-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz
metal01 #30152 üzenetére
Van tarifa és készülék hűség is.
Ha a készülék hűség letelik akkor vehetsz új telefont.
Ha a tarifa hűség letelik válthatsz alacsonyabb kategóriába.
Optimális esetben készülékvásárláskor történik mindkettő vállalása.
De vannak ellenpéldák is, mint most a tied.Ez azt jelenti, hogy a készülékhűséged marad a régi, ha letelt akkor arra nem kell kötbért fizetned ha esetleg a MyTariff-ot fel akarnád mondani idő előtt. Sőt, ha pl a MyTariffban a készülék hűséged lejárta után módosítanak, de a MyTariff hűséged még meg van akkor mondhatod azt, hogy nem értesz egyet a díjemeléssel, s meg szeretnéd szűntetni, s nem kell kötbért fizetned mert már csak a tarifára volt hűséged.
-
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30299 üzenetére
"Most írogassam tele a másik kettő topikját, hogy mekkora mocskok, hogy rákényszerítenek a szar Telenor használatára?"
Na itt nem ez történik... Hanem van
egyjónéhány esetleg még hűséggel terhelt ügyfél, akinek sz@rnak a panaszaira. S ők/mi jónéhányan ide is beírjuk, mivel, aki esetleg Telenorban gondolkodik lássa, hogy mi folyik itt.4g kérdés elég érdekes, mivel sokunknak nem engedik (céges) csomagunk mellé pedig kifizetnénk érte a piaci ár közel másfélszeresét..
Telekom:1290 1Gb publikus
Voda: kb1590 2Gb
Telenor 1950 kedvezményes céges 1,5Gb[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30325 üzenetére
4gvel nincs gond, ahol van és, akinek engedik, leírtam már, hogy a piaci ár másfélszereséért eladott csomagra se aktiválja a telenor 4g elérést pedig fizettem volna adrága csomagot, ha ad 4g-t.
leveleztem velük, s nincs mód arra hogy a dolgozói 1,5gb csomag 4gre mehessen, csak dpiben tudták megoldani. -
dptrsk
addikt
válasz
#79335424 #30329 üzenetére
A voip több szempontból nem megfelelő nekem.
sokat késett és visszhangzott, amikor próbáltam(browsercalls).
Lehet van ennél jobb, de nem jártam utána mivel csak próba volt.
hangminősége a visszhang nélkül is gyenge volt.
Tudom ilyen áron nem rossz, nrm is mondom, hogy rossz.
Havi szinten sok flottán belüli hívás van, ami flottával ingyenes voipon fizetős lenne minden flotta tagnak. -
dptrsk
addikt
válasz
x1port #30430 üzenetére
Hát 2 dolog történhetett:
1: Rendszerhiba történt, s nem tudja a rendszer kinek van 4G jogosultsága és kinek nincs, ezért inkább mindenkinek bekapcsolták, hogy akinek jár ne panaszkodjon sőt a többiek is örülnek
2: Megkereste őket az NMHH vagy olvassák a fórumot, belátták, hogy a 3G valóban használhatatlan s rövid távon a 4G bekapcsolásával próbálják orvosolni a hibát. -
dptrsk
addikt
válasz
x1port #30467 üzenetére
Én felhívtam őket(nincs olyan előfizetésem amit be tudott azonosítani), ezért nem tudott érdemi információt adni, de mondta, hogy Ők nem lettek tájékoztatva semmilyen kampányról.
Tavaly nyáron nekem a tiedhez képest hasonló infokat adott, csak fordított irányból volt megközelítve. Nem érti miért nem megy fel a telefon 4Gre, hiszen a SIM 4G-s... Ennyit a hozzáértésről(habár meg kell jegyezzem ez a Telekomnál sincs a helyzet magaslatán.)
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #30498 üzenetére
Nem lehet, hogy csak arról van szó, hogy átadják azokat a blokkokat egymásnak, amitől folyamatos lesz a sáv?
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #30507 üzenetére
Mellesleg a Telenor webshopban is vannak furcsaságok, a MyTelenorról nem is beszélve...
-
dptrsk
addikt
-
dptrsk
addikt
Szerintem jelenleg még nincs tervben.
A telenor előfizetői tábora jelenleg nagyobb részt a hűség lejártával otthagyom kategória, kisebbrészt a maradni akarok. Bár a 4g mindenkinek kampány ezen javíthat.Jelenleg nem lenne elég ügyfél(aki otps, áldozna a mobiltárcára, kb 4000 ft az éves kártyadíja) ahhoz, hogy nyereségesre, de legalább veszteség nélkülire hozzák a mobiltárca működését(szerverek, appfejlesztés, support, SIMek.
Ha nem csak otp VAGY ingyen lenne a a mobiltarca, akkor szerintem már mind3 szolgáltatónál lenne. Őszintén szerintem nem ad semmi pluszt egy paypassos kártyához képest, amihez 200forintért van tok amit teló hátlapra lehet tenni.
Ha ezt nem tudják megoldani inkább várnak, a 800 adótorony fontosabb.
-
dptrsk
addikt
-
dptrsk
addikt
válasz
Víz Elek #31037 üzenetére
Ha a te neveden van az előfizetés, akkor mindent látniuk kell.
Ha a cég fizeti te használod akkor jogos hogy nem tud semmit, mert te nem vagy jogosult ügyet intézni.A Telenoros ügyfélszolgálatosok(1220 es személyes) szereti keverni a cég nevén van és a te neveden van de a cég kialkudott kedvezményes csomagját használod eseteket. Kevés munkatárs van aki megnézi a hívószám adatait s utána nyilatkozik, de van ilyen is.
-
dptrsk
addikt
válasz
KamuMazsola #31088 üzenetére
Csak akkor kedvező az ára, ha van más digi csomagod is...
-
dptrsk
addikt
válasz
szaniszlokar #31103 üzenetére
Azért van kiírva az online ár, mert annyiért adja a telenor.
-
dptrsk
addikt
válasz
Viktor0610 #31122 üzenetére
Nem a személyi szám bemondása a gond, hanem, hogy minek van ügyfélbiztonsági jelszó, ha úgyis személyi kell.(akkor telefonon is lehetne a személyi szám a bekért adat)
Ha valamit megrendel, akkor úgy is alá kell írnia..
Megmutatja a személyit, ügyintéző csekkolja a számot és kész, nem kéne kötelezni, hogy kiadjuk a kezünkből.És ez a metódus a Telekomnál bevett szokás.
Bemegyek kéri a telefonszámot és a jelszó első harmadik és ötödik számjegyét(vagy bármelyik 3at az 5ből).
Ha helyes, akkor lát minden adatot, ha valamit vesz/rendel az ember akkor pedig csekkolja a sz.ig számot esetleg a fotót és azt aki vele szemben áll. -
dptrsk
addikt
válasz
Sayuar #31148 üzenetére
Az SMS központ azért küldi folyamatosan az SMS-eket, mert nem kapja meg VAGY nem dolgozza fel a kézbesítési igazolásokat.
Nálunk Androidon(4.4.2) nem, de WP-n(8.1) előfordul, hogy jön az SMS, de egy telefon újraindítás megoldja általában.
A Bank 1 SMSnek számolja, megkérdeztük mert megijedtünk, hogy több ezer forint lesz az SMS-díj, de ők 1 SMSnek látták...Innentől az a kérdés, hogy a központ dolgozza fel rosszul a kézbesítési jelentést vagy a telefonok nem vagy nem jó helyre küldik a nyugtát.
-
dptrsk
addikt
válasz
Viktor0610 #31145 üzenetére
Szerintem a használt rendszerek minősége a probléma...
-
dptrsk
addikt
válasz
Just_Reboot #31201 üzenetére
Már párszor ki lett tárgyalva:
MINDEN csomagban van lehetőség 4G/LTE elérésre.
csak pár hsz-t kellett volna visszaolvasni. -
dptrsk
addikt
válasz
Just_Reboot #31204 üzenetére
Azt, hogy mielőtt kérdez a fórumozó olvasson vissza pár hsz-t, ahol megbeszéltük, hogy nem szabad hinni az üfsz-es dolgozóknak a 4G ügyben, ha azt állítják nem elérhető???
Ha tudod, hogy jár neked a 4G, miért hiszel egy alulfizetett ügyfélszolgálatosnak, aki akkor kap több pénzt, ha rábeszél téged egy jutalékos csomagra?
Az más kérdés, hogy a telekom cégeknek(Mind telekom, mind telenor, voda tapasztalatom nincs) át kéne gondolnia, hogy fele ennyi, de hozzáértő ügyfélszolgálatost foglalkoztat ÉS megfizet, mert az nem normális, hogy egy átlagos ügyfél sokkal tájékozottabb, mint az akit azért foglalkoztatnak, hogy bárkinek el tudja magyarázni az értelmes kérdésekre a választ. Nem azt mondom, hogy csak ilyen van, de ritka mint a fehér holló. Telefonos üfsz-en jobb az arány valamivel, de ott sincsenek a helyzet magaslatán.