Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz #41133696 #3237 üzenetére

    És ez mentség lenne arra, hogy egy telefont megeresszenek irányába? Ja igen, biztos a telefonköltséget próbálták meg lespórolni.

    1. nem működik a menü gomb, ami nálam garanciális probléma

    Az már más kérdés, hogy eltört az 5 forintos műanyag amit odaraktak, de ettől a gomb még mindig nem működik. Jó, a garancia erre a problémára nem terjed ki. Ezt nem vitatja senki.

    És mint írtam nem azzal van a probléma, hogy nem javították meg garanciában, hanem a hozzáállásukkal. Legalábbis én így látom. Egy hétig pesten volt a monitor és nem csináltak semmit, de még csak értesítés sem történt a részükről, majd szépen csöndben visszaküldték. Most majd lehet megint felküldeni nekik, mivel csak jó lenne, ha működne a vezérlés.

    ui. A futárt ismerősömék intézték és nem az Asus, mivel a bolt ahol vásárolva lett a monitor jelezte, ha ők intézik az ügyet, akkor nagy valószínűséggel 2-3 hónapba is beletelik majd.

Új hozzászólás Aktív témák