-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz ///Krisz\\\ #15550 üzenetére
Tök mindegy, a forrás ugyanaz. A szolgáltató pedig csak ezt nézi.
-
club1
veterán
válasz sarkanyolo2 #15560 üzenetére
Ezek szerint beszereztek végre egy korlátozó rendszerkomponenst. Vagy valami okos ezt is tök jól kitalálta (mint az okostarifákat, meg a hipernyeteket), aztán megint évekig fognak rajta dolgozni, mire lassítani tudják. Kíváncsi vagyok melyik tippem jön be, ha jól sejtem, lesznek itt még problémák...
Mindenesetre az jól látszik, hogy a drága percdíjak csökkentését lehetővé tevő voip alkalmazások használatát igyekeznek minél hamarabb korlátozni a gyorsan fogyó adatkerettel (ha már nem tudták megoldani azok teljes kiszűrését). -
club1
veterán
válasz Landsmann #15652 üzenetére
Nálunk is többször (6-7) előfordult ez a flottánkban.
Aztán mindről kiderült, hogy vagy klikk-et szüntettek meg (akkor átáll startra a net), vagy pont előfizettek új mobilnet csomagra, és nem várták meg az aktiválásról szóló sms-t és akkor csúszott be a start használat. -
club1
veterán
válasz Landsmann #15655 üzenetére
Érdekes. Nálunk nincs ilyen gond a néhány tucatnyi mobilnet-előfizetésnél... Hirtelen még rossz apn használatra gondolnék, de ha ugye teljesen rossz, akkor nincs adatforgalom, ha meg net helyett online-t használtunk, akkor sem számlázott a Telenor startot... Vagy esetleg wap vagy streaming videós hozzáférési pontról is szó lehet néhány öregebb készüléknél...
-
club1
veterán
Igen, hibás az ügyfél is. Pl. hogy nem fizeti elő az összes országos terjesztésű napilapot, mert ugye nem lehet tudni, éppen melyik kettőben teszik közzé a hirdetményeiket.
Meg azért is hibás, ha kap egy olyan tartalmú sms-t, hogy az ÁSZF-ben változások lesznek, akkor nem olvassa végig (és érti is meg) a rá vonatkozó részeket úgy, hogy sokan azt sem tudják milyen csomagban vannak. Vagy nem megy be ilyenkor mindenki egy ügyfélszolgálati pontra, hogy megkérdezze, mi fogja őt érinteni. Persze az más kérdés, hogy az ügyfélszolgálati irodák ezt nem tudnák lekezelni, de attól az ügyfél még hibás...
Azért az előfizetők kétharmada lássuk be nem egy műszaki zseni. Ők pl. hibásak, hogy előfizetést kötnek és az ÁSZF szövege nem igazán az ő nyelvezetükön íródik? -
club1
veterán
A probléma sajnos ott van, hogy az EHT-t előkészítő szervezet az NHH volt, és most az ő utódszervezete bünteti meg a Telenyomort azért, amit az elődszervezet törvénybe írt/nem írt. Azaz az anno jól lobbizó szolgáltatók mellett a kormányzati oldal (az aktuális kormány pártállásától függetlenül) is elmehet a fenébe.
-
club1
veterán
válasz gabyka #15888 üzenetére
Nem sok értelme van, valszeg az emeltdíjas oldallal kapcsolatban húzzák le, ott kattintott valami apróbetűs részre (90%-ban ez van mögötte). Az ügyvédek jobban megkopasztják, a per végén (évek múlva) csak a hivatalos díjukat lehet visszanyerni (már ha megnyerik a pert).
Tényleg a legjobb megoldás a fogadott emeltdíjas sms tiltás.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Varszegig #15931 üzenetére
Van itthon olyan bank, aki az sms-es kommunikációját 3 sms gateway-el oldja meg, hálózaton kívüli korlátozással. Így kihozza az sms darabját 3 Ft-ból (és felszámít érte 20-at). Miután számot hordoztál, az adott rendszertől nem fognak megjönni az sms-ek a hálózati korlátozás miatt. Nem csak a pénz az oka a hálózati korlátozásnak, hálózaton belülre küldött sms-ek kézbesítéséről ui. hitelesebb és részletesebb visszajelzés kapható azonnal a szolgáltatótól...
-
club1
veterán
válasz Varszegig #15934 üzenetére
Természetesen egy korszerű/jó szoftveres háttérrel bíró sms gateway már megoldja a szolgáltatóváltást is, hiszen a nem kézbesített sms-ekre lehet beléjük tenni néhány szabályt. Pl. hogy vizsgálják meg ussd-vel a problémás számok hovatartozását, majd az eredmény alapján állítsák át a szolgáltatót az adatbázisban.
-
club1
veterán
válasz petrelli86 #15943 üzenetére
Ha két évnél idősebb, cseréltesd ki a sim kártyát.
-
-
club1
veterán
válasz wwenigma #16060 üzenetére
Itt nem az adatbázis oldal van évek óta elcseszve, hanem az alkalmazás réteg. Amikor ezek nulla alkalmazásfejlesztési szakértelemmel amdocsra tértek, hónapokra meghasaltak a sokprocesszoros alkalmazás- és adatbázisszervereik. A tavalyi és az idei átállások is azokra az időkre emlékeztetnek.
-
club1
veterán
válasz aprokaroka87 #16502 üzenetére
Nyugodtan elfelejtheted a túlterhelést mint magyarázatot, a korlátozás végrehajtásához ui. nem kell különösebben sok erőforrás. A mérés az persze más tészta.
-
club1
veterán
válasz DarkByte #16972 üzenetére
Nem tiszta a kérdésed.
Ha arra gondoltál, hogy egyedi úton lecseréled a modemet LTE képesre, akkor nem fog változni a sebesség.
Ha arra gondoltál, hogy aláírsz plusz két évet egy LTE képes modemre a Telenornál, akkor rád fognak tukmálni olyan csomagot a modem mellé, amin elérhető az LTE, így pedig logikusan működni fog a dolog... -
club1
veterán
válasz darvinya #17003 üzenetére
A V Red nekem nagyon úgy tűnik hogy sikeres, két ismerősöm már előfizetett rá szifonnal vagy G3-al. Márpedig ha csak az én ismerősi örömben találtak két dumagépet, akkor országosan már több ezer, de inkább 10e fölött kell tartsanak vele. Meg azért lássuk be, a Red össze sem hasonlítható az említett telenyomoros tarifával sem árban, sem szolgáltatásban...
-
club1
veterán
Az EU-n kívül mindenütt nagy lenyúlás a roaming, azokkal a díjakkal nem nehéz több 10e Ft-ot összehozni. Mivel én is sokat járok a horvátokhoz, venni szoktam kint 800 Ft-nyi kunáért sim kártyát, ebből 400 Ft-nyi kuna rajta egy hétre 250 MB internet, és azzal lehet voip hívásokat kezdeményezni kifelé a saját hazai számommal. Ha meg ráirányítom a bejövő hívásaimat, ugyanott vagyok árban mintha roamingolva fogadnék hívásokat.
-
club1
veterán
válasz flame654 #17135 üzenetére
http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok
Írd le a problémádat, és kérd, hogy méltányosságból cseréljenek. Hangsúlyozd ki, hogy a készülék rendeltetésszerűen nem használható (már ha tényleg így van).
Amúgy pedig jogilag még 10 szervizes javítás után sincs lehetőséged arra, hogy kötelezően cseréljenek, vagy pénzt térítsenek vissza (ilyen garanciális szabályok 2003-ban megszűntek, kivéve a vásárlástól számított első 3 munkanapot). -
club1
veterán
válasz Kolondrum #17147 üzenetére
A Trénél meg a Telenyomornál nem elseje a számlaforduló, hanem egy adott nap. Valószínűleg ez ma-holnap környékén lehet nálad, ha 4.-e a fizetési határidő.
Ja, 19.-e.
Valami rémlik, hogy lehet kérni a megváltoztatását a fordulónapnak, bár nem tennék rá sokat, hogy pont ennél a cégnél is lehet, és hogy nem kerül semmibe a változtatás...[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Főleg akkor, ha a nyomor képtelen lassítani az adott csomagot. Mert amikor sikerül nekik, akkor viszont kritikán aluli a mobilnet sebessége, hiszen a 32 kbps a maximum, a tényleges sebesség a 90-es évek betárcsázós netjének felénél van valahol (15-20 kbps).
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
A mi egyik telephelyünkön is megszüntették spórolásból nemrég a 3G-t, de mi gprs-t használunk az adott helyen (távfelügyeleti rendszer). Azt én sem gondoltam volna, hogy az ilyen helyeken csak úgy natúr elengedik a jól megfejhető hűségszerződéses előfizetőiket. Tényleg fejlődnek (az más kérdés, hogy a hálózatukkal visszafelé)...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LEGO klub
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- Robot fűnyírók
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen