogy nem biztosítanak mindenhez hozzáférést. Persze nem látjuk hogy milyen módon jutott hozzá az adatokhoz, helytelen tárolás/kezelés, vagy betört a rendszerbe a szivárogtató, ami minthogy már eleve volt hozzáférése, talán nem is volt olyan nehéz.
A politikai nyomás részével is egyet tudok érteni...Musk bekeményített és kezd elege lenni, ami sokak szemét szúr(hat)ja.
1.3 millió autót értékesítettek 2022-ben 2021-ben pedig 936 ezret, ha összesen van 4000 panasz, akkor öhm...azt hiszem nem olyan rossz az arány, persze nyilván nem kevés....BRSZK...10...coming soon... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
Meridian
senior tag
A TWITTER-t meg be akarják tiltani... mi ez itt kérem, Kína?
Amúgy ha megteszik, akkor népszerűbb lesz, mint valaha
-
veterán
nem megfelelően kezelték, mert pl egy szervíztechnikus hozzá tudott férni ügyfelek és dolgozók címéhez, kártya és fizetési adataihoz, stb. Szóval várhatóan egy rakat olyan adathoz, amihez neki amúgy semmi köze, a tesla pedig nem kezelte megfelelően a szenzitív adatokat (ugye gdpr)
Arról nem is beszélve, hogy ha több pl az autopilottal a gond, mint amit ők akár a jogalkotóknak is mondanak, akkor az bizony probléma. nagy.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
cucka
addikt
válasz kardkovacsi #8 üzenetére
Adatkezelés szempontjából teljesen lényegtelen, hogy a szerviztechnikus rálát-e az adatra. Legfeljebb indikátora a hanyag adatkezelésnek.
Ha belegondolsz, akár egy szerviz időpont foglalásnál, akár egy ügyfélszolgálat esetében a túloldalon egy betanított munkással fogsz beszélni, aki rálát a te személyes adataidra.
Ahogy a munkád során is, a távközlési szolgáltatónak vannak programozói és üzemeltetői, akik rálátnak az éles adatokra. Te azért nem látsz rá, mert a munkáltatód és a távközlési cég számára kölcsönösen előnyös, hogy ezt az adatkezelési terhet nem osztják meg.
-
Gyok2
senior tag
-
vicze
félisten
(nem mind válasz, többség általános)
"Attól hogy bűncselekmény miatt kerültek ki adatok,"
Jó pár éve már 90+%-ban, így kerülnek ki az adatok. Az a ritkább, ha "elvszik"(ez manapság már nehezen fordul elő), vagy gondatlanság miatt kerül nyilvánosságra.Jelen esetben, ha az alkalmazottnak alap esetben nem volt joga hozzáférni az adatokhoz és hozzáfért akkor, nincs miről beszélni. Az adatok elég széles jellegű spektrumából adódóan senkinek nem kellene ilyen hozzáféréssel rendelkeznie 1 személyben, pár nagyon kivételes személyt kivéve.
Itt azért pl. megjegyezném, hogy annak sincs értelme, hogy pl. egy CEO hozzáfér vásárlók kátyúadataihoz egy ekkora méretű cégnél. (A jóga meg van hozzá mindenképp.)Ettől még az adott esetet messze nem ilyen egyszerű és valószínűleg elég hosszan elhúzódó vizsgálat lesz az eredménye. Legrosszabb esetben is a Tesla kismértékű büntetést kap. A lényeg inkább a Autopilot-on és FSD-n(???) van, ami hosszútávon problémásabb, mivel inkább esetleges US perekben lehet bizonyítékként felhasználni, ami Tesla számára jóval problémásabb.
-
dabadab
titán
válasz kardkovacsi #17 üzenetére
1.3 milliónak a töredékében van FSD
A Guardian azt írja, hogy "customer complaints regarding the Tesla’s driver assistance programs", ami így ránézésre az Autopilotot is tartalmazza, nem csak az FSD-t.
DRM is theft
-
veterán
-
kardkovacsi
senior tag
válasz kardkovacsi #17 üzenetére
Annyit javítanék, hogy ez a 7,4% az utolsó évre vonatkozik, összesen viszont 15% volt. Tehát a duplája kb. 190e autóval számolva se kevés a 4e panasz.
Adat innen: [link] -
cucka
addikt
válasz kardkovacsi #18 üzenetére
Ahogy írtam, ez legfeljebb indikátora annak, hogy a cégnél nem vették komolyan az adatkezelést, de jogi szempontból teljesen érdektelen.
A Tesla mint jogi személy az adatkezelő, és egyes alkalmazottai szükségszerűen rá kell lássanak személyes adatokra.
És a cég felelőssége, hogy azok az adatkezelés bizalmas legyen, kvázi ne történjen adatszivárgás. Az, hogy ezt hogyan oldják meg, az az ő dolguk, ez nincs jogszabályban meghatározva. -
cucka
addikt
Jelen esetben, ha az alkalmazottnak alap esetben nem volt joga hozzáférni az adatokhoz és hozzáfért akkor, nincs miről beszélni.
Ez adatkezelésileg teljesen érdektelen. Az adatbázis adminisztrátornak nem kötődik a munkája semmilyen ügyfél személyes adathoz, mégis hozzáfér az összeshez.
Az adatkezelő mindig a jogi személy, jelen esetben a Tesla nevű cég, nekik kell megfelelniük az adatkezelési szabályoknak. Az nincs sehol leírva, hogy ezt hogyan kell megvalósítsák.
Hitelkártya adatoknál más a kotta, mert létezik olyan, hogy PCI compliance. A különbség, hogy
- A PCI Compliance nem egy jogszabály, hanem a kártyakibocsátó cégek által megkövetelt szabályok halmaza
- A PCI Compliance sok szempontból előírja, hogy hogyan kell az adatkezelést megvalósítani -
Shyciii
veterán
Jó pár éve már 90+%-ban, így kerülnek ki az adatok. Az a ritkább, ha "elvszik"(ez manapság már nehezen fordul elő), vagy gondatlanság miatt kerül nyilvánosságra.
Manapság nehezen fordul elő? Lássuk csak így fejből mondjuk a hazait, de bőséggel van külföldi is, nem kell olyan sokat keresni, csak hogy "hagyjuk" azt a 90+%-ot:
- Kréta fejlesztőjének feltörése (2022)
- T-Mobile API-ja volt hulladék, amin keresztül adatokhoz lehetett hozzférni (2023)
- De mivel jópár évet mondtál, akkor lehet mondani a gyerkőcöt, aki akármilyen jegyet tudott szerezni ingyen weben keresztül a bkv-től (2017, 2018 már nem emlékszem)Külföldi így hirtelen:
- pl Paypal szívta meg tavaly, és csak idén januárban jelentették be....Több tízezres adatszivárgás volt, és nem alkalmazott tette közzé, hanem hackerek nyomták fel.
- Lastpass szintén idén, amit szintén feltörtek...ráadásul ők jelszókezelő szolgáltatást működtetnek, szal triplán "ciki" az egész.Keress csak rá a neten az adatszivárgásokra, és máris átértékeled azt a 90+%-ot hogy belsős ember teszi közzé.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kardkovacsi #8 üzenetére
Pontosan. Senki nem láthatott volna rá olyan adatokra, ami nem tartozik rá, nem kell közvetlenül vele dolgozni.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
vicze
félisten
"Ez adatkezelésileg teljesen érdektelen. Az adatbázis adminisztrátornak nem kötődik a munkája semmilyen ügyfél személyes adathoz, mégis hozzáfér az összeshez."
Nop... Az adat titkosítva kell (kellene) tárolva legyen alkalmazás oldali titkosítással.
Ez sok év DB ként mondom..."Az nincs sehol leírva, hogy ezt hogyan kell megvalósítsák."
Nem is mondta senki, hogy pontosan le van írva, pusztán az illetéktelen hozzáférés a probléma. Az hogy az adott esetet milyen mértékben illetéktelen, az már valóban tök más kérdés, és pontosan ettől függ a büntetés mértéke, adott esetben szinte biztos, hogy alacsony lesz, ha lesz egyáltalán.@Shyciii: Félreérted amit írtam, amiket felsoroltál, mind büntetőjogi felelősséget vonnak maguk után. Én a "véletlenekről" írtam, tehát pont azt ahol nem 3. fél hozza nyilvánosságra az adatokat, értsd nem történik adatlopás. Pl. mint a Toyota esete pár hónapja, ahol "elvileg"(???) nem történt jogsértés, a Toyota mégis elérhetővé tett személyes adatokat.
-
Johnny001
senior tag
Na itt vagyok!
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Shyciii
veterán
Rendszerüzemeltetés, fejlesztés, adattárolás esetén mit jelent az, hogy véletlen?
Nincs olyan, hogy véletlen, szerintem a jog sem ismer ilyet. Azaz üzemeltető, aki adatokat tárol, fejleszt, üzemeltet, ott nincs olyan hogy véletlen. Nem írunk véletlenül programokat, nem úgy állítunk be egy szervert, hogy véletlenül, ahogy épp kijön a lépés, a tűzfalat sem véletlenül állítjuk be. Mindent tudatosan a tudásukhoz mérten végzik el, vagyis pontosan tudják, hogy mit csinálnak. Az más kérdés, hogy a tudás mennyire felel meg az adatbiztonság szempontjából, de nem lehet védekezni azzal, hogy véletlenül fértek az adatokhoz hozzá. -
snake1977
őstag
válasz kardkovacsi #17 üzenetére
Nem volt még Teslám/nem ismerem a teljes felszereltségét, azt hittem mindegyik tudja ezt a funkciót, igen így azért piszkosul magas az arány.
[ Szerkesztve ]
...BRSZK...10...coming soon... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz snake1977 #31 üzenetére
Van az enhanced autopilot (1,5M) ebben vannak az automata sávváltás és hasonló fícsörök, meg van az FSD, ez a full self driving (ami persze kurvára nem az, csak kis marketing csalás), közel 3M. Az az amit szoktál látni a videókban, hogy magától megy. Amit linkeltem az FSD-re vonatkozott, nem tudom az önvezetés kapcsán mire gondolt a szerző. Nekem ez az FSD-re vonatkozna, de a cikk Autopilotot ír ami benne van mindegyikben.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz kardkovacsi #32 üzenetére
Nincs szó az fsd-ről. Egyébként sem a vezetéstámogató rendszeren megy a balhé, hiszen az messze a piac legjobbja.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
vicze
félisten
Írtam példát, direkt raktam idézőjelbe, jogilag létezik "baleset"(definiáld akárhogy), és lényegileg ilyenek mikor német Telekom elhagyta a DVD-t az ügyféladatokkal, USB-t elhagytak út közben, írtam a Toyota esetét, ilyenek. Még egyszer vedd ki a 3. félt ennyi. Ha 3. fél van benne akkor annak már van büntetőjogi felelőssége is, így maga az adatkezelés az esettől függően nem feltétlen volt hanyag. DE minden estben eseti akár mit is csinálsz vagy mondasz, mivel ahogy írod nincs jogilag pontosan definiálva, de szabályozva van.
"nem lehet védekezni azzal, hogy véletlenül fértek az adatokhoz hozzá."
Jogilag a kérdés, hogy a cég a szabályozás szerint járt-e el vagy sem, azaz hanga volt-e. Ha valaki egy 0-Day-t használ ki adatok eltávolításhoz, vagy egy alá Solarwinds beszállítói SW-ben lévő malwaren keresztül akkor nem terheli felelősség az adott céget, mivel rajtuk kívül álló okok vezettek az adat eltulajdonításhoz, még 3. fél beavatkozása esetében is.
Nagyon nem egyszerű ez a kérdéskör és végképp nem fehér vagy fekete. -
vicze
félisten
Messze a legjobban tud embert ölni, ebben tök igazad van.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Nop... Az adat titkosítva kell (kellene) tárolva legyen alkalmazás oldali titkosítással.
Kellene, igen, de még bankoknál sincs mindig így. Egyes rendszereknél igen.
De ha belegondolsz, mindig kell legyen valamilyen ember, aki képes az éles rendszeren hibákat diagnosztizálni/javítani, szóval ő hozzá fog férni az éles adatokhoz úgy, hogy alapvetően nem része a munkájának az adatkezelés.
És ezzel semmi baj nincs, egy nagy cégnél nagyon sokan hozzáférnek valamilyen bizalmas adathoz. -
Shyciii
veterán
lényegileg ilyenek mikor német Telekom elhagyta a DVD-t az ügyféladatokkal, USB-t elhagytak út közben, írtam a Toyota esetét, ilyenek.
Megnézném amúgy, hogy jogilag hogyan végződne ez. Ez nálam a szándékosságot kimeríti. Az a cég aki érzékeny adatokat DVD-n (wtf???), meg USB-s pendrive-on hordoz, azaz én szememben szándékos bűncselekményt követ el. Még akkor is, ha encryptálva voltak az adatok, vagyis visszanyerhetetlenek illetékteleneknek. De ha még le se volt titkosítva, akkor meg pláne szándékosnak minősíteném. SEMMI nem indokolja, hogy fizikai adathordozón kelljen szállítani ilyen adatokat, főleg nem úgy, hogy közben metrón, buszon utazik, vagy betér közben egy kávézóba...
Amúgy nem egy nagyobb cégnél voltam, ahol olyan gépen dolgoztak szándékosan, amiben nem volt cd/dvd/bd író/olvasó, az USB portok meg le voltak tiltva. És ez nem 1-2 éve láttam/csináltam...Ha valaki egy 0-Day-t használ ki adatok eltávolításhoz, vagy egy alá Solarwinds beszállítói SW-ben lévő malwaren keresztül akkor nem terheli felelősség az adott céget, mivel rajtuk kívül álló okok vezettek az adat eltulajdonításhoz
Az általam felsorolt példa cégek a közelmúltból egyik sem 0-day volt, tehát továbbra is súlyos hiba a 90+%-os adat.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Sőt, nem csak dvd-re meg pendrive-ra írják a személyes adatokat, de ki is nyomtatják azokat papírra. Német cégeknél meg még el is faxolják.
A személyes adatok köre olyan széles, hogy nem lehet mindent hét pecsét alatt szarrá titkosítva tárolni, mert senki sem tudná normálisan végezni a munkáját. Ez van.
Például az autód rendszáma személyes adatok körébe tartozik. De nem életszerű, hogy egy szervizben minden olyan dokumentumot, amin a rendszám szerepel, azt hétpecsétes titkosított adatként kezeljenek.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
A személyes adat és érzékeny adat nem ugyanaz. Az érzékeny adat pl bankszámlaszám, adóazonosító, szig szám stb. A rendszám nem tartozik ide, mert azzal kábé semmit nem tudnak csinálni. ha megszerzik. És elhiheted, hogy a Telekom nem azt tárolta, és most nem tudom, hogy mi van a Microsoft-nál, de mikor anno az egyik szerverszobájukba voltam (2 biztonsági védelem után), akkor beszéltem az ottani rendszergazdával akinek segítenem kellett, és bizony nagyon keveseknek volt elérése az usb portokhoz. Szal továbbra is amit a német Telekom csinált, az kimeríti a szándékosság fogalmát, mert nem 1985-ben vagyunk már, tehát pontosan tisztában voltak, hogy mit művelnek, és milyen biztonsági kockázatot rejtett.
Amúgy csak mondom, hogy pl a rendszámot autó eladásakor is megadod, sőt még az alvázszámot is, úgyhogy ez elég rossz példa volt.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz kardkovacsi #41 üzenetére
Nem véletlenül...Jobb helyeken emellé még korlátozva van a böngésző is, hogy tárhelyre se tudd feltölteni, meg persze nincsenek felesleges adatokhoz való hozzáférés sem, stb.
De tudok olyan cégeket, ahol az érzékeny adatokhoz csak speciális gépről férsz hozzá, amihez bár távolról rácsatlakozhatsz több faktoros hitelesítéssel, de arról a gépről már nem tudsz a sajátodra áthúzni semmit, és az a gép is csak egy elkülönített saját hálón van, aminek még internetelérése sincsen. És ezek nem új dolgok. Tehát az aki ezeket a "technológiákat" nem használja, az szándékosan veszélyezteti az adatokat, ha érzékeny adatokról van szó.[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz kardkovacsi #43 üzenetére
Én ezt még csak-csak benyelném, mint munkavállaló, de olyan már kiverte a biztosítékot, hogy végig kamerával nézzenek, vagy saját mobilt nem lehet használni az épületen belül
-
dabadab
titán
válasz kardkovacsi #36 üzenetére
Valóságban vannak sokkal jobb rendszerek, mind a BMW-nél mind a Mercinél.
Amiket ugyan még senki se látott, de trust me bro
DRM is theft
-
Alaaf Pi
senior tag
A világ egyik legnagyobb autógyártójánál dolgozom. A munkám része, hogy rálássak autók gyártási adataira, hibakódokra stb. Ez konkrétan úgy néz ki, hogy:
- A rendszerben csak egy gyárra látok rá, másikra nem (a belsösök rálátnak többre is, de nem mindenki)
- Amikor eme hibakódok általános megjelenéseit akartam kikeresni egy webes/teamsben elérhető kimutatásban, az ahhoz hozzáféréshez muszáj voltam egy gyors GDPR tréninget csinálni, mert a VIN szám ilyen szempontból egyedi, érzékeny adatnak minösül.
- PLM-ben van, amikor olyat sem látok, amihez amúgy kellene legyen hozzáférésem.
#46 dabadab: A Tesla rendszerének nincs engedélye az EU-ban, a másik kettönek igen.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Hát próbáld ki és meglátod (Driving Assistant Professional és 2019 óta rendelhető szinte az összes bimmerbe). Írtak róla, köztük még a villanyautosok.hu-n is ahol azért van pár Teslás is a szerzők között.
Mellesleg nem véletlenül nincs egy olyan cikk sem, hogy BMW vagy Merci megölt volna egy embert is, szemben a Teslával. Mert egy BMW-ben ott vna a műszerfal közepén a kamera ami követi a szemed és ha önvezetés közben leveszed az útról elkezd sipákolni egyből. Ezek azok a biztonsági intézkedések amik hiányoznak a Teslából, pont ugyanolyan pongyolán bánnak az ember élettel is mint az adatokkal.[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz kardkovacsi #48 üzenetére
Mellesleg nem véletlenül nincs egy olyan cikk sem, hogy BMW vagy Merci megölt volna egy embert is, szemben a Teslával. Mert egy BMW-ben ott vna a műszerfal közepén a kamera ami követi a szemed és ha önvezetés közben leveszed az útról elkezd sipákolni egyből. Ezek azok a biztonsági intézkedések amik hiányoznak a Teslából, pont ugyanolyan pongyolán bánnak az ember élettel is mint az adatokkal.
me ugye ami nincs benne a tévébe az nem is létezik„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- BYD Atto 3 menetpróba
- Java programozás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Videós, mozgóképes topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Elden Ring
- Bődületesen nagy piaci rést talált az emberi leleményesség
- Telekom mobilszolgáltatások
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen