-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
bopeti98
őstag
Annak mi lehet az oka, hogy ha az iPad-en kikapcsolom a 4G-t, majd vissza akkor pár percig fullos az LTE térerő, de utána hirtelen csak 2-3 pötty lesz bárhova is megyek a lakásba? Telefonon hasonló jelenség van csak ott folyamatosan ugrál a térerő. Egyszer maxon van, aztán hirtelen lecsökken a jelerősség, majd megint maxon van...stb.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Egy kis info az iPad-es WiFi hotspothoz:
Az adatmegosztó kártyával nálam sem lehet bekapcsolni a hotspotot. Amikor beleraktam a kártyát, kiírta hogy frissítés érhető el a vivőbeállításokhoz, majd el is tűnt a megosztás lehetősége, és az APN-nél sem lehetett beírni. Amint visszaraktam a főkártyát, az APN beállításoknál újra megjelent a hotspot, beírtam hogy "net" és pár másodperc múlva a menüben is elérhető lett. -
bopeti98
őstag
válasz Viktor0610 #61179 üzenetére
Utólag linkeltem.
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Szeretnék átjönni a Telekomtól ide a Telenorhoz a YES! opció miatt. Két 30-as számot akarok áthordozni. Kérdésem, hogy mind a két számra be tudom majd kapcsolni a YES! opciót (Blue+ XS csomagot akarok amúgy mind két számra), vagy 1 néven csak 1 YES opció lehet?
-
bopeti98
őstag
Annak mi az oka, hogy 2 havidíjas szám van a nevemen, de mind a kettő külön számlán szerepel? A Telenor azonosító, meg a számlázási azonosító ugyan az mindkét számlán de mégis külön van. Olyat nem lehet kérni, hogy 1 számlán legyen a 2 telefonszám?
A másik, hogy a My Telenoron hogyan lehet az aláírt szerződéseket megnézni? Az üzletben azt mondták hogy ott lesz fent minden, de én sehol nem találom.
Számomra ez a My Telenor kissé átláthatatlan az ezerféle szintű regisztrációk miatt. A Telenor azonosítót nem sikerült hozzáadni, mert kiírta hogy nincs beállítva jelszó, ezért a két számot külön-külön adtam hozzá. Most akkor ez így nem jó?[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Sikerült ügyfélszinten regisztrálni a My Telenorra. Az mennyire normális, hogy a hordozott szám mellett az ideiglenes hívószám is megjelenik a My Telenoron mint megszüntettet előfizetés? Ráadásul hordozott szám esetén még a szerződéses dokumentumokat sem lehet megnézni, mert ha az ideiglenes hívószámot választom ki egyszerűen visszadob a kezdőlapra, a hordozott számot kiválasztva meg nincs semmilyen dokumentum. A másik, nem hordozott számot kiválasztva megjelennek az adott számhoz tartozó dokumentumok.
A Telekomnál hozzá szoktam hogy mindig van valami nyűgje a Telekom fióknak, úgy látszik ez itt sincs másképp.
-
bopeti98
őstag
válasz snooze #67953 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy majd ha a telefonom (Galaxy A40) támogatni fogja a VoLTE-t, akkor a rendszer automatikusan leveszi a VoLTE tiltást.
Egyébként a telefon most is támogatja, csak a Telenor listájában nincs benne.(#67952) simpley
Köszönöm Egyébként el fog tűnni egy idő után?
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz snooze #67980 üzenetére
Itt írják alul, hogy "VoLTE technológiára alkalmas készülékek".
Mondjuk érdekes, hogy a Galaxy A80-on meg az A20e-n működik, de az A40-en meg A50-en nem. Nem értem hogy ez mitől függ. Bár gondolom nyilván működne, csak az ügyfélszolgálat nem kapcsolja be, mert "nem támogatott" készülék.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Múlthéten Pesten voltam párommal, és elég érdekesen működött a Telenoros mobilnet. Addig nem volt baj, amíg nem kezdtem el feltölteni valamit. Google Maps, böngészés, BKK Futár is tökéletesen ment, de ha például lőttem pár fotót amit a Google Fotók automatikusan elkezdett feltölteni, lehalt az egész mobilnetem, amit csak a repülőgép mód be-ki vagy mozgás közben cella váltás hozott helyre. Aztán indítottam Speedtest méréseket, és ugyan ez volt. Letöltés több helyen is 100 Mbit felett volt, a feltöltés viszont pár Mbit, majd szépen lement nullára, és utána az egész mobilnet megállt. Újabb speedtest mérés el sem indult, csak repülőgép mód be-ki után. Páromnak ugyan olyan telefonnal (Galaxy A40), ugyan olyan Telenoros előfizetéssel, ugyanazon helyen semmi problémája nem volt.
Elképzelhető hogy telefon hiba? Ami érdekes, hogy csak Pesten produkálta ezt, itt vidéken gond nélkül működik.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz 4Grider #68297 üzenetére
Értem. A Telekomnál azért kicsit jobb volt a szolgáltatás minősége. Persze az drágább is volt. Itt 2500 Ft-ért kapok 100 GB mobilnetet, szóval nem panaszkodhatok. Ennél jobb publikus csomag 26 év alattiaknak nincs, flottát meg nem akartam.
Most egyébként a download sem túl acélos, bár ez a sebesség is elég mindenre: kép
Amúgy arról van infó, hogy 4G+ merre van? Pesten láttam pár helyen 4G+ kijelzést a képernyőn, ott sikerült 100+ Mbit letöltést mérni. A feltöltés viszont gyenge volt ugyanúgy de akkor ez a dual sim miatt van.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Annak mi lehet az oka, hogy Békéscsabán 80-100 Mbitet mérek stabilan majdnem mindenhol, míg Orosházán ( belvárosban, külvárosban, Gyopárosfürdőn is ) örülök a 10 Mbitnek? Terheltebb lenne a hálózat, vagy elképzelhető hogy Orosházán csak B20 van?
-
bopeti98
őstag
válasz Viktor0610 #68638 üzenetére
Nekem egy Telenor azonosító alatt fut a 2 előfizetés, sőt a számlázási azonosító is ugyan az, mégis 2 külön számlát kapok. Ezt is meg tudják oldani az üzletben? Egyszerűbb lenne ha 1 számlán szerepelne a 2 szám.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
A Telenor MyTV egy Xiaomi Android TV boxxal mennyire alkalmas arra, hogy kiváltsa a sima kábeltv előfizetést? Jelenleg egy helyi szolgáltatótól van a vezetékes net meg tv előfizetés. A net egész jól működik, de a TV elég problémás. Este rendszeresen kockaháború az egész már hónapok óta, és hiába jelzem nem történik semmi de ez itt off. Ezért gondolkodom a MyTV-n, ha már amúgy is áthordoztam a számomat. Milyen a képminősége? Mennyire kényelmes az Android TV App használata? Elsősorban a helyi szolgáltató internetével használnám. Nincs olyan korlátozás hogy csak Telenoros netről megy?
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz Viktor0610 #68726 üzenetére
Ez jó hír
Arról van valami infó hogy milyen HD csatornák vannak?
-
bopeti98
őstag
Hálózaton belüli VoLTE - VoLTE irányba elég lassú az utóbbi pár napba a kapcsolási idő. 7-8 másodperc mire elkezd kicsöngeni. Nyilván nem nagy probléma, csak eddig nem tapasztaltam ilyet.
-
bopeti98
őstag
Békéscsabán a vasútállomáson teljesen megállt a 4G. Semmit nem tölt be, speedtest mérés sem indul el. 3G tökéletes.
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
A 2500 Ft-os Yes! opciós 100 gigás netet lemondhatom kötbér fizetése nélkül? Az alap csomag az Blue+ XS, azon van 2 év hűség. Ez a Yes! opcióra is vonatkozik, vagy arra nem?
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Sajnos tönkrement a Telenortól vásárolt Galaxy A40 telefonom. Első körben bevittem az Árkádban lévő Telenor üzletbe (Budapest), de ott nem tudtak segíteni, mert a jótállási jegy nem volt nálam, és amúgy sem abban az üzletben vásároltam, így nyomtatni sem tudnak. A Samsung üzletben szintén nem tudtak segíteni, mert kéne nekik egy számla (ez jogos). Vissza mentem a Telenorhoz, hogy tudunk-e számla másolatot nyomtatni, de erre természetesen nincs lehetőség, de elvileg a MyTelenoron fent van, onnan le tudom tölteni.
Itthon beléptem, de nincs fent semmilyen számla. Minden egyéb szerződést, részletfizetési megállapodást látok, de számlát nem.Amit kaptam Telenoros papírok, azok lent vannak vidéken valahol összepakolva a többi lent maradt cuccal. Leutazni a jelenlegi helyzetben nincs lehetőségem, édesanyám meg nem igazán tudná hogy mégis mit keressen.
Mit tudnék tenni ilyen helyzetben? Nem lehet a Telenortól valahogy egy másolatot kicsikarni a jótállási jegyről vagy a számláról?
-
bopeti98
őstag
Van két Blue+ XS csomag a nevemen, mindkettőn készülékkedvezményes hűségidő (még 1 év). Ezt átválthatom Telenor XS csomagra, és bevonhatom HiperCsoportba? Csak mert ha jól értem, akkor így mindkét előfizetés árából lejönne 10% kedvezmény, plusz ingyen beszélnék párommal. A hűségidőt érintené valamiben?
-
bopeti98
őstag
-
bopeti98
őstag
-
bopeti98
őstag
válasz anonymus89 #74321 üzenetére
De miért akarod mindenáron a Telenortól venni?
-
bopeti98
őstag
válasz anonymus89 #74326 üzenetére
65 ezer most a Telenornál, ennyibe kerül jelenleg az eMag-nál is. Mindegy, nem lebeszélni akarlak róla.
Viszont nekem is Telenortól vásárolt A40-em van (én havidíjas mellé vettem 2 év hűséggel még tavaly júniusban), és független.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz vasi89 #74833 üzenetére
Nem azt tiltja, hogy 1 év hűséggel nem lehet olcsóbb, mint hűségidő nélkül, hanem azt írják elő hogy a hűségidő lejárta után a szolgáltatás havidíja, illetve egyéb feltételei nem lehetnek hátrányosabbak, mint amikor még hűségidő alatt voltál.
Szóval nincs semmi kiskapu. Ha úgy lenne, ahogy te írtad, nem lenne értelme az 1 év hűségidőnek. -
bopeti98
őstag
válasz sifarr #74851 üzenetére
A 11 hónap valóban kiskapu, de ha 12 hónap lenne, akkor is adhatná olcsóbban, mint határozatlan idejű szerződéssel, annyi, hogy akkor 24 hónapos hűséggel is annyiba kéne kerülnie, mint 12 hónappal. Viszont a kérdés az volt, hogy hűséggel lehet-e olcsóbb, mint hűség nélkül. Erre természetesen igen a válasz, annyi, hogy ha lejár a hűség, akkor már viszont nem lehet drágább.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz kovacsmi_74 #74864 üzenetére
Ügyes, bár nem tudom mennyire szabályos.
"A törvénymódosítás értelmében a hűségidő lejárta után az új, határozatlan idejű szerződés havidíja, illetve a szolgáltatás egyéb feltételei nem lehetnek hátrányosabbak a korábbi, hűségidős szerződésben szereplő feltételeknél"
[link][ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz snooze #75829 üzenetére
Nekem összességében véve pozitívak a tapasztalataim a Telenor ügyfélszolgálatával. Egyszer ért egy kis kellemetlenség garanciális ügyintézés miatt, de ott user error is benne volt. Amúgy mindig segítőkészek, és elsőre sikerült megoldani a dolgokat.
Ezzel szemben a másik T ügyfélszolgálatával azért vannak negatív tapasztalataim. Pl elbaltázott csomagmódosítások, "beragadt" rendelések, "elfelejtett" kedvezménybeállítások stb. Bár ezek sem nagy dolgok, de bosszantó tud lenni. Többször át kell gondolnom, ha módosítani akarok náluk valamit, mert általában sosem sikerül elsőre, és aztán jöhet a telefonálgatás.
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz aprokaroka87 #76145 üzenetére
Semmitmondó cikk.
Lényegében annyi történt, hogy az egyik üzletben, az egyik dolgozó elfelejtette megkérdezni az ügyfelet, hogy elektronikus, vagy papír alapú számlát szeretne. Az e-Komfort feltételei meg eddig sem volt titok. Nem értem, hogy ebből miért született cikk. Gondolom uborkaszezon van. -
bopeti98
őstag
válasz Somatom #76147 üzenetére
Nem gondoltam semmire, csak ezt olvastam ki a cikkből.
Ettől persze lehet nem úgy van ahogy leírtam, de azt továbbra sem értem, hogy ebből miért lett hír. Egyszerű számlapanaszról van szó a leírtak alapján, amit a sajtó bevonása nélkül is nagy eséllyel pozitívan rendezett volna az ügyfélszolgálat. Az, meg hogy az üzletben mi történt a szerződés megkötéseskor, nyilván senki nem tudja, csak találgatni lehet.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz Croft-21 #76190 üzenetére
Igen, ha elfogy a mobilnet keretem, nekem is feldobálja ezt a bejelentkezés a hálózatba értesítést. Ha néha sikerül betöltenie, akkor egy Telenoros oldal jön be, ahol közlik, hogy elfogyott az adatkeretem, és lehet plusz adatkeretet vásárolni. Ha kikapcsolod a mobiladatot nem fogja feldobálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs