-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Ez jogos. Tényleg szar, hogy nincs normális ügyintézés és néha ez fura anomáliákat okoz. Ez nem tegnap volt, de előfordult, hogy épp arra jártam, így egyszerűbbnek tűnt személyesen elintézni valamit. Mondom a hölgynek, hogy mit szeretnék, erre kéri a személyimet. Kérdezem tőle, hogy ha ezt telefonon szeretném intézni, akkor hogy kérnek személyit?
-Arra ott a pinkód.
-Remek, akkor diktálom a pinkódomat.
-Azt nem lehet. Személyes ügyintézésnél személyi kell.
??? -
#79335424
törölt tag
válasz Landsmann #31125 üzenetére
Bocs, de navira PNA -t kell venni, nem telefont. Annak egyedül online navinál lenne előnye, de az meg nem megy net nélkül. Egy kicioccó mobil nem fog neked net nélkül pikkpakk jelet találni, ráadásul símán arrébb tud dobni egy-két utcával. Egy telóban levő GPS vevő képességei köszönő viszonyban sincsenek egy PNA -éval. Kamionozok is, úgyhogy tapasztalatból írom.
-
#79335424
törölt tag
válasz Wasquez #31131 üzenetére
Egyetértek. Még régebben volt velük egy vitám. Ismerős kapott tőlük a 42 -es csomagjához egy max. 21 -et tudó routert. Mondtam az ügyintézőnek, hogy értem, hogy a 42 csak "elméleti", de egyrészt nincs olyan lehetőség, hogy a 21 és a 42 -es csomagok közötti különbözetet csak elméletileg kelljen kiperkálni, másrészt elméletileg sem tudok másodpercenként 42 liter folyadékot átküldeni egy olyan csövön, aminek 21 liter az áteresztőképessége.
-
#79335424
törölt tag
válasz StarKiller89 #31140 üzenetére
Engem arra szoktak emlékeztetni, hogy vmi baráti 20 -as izém hamarosan lejár. Tök rendesek, csak soha nem aktiváltam ilyet. A legdurvább VOIP tarifa esetén is olcsóbban hívom GSM -en a kedvesem Spanyol mobilszámát, úgyhogy a Telenor dugja fel magának baráti 20 -as ajánlatát! De hogy akkor mi fog hamarosan lejárni, arról dunsztom sincs.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz #32577792 #31179 üzenetére
FDD-LTE: 800Mhz (Band 20), 1800Mhz (Band 3), 2600Mhz (Band 7)
Azt nem sikerült kiderítenem, hogy a Telenor ezek közül hol, melyik frekvencián szolgáltat, de ha a teló tudja ezt a hármat, akkor lefedi az összes lehetőséget. A kínai telóknál ebből a 800Mhz (Band 20) szokott lenni a necces pont. Főleg Snapdragon vonalon. MTK -sok között hamarabb lehet olyat találni, ami tudja. Azért fontos a 800Mhz, mert vidéken ezen közösködik a T-com -mal, így ezen a frekin mindkét hálózat lefedettségét tudja használni a teló.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz #32577792 #31183 üzenetére
Az aláírásomból nem derül ki? A pro és a 3X között csak a belső tárhely a különbség. Ez egy 32bites SOC, de ahogy néztem, a 64 bites (MTK6752) Zopok is tudják a 800 -as LTE -t. Fizetés csak Paypal -lal (feláras), vagy 3D Security kártyával. Nehogy a Hipay -t válaszd!!!!
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Friss, ropogós Telenor szösszenet.
Feltöltős kártya, 2GB Deezer, forduló elsején, fedezet feltöltve. Reggel 6:50, valamit meg akarok nézni a neten, erre jön egy SMS, hogy elfogyott az adatkeretem és az új ciklus elsõ napjának végéig korlátozzák a sebességet. Szerintetek a Telenor szokott ápr. 1. -jén tréfálkozni? Ha nem, akkor a föld mely időzónáját veszi alapul? Nálunk 7 órája elseje van. A csúcsidőnél, vagy az éjszakai netnél is ugyanaz az időzóna érvényes? A ciklus első napját nem fizettem ki (előre)? Akkor ma miért is nincs rendes netem?[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Nem tudom. A Speedtest szerint nem, de a fórumot többször le kell frissítenem ahhoz, hogy normálisan megjelenjen. Közben haladok, úgyhogy ez nem helyfüggő. Bp. -en nem szokott ilyet csinálni.
De ha nem lassít, akkor az is egy story. A szolgáltatóm nem csak felhívta a figyelmemet, hogy lassíthatja, mert jogában áll, hanem tényként közölte, hogy lassítja és azt is, hogy meddig. Ha nem lassítja, akkor mi a f...t szórakozik velem azzal, hogy farkast kiabál? De ha már boncolgatjuk a dolgot, akkor nekem ez a ciklusváltás sem világos. Általában délelőtt szokott jönni az aktiváló SMS, de ebből nem derül ki a pontos óra/perc. Lehet azt mondani, hogy a ciklus teljes, mert az előző is elsején délelőtt kezdődött. Csak ezt le kéne pontosítani. Most belecsaptam a lecsóba, de többnyire nem szoktam csontra elhasználni. Sztem alap kéne legyen, hogy tudjam, meddig használhatom fel. Elsején hajnalban még frissíthetek egy játékot, vagy letévézhetem? -
#79335424
törölt tag
Nálam biztos nem. Ha 0-2 között nulláznának, akkor reggel már az új ciklus alapján, 2GB keretem lett volna, ergo nem lassítanának. De sztem még a 0-2 is túl tág időintervallum. Nem vagyok profi matekos, de egy erősen kerekített kalkuláció alapján nekem az jött ki, hogy a feltöltőshöz járó sávszélességemmel, másfél órán belül, símán le tudnám nullázni a teljes havi adatkeretemet. Sztem ez úgy lenne kerek, hogy elseje éjfél és slussz. Ha olyan b..tt pontosan tudják számolni a 10KB -okat, meg az éjszakai tarifa kezdetét/végét, akkor ezt miért nem? Sztem kutya kötelességük lenne ezt pontosan meghatározni és betartani.
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #31250 üzenetére
No, beszéltem velük. Hát komolyan mondom, nem értem, hogy ott egyesek miért kapnak fizetést, mások meg miért nézik végig tétlenül ezt a szerencsétlenkedést. Pedig lehetne akár még jó is.
Azt nem értem, hogy egy elsejére kért aktiválású szolgáltatás fordulója hogy kerül 30. -ára, de kiderült, hogy az enyém akkor van. Persze, ez így még cifrább, mert akkor már tegnap aktiválniuk kellett volna. Szóval mindennképpen vmi hiba van a mátrixukban. Eddig kb. 2 perc alatt eljutottunk. Hibák előfordulnak, nem is ezzel van a gondom. Hanem azzal, ami ezután jött. Mondja a hölgy, hogy rögzíti a hibát, elhadart egy kódot, hogy jegyezzem meg, a megfelelő osztály meg 72 órán belül reagál. Mondom neki, hogy vmit összekeverhetett, mert 72 másodpercet akart mondani és nem reagálást, hanem szolgáltatást. De nem! Na, ekkor kezdett felmenni a pumpa. Kérdezem, hogy jó és én hogy netezzek addig, amíg ők vizsgálódnak? Mondja, hogy ezen a baráti izén van 300MB -om, aktiváljam azt. De azt én tartaléknak szántam, nem akarom aktiválni. De úgy tűnt, hogy nincs más megoldás. Hát jó, akkor ez van. Kérdeztem a ciklusváltás időpontját. Azt mondta, hogy elvileg éjfél, de van úgy, hogy reggel még aktív az előző ciklus. Kösz, ezzel is b..ttul előrébb lettem! Majd fél óra múlva kapok egy SMS -t, hogy aktiválták a 2GB Deezer -t. Most azt sem tudom, hogy milyen adatkeretet használok. Majd ha lehiggadtam, akkor újr hívogathatom őket emiatt. Viszont volt képük rögtön utána egy másik sms -t küldeni, hogy értékeljem az ügyintézést.
Szerintem:
1.
Ha minden kommunikációs lehetőség adott, akkor nem az ügyfelet kéne tornáztatni azzal, hogy jegyezzen meg kódokat. Ha egy ügy indul, akkor ki lehetne küldeni SMS -ben a számát, az időpontot, a felvevő nevét, stb. Sőt, a My Telenoron is lehetne egy ügyfélszolgálatos események opció.
2.
Ha annyira egyértelmű a Telenor hibája, hogy a üfsz. a rögzített hívásban elismeri, akkor előbb nem vizsgálódni kellene, hanem sűrű elnézéskérés közepette, azonnal felülbírálni és aktiválni a szóban forgó, vagy bármilyen egyéb internetszolgáltatást. Aztán lehet vizsgálódni.
3.
Az, hogy "van úgy, hogy reggel még..." az egy hiba, amit ki kell javítani. Digitális rendszerben 0 -ák, meg 1 -ek vannak. Az időpontok is így vannak definiálva. Egy számítógép nem tud értelmezni olyat, hogy "reggel még".
4.
Ilyenkor illik felajánlani vmit. Nem plusz x GB hiányzik, hanem a gesztus.
Ez nem fért volna bele 1 SMS -be, de a hsz. linkje igen.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
Szerintem az a hiba, hogy Te mást értesz böngészés alatt,, mint a Telenor. Nálad minden url támogatott. Náluk viszont van támogatott, nem támogatott és tiltott. A korlátlan böngészés lehetősége náluk csak a támogatott irányokra vonatkozik. Pl. itt, az oldalon, egy hírben szereplő, beágyazott YT videó megtekintésével ne is próbálkozz! Azt nem tudom, hogy mi van olyankor, amikor a böngészőm egyik beépülője próbál egy nem támogatott irányú szerverével kommunikálni. Androidon pl. a Dolphin elég allergiás arra, ha ebben akadályozzák. Olyankor akár FC -vel el is tud szállni.
-
#79335424
törölt tag
Ezeket én sem értem. Írtam erről pár hsz. -szel korábban. Hívom az üfsz. -t, indul egy ügy, a hölgy meg eldarálja a hat jegyű hivatkozási számot, hogy ezt jegyezzem meg. Nem veszek ki szabadnapot, hogy ügyintézzek. Füles bedugva, teló a tartón és terelgetem a 40 tonnát. Mégis, hogy kéne megjegyezzem? Ki a f..m tudná egyszerübben elküldeni nekem az infót, mint a mobilszolgáltatóm? Az ilyen dilettantizmustól a falra tudok mászni. A másik, meg amikor közli, hogy írjak panaszlevelet a mittudoménmilyen osztálynak. Mi vaaaan??? Most mondtam el a panaszzom. Ezért telefonáltam. A hívást rögzítik. Mi kell még? Ha így nem jó, akkor amit elmondtam, az alapján az üfsz. pötyögje be a panaszt a gépbe, olvassa vissza, én szóban jóváhagyom, ő meg küldje az illetékes osztálynak. Ezt minden alkalommal el kell nekik magyaráznom. Miért nem alap?
-
#79335424
törölt tag
válasz Tibee86 #31292 üzenetére
Írtam én egy szóval is, hogy Ő a hibás? De percekig húzzuk egymást azzal, hogy lehet/nem lehet ilyet. Ha kaptam már ilyen sms -t, és küldtem már be így panaszt, akkor a nem lehet opciót sztem kizárhatjuk. Akkor? Sztem neki kéne felajánlania a lehetőséget, nem pedig nekem győzködni róla.
-
#79335424
törölt tag
válasz KamuMazsola #31304 üzenetére
Sztem csak logikusan végig kéne gondolniuk. Én úgy gondolkodnék, hogy mi az a minimum, amivel rendelkezik egy ügyfél? Mondjuk egy butamobil. Tehát, az ügyintézés menetét úgy kell kialakítani, hogy lehetőleg minden egyéb eszköz nélkül is el tudja intézni az ügyfél azt, amit szeretne. Tehát nem írogat cetlikre kódokat és nem írogat leveleket. Arra van a Telefonos ügyintézés, hogy telefonon tudjon ügyet intézni. Technikailag megoldható? Igen. Akkor meg kell oldani. Sztem ehhez nem kell egyetem.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Ezt nem értem. A menetrend elvileg az, hogy felhívod őket, kérsz vmi infót a kártyáddal kapcsolatban, erre az üfsz. kéri a jelszót. Ilyenkor nálad mi történik? Ha nem tudják beazonosítani a számot, akkor jelszót sem tudnak hozzá társítani, tehát ott, helyben megakadnak a rendszer fogaskerekei. Erre mit mond az üfsz? Hogy ilyen szám márpedig náluk nincs is? Akkor mi alapján fizetsz hívásdíjat? Sőt, egyáltalán hogy keveredtél a hálózatukra? Tényleg érdekes story. De mindenképpen tartsd meg a számot! Egy regisztrálatlan, de élő szám értékes lehet.
-
#79335424
törölt tag
Néztetek már tracert -et (Linux/Android alatt Traceroute), hogy hol akad el?
-
#79335424
törölt tag
válasz ntomka #31371 üzenetére
Engem különösebben nem érint, mert egyetlen oldalt sem látogatok a korábban említettek közül. Ráadásul most épp komolyabb bajok vannak a hálózati kapcsolataimmal a telómon (nincs köze a Telenorhoz, inkább vmi SElinux blokkolás), de ha az említett oldalak mennek wifin, mobilról meg nem és csak Telenor mobilnetről nem, akkor sztem nem kérdés, hogy hol a bibi. Pár hete beszéltem mobilnet kapcsán a Telenor üfsz. -szel és azt mondták, hogy az adat alapú SIM -eknél nincs semmilyen felhasználási módra vonatkozó korlátozás. Én itt vmi technikai problémát gyanítok, mert a szándékosság egyáltalán nem lenne logikus.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz ntomka #31377 üzenetére
Ennyi. Ilyen technikai hiba bárhol lehet. Jelezni kell feléjük és ha korrektek, akkor közzétesznek egy bocsit a hiteles magyarázattal. Nem vagyunk egyformák, de ha tényleg gyorsban orvosolják a problémák, akkor én ezt le tudnám zárni ennyivel. Sőt, kifejezetten szimpatikus lenne egy ilyen nyílt, őszinte, felvállalós hozzáállás.
csernak75:
Persze, hogy van megoldás. Átküldöd egy VPN -en és ennyi.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #31375 üzenetére
Visszavonom. Mégis érint a dolog, ha nem megy a data.hu.
Mi ez a szemétség? Biztos direkt csinálják! Ezek a...., bezzeg a pénzt bezsebelik. Azonnal megjavítani, vagy még a napelemeket is leordítom a Telenor székházról!
Félretéve a viccet, jó lenne, ha tennének valamit az ügyben, mert ez már tényleg nem egy kis baki.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31401 üzenetére
Tényleg a büdös q... anyjukat! Elismerten a Telenor hibájából nem volt netem. Hibajavítás helyett, aktiválták ezt a baráti 20 -ast, amivel egyébként drágábban telefonálnék, mint egyébként. Aztán fél óra múlva bekapcsolták a 2GB -ot. Erre most kiderül, hogy a 2GB helyett, a baráti 20 -ashoz járó, 300MB -ot használom, amit tartaléknak szántam arra az esetre, ha a forduló előtt kifogynék a keretből.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31404 üzenetére
Ha beleférek a 2GB -ba és nem aktiválják a 300MB -ot, akkor megmarad a jövő hónapra (vagy arra az esetre, ha egyszer kevés lenne a 2GB)? És most, hogy aktiválták?
Nem írogatok levelet egy mobilszolgáltatónak. Arra van a telefon. Legfeljebb felhívom az üfsz. -t és elmondom a problémámat. A többi az ő dolguk. Nem jóváírást szeretnék, hanem, hogy állítsák vissza a hibájuk miatt megváltozott állapotot.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31407 üzenetére
Akkor is, ha nincs aktiválva a szolgáltatás? Mert nekem úgy fogalmazott a nő, hogy "összegyűlt" ez az adatkeret.
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31409 üzenetére
Havonta egyszer töltök rá. Legutóbb 5 rugót. Ez elég a Deezer -re és a jövő hónapban elég 3 -at töltenem. Eddig még csak egyszer fordult elő, hogy egy hónapban, kétszer töltöttem rá. Akkor, amikor legutóbb elq..ták az aktiválást és lefogyasztottam a 3rugót a start net nevű merényletükkel. Hozzáteszem, hogy azt később korrektül jóváírták.
-
#79335424
törölt tag
válasz csernak75 #31455 üzenetére
Az lehetetlen. Ez vagy készülékhiba, vagy ez a Putnok egy másik bolygón található. De semmi gond, kis kézügyességgel áthidalható a probléma! A 80 -as években volt egy nyomi csávó, az csak kinyújtotta az ujjait és símán tudott így kommunikálni az otthoniakkal. És akkor még nem léteztek ilyen modern, ZTE kütyük. Egy próbát megér, de biztos, ami tuti, közben a fogaiddal szorítsd a Telenor SIM -et és mormold, hogy "ahálózattalmindenrendbenahálózattalmindenrendben...! Az üfsz. is ezt mormolja, ők meg csak tudják, hogy mi a tuti.
-
#79335424
törölt tag
Az enyém "csak" dual standby, nem dual active. Az más árkategória lett volna és gyanítom, hogy az akkuidőben is érződne a két rádió modul. Én inkább vmi olyan megoldásra gondoltam, hogy megtartod a számodat Telenor feltőltősként, a másik slotba teszel egy T -s adatkártyát és ha azzal épp akkor nincs lefedettség, amikor nagyon kéne a net, akkor a MyTelenorban aktiválsz vmi netet, vagy a Mymenüben vmi akciós ajánlatot.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Nagytoll #31487 üzenetére
A +Deezer egy aktiválható szolgáltatás azokhoz az 1 és 2 GB -os csomagokhoz. Egyébként egy ugyanolyan, közönséges adatkeret, mint a többi. Én elég régóta használom, de csak hírből tudom, hogy mi ez a Deezerizé. Egyébként ez a +Deezer adatcsomag sem fix. Ha ügyes vagy, akkor tudsz vele játszani (de azért örülnék, ha Viktor0610 megerősítené, hogy aktuális -e az infó). Én neten telefonálok, úgyhogy ha van 300Ft vésztartalék a kártyán, az nekem bőven elég. A 2GB Deezer az 3rugó havonta, de ezt az aktív napokra lebontva számolják. Vagyis 100Ft/nap. 30. -án van a fordulóm, de csak akkor aktiválódik, ha van rá fedezet. De vannak egyéb, kiegészítő adatcsomagok is. Pl. azok a heti izék, amiket a mymenü felajánl. Ha ezekre van fedezet, akkor aktiválhatók. Ha ezekkel elvagy mondjuk 25. -ig, akkor ha 500Ft van az egyenlegeden, akkor már az elég a fordulóig a Deezer csomagra, úgyhogy automatikusan aktiválják. Én nem vacakolok ezzel, kipengetem a havi 3 rugót és béke van (többnyire, mert néha így is meg tudnak akadni a rendszer fogaskerekei), de a lehetőség megvan rá.
-
#79335424
törölt tag
válasz hercegno1991 #31499 üzenetére
Igen, bár ennek nincs túl nagy jelentősége (legalábbis Androidon).. A legtöbben vmelyik Dellmont klónra vagyunk regelve, aminek a kliensalkalmazása (MobileVoip) nem a szabványos SIP módon és porton kommunikál, úgyhogy azt nem zavarja a szolgáltatói tiltás.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
Komolyan mondom, előfizetésesnek lenni totál bukó. Én nagyon örülök, hogy feltöltősre váltottam. 5rugó a legnagyobb tétel, amivel le tudnak húzni. Eddig három volt, de jóváírták. Feltöltöttem a kreditet. Pont ennyi a 2GB Deezer. Megjött az SMS a kreditről. Én meg neteztem. Másnap jött az SMS, hogy fogy a lóvé. Mi vaaaan??? Kiderült, hogy vmi szokásos rendszernyavaja miatt nem aktiválták a Deezert, viszont ez a Startizé aktív volt, tehát tudtam netezni. Csakhogy rögtön leszívta 3 rugó alá az egyenleget, amitől nem tudták aktiválni a Deezer -t. Meg kellett volna várnom a Deezer aktiváló SMS -ét. Akkor kérdeztem, hogy "Te, medve! Nem tudnál lehúzni engem arról a net start listáról?" "Dehogynem", válaszolta a
medvea Telenor. Ez király, de net kell, úgyhogy bankkártyáról töltötöttem újabb kreditet, majd vártam. Majd eluntam és megnéztem az egyenlegemet. Zéró!!! Mi vaaan??? Ismét telefon az üfsz. -nak. Nyugodjak meg, azért nulla, mert aktiválták a Deezer -t, csak valószínűleg vmi rendszerhiba miatt nem küldtek róla SMS -t. De ettől még netezhetek nyugodtan. Na, ekkor borult el az agyam. Vázoltam a helyzetet a hölgynek, mire azt javasolta, hogy írjak panaszt a mittudoménkinek. Persze, erre én is tettem egy javaslatot, hogy ha már kettőnk közül Ő van közelebb a billentyűzethez, meg a címinfókhoz, akkor sztem Ő írja meg azt a levelet, de má'! Persze, jött a szokásos "ilyet nem lehet". De megtartottam neki a gyorsított továbbképzést és utána már lehetett ilyet. Aztán jóvá is írták az összeget. De ez nem ugyanaz, mintha meg sem történt volna az eset. -
#79335424
törölt tag
válasz KamuMazsola #31538 üzenetére
Értem én, de honnan szedjek wifit? Otthon még OK. De nem mindenki irodában dolgozik. Én autóban és nem minden gyorsétterem parkolójába tudok beállni egy 18m -es szerelvénnyel. Tudod jól, hogy járok más topikokban is, úgyhogy pontosan ismerem a lehetőségeimet. Ami a Te életviteledben praktikus módszer, az nem biztos, hogy másnak is ugyanolyan jó lesz.
-
#79335424
törölt tag
válasz KamuMazsola #31542 üzenetére
Ezek szerint melóban nem használsz netet. Nekem jól jön. Egy kis Google Térkép forgalominfó, meg a várakozási időben fórumozás. Egyébként nem is erről szólt a dolog. Ha nekem 2GB kell havonta, akkor nem vagyok beljebb azzal, ha tudom, hogy neked csak 150MB. Itt a net start -ról volt szó, aminek nincs köze ahhoz, hogy ki, mennyi netet vásárol havonta.
-
#79335424
törölt tag
válasz KamuMazsola #31546 üzenetére
Most már én is.
-
#79335424
törölt tag
De gondolom, neked van is hozzá LTE. Neki a hálózatkeresgéléstől merül. Az előző telómon csináltam egy olyan beállítást, hogy akku üzemmódban, screen off után 5 perccel átváltott 2G/GSM -re, kikapcsolta az autoszinkront és óránként leszinkronizált. Ha bekapcsolt a kijelző, akkor az autoszinkron is bekapcsolt, de a 3G csak akkor, ha gyorsabb adatkapcsolatot igénylő alkalmazást indítottam. Ettől látványosan nőtt az akkuidő. Az a baj, hogy a mostani telómon nem találom a 2G/GSM módot.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Játszottam egy kicsit a hálózatmódokkal. Onnan indultam, hogy mi lenne, ha kihagynám a képletből a 3G -t. Nem volt egyszerű megtalálni a GSM/2G/4G -t, de Darvinya rávezetett a megoldásra. Viszont ez nem hat a hanghívásra. Némi kísérletezés után rájöttem, hogy ha a band módoknál kiiktatom az UMTS 2000-IMT -t, akkor teljesen letérdel a 3G. Ilyenkor ugyebár a rendszer észleli a 3G hiányát és a hanghívás átvált 2G -re. Ez az elmélet. A gyakorlatban, ha 4G kapcsolatnál indítottam egy hívást, akkor nem történt semmi. Mintha a teló belefagyott volna a hívásindításba. De kb. 20mp múlva átváltott 2G -re és rögtön működött a hívás. Ha viszont felhívtam a telót, akkor a teló néma maradt. Hívó oldalon először kicsengést jelzett, majd átváltott hangpostára. Érdekes, hogy a nemfogadott hívásról azonnal megkaptam az SMS -t. Ha only GSM/2G módra váltottam, akkor flottul működött a kimenő és a bejövő hívás is. Nem véleményezem, hogy miért történt úgy, ahogy történt, csak leírtam, amit tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG OLED65G39LA 2 Év GYÁRI GARANCIA !!
- Godox Litemons LA200D 5600K LED lámpa
- Fujitsu Lifebook S752, 14" HD, I3-2348M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A532, 15,6" HD, I5-3230M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A530, 15,6 HD, I3-380M CPU, 4GB RAM, 250GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen