-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
-
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz szabonagyur #18840 üzenetére
Állítsd be csak 2G használatára, és nem lesz ilyen gondod. A Telenyomornál a 3G meglehetősen pontszerű, ha mozogsz, sok a 3G-2G váltás, ezt pedig telefonja válogatja hogy bírja.
-
club1
veterán
válasz szabonagyur #18844 üzenetére
Nekem is csak 2G-re van állítva (Budapesten) és így netezek havi néhány száz MB-ot. 3G-n hívásaim 10%-a megszakad, főleg ha egy helyben vagyok, de több cellát lát a készülék. (Ezen a csodásan optimalizált hálózaton ilyenkor celláról cellára ugrál a készülék, míg meg nem szakad a hívás.)
Jóval nagyobb lefedettsége van a Vodafone-nak, mert 900 MHz-et használ 3G-hez. De pont emiatt vannak részek az országban, ahol egyáltalán nincs 3G-je (mert ott nem lehet 900 MHz-en nyomulni). Második a Telenyomor a saját térképe alapján. Ehhez a térképhez hozzáteszem, hogy nagyon sok olyan pontját ismerem, ahol sok 100 méteren belül nyoma sincs 3G-nek, miközben a térképen a közelben sok 100 ha-t 3G-vel lefedettnek jelölnek. A T a harmadik 3G szempontjából. -
club1
veterán
válasz szabonagyur #18870 üzenetére
Miskolc és Budapest között hol akadtál el?
Mire mentél volna a ma délután kiküldött sms-ekkel?[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz szabonagyur #18926 üzenetére
Valóban, csak a mi flottaszerződésünkben szerepel kitételként az olcsóbb tarifacsomagra váltás. Viszont az gyanús, hogy személyesen vagy postai úton lehet csak tarifacsomag-váltást kezdeményezni, tehát el tudom képzelni, hogy egyes (valószínűleg a drágább) készülékeknél van apró betűs rész a hűségszerződésben.
-
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz wwenigma #18948 üzenetére
Sajnos a Trétől nem kaptunk a flottánkra olyan jó ajánlatot, mint a Telenyomortól. (Nyomorék vállalati kereskedelmi üzletága rámozdul a legkisebbekre is, a Tré egy-két száz előfizetésig sablonokban gondolkodik.) Ráadásul a készülékek hálózati zárának felbontása (vagy új készülékek vásárlása) és a nyomor felé fizetendő 1.5 m Ft-os kötbér együttesen még a Vízfon - egyébként némileg kedvezőbb - ajánlatát sem tették versenyképessé. A Vízfon Huawei hálózata meg csöbörből vödörbe esete a ZTE után. Bár ők legalább be tudták optimalizálni a hálózatukat (legalábbis nagyjából, sajnos nem ritka náluk a túltömörítés, de legalább nem pontszerű a 3G-jük).
Budapestről és 50 km-es környékéről, továbbá BKK megyéről van szó, így nem tartom kizártnak, hogy a Nyomor - ehhez képest vidéki - hálózata jobban optimalizált. -
club1
veterán
válasz axioma #18954 üzenetére
Szerintem addig még maradni fog amíg lesz igény 0 Ft-os telefonokra drága/rossz előfizetésre vállalt 2 év hűségért cserébe, meg amíg a vállalati szegmensben tudnak - a versenytársakhoz képest jó - flottadíjakat ajánlani. Tudod, amíg szar van, veréb is van. (Vagy fordítva.)
-
-
club1
veterán
válasz Damage401 #19022 üzenetére
Szerintem gondold át még egyszer.
2 Mbps messze nem 256 kbps. 256 kbps meg persze nem egyenlő 32 kbps-al. Merthogy ezeket írtad.
De maradjunk a 2/0.25 Mbps-os ötletednél. Hogyan képzeled? Ezzel senki nem fizetne elő nagyobb adatcsomagra, mindenki a legkisebb csomagot választaná. Szerinted akkor a legkisebb (legolcsóbb) csomagnak mekkora árat kellene belőni? Mondjuk legyen 1000 Ft-> Sokan választanák, elfogyna a sávszélesség egy pillanat alatt (648GB/81GB /előfizető/hó sávszélességigény). Emlékszel a Vodafone korlátlan GPRS-ére? És ahhoz a sebességhez (40 kbps) még nem kellett ekkora sávszélesség... Ennyivel több frekvenciablokkot viszont egyik szolgáltató sem vásárolt azóta. Ha viszont a legkisebb csomag mondjuk 3000 Ft lenne, azzal kiszúrnának azokkal akik csak email-ek szinkronizálására, egy kis Google Maps-re, és hasonló sávszélességet nem zabáló dolgokra használják a mobilnetet (magyarul megmaradnak 100-200 MB havi adatforgalom alatt). -
club1
veterán
válasz darvinya #19028 üzenetére
Ezek szerint nem emlékszel arra, hogy még egy évvel a ZTE rendszerre való áttérést követően is mennyien csodálkoztak itt a fórumban azon, hogy a Telenor nem tud korlátozni. Szóval nem volt az annyira köztudott, a flottámban sem tudott róla senki... Logikus, hiszen a Telenor nem reklámozta hogy sz@r a rendszere, a felhasználóknak meg csak kis töredéke olvasgatja a szakmai fórumokat.
-
club1
veterán
válasz Sztbeni #19039 üzenetére
Amennyiben nem történik feltöltés az előfizetés érvényessége alatt, a Telenor Praktikum tarifacsomag készülék nélküli előfizetés [csak SIM-kártya] esetén a hívószámot az előfizetés érvényességi idejének lejártát követően 60 napig, további előfizetés esetén (ide nem értve az Új Generációs kártyás előfizetést, amelyre más rendelkezések vonatkoznak) 30 napig biztosítja.
-
club1
veterán
válasz ottoyes #19046 üzenetére
Praktikum kari aktiválástól kezdve él, és bő egy hónapja 90 napról 180 napra emelte a Telenor az első határozott idejű időszak (feltöltés nélküli rendelkezésre állási idő) intervallumát.
Azaz aki az elmúlt egy hónapban aktivált, az 180 napos határozott időszakra kötött szerződést. Ez akkor válik határozatlanná, ha a határozott idő alatt valaki feltöltést eszközöl.
Amúgy pedig ha jól rémlik azt kérdezted, hogy meddig aktiválható egy sim kártya. Nekem utoljára két éve volt a kezemben új praktikum csomag, és azon kívülről a csomagra ragasztva egy papírcímkén volt, hogy meddig lehet aktiválni a kártyát. Hogy most mi van, arra még mindig nem tudjuk a választ. Merthogy gondolom nem vár hosszú éveket rá a Telenor. -
club1
veterán
A siralmas forgalmazási mutatókat fel kell egy kicsit dobni, ezért a promóció így a hónap végén, egy-két napos határidőkkel.
Ennek a cégnek nem célja hosszú távon költségcsökkentő szolgáltatásokat adni az előfizetők kezébe, hiszen amik eddig voltak, azokat is elsorvasztják. -
club1
veterán
válasz novake #19057 üzenetére
Engem már olyan régen ért ezzel a céggel kapcsolatban pozitív benyomás, hogy pusztán a tapasztalataim alapján a te megoldásod esélyét minimálisnak érzem. És persze van egy prózaibb okom is a kétkedésre, az pedig a telefonadó. Logikátlan ui. olyan szolgáltatás bevezetésének lehetőségeit tesztelni, aminek egyetlen költségeleme magasabb, mint a várható összbevétel.
-
club1
veterán
válasz wwenigma #19064 üzenetére
Látom nem érted.
Ez csak egy rövid (mivel februári) hónap eredménye úgy, hogy a reklámok hatására az emberek tömegei a Telenorrol ennyit tudnak: 0-10 Ft-os telefonok és Hipernet.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci részesedése 30,30 százalékról 29,93 százalékra csökkent.
Nálatok a bónuszokat szép kerek, vagy tört értékekhez kötik? -
club1
veterán
válasz wwenigma #19084 üzenetére
"Egyebkent sok toronyhoz a katasztrofavedelem nem engedte ki a szereloket hogy aggregatorokkal eletben tartsak oket az aramellatas es az akkumulatorok lemerulese utan..."
Így van, de mi köze ennek ehhez a topichoz? Szó nem volt arról, hogy a Telenyomor alvállalkozói szeretnének átjutni a lezárásokon...
-
club1
veterán
válasz ottoyes #19099 üzenetére
Hétfőn éjfélkor volt a flottánk havi zárása. Csütörtökön délután még az a szöveg volt az online-on, hogy 48 órával később jelenhet meg a havi forgalom/számla a rendszerben, legyek türelemmel. Van mit kovácsolni ezen a zárt, minősített számlázási rendszeren, pl. ezt a 48 óra kiírást dinamikussá tenni, és mindig annyi órát kiírni amennyi eltelt a zárás és a számlakép megszületése között...
És amúgy is, ne trollkodjatok itt. Már milyen dolog kétségbe vonni azt amit a Cég az online-on megjelenít! A 48 órát is rosszul tudjuk, az bizony lehet egy zárt, minősített rendszerben több is mint 2 nap, és punktum... -
club1
veterán
válasz FRENK1988 #19120 üzenetére
"Ajánlatunk új djuice előfizetéssel és hűségnyilatkozattal együtt érvényes, melyben az Előfizető vállalja, hogy számlás előfizetés esetén 24 hónapig, az Előfizetői szerződését nem mondja fel, nem függeszti fel és a Szolgáltató által történő felfüggesztésre, kikapcsolásra nem ad okot."
A lényeg tehát az, hogy új előfizetéssel tudod 0 Ft-ért a készüléket elhozni. De azért a telefonos ÜFSZ-on bepróbálkoznék a helyetekben, ha a meglévő előfizetésetekre szeretnétek még két évet aláírni egy ilyen üveggyöngyért cserébe.
-
club1
veterán
válasz Szokenesz #19130 üzenetére
Ez a húsvét hétvégén "a magasabb szintű ügyfélkiszolgálás érdekében elvégzett rendszerfrissítés" egyik eredménye. 1-2 nap, max. 1-2 hét, és talán minden majd működni fog. Ha nem, akkor így jártál. Telenyomoréknál így működik a dolog.
Én egy kicsi középvállalatnál dolgozom, ha itt olyan módosításokat hajtanánk végre az éles ügyviteli rendszeren ami után ennyi hiba marad, már rég kitettek volna. Elégtelenül tesztelt, összefércelt rendszerrel frissíteni éles rendszereket amúgy sehol sem díjnyertes ötlet, egy országos szolgáltatónál pedig szarvashiba. Ráadásul nem először és nem is másodjára követik el ugyanezt a hibát.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz 360xbox360 #19140 üzenetére
Milyen mobilnetet szeretnél? A meglévő hangalapú előfizetésed mellé opcióként valamelyik Mobil Online-t vagy klikket, vagy önálló mobilnet-előfizetést modemmel? Ha utóbbi, személyes ügyfélszolgálat, vagy webshop, ha előbbit, akkor regisztrálj az online.telenor.hu-n (ha nem flotta-előfizetésed van), és ott be tudod magadnak kapcsolni.
Mindenek előtt ellenőrizd hogy ahol használni szeretnéd, stabil 3G van-e, mert az EDGE számítógéphez nem egy élmény (telefonon elmegy).[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz 360xbox360 #19144 üzenetére
Mert a flotta tulajdonosa nem egyezett bele a számlafizetők egyedi ügyintézésének lehetőségébe. Ilyenkor csak a flotta tulajdonosának meghatalmazottja (jellemzően a kapcsolattartó, vagy a mögötte lévő flotta ügyintéző) járhat el az előfizetések ügyeiben.
-
club1
veterán
Látom a mániád ez az első hozzászólás szerkesztgetés, amit ugye a topicnyitó nem tud megtenni, moderátor kell hozzá...
Jelenleg két apn név használatos, a net és az online (mobilnet csomagja válogatja, melyiket kell használni). A PAP/CHAP pedig egy próbával rögtön kiderül, figyelmedbe ajánlom a Telenor magas szintű leírását hozzá:
"A Hitelesítés típusa - ha nem megy ’üres’, vagy ’semmi’ állapotában a kapcsolódás, próbáld meg a CHAP és a PAP verziókkal is." -
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz zoli62 #19168 üzenetére
Lehet öt évet is mondani, de engem az ügyfélbarát hozzáállás elvesztésénél jobban irritál, hogy a front-end rendszereik folyamatosan nem vagy hibásan működnek, utóbbi pedig a ZTE infrastruktúrára átállás és az azzal kapcsolatos hozzá nem értés, tervezetlenség, teszteletlenség, stb. következménye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Filléres Redmi érkezett
- További aktív témák...
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
- HP ENVY 16-h1002nl - ÚJ - 16" 2.8k TOUCH OLED notebook - Core i9-13900H, 32GB, RTX 4060 6GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs