-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz Diamond500 #19237 üzenetére
Számlazáráskor nulláznak. Azaz nem érdemes az előtt néhány nappal megrendelni.
-
club1
veterán
válasz Diamond500 #19239 üzenetére
Ezt úgy szoktuk intézni (ha azonnal kell), hogy Klikk, aztán fordulónapkor az 1GB-os csomag.
Ha flottáról/cégről van szó, akkor Mobil Online 100-as csomag rendel, majd arra aktiváljuk az 1 GB-osat. Ilyenkor automatikusan a fordulónapkor vált át 100-asról 1GB-osra. -
club1
veterán
válasz Diamond500 #19244 üzenetére
A garancia az, hogy a Mobil Online aktiválásáról kapott sms-t meg kell őrizni, és ha azután egyéb költséget felszámolnak mobilnet-költség címén, rögtön lehet reklamálni (teljesen jogosan). De maradjunk inkább annyiban, hogy bármelyik Mobil Online aktiválásával inaktívvá váló Starttal nem lehet netezni, csak miután lemondod a Mobil Online (vagy Klikk) csomagodat.
-
club1
veterán
válasz VegyesTamás #19267 üzenetére
Mivel most 32 kb/s-ra lassítják a Klikket (meg a csomagok jó részét), nem igazán értem a 20 kb/s ötletet. Mi értelme lenne végig 20 kb/s-al nyomni a netet?
Szerintem gondold át még egyszer... -
club1
veterán
válasz VegyesTamás #19284 üzenetére
A becsapásról annyit, hogy az internetes le- és feltöltések sebességének egy hivatalos mértékegysége van, ez pedig a bit/s (bps). Az, hogy te ezt B/s-nak olvasod/látod, az a te bajod. Sehol senki nem azt hirdeti, hogy B/s, meg MB/s, meg GB/s, hanem azt, hogy kbps, Mbps, Gbps...
-
club1
veterán
Na ja. De ez a 0 Mbps, az NMHH korlátoltságának egyenes következménye volt. Ti. a hatóság megtiltotta az esetek 80%-ára vállalt minimális célértékek használatát, és ezt 100%-ra írta elő. Azt pedig bármilyen stupid is beláthatja, hogy rádiós adatátvitelt nem lehet minden körülmények között garantálni.
-
club1
veterán
válasz Landsmann #19314 üzenetére
Olvasd el az adatszolgáltatás menetét, és rájössz hogy miért sántít a dolog. A lényeget azért kiemelném: "A kérelem elektronikus úton történő benyújtására nincs lehetőség."
-
club1
veterán
válasz bociusz #19346 üzenetére
Az ÁSZF szerint nincs technológiai korlátozás.
De a kérdésnek nem sok értelme van (hacsak nem a hiper-szuper telefonoddal és a "szuper" gyors hipergagyinettel akarsz valakinek villogni), mert havi 5 GB, vagy heti 1.5 GB (Flexi) adatforgalmat 7 Mbps-os nettel is maximum 2/0.5 óra alatt le lehet forgalmazni. Utána pedig úgyis 32 kbps-ra lassítanak. -
club1
veterán
válasz moonguru #19366 üzenetére
Azért a kábelnet technológiáknak ettől jobb pingje szokott lenni (jellemzően 20 ms alatti késés és 4-5 ms alatti Jitter). Ha sok a csomagvesztés, az helyi problémát szokott leginkább jelenteni.
35 ms-os mérés pedig azt jelenti, hogy vagy LTE-t használsz a méréskor, vagy fel van dugva a cella a hátsó feledbe. Nem jellemző ui. ez a 3G rendszerekre, általában 38-40 ms a határ a 3G/LTE között.
Mondjuk az 50 m nem egy jellemző használati távolság 3G rendszerek esetében, még nagyvárosi környezetben (ahol igen sűrűn vannak a cellák) is bőven a 100 m feletti átlagok jellemzőek... -
club1
veterán
válasz Landsmann #19370 üzenetére
A pingedből látszik a távolság. Pont nagyjából 5-600 méterre (városközpontokban néha sűrűbben) helyezik el a cellákat nagyvárosi környezetben. Kisvárosban-községekben (amiket kiszolgál egy-két torony néhány cellával) ott már előfordul az akár 5 km-es 3G hatótávolság is. Igaz ebből 1-3 km a nem stabil 3G lefedettségről (lélegző cella effektus) elég jól felismerhető.
-
club1
veterán
válasz darvinya #19408 üzenetére
Tényleg nem értelek miért rágódsz ezen. Általában a sebességmérőket mindenki házon belül csinálja, hiszen ott lehet a legpontosabban mérni. A lassítást pedig valahol periférián (proxyn vagy valami hasonlón) tudták ezek szerint csak megoldani, ezért a mérés során odáig el sem jutnak a csomagjaid. Használj valami külső sebességmérőt ha nem a kapcsolatod, hanem az internet-elérésed sebességére vagy kíváncsi (pl. speedtest.net).
-
club1
veterán
Kb. annyira mész vele, hogy mehetsz vele bíróságra. Ha jó sokat kifizettél az eljárásra meg ügyvédre, akkor 1-2 év múlva talán a pénzedhez jutsz. Ha nem, 3-4 év, vagy soha. Az ügyvéd hivatalos (a bíróság szerint a perköltséghez számolt) óradíja meg a tényleges közötti különbséget meg majd fizetheted zsebből. Abból a pénzből pedig vehetsz még egy-két új telefont.
-
club1
veterán
válasz saiyajin #19440 üzenetére
A Telenor a Kártyás Előfizetői Szerződés megszűnése esetén 30 napig fenntartja az előfizetői hívószámot (rendelkezésre állás) az Előfizető számára.
Kártyás Előfizetés esetén az utolsó egyenlegfeltöltést követően, az érvényességi idő lejártakor (a szerződés megszűnésekor) a fel nem használt összeget a Telenor nem téríti vissza. -
club1
veterán
válasz szabonagyur #19450 üzenetére
Innentől kezdve pedig két év alatt kétszer és kamatostul megtérül a Mozaik XS-el vásárolt telefon plusz 15e Ft-ja.
-
club1
veterán
válasz Diamond500 #19504 üzenetére
Igen azt. De általában az okostelefonokon is letiltható az adatroaming (az androidokon alapból tiltva van). De ha magát a roamingot akarod tiltani, akkor vagy fixre teszed a mobilszolgáltatót a telefonodon, vagy a teljes roamingot tiltanod kell (szolgáltatói oldalon).
-
club1
veterán
válasz timea1991 #19508 üzenetére
A kártyás díjakat a hatályos ÁSZF 1/B mellékletében találod.
Az ÁSZF pedig - minő csoda - itt van:
http://www.telenor.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek -
club1
veterán
válasz timea1991 #19510 üzenetére
A 19508-ban linket kértél, nem azt hogy írjam be. A link pedig pdf-re mutat.
Szerintem telepíts pdf olvasót, mert ennél a csomagnál sok a fontos, de apró betűs rész.
A díjtábla így néz ki:
Praktikum +Net Mini Expressz (szóbeli és TOL/DOL rendszeren keresztüli szerződéskötéssel) csomag ára: 300 Ft.
A kezdőcsomag tartalmazza az alábbiakat:
300 Ft kezdőegyenleg, mely csak hálózaton belül használható fel;
10 MB egyszeri adat mennyiség, mely belföldi adatforgalomra használható fel a szerződéskötéstől számított 180 napon belül. Ezt követően a kezdőcsomagban foglalt, egyszeri adatmennyiségből fel nem használt rész elveszik, és az internet elérés a továbbiakban egyenlegfeltöltésse l, illetve Mobil Internet szolgáltatás megrendelésével vehető igénybe.
Havi előfizetési díj: havidíjmentes
Kapcsolási díj hívásonként 2,50 Ft
Adatforgalmi számlázási egység 0.01 MB
A Szolgáltató hálózatán belül lefolytatott beszélgetések percdíjai minden időszakban 49 Ft
Más belföldi mobilhálózatba irányuló beszélgetések percdíjai minden időszakban 49 Ft
Belföldi vezetékes hálózatba irányuló beszélgetések percdíjai minden időszakban 49 Ft
Kékszám hívásának percdíjai minden időszakban 49 Ft
Hangposta hívásának percdíjai minden időszakban 49 Ft
*A kapcsolási díj belföldi hívás esetén, illetve belföldről indított nemzetközi hívás esetén kerül felszámításra, ideértve a belföldi irányokba történő hívásátirányítást is. -
club1
veterán
válasz shifty! #19524 üzenetére
Mint minden, ez is le van írva az ÁSZF-ben.
A hűség lejárta előtt csak kötbér kifizetése mellett függetlenít a Telenyomor, utána pedig:
Készülék hálózati korlátozásának feloldási díja / Mobiltelefon/ alkalom 7650 Ft
Készülék hálózati korlátozásának feloldási díja / Mobiltelefon/ alkalom 2012.08.30-a után kötött előfizetői szerződések esetén 10.000 Ft -
club1
veterán
Sőt, annyira rossz a telefonja hogy nála a Telenyomor még az egy hete kikapcsolt mobilnet forgalmát is tudja mérni...
-
club1
veterán
válasz Outlander #19695 üzenetére
Kereken 10 éve törölték el a 30 napon túli javításkor kötelező cserét. Azaz 2003 óta a javítással kapcsolatban egy "határidő" van, a jótállásra kötelezettnek törekednie kell a 15 napon belüli javításra. Ha törekszik és ezt tudja is bizonyítani, akkor a javításnak nincs határideje.
-
club1
veterán
válasz Landsmann #19699 üzenetére
2003-ig nem volt az. Egyértelmű volt, hogy ha a kötelezett a javítást 15 napnál tovább végezte, cserekészüléket kellett a javítás idejére adnia. 30 napnál pedig csereutalványt kellett kiállítania (tehát a készüléket ki kellett cserélnie).
Az EU-s jogharmonizáció óta az egyetlen konkrétum az általam említett "törekedni kell a 15 napon belüli javításra", na ez már gumi.
A hivatkozott Ptk. jogszabályi hely mögött ott volt ez a 15/30 nap, erre érti a Ptk. a "megfelelő" határidőt. Mivel ez már nincs, a fogyasztó csak az asztalt verheti, és bízhat a szerviz gyorsaságában meg a forgalmazó/szolgáltató/márka ügyfélkezelésében. -
club1
veterán
válasz Vangelis #19833 üzenetére
Úgy kötsz hűséget az előfizetésre, hogy abban szerepel a készülékkedvezmény és a kötbér összege. Tehát a készülék az előfizetéshez kötődik, az előfizetést a többség a telefon miatt választja (szerintem te is). A nyomor hosszú évek óta a 0 Ft-os telefonok előfizetéseiből is él.
Viszont hadd jegyezzem már meg: Már kicsit kezd nagyon unalmassá válni a rendelésed miatti hozzászóláscunami. Fogtuk a helyzetet, megértjük hogy egy - szokás szerint a nyomor által elcseszett - rendeléshez tartozó vacak telefon miatt tűkön ülsz, de tényleg unalmas már napok óta ezt olvasgatni. -
club1
veterán
válasz Gedeon31 #19836 üzenetére
Ez a Telenyomor. Ők a jogszabályoknak mindig csak az egyik felét olvassák el. Véletlenül mindig azt a részt, ami nekik kedvezőbbnek tűnik. Jelen esetben saját magukat szívatják, de a szabály az szabály, még ha van is erre megoldás...
Egyébként egy tipp nekik: Ha már az utolsó befizetés csekkdíját felszámolják, majd a csekkdíjról csekket küldenek, nehogy már elfelejtsenek a csekkdíjról szóló csekk befizetéséért is csekkdíjat kérni (egy újabb csekken, hogy a folyamat örökre - de legalábbis egy személyes befizetésig vagy átutalásig - fennmaradhasson). Így nem fogynának olyan gyorsan az ügyfelek, na meg a csekkek bekerülési költsége is mindig visszajönne. -
club1
veterán
válasz wwenigma #19841 üzenetére
Nézd, mivel nettó baromság, hogy szabályzat kötelezzen egy céget bármire is (hiszen a szabályzatokat a cégek saját maguknak csinálják), ezért írtam amit írtam. Ezek szerint nem sikerült értelmezned. Ha jogszabályra gondolt bárki is (mondjuk a sajtóosztály), arra meg megírtam hogy vannak lehetőségek emberibbé és használhatóbbá tenni a rendszert, de ez a nyomornak valamiért nehezére esik (amivel aztán szívatja és még jobban lejáratja saját magát). Ha csak egy csöppet gondolkodna valaki is a cégnél, ott van pl. a kerekítés lehetősége, és máris lehetett volna generálni egy 0 Ft-os számlát. De nem, ők csak 1 Ft-ra tudnak kerekíteni, 5 Ft-ra már bonyó. És ezen kívül is még lenne lehetőségük pl. a számvitelről szóló néhány szabály szerint a leírásra, de nem, nekik küzdeni kell minden Forintért (több száz Ft költséget okozva saját maguknak). Most ehhez tapsolnom kellene?
-
club1
veterán
válasz bostone #19902 üzenetére
http://www.telenor.hu/smarttarifa alapján 2.5 Ft/sikeres kapcsolás.
Továbbá:
A tarifacsomagok havidíja 50%-ban használható fel hálózaton belüli, illetve 50%-ban belföldi vezetékes és más mobil irányba indított belföldi hívásokra.
A tarifacsomag havidíjának lebeszélhetősége nem vonatkozik az Invitel Belföldi tudakozó, az Invitel Különleges Tudakozó hívására, az Invitel Belföldi tudakozó által kapcsolt hívásokra, Kék szám hívására, a hívásátirányításokra, a Pontos idő, a Számlainformáció szolgáltatások használati díjára, továbbá SMS-, fax-, adatalapú és mobil adatközvetítő szolgáltatásokra, valamint nemzetközi, roaming-, emelt díjas hívásokra és MobilVásárlásra.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz zoli62 #19953 üzenetére
Az alkalmazottnak ilyenkor nem kötelessége a hívást fenntartani. Ők alapból azt írták alá, hogy beleegyeznek a hívásaik rögzítésébe a munkáltatójuk által, azt nem íratták velük alá, hogy tűrniük kell az ügyfél általi rögzítést. Nem csak a Telenyomornál ez a rendszer (ezzel persze nem védeni akarom őket, mert szerintem is visszás hogy ők rögzíthetnek, az ügyfél pedig nem mert lerakják).
-
club1
veterán
Újabb Telenyomor adalék: A kiemelt üzleti ügyfeleiknek előbb tiltják le a két év után lejáró ügyfélkártyáikat (gyk: a vállalati flottákban online és személyesen gyakorlatilag mindent csak ezzel lehet ügyintézni), mint ahogy az újakat egyáltalán legyártanák.
Azért az érdekelne, hogy ez most miért jó? Nincsenek eléggé foglalkoztatva a vállalati kapcsolattartók a nyomornál? Vagy csak natúr ennyire az alja a nyomor logisztikája? -
club1
veterán
válasz LurkerSheik #20027 üzenetére
Helyszíne válogatja. Van ahol egészen jól használható (nagyvárosi környezetben ha a cella 50-150 méteren belül van, város-község esetén 250-500 méteren belül, nagyon vidéken 500-2000 méteren belül).
Ezeken kívül vagy tudod használni a 3G-t, vagy nem.
Mielőtt aláírsz 2 évet, előtte mindenképp teszteld azokon a helyszíneken, ahol gyakran előfordulsz!
Nagyon vidéken egyébként alig van használható hipergagyinet 3G-n, ott a Vodafone 900 MHz-es 3G-je a nyerő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- BMW topik
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-roller topik
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- SMSL DO400 asztali DAC és fejhallgató erősítő, Bluetooth 5.1 LDAC MQA-CD 32bit 768kHz DSD512 eladó
- Eladó Dell Latitude E5470
- Lenovo Legion Y530 - 15.6" 95% sGRB 300nits, i5-8300H, GTX1050Ti-4, 24/512, új akku +SZLA +GAR!!
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- PowerColor Red Devil RX 7900 XTX 24G-E/OC 24GB GDDR6
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs