Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Viktor0610 #79702 üzenetére

    Nope, a rózsaszín csekk egy "picit" drága

    az Előfizető nyilatkozatát arról, hogy a visszatérítésre milyen módon tart igényt:
    o magyar bankszámlaszámra történő átutalással – bankszámlaszám megadása 8 számjegyenként, kötőjellel tagolva; vagy készpénzben a Telenor saját tulajdonú üzleteiben.

    De akkor már bemásolom a lényeget is:

    ÁSZF 12.3.1.

    A Kártyás visszatérítési kérelemnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
    • a visszatérítéssel érintett, megszűnt Kártyás hívószám;
    • Kártyás Előfizető neve és lakcíme (nem értékesítési Ponton közölt igény esetén születési helye és ideje, valamint édesanyja leánykori neve megadása is szükséges);
    • kártyaszintű jelszó (Értékesítési Ponton közölt igény esetén);
    • Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztüli igény esetén személyi igazolvány száma/útlevél száma;
    • az Előfizető nyilatkozatát arról, hogy a visszatérítésre milyen módon tart igényt:
    • magyar bankszámlaszámra történő átutalással – bankszámlaszám megadása 8 számjegyenként, kötőjellel tagolva; vagy készpénzben a Telenor saját tulajdonú üzleteiben.
    • a Kártyás Előfizető aláírása (írásos igénylés esetén).
    A Kártyás visszatérítési kérelem benyújtásának módjai:
    • bruttó 20.000 Ft alatti egyenleg esetén az 1.2. pontban foglalt írásos csatornákon, vagy a Telenor Értékesítési Pontjain és Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül;
    • bruttó 20.000 Ft vagy azt meghaladó egyenleg esetén a Telenor Értékesítési Pontjain és Telefonos Ügyfélszolgálatán.
    A Telenor a Kártyás visszatérítés elvégzését a kérelem közlésétől számított 30 napon belül biztosítja.

Új hozzászólás Aktív témák