-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz ambushka #17348 üzenetére
A szolgáltató hibájából sikertelen számhordozásokért kötbér jár október 1 óta. Nagyjából azóta nem is igazán működnek a számhordozások, mert jelentősen rövidítették a számhordozás időtartamát is anélkül, hogy a szolgáltatókat megkérdezték volna arról hogy az új határidőkbe beleférnek-e. A 1220-at azért nem árt ha felhívod, hogy miért hiúsult meg a számhordozás (ha még felhívható a T-s sim-ed).
-
club1
veterán
-
club1
veterán
A hipernet csak el elnevezés, hívhatjuk gagyinetnek is. Mivel mobilnet szolgáltatást takar ez a kifejezés, épp úgy működik 2G-n mint 3G-n. Már ha van épp az adott helyen...
Egyébként akkor sem kötelesek kötbér nélkül visszavenni a mobilnet-előfizetést, ha a lakásodban még 2G sincsen (az ilyen eset mondjuk igen ritka).
Számtalanszor leírtuk már itt is, hogy egy szolgáltatónál hűséget mobilnetre csak akkor szabad vállalni, ha a tornyot szabad szemmel igen jól látni (200 méteren belül van) és van rajta 3G cella. Ha tehát határon van a 3G térerő, akkor keresni kell másik szolgáltatót/szolgáltatást. -
club1
veterán
válasz attiati #17447 üzenetére
Eléggé pontszerűen működik. Ahol egymás hegyén-hátán vannak a tornyok, ott általában van átfedés (Bp.), ahol meg nem, ott marad az EDGE. Mondjuk pont az általad említett útvonalon elég jó a lefedettség, főleg Győr után. Tatabányáig hol van, de inkább nincs 3G-s gagyinet.
Nézd meg magad egyébként. A lefedettségi térkép azért nem teljesen pontos, a vidéki cellák sem nyomják el 3-5 km-nél távolabb 2.1 Ghz-en, az Alföldön is rengeteg olyan helyszín fel van tüntetve eze a térképen, ahol nyoma sincs a szabad ég alatt 3G-nek. -
club1
veterán
válasz Chesterfield #17459 üzenetére
A Telenornál is van készüléktiltás, elsősorban részletre vett (és nem fizetett) telefonokra vonatkozóan.
-
club1
veterán
válasz Vangelis #17467 üzenetére
Két lehetőség van:
1., A következő számlával majd jön közel 2012 évre kiszámolt késedelmi kamat is, azaz ennyivel ezelőtt kellett volna befizetned a számlát.
2., A Telenor már átállt a maja naptárra, de sajna annak nemsokára vége, így valahol 2013 vagy 2014 januárjára kell érteni a fizetési határidőt attól függően, hogy lesz-e a világvége után 0.-dik év, vagy rögtön 1-el indítunk.Komolyra fordítva a szót: Őket minősíti, hogy erősen béta állapotú felületekkel idegesítik az ügyfeleiket.
-
club1
veterán
Telefonba/modembe bármilyen mobilnet szolgáltatással bíró sim kártyát betehetsz és használhatsz, ha a korrekt apn-t beállítod (bizonyos telefonok az opciós mobilnetek apn-jét állítják be automatikusan, ami nem biztos hogy jó a sima mobilnethez).
A prepaid előfizetések addig érvényesek, ameddig töltögetsz és nem jár le az egyenleg-felhasználási idő. Ha csak 20 napra használod, akkor 20 napra használtad...
A feltöltési lehetőségekről itt találsz információt. -
club1
veterán
No elkezdték korlátozni - mostmár normálisan - a mobil online csomagokat, a flottánkban szinte mindenki ma kapta meg mind a két (80%-100%) figyelmeztető sms-t. A normális alatt azt értem, hogy kb. a duplájára korlátoznak, mint ami az ászf-ben van, és stabilan, tehát nem szaggatják. Bár ahogy ezeket ismerem, valószínűleg hozzá kell tennem, hogy egyelőre...
-
club1
veterán
válasz axioma #17630 üzenetére
Na ez alapján legyen valaki okos a kérdéssel kapcsolatban:
ÁSZF egyik része: "Az időszaki díj levonásának sikertelensége esetén nincsen a tarifacsomag által biztosított belföldi adatforgalom és nincsen belföldi adatforgalmazási lehetőség sem, amennyiben Előfizető nem rendelkezik egyéb megrendelt adatszolgáltatással, melynek havidíja kiegyenlített."
ÁSZF másik része: "Amennyiben az időszaki díjat a Telenor nem tudja levonni, illetve az időszaki díj sikeres levonása esetén a tarifacsomagban foglalt 100 MB belföldi adatforgalom elfogyott, és az Előfizető nem rendelkezik Mobil Internet szolgáltatáscsomaggal, úgy az előbbi esetben az időszaki díj levonásáig, az utóbbi esetben pedig a következő ciklusban történő időszaki díj levonásáig belföldi adatforgalmazás maximum 32/32 kbps le- és feltöltési sebességgel lehetséges."
-
club1
veterán
Ez alapján nem:
"Az időszaki díj levonásának sikertelensége esetén nincsen a tarifacsomag által biztosított belföldi adatforgalom és nincsen belföldi adatforgalmazási lehetőség sem, amennyiben Előfizető nem rendelkezik egyéb megrendelt adatszolgáltatással, melynek havidíja kiegyenlített." -
club1
veterán
válasz Varszegig #17695 üzenetére
Az a gond, hogy amikor először teszed be a kártyát, akkor van egy olyan időszak az android testre szabása közben, amíg akármit csinálsz, mobilnetet használ a telefon. Max. azt lehet tenni, hogy a testreszabásból kilépsz, és rögtön a beállításokba mész kilőni az apn-t. De az összes használati azzal indít, hogy kezd a telefon személyre szabásával...
Persze tudom, itt nem csak ez a forgalom a probléma. -
club1
veterán
válasz Thunderzolee #17836 üzenetére
A kiegészítő havidíj terhelés (hogy ez mennyire magyartalan azt hagyjuk) a telefonadó - és a korábbi ágazati különadó - szolgáltató általi továbbhárítása. Mivel most január 1-től az ágazati különadót megszüntették, de a telefonadó maximális értékét megemelték, ezért marad ez a díjterhelés idénre is.
-
club1
veterán
válasz milestone #17848 üzenetére
Gondolom az ÁFA-emelést sem fogadtad el és mi történik? Minden piszok kereskedő/szolgáltató felszámítja neked a 27%-ot...
Nem véletlen, hogy éppen július 1-el keményített be a Telenor is, a percenkénti 2 Ft + ÁFA nagy érvágás, nem csoda hogy nem hajlandó a cég ezt minden változtatás nélkül benyelni. -
club1
veterán
válasz rgeorge #17890 üzenetére
ÁSZF 7.1.1.2 pont:
Az Előfizető által vásárolt kedvezményes készülék a határozott idő alatt kizárólag a Szolgáltató SIM-kártyájával használható. A meghatározott időtartam leteltével a hálózati korlátozás feloldása az ÁSZF 1/A, illetve 1/B mellékletében meghatározott egyszeri feloldási díj megfizetése ellenében hajtható végre. -
club1
veterán
válasz wwenigma #18003 üzenetére
Azért arra kiváncsi lennék, mi felejtődött ki abból a történetből hogy a Telenyomor nem tekinti magára nézve kötelezőnek a távollévő felek között kötött szerződésekre vonatkozó elállási jogot?
Mert az indoklása alapján mostantól bármelyik webáruház mondhatja, hogy a szerződést a futárral (személyesen) kötötte meg a vásárló, amikor átvette az árut meg a számlát... -
club1
veterán
A mobiltelefonokat/modemeket nem egy személynek személyre szabva gyártják, tömegtermék mint egy porszívó. Az előfizetést megtestesítő sim kártya is az. A standard vásárlás során a vásárlási szerződés a számla/nyugta átvételével köttetik meg, ha ez távollévő felek között történik, semmi különbség nincs aközött hogy porszívót visz ki a futár, vagy a mobiltelefont/modemet egy sim kártyával, vagy esetleg anélkül. Azzal, hogy a futár aláírattat esetleg egy előfizetői szerződést, attól az adás-vétel még távol lévő felek között köttetett meg. Maga az előfizetés lehet az elállási jog tekintetében más tészta mivel az egy szolgáltatás, de az is erős határeset, mivel tömegeknek nyújtott szolgáltatásokról van szó.
A példád pont hogy távollévős szerződés.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
A mi webáruházunkhoz tartozik x bolt az országban, így személyes átvétel is választható. És bizony ott is (ahol a vevő csak megrendeli és kiválasztja hogy hol veszi át a terméket, és még csak ki sem fizeti, azaz a teljesítés, a számla kiadása a boltban történik!) biztosítanunk kell az elállási jogot. Ezt nem én találtam ki, mi szakjogászt kértünk fel jó pénzért a vásárlói tájékoztató megírásához. Persze belátom, inkább Telenoros jogászt kellett volna felkérni...
-
club1
veterán
válasz wwenigma #18021 üzenetére
Gondolom neked is feltűnt, hogy a Telenor nem a szolgáltatással indokolja az elállási jogtól elzárkózását, hanem azzal hogy a megrendelés megrendelésének megrendelése - vagy hogy a fenébe kell a mosakodásukat értelmezni - szerintük nem számít távol lévők között között kötött szerződésnek. Pedig de... Mint leírtam korábban, a szolgáltatás része a megrendelésnek az elállás tekintetében zicces, a vicc szerintem inkább az, hogy a készülékekre-modemekre és egyéb eszközökre is kiterjeszti a Telenor.
Annyira nem tud érdekelni a Telenyomor kicsinyessége, hogy emiatt eljárási díjakat fizessek. Fizessen az, akit megkárosítanak... -
club1
veterán
válasz pinnacle #18047 üzenetére
Az adott módosításnak érintenie kell a hűségszerződés aláírásáért cserébe kapott kedvezményeket.
Márpedig a szolgáltatók - nagyon ügyesen - a telefonra adott kedvezményért cserébe iratnak alá hűségnyilatkozatot, azt pedig az ÁSZF módosítások nem igazán érintik.
Az eht első beterjesztett verziójában anno a felmondásra vonatkozó kitétel eredetileg sokkal fogyasztóbarátabb volt, de az egyeztetések során egy adott közegből érkező tevékenység hatására ez - a szolgáltatóknak egyértelműen kedvezőbb - szöveg került végül elfogadásra.
Az eht jelenlegi állapotában még 300%-os havi- és forgalmidíj-emelésre sem teszi lehetővé a hűségszerződések kötbérmentes felmondását, ebben az esetben maximum perelni lehetne (de nem az eht-ra hivatkozva). -
club1
veterán
válasz axioma #18054 üzenetére
Nem csak a kártyás ajándéktelefonok vannak emögött. A Telenyomor marketingje időnként elég jó a célközönségéhez. Konkrétan a karácsony előtt elkezdett bepalizás ezzel elsőre elég sok gondolkozni nem szerető embernek jól hangzott. Ha ui. az emberek előtt lebegtetik az "ingyenes", "0 Ft" és hasonló szövegeket, képes minden harmadik akár két évre is aláírni egy havi x ezer Ft-os csomagra, mert a 0 Ft-on beindulvt beszűkült tudatukkal nem képesek felfogni, hogy bepalizzák őket, és valójában nincs is szükségük az adott csomagokra.
-
club1
veterán
válasz axioma #18062 üzenetére
November végétől karácsonyig az emberek jóval többet költenek, mint azt megelőzően. Ilyenkor sokkal gyakoribb a saját célra történő vásárlás is (mind áru, mind szolgáltatás tekintetében). A 0 Ft-os, 0%-os "akciók" a felfokozott vásárlási lázat tovább gerjesztik (hiszen a többség nem tud annyit költeni, mint amennyit ilyenkor szeretne).
-
club1
veterán
Gondolom mikor elhordoztad a számodat, a hordozási időpont kiválasztásánál figyelembe vetted a havi fordulónapodat is. Merthogy a Telenyomor minden megkezdett hónapot kiszámláz, akkor is, ha csak egy napig voltál még náluk a fordulónap után. Azt az egy megkezdett hónapot pedig pont egy hónap múlva fogja kiszámlázni. Nem erről van szó?
-
club1
veterán
válasz polonic #18102 üzenetére
Nekem kb. két perc volt:
"Az Előfizető által vásárolt kedvezményes készülék a határozott idő alatt kizárólag a Szolgáltató SIM-kártyájával használható. A meghatározott időtartam leteltével a hálózati korlátozás feloldása az ÁSZF 1/A, illetve 1/B mellékletében meghatározott egyszeri feloldási díj megfizetése ellenében hajtható végre."Ha esetleg mostanában járna le a hűség:
Készülék hálózati korlátozásának feloldási díja / Mobiltelefon/ alkalom
7650 Ft
Készülék hálózati korlátozásának feloldási díja / Mobiltelefon/ alkalom
2012.08.30-a után kötött előfizetői szerződések esetén
10.000 Ft[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz benceecneb #18145 üzenetére
Telenyomoréknál a kártyát külön regisztrálni kell LTE használatához. Az 1GB-os csomaggal pedig ilyet nem tesznek.
-
club1
veterán
válasz benceecneb #18175 üzenetére
Akkor hülyeséget mondott. Mint írtam korábban, az LTE használatára külön be kell regisztrálni a sim-et. A regisztrációt pedig a Telenyomor végzi. Mi a frászért vesződnének egy olcsóbb csomaggal, ha oda van írva, hogy ebben még korlátozzák is a max. sebességet?
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad P16 Gen1 16" QHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Eladó iPhone 11 Pro 256 GB Midnight Green szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1530
- Tobii Eye Tracker 5
- MacBook Pro 16" M1 Pro Chip 32GB RAM/ 1TB SSD 27% Áfa
- SMSL DO400 asztali DAC és fejhallgató erősítő, Bluetooth 5.1 LDAC MQA-CD 32bit 768kHz DSD512 eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen