-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #79702 üzenetére
Nope, a rózsaszín csekk egy "picit" drága
az Előfizető nyilatkozatát arról, hogy a visszatérítésre milyen módon tart igényt:
o magyar bankszámlaszámra történő átutalással – bankszámlaszám megadása 8 számjegyenként, kötőjellel tagolva; vagy készpénzben a Telenor saját tulajdonú üzleteiben.De akkor már bemásolom a lényeget is:
ÁSZF 12.3.1.
A Kártyás visszatérítési kérelemnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
• a visszatérítéssel érintett, megszűnt Kártyás hívószám;
• Kártyás Előfizető neve és lakcíme (nem értékesítési Ponton közölt igény esetén születési helye és ideje, valamint édesanyja leánykori neve megadása is szükséges);
• kártyaszintű jelszó (Értékesítési Ponton közölt igény esetén);
• Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztüli igény esetén személyi igazolvány száma/útlevél száma;
• az Előfizető nyilatkozatát arról, hogy a visszatérítésre milyen módon tart igényt:
• magyar bankszámlaszámra történő átutalással – bankszámlaszám megadása 8 számjegyenként, kötőjellel tagolva; vagy készpénzben a Telenor saját tulajdonú üzleteiben.
• a Kártyás Előfizető aláírása (írásos igénylés esetén).
A Kártyás visszatérítési kérelem benyújtásának módjai:
• bruttó 20.000 Ft alatti egyenleg esetén az 1.2. pontban foglalt írásos csatornákon, vagy a Telenor Értékesítési Pontjain és Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül;
• bruttó 20.000 Ft vagy azt meghaladó egyenleg esetén a Telenor Értékesítési Pontjain és Telefonos Ügyfélszolgálatán.
A Telenor a Kártyás visszatérítés elvégzését a kérelem közlésétől számított 30 napon belül biztosítja.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest