-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz simpley #67661 üzenetére
Nem feltétlenül fogok számhordozni. Lehet, hogy a Voda csak netes kártya lesz (ha lesz) és a számom megmarad a Telenoros feltöltősön. Ez még egy másik, többismeretlenes matek. Sajnos, a szabályok rosszul definiálják a roaming használatot. A készenlét, a hálón lógás is használatnak minősül, pedig azért egyik szolgáltató sem fizet a másiknak roaming díjat. Néha előfordul, hogy ráhúzok a melóban és akkor borul a "méltányos használat". Ezt csak úgy tudom elkerülni, ha olyankor kilövöm a Voda kártyát. De, ha számhordoznék, akkor azzal minden elérhetőségemet is kilőném.
Biztosan olvasod a Voda topikban a csörtémet. Ez is egy ilyen érdekes szitu. A szolgáltatók ugyanis elfelejtik beemelni a szabályzatukba azt az opciót, hogy figyelmeztetés esetén beballagok a szolgáltatóhoz és az okmányaimmal, számláimmal igazolom a helyi kötődésemet, ezáltal az 50% -os szabály megsértése ellenére is méltányos használatot. A Telenor ezt eddig egyszerűen hidalta át. Nem figyelmeztetett.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz simpley #67675 üzenetére
Plusz a figyelmeztetések. Sok kollégám ráfaragott. A legdrágább csomag, korlátlan roaming, jó feltételekkel kihoztak rá telót, két év béklyóval. Persze, nem olvasták az "apróbetűst". Jött a figyelmeztetés, aztán a tiltás. Most kényszerből fizetik a havi 16 ezret és nuku roaming. Éljen az EU -s roaming szabadság!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz simpley #67679 üzenetére
De, azt mondhatják, hogy nem lettek figyelmeztetve. Sztem nem az a jó szolgáltatás, aminél betü szerint betartják a szabályokat, hanem az, amivel az ügyfél elégedett. Ebben az esetben egy-két egyszerű kérdést kellett volna feltenni és a válaszok alapján figyelmeztetni a leendő szerződőt, hogy számára nem biztos, hogy előnyös ez a tarifacsomag. Sztem ez is a szolgáltatás része (kéne legyen).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #67686 üzenetére
Ezt értem. De, én nem bejelentgetni szeretnék, meg vitatkozni. Sőt! Kötbért sem szeretnék. Csak netezni. Nem értem, hogy miért kell várni az ügyfelek bejelentéseire. Hogy a túróba lehet, hogy egy szolgáltatónak nem tűnik fel, hogy hónapokon keresztül egész Németországban nincs 4G? Vagy, ez a mostani jelenség. Nincs semmilyen kontroll?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz simpley #67687 üzenetére
Na, ez is gyönyörű. Erről miért a facebookon van infó? Pl. Viktor0610, mint Telenoros munkatárs miért nem tud erről? Mi miért nem lettünk értesítve? Pl. egy jól látnató bejegyzéssel a Telenor honlapon? Esetleg rénszarvas húzta szánkók, meg csilüagos éjszaka, meg focilabda helyett, ez is lehetne a MyTelenor app nyitó infója. De, az igazán érdekes infó az lenne, hogy mikorra hárítják el a hibát. Mondjuk, a turistaszezon végére?
Részemről akkor lenne teljes béke, ha 15:10 -ig elhárítanák a hibát.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67700 üzenetére
Akkor kié? Nézd meg, hogy milyen köröket futottunk itt a témában! Szted vettem volna tök fölöslegesen mobilnetet, hogy teszteljek, ha tudom, hogy elismert hiba van a Telenor rendszerében? Szted Viktor hagyott volna minket találgatni? Nincs különbség aközött, hogy ez a diskurzus itt, a fórumon, vagy egy Telenor üzletben történik. Ügyfelek vagyunk, akiknek a Telenorral kapcsolatos problémájuk van. Ki másnak a feladata lenne minket informálni, ha nem egy Telenor ügyfélszolgálatosnak? Óriási hiba, hogy őket sem informálják.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67704 üzenetére
Akkor miért is nem tájékoztatta korábban az ügyfelekkel foglalkozó munkatársait? Gondolj bele, hogy ez mit eredményez. Pont azt, amit itt korábban említettünk. Hogy hiába pofázunk az üfsz -nek, csak a sablon válaszokat kapjuk. Mit mondjon a szerencsétlen, ha ő sem kap használható infót? Az ecccerű user meg a válaszok alapján állítgat mindent a telóján, de csak nem lesz használható nete. A végén meg kiderül, hogy a Telenornál volt a hiba. Mit mond erre? Azt, hogy akkor a jó édes anyátokat túráztassátok! Pedig, milyen egyszerű lenne ezt elkerülni!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz simpley #67708 üzenetére
Egy szóval sem említettem, hogy Viktor bármiben is hibás.
Attól, hogy a Telenor elismerte a hibát, nekünk még nem lesz normális netünk. Több, mint egy hónapja tapasztaljuk a jelenséget, és a Telenor azóta nem képes úrrá lenni a problémán. Mit is eredményez ez számára? Azt, hogy az ügyfelek nem tudnak nagy adatigényű alkalmazásokat használni, ergo csökken a roaming adatforgalom, ergo a Telenor kevesebb roamingdíjat fizet a partnereinek. A díjait viszont nem csökkenti, kompenzációt nem ad, tehát nő a nyeresége. Szted mennyire igyekeznek elhárítani a hibát?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz simpley #67712 üzenetére
Ha ennyire nem hatékony az önellenőrzési rendszerük, akkor miért nem adják ki egy illetékes kollégának feladatként, hogy figyelje ezt a fórumot és ha panaszt olvas, annak nézzen utána a rendszerben? Sztem elég költséghatékony megoldás lenne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #67912 üzenetére
Pontosan idevezet az, ha a Telenor nem kommunikálja a hálózati problémákat az ÜFSZ felé. Miért mondja az ÜFSZ, azt hogy nincs semmi probléma, amikor a Telenor tudja, hogy probléma van?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #67914 üzenetére
Az ilyen tesztelésért mennyit fizet a Telenor? Mert akár melózok, akár nyaralok, egyikbe sem fér bele, hogy a Telenornak tesztelgessek. Én azért fizetek, hogy használjam a netet és ha nem tudom használni, akkor majd veszek olyantól, aki használhatót tud biztosítani. Ezt a véleményt szorozzuk meg párezerrel és gondoljuk végig, hogy ez a Telenor számára hova vezet!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #67974 üzenetére
Egyelőre megerősítem. Ugyanott hétvégézek, ahol a múlt héten (Karlsruhe mellett) és most folyamatosan megy a MyTV. Múlt hétvégén, ugyanitt, használhatatlanul akadozott. Tegnap este 10 -körül, Mulhouse -nál, francia O2 hálón is tudtam nézni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #68024 üzenetére
Anno beszéltem erről Brigivel (EQ flotta), és azt mondta, hogy náluk alapból tiltott. A saját kártyámon sztem nem volt tiltott alapból.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hosssszu #68412 üzenetére
Na, az a "kb." a probléma. Pl. olyan eldugott, istenhátamögötti tanyavilágban, mint Óbudán a Bojtár utca környéke, csak mikrohullámon lehetett 2/0,25 -ös nethez jutni. Akkor váltottam flottás netre, router -rel. Aztán elköltöztem a szintén putrinak számító XII. kerületbe. Itt a Telekom a szolgáltató. Kaptunk egy semmire sem jó Speedport router -t, natolt hálón. Múlt héten kétszer voltak nálunk, mert screenshot lett a TV adásból és ezzel együtt elszállt a net és a telefon is. Nagynéném IzauraTV nélkül maradt, ezért átvittem neki a szobámból a router -t és a MyTV -n már nézhette is a Güzün-Büzün sorozatát. Ennyit a vezetékes net stabilitásáról.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz nyisziati #68460 üzenetére
Azért ez sztem nem teljesen így van. A szolgáltató biztosítsa a szolgáltatás megfelelő minőségét! Pl. tiltsa, korlátozza a hálózat stabilitását veszélyeztető adatforgalmat! Ha ezt a hálózatát alkotó fos elemek miatt nem tudja megtenni, akkor cserélje le azokat az elemeket megfelelőekre! Ha ehhez kukáznia kell az összes ZTE elemet, akkor kukázza! Bocs, de tizen milliárdos osztalék esetén nem tudom azt mondani, hogy szegény, szegény Telenor. Ilyenkor azt kéne mondania, hogy bocsi befektetők, osztalék helyett, most hálózatfejlesztés van.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz nyisziati #68465 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy nekik sem elég, hiszen itt sem csak a torrentezők panaszkodnak arra, hogy belassul a hálózat. Lehet, hogy miattuk lassul be, de ez nem csak őket érinti. Pont emiatt kellene lépnie vmit a szolgáltatónak.
Ami a fejlesztés költségeit illeti, azt mindenképpen mi, felhasználók fizetnénk. De, ez nem feltétlenül jelent számunkra többletköltséget. Jópár új hálózati kütyüt lehet venni évi 30 milliárdos osztalékból.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz viktorhu #68470 üzenetére
Nem értem, hogy ez hogy jön ide. Az a téma, hogy a torrentezők fogják vissza megukat, mert miattuk mindenkinek belassul a hálózat. Én erre azt írtam, hogy a szolgáltatónak kellene a "fair" többség érdekében korlátoznia a torrentezőket.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz viktorhu #68479 üzenetére
Nem pont így értettem. Régebben felmerült, hogy a Telenor azért nem tud korlátozni, mert az eszközei nem alkalmasak rá. Így értettem a hálózatfejlesztést. Egyébként én mindíg is a sávszélesség korlátozására voksoltam a mennyiség helyett. Mondjuk, az alap Hello Datát korlátoznák 15/5 -re, a MyTV -t meg olcsóbban, SD -re. Akinek pedig nagyobb sávszél. kell, vagy HD felbontás, az nyúljon jó mélyen a zsebébe!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"NEM lesz támogatott mivel nem forgalmazzák."
Faguriga legyek, ha értem. Eddig úgy tudtam, hogy a szolgáltatók azért adnak kedvezményes áron telót az előfizetéshez, hogy aztán a szolgáltatáson behozzák a kedvezményen bukott lóvét. Itt már lenne teló, a user megvette. Tehát, nem kell bevállalni a kedvezményt, csak szolgáltatni kéne ahhoz, hogy a user ne másik szolgáltatónak fizessen, ahol van VOLTE. Ez akkor most miért nem éri meg?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bopeti98 #68725 üzenetére
Símán mennie kell. Én mini PC -ről, HDMI -s tabletről, meg néha CC -vel használom és évek óta nincs más TV előfizetésem. Nagynénémnek van otthon Telekomos. Attól biztosan stabilabb, mert mostanában az általad írt kockásodást tapasztaljuk. Olyankor rákötöm a TV -jére az egyik kütyümet és nézi a MyTV -t.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #68735 üzenetére
Hogy jön ez ide? Nem a lemondás érdekli, hanem a megrendelés. Mellesleg, a lemondás sem kerek. Egyszer lemondtam, mert hosszabb időre mentem külföldre. Naívan azt gondoltam, hogy a kifizetett ciklus végén szűntetik meg. De, nem. Azonnal megszűntették, holott még kb. két hétig ki volt fizetve a szolgáltatás. Sztem ez nem kerek.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem értem a dolgot. Ha vki attól a pillanattól nem akarja többet használni, annak lenne a lemondásnál egyszerűbb módja is. Egyszerűen csak nem használja. Sztem sokkal életszerűbb, hogy vki azért mondja le, mert a következő havidíjat nem akarja fizetni. Nem értem, hogy a Telenornál miért gondolják másképp. De, sztem is érne az ügy egy kört a fogyasztóvédelemnél.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Azért az nem egészen úgy van. Ha az ÁSZF -ben az van, hogy lemondás esetén rituális szeppukut kell elkövessél, akkor megteszed? Az ÁSZF -be sem írhatnak bele akármit. Ha az ÁSZF ütközik a fogyasztóvédelmi szabályokkal, akkor az ÁSZF -ben foglaltak érvénytelenek akár elfogadtad, akár nem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz snooze #68755 üzenetére
Arra nem gondoltál, hogy ez nem bug, hanem feature? Aki RTL Mostot szeretne nézni, azt valahogy meg kell óvni önmagától. Ital, drogok még hagyján. De, ilyen mértékű szellemi önpusztítás ellen már a szolgáltatónak is tennie kell valamit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz nyisziati #68858 üzenetére
Egyetértek. A 4G is elég lenne nekünk, ha stabilan, nagy sávszélességgel működne, beleértve a VOLTE hívásokat is. Még csak nem is a hangminőség miatt hiányzik a VOLTE. Nekem elég lenne az a minőség is, amit a 2G tud. De, az utóbbi időben háromszor is előfordult, hogy valamelyik ÜFSZ -nél végre emberhez jutottam, aki próbált segíteni azzal, hogy "lépjen fel a honlapunkra, és ....". Már megfogadtam, hogy ÜFSZ -t csak VOIP -on hívok.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Tehát, akkor az a megoldás, hogy mindenki bugtalanítsa a kártyáját, hogy megkaphassa a priorizált 86% -ot? A suliban nem voltam túl erős matekból, de sztem ha Te kapsz 86% -ot, akkor én azonos prioritással már nem kaphatok ugyanonnan 86% -ot. Szóval, akkor hogy is lenne ez jó? Nekem úgy jön ki a matek, hogy mindkettőnk kiszolgálásához a bázisnak a jelenlegihez képest, 72% -kal többet kéne tudnia.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz sfdrakex #68873 üzenetére
Ki beszélt végtelen kapacitásról? Olyan nem létezik. Én az igényekhez és az előfizetésekben adott lehetőségekhez arányos kapacitásról beszéltem. Eleve hiba max. sávszélességet adni minden előfizetésnek, ha a hálózat kapacitása nem teszi lehetővé, hogy az adott helyen levő összes előfizető számára az kihasználható legyen.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz nyisziati #68877 üzenetére
Ez minden szolgáltatónál 0/0, de ebben nem ők a ludasak. A hatóság kötelezi a szolgáltatókat a garantált sávszél. közzétételére. A bibi az, hogy a garantált sávszél mérési definíciójában olyan paramétereket határoz meg, amik mobiltechnológiával nem teljesíthetőek. Erre a reakció a 0/0 és a hatóságnak így már rendben van a dolog. Épp csak az eredeti cél nem valósult meg, mert a 0/0 -val ugyanúgy kitörölhetjük a valagunkat, mint az egységesítés előtti kamuzásukkal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen