-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz
halo.balazs #29042 üzenetére
Ez nem szerződésszegés...
Ha a rendszerük szar arról nem te tehetsz, mellesleg ugye nem szűnteted meg a szerződést csak kitolódik a hűség vége...
nincs az a bíróság ahol ilyen esetben a telenornak lenne igaza, a telenor felelőssége, hogy ellenőrizze a jogosultságot postázás előtt, ezért is fizetik a havidíjat az ügyfelek.
akivel beszéltél, azcsak nem akarta hogy a telenort kár érje.. -
dptrsk
addikt
válasz
Viktor0610 #29037 üzenetére
Azért a Telenornál a legtöbb az 1 előfizetőre jutó forgalom, mert sokszor kell újratölteni, mert félúton úgy gondolja a rádiótelefonos hálózat a sajátosságai miatt, hogy most nincs adat és nem lehet rendesen oldalakat betölteni...
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Az nem megoldás, hogy csak akkor ir ha valaki kérdez, hiszen a célja, amit 100%osan megértek, hogy mindenkit elrettentsen, mert a telenor jelenleg egy vicc... S ha valaki komment nélkül benéz, akkor lássa, hogy mi folyik itt...
Emelett a negatívumoknak általában nagyobb a súlya, ha nem fizeted a számlát szolnak érte, ha rendesen fizeted semmit nem mondanak.
A fórum arra is való, hogy tapasztalatokat osszunk meg egymással.
S míg egy hiba fenn áll és a Telenor sz@rik bele, addig nincs más mód mint fórumokon tájékoztatni mindenkit milyen a telenor hozzáállása egy hiba esetén...[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz
Tibee86 #29083 üzenetére
Nem dolgozom a Telekomnál. Csupán azért segítek a Telekom topikban, mert rászolgált a Telekom, hogy ne rossz dolgokat írjak oda.. Ha a Telenor megoldotta volna a problémáimat(vagy legalább próbálta volna megoldani!) itt is ugyan olyan készséges lennék, de sajnos a Telenor rászolgált a semmilyen esetben nem ajánlott kategóriára.
Szerintem a Telenor rászolgált, hogy ezt kapja, akár fórumon keresztül is. Már párszor leírtam, hogy nem egyszer próbáltam a hivatalos utat és csak utána írtam ide, miután semmit nem ért a panasz.
Telekomnál is volt amit lezártak (vezetékes oldalon rendszeresen kivizsgálás nélkül lezárják), de ha visszanyittatom a hibajegyet, akkor mindig megoldódott másodjára a hiba..
(nem mellesleg a Telekom olvassa a MA fórumokat és tesz a hibák ellen)Itt a Telenornál, pedig felhívnak, hogy a rendszerben minden rendben és csókolom, ha hiba van az nálad van.
Emellett az ügyfélszolgálat hívásánál is a Telenor rendszeresen nem tartotta be az 5 percet(szerintük rájuk ez nem vonatkozik, ezt levélben leírták nekem).A Telekom, ha trükközve is, de eleget tesz a szabályozásnak...(nem mondom, hogy jó az amit csinál, emelett elhiszem hogy sokat kell ott is várni..)
Szerintem, ha még mindig fenn áll a hiba a Telekomnál(mert ugye akik ide posztolják, hogy baj van, azon személyeknek a mai napig nem oldották meg!!), akkor ha nem oldották meg, annak ellenére, hogy 2x bejelentetted(ha olyan a hiba példaidőpontokkal). Nyugodtan írd be naponta többször a Telekom topikba.
Megérteném, hogy idegesítő, ha 1 embernek lenne problémája
De az hogy tömeges hibáról van szó, és a Telenor sajnos nem törődik ezzel, nem értem miért idegesítő.
Ráadásul a fórumtárs többnyire új mérésekről számol be, nem pedig egy esetet emleget fel folyamatosan. -
dptrsk
addikt
válasz
Tibee86 #29138 üzenetére
Igen írta, hogy másik készülékben ment.
De ő azt szeretné, hogy a sajátjában működjön, az nem megoldás, hogy a szomszédtól kéri kölcsön.
A telefoncsere sem megoldás, hiszen ne véletlenül vette azt a típust.
Itt megint látszik a Telenor semmilyen hozzáállása, illetve a hozzánemértés. Hogy tanácsolhat olyat, hogy vigye vissza, hogy Telenoros kártyával nem megy, de a Vodással perfektül. hülyének nézné a MediaMarkt dolgozó.Ugye ha az előszobai konnektorban nem üzemel a töltő, de a hálóban igen, akkor sem viszed vissza, hogy az előszobádban nem megy, de a hálóban tökéletesen működik...
-
dptrsk
addikt
válasz
Tibee86 #29141 üzenetére
Az üzletben mit tudnak mondani, amit telefonon nem?
Elmondja mi az APN, mit kell beállítani s csókolom, nehogy már emiatt fél napot szobrozzon egy üzletben.
Az üzlet annyival tud többet tenni, hogy látja a telefont, a telefonos üfsz ugyan úgy tud beállítást lekérni, mint a bolt és lediktálja.
Az ügyintézők 80%-a kevesebb hozzáértéssel rendelkezik,mint egy alapszinten hozzáértő felhasználó, ezt állítani merem
Ez nem csak Telenorra igaz, hanem mindhárom szolgáltatóra, egyedül a technikusi csoport tud valamivel többet... -
dptrsk
addikt
válasz
Tibee86 #29147 üzenetére
Én használtam az LTE hálójukat(próba 1G, amit mint kiderült nem is aktiválhattam volna), valóban 4Gn többnyire rendben mennek a dolgok. De sajnos nem mindenkinek elérhető. Én adtam le technikusnál panaszt, aki beleírta, hogy ez megoldja a panaszom, de az egyedi igénykezelés elkaszálta, hogy nincs rá mód.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Nem bizony.
Fogyasztó fogalma(EU):
"...fogyasztónak csak olyan természetes személy minősül, aki – a leggyakoribb megfogalmazás szerint – szakmai, üzleti tevékenységén, vagy foglalkozásán kívül eső célból jár el." -
dptrsk
addikt
válasz
DJ. Ru$y #29192 üzenetére
A flottás telefonszám a te neveden van vagy a flotta nevén?
Ha a te neveden akkor bemész a telekomhoz és kéred a számhordozást. A számhordozás egy előre megadott néhány órás időablak lesz, amikor nem leszel elérhető(jellemzően esti/éjjeli órák).
A telenoros szerződést a telekom felmondja(azaz a számhordozás miatt megszűnik), te kapsz majd a telenortol egy végszámlát.
Telenorba érdemes bemenni adategyeztetésre, mert a számátadás akkor sikeres, ha az átadó-átvevő adatok betűre megegyeznek. -
dptrsk
addikt
válasz
DJ. Ru$y #29203 üzenetére
Az a kérdés te csak számlafizető(a szám a flotta tulajdona) vagy vagy pedig elő- és számlafizető is(a szám a te tulajdonod, s csak kedvezményes csomagot ad a flotta).
Esetleg hívd fel a 1220at és kérdezd meg, vagy ha útba esik egy Telenor shopban is meg tudják mondani. -
dptrsk
addikt
válasz
DJ. Ru$y #29208 üzenetére
Ez esetben ki kell kérni a telefonszámot a flottától, ha kiadja annak átírási díja lesz...
Átiratod a saját nevedre feltöltőkártyásan, s utána kérheted a számhordozást a Telekomnál.
Fontos, hogy ne tölts fel a SIMre nagyobb összeget, mert a fel nem használt összeg számhordozáskor elvész. -
dptrsk
addikt
válasz
Tibee86 #29460 üzenetére
Én hajlandó lettem volna 4G-s lenni, de a Telenor nem volt partner benne.
DPI 1,5G-hez jár a 4G.
Ugyan annyiért céges 1,5G csomaghoz nem tudják bekapcsolni a 4G-t...
Innentől kezdve ha akarnék se tudnék 4G-s lenni.szerk: Ma hívott egy Telenoros családtag 2 perc alatt 4szer megszakadt... Mondta, hogy nemrég telefonált más valakivel s ott is 2x megszakadt...
[ Szerkesztve ]
-
-
dptrsk
addikt
válasz
Tibee86 #29468 üzenetére
Azért összehasonlítanám, hogy anno a Telekom mennyiért adott 4G-t(1000 Ft, 1GB), s most a Telenornál mennyibe kerül, hogy egy kis havidíjú csomag 4G-s legyen(500MB 1év hűséggel 1500Ft, hűség nélkül 1990Ft)...
Nem várom el, hogy fizessen a Telenor, hanem a pénzt, amit náluk költenék el, egy STABIL hálózatra költsék... És ne legyen, az, hogy itthon ülve nincs térerő, s utazás közbe nem szakad meg egy 20 perces úton 5ször az adathálózat Budapesten.
-
dptrsk
addikt
válasz
csernak75 #29484 üzenetére
Nem az a baj, hogy reklámoz, hanem az ahogyan:
"pontosan ott biztosítja számodra a csúcssebességet, ahol csak szükséged van rá"
Ez azt jelenti, hogy 99,9%os lefedettsége van, mivel bárhol, ahol szükségem van rá...
Emlékeim szerint a Digi, UPC nem mondja, hogy bárhol elérhetőek vagyunk...
[ Szerkesztve ]
-
-
dptrsk
addikt
válasz
raziel01 #29500 üzenetére
Mivel te a Telenorral állsz szerződéses kapcsolatban kötelessége, hogy átvegye és szervizbe küldje, hiszen te vele kötöttél üzletet(ez CSAK arra a Telenor üzletre igaz, ahol vettétek, a többinek nem kötelessége átvenni tudtommal).
Ha oda vittétek, ahol vettétek menjetek vissza és mondjátok meg, hogy nektek semmi kapcsolatotok nincs az xy gyártóval ti a bolttal kötöttetek üzletet és a jogszabály szerint a boltnak kell gondoskodnia a javításról.
Az, hogy esetleg a Samsung vállalja, hogy házhoz jön az az ő vállalása. Ha neked Samsung telefonod lenne, akkor is választhatnád, hogy a Telenor boltba viszed vissza és ők szervizeltetik az első évben, a második év ugye adható, így akkor már a gyártóhoz kell vinni.
-
-
dptrsk
addikt
válasz
#51970304 #29594 üzenetére
Ez nem megfelelő indok, ha a cég vette volna neked, akinek a telephelye az adott ingatlan, akkor ő panaszt tehetne.
Azonban te a saját nevedre és címedre vetted, ha otthon nem menne nálad akkor tudnál kérvényezni ilyet, de a telenor nem nagyon megy bele az ilyenbe...
egy panaszt tudsz tenni, hogy itt és itt nincs megfelelő lefedettség. Jobb esetben negnézik és tesznek valamit. Rosszabb eset ben, felhívnak, hogy ezt tudja a hálózat, es nincs hiba. -
dptrsk
addikt
A Telenor se tudja melyik SIMje milyen...
Nekem az új kékre mondták azt, hogy nem 4G képes...
Aztán az üzletben meg néztek, hogy az ICC szám alig tér el 3-4 karakterben, tehát ha ami nekem van az nem 4G-s akkor ez se.
Természetesen mindkettő 4G-s más volt a gond, de míg ez eljutott a Telenor agyához az elég hosszú idő volt.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz
#35104512 #29801 üzenetére
Én teljesen megértelek, szerencsére engem nem kötött a hűség a magán előfizetésemen így hát felmondtam.
NMHHnak megérne egy levelet szerintem, mondjuk kérdés tudod-e bizonyítani, hogy októberben teljesen jó volt a szolgáltatás?
Mert mint mondtad a szó nem ér semmit...
Arra hiába vársz, hogy a Telenor kedvességből elengedi a hűséget...
Szerintük a jelenlegi hálózat hiperkirály, s csak az ügyfél eszköze a sz@r... -
dptrsk
addikt
válasz
#35104512 #29803 üzenetére
Első körben: mindenki jelentse be hibára, hogy nem jó a hálózat lehetőleg egy időben. Nyugodtan lehet jelezni, hogy tudjátok, hogy a szomszéd is mostanában jelenti be.
Ha mindenki megkapja az elutasítást, hogy a hálózat OK, nálatok van a hiba, akkor egy írásos csoportos hibajelentés e-mailben a Telenornak, illetve másolatként az illetékes NMHH. Mellékletben egy általatok közösen aláírt levél(hogy nehogy azt gondolják fantomszemélyek vagytok). Az e-mailben írjátok bele, hogy azért csoportosan jelentitek be mivel egyénileg mindenki elutasítást kapott, hogy a hálózat rendben van, s szerintetek ennyi embernek a telefonja egyszerre nem romolhat el, illetve novemberig hibátlan volt a hálózat.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Egy kicsit én is beleszólok, ha már megy a vita, a héten történtek érdekességek.
Nem Telekomos dolgozó vagyok, csupán a Telekom a hozzáállásával jobban meg tudok békélni.Többen is tapasztaljuk, hogy a Telenor hálózata mélyen alul teljesít a kínált díjcsomagokhoz képest.
Én személy szerint nem egyszer nem kétszer, hanem tucatszor vagy többször bejelentettem a hibákat, helyszín és időpont megjelöléssel, első alkalommal 1 helyszín 1 időpont volt amire a válasz:
Lehetett pillanatnyi zavar ezért ha rendszeresen jelentkezik szedjek össze 2-3 alkalmat s úgy jelentsem be.
(Itt megjegyzem a Telekom 1 hely 1 időpont bejelentéssel is érdemben foglalkozott az esetemben, sőt mivel 72 órán túlnyúlt magától jóváírást adott a számlából, Telenor kérésre se)
Hát legyen feljegyeztem 1 nap alatt 5 időpontot s bejelentettem, 1 nap múlva hívott a technikus, hogy a vizsgálatuk szerint a hálózatban nincs hiba a készülékkel lesz a gond, pechükre pont készülék csere is volt nap közben, mivel megérkezett a reggeli postával az új telefon. Na erre nem tudott mit mondani a hálózat OK, a hibajegyet lezárja, ha tapasztalom a hibát, jelentsem be újra. Mivel olyan a hálózat amilyen, másnap megint feljegyeztem 5 időpontot, s bejelentettem. Majd felhívott az egyetlen normális technikus akivel beszéltem a bejelentések alatt, s nyíltan nem is de burkoltan elismerte, hogy sz@r a hálózat ő sajnos nem tud mit tenni, megkértem továbbítsa a kérésem egy illetékes felé, pár nap múlva felhívott az illetékes, hogy használjam a (Telekomhoz képest dupla áron eladott) mobiladatcsomagomat 2G-n mert úgy működnie kell, gondoltam ha ez kell a hiba megoldásában, akkor legyen használom 2G-n egy darabig. 1 nap nem telt el s megint csak segélyhívás, adathálózat megszűnés út közben. Újra felhívtam Őket megint leráztak, hogy a hiba nálam lesz... Utána ismerős tanácsára 4G próba, legyen a próba ára nem is drága(ennyiért kéne adniuk alapból).
Érdekes módon, ahol volt 4G megszűntek a szakadozások minden jó volt. Próba leteltével újra telefon, kérelmeztem, hogy a DPI mintájára az én munkáltatóm 1,5G csomagjához is engedélyezzék a 4G-t, mert úgy nem tapasztalok problémát. Természetesen az egyedi igénykezelési csoport szerint ilyet nem tudnak csinálni, hogy hozzá rendeljék a Dolgozói MobilOnline 1,5G csomaghoz a 4G elérést csak a DPI 1,5Ghez van...
Itt betelt a pohár s eljöttem a Telenortól magánszámmal(a céges sajnos maradt, sokan jeleznek problémát a Telenor sajnos tojik rá, a hűség köti a céget)A megszüntetéskor megkérdeztem, hogy mit kell befizetni, befizettem s gondoltam az ügy letudva(Egy normális szolgáltatónál, ha az ember megszűnteti a kapcsolatot, akkor nem kell várni, hogy kiderítsék mennyit is forgalmazott az adott napig).
A múlthéten kaptam egy ügyvédi irodától levelet, miszerint a Telenor többszöri felszólítása ellenére sem fizettem a számlát ezért átadta behajtó cégnek, s a számla összegét+15ezer forintot kérnek behajtás kezelés címén. Felkerestem a behajtó céget, ahol az ügyintéző nagyon megértő volt, mondtam, hogy mielőtt fizetnék kérem a számlát(felmondás után nem kaptam semmit), illetve a könyvelt felszólító küldemények bizonylatait, 2 nap múlva hívtak, hogy eltekintenek a behajtási díjtól s menjek be egy Telenorba s nézzem meg a számlát s ha arra az időszakra nem fizettem még akkor fizessem be.Bementem s kiderült, hogy a csodás Telenor megszüntetéskor megszünteti az online regisztrációt az adott telefonszámra s a felszólításokat, később kiállított számlákat a megszüntetett telefonszám MyTelenor fiókjába küldi(teljesen logikus), ahol én már nem látom mert a telefonszám lekerült az én mytelenor accountomról, de szerintük minden rendben van.
A számla jogos volt, hiszen mint most már többen tapasztaltuk a Telenor a megszüntetés pillanatában nem tudja kiszámítani a fizetendőt csak és kizárólag számlazáráskor...
Tehát ha valaki eljön a Telenortól előtte váltson papír alapú számlára, mert könnyen behajtóhoz kerülhet az ügye.Nem lenne ennyi panaszos ember, ha pl a Telenor a kínált színvonalhoz igazítaná az árait, pl a full korlátlan csomag a Telekom és Voda 9990ft ára alatt lenne 2-3 ezressel vagy a percdíjak nem az 50 forinthoz, hanem a 20hoz közelítenének.. Szerintem senki nem panaszkodna, hogy sz@r a hálózat ha árban is tükrözi ezt.
-
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30010 üzenetére
Ez a hozzáállás, hogy az új fórumtagok előtt fedjük el a Telenor hibáit...
Ha valaki újként jön a végén azt hinné a Telenor hálózata jelen pillanatban megfelelő.
Szerintem, ha a Telenor elkezdene javítani a hálózaton, megjelennének a nagy negatív hozzászólóktól is a pozitív kommentek, pl hogy végre megfelelő színvonalon megy a hálózat.
Amíg nem ez a helyzet addig sajnos mint a leírt példámban láthatod a Telenor sz@rik az egészbe...
Új hozzászólás Aktív témák
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- További aktív témák...