Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Viktor0610 #80089 üzenetére

    A régi személyi igazolvány sokszor gond, ez igaz.

    Pedig csak az okmány érvényességét is kéne rögzíteni szerződéskötéskor, így a rendszer tudná, hogy erre nem szabad netes rendelést felvenni, mert átvételnél úgyis elakad. Sőt, egyenesen a lejárat után két héttel még SMS-t is küldhetne az ügyfélnek, hogy nyilvántartásunk szerint szerződéskötéshez használt okmányának érvényessége lejárt, új okmányával jelentkezzen értékesítési pontunk egyikén. Esetleg az állam pár kivételezett cégnek (közszolgáltatók, bankok, biztosítók, telkók) egyenesen napi push XML-ben tolhatná, hogy 123456AB okmány mostantól 456789CD és ez aztomatikusan átvezetésre kerülne és se az ügyfélnek, se a szolgáltatónak nem kéne csinálnia semmit.
    De ez túlságosan logikus lenne, ki is veszem a kezem gyorsan a biliből...

Új hozzászólás Aktív témák