-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
c_chris
csendes tag
Nem emlékszem pontosan, de voltak itt valakik, akiknek dadogott az alapjárat. Jutottatok valamire? Nálam is dadogós, főleg lejtőn. Extrém lejtőn le is fullad az alapjáratom. Mivel lehet ez összefüggésben? Üzemanyagrendszer?
-
rob210
Topikgazda
Jaj gyerekek remek storym van.
Pár hete jöttem ugyan így dolgozni, mint ma, akkor is kifogtam egy sárga diszkrét tuningos seat leont, mint ma.
A múltkor csúnyán felhergelt, mert index nélkül megelőzött, de úgy, hogy satuznom, kellett különben nem fért volna be.Arcomra mosoly csillant amikor megláttam.
Elővettem a giigz féle verseny lábamat, itt mondom 0-100as gyorsulás lesz.
Szépen lépegettem mögötte 3 lámpáig.
Aztán elkezdtem tolni neki, (ezt értsétek úgy, hogy 3000alatt nem volt a gép) hogy mit lép rá.
Ideges lett emberünk, mert 80 ig nem tudott meglépni, aztán persze elkezdett fütyűni a turbó én meg leléptem a gázról a fékre és 40, mert a sarkon tudtam, hogy mérnek.
Emberünk, kb. 140körül járhatott a 40es táblánál, kiváncsi vagyok jövő hét végén is lesz-e pénze vadulni
Minden esetre megnyugtató érzés volt, hogy törlesztettem a múltkori közúti veszélyeztetésért.Renault power
-
PowerBuldog
veterán
Kicseréltem az elemet a Megane-om kulcsában és most nem működik.
Rövid piros villanás helyett hosszú pirosat ad. Szerencse, hogy a másik kulcs működik. Mit lehet vele tenni?
(98-as megane)Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
gombcomp
senior tag
válasz c_chris #31007 üzenetére
Szedd ki egyenként a trafókat,és nézd meg,hogy a gyetyafészekben nincs e véletlenül víz.
Száraz ronggyal kitunkolod,és megszűnik a dadogás.
Ha már kiszedted a trafót,nézd meg,hogy a gumigyűrűk milyen állapotban vannak,már
ha vannak egyáltalán...Vízszerelő boltban még kapsz is hasonlót.
Nálam is volt ilyen,egy vízes "terepezés" után.[ Szerkesztve ]
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
c_chris
csendes tag
Megane II kombi, 2004-es, K4J730-as motorkód. A diag motoros pillangószelep jeladó és hátsó lambdaszonda hibát irt. A fojtó mondjuk beleszól az alapjáratba, nade lejtőn???
A trafókat kiszedtem, mert gyertyákat cseréltem, hátha... Érdekes módon két trafó fészkében rovartetemeket találtam besülve, nem is értem, hogyan kerültek oda. Igen, két trafónál valóban hiányzik a gumigyűrű, de viz nincs benne, elpárolgott...
-
-
giigz
veterán
Na, 4 nap csiszolás után megvagyok a rozsda lecsiszolásával az autóról, holnaptól jöhet a rozsda átalakítózás (ahol maradt vékony rétegben), utána alapozás, festés
De a nehezén már túl vagyok, festegetni már egyszerűbb lesz...
Tényleg, nem tudja valaki, hogy a Korant felkenése után mikor "van kész" a rozsda átalakítása?
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #31014 üzenetére
Nem egyszerű és utánna clipre kell tenni betanítani az új értékekre.
Tehát, ha sose csináltad akkor előtte olvasd el a szerelési útmutatót.
Kb. 1 óra a művelet ha felkészültél, és szerszámod is van hozzá.Emlékeim szerint a II es focus az ahol a tartályon belül van az üzemanyag szűrő.
A megane nál a tank alatt kéne lennie, így ebben nem erősítelek meggiigz: látni fogod amikor kész van kb.12 óra ha úgy dolgozik mint a noverox.
A fedőréteget szvsz 1 napig nem kenném rá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #31006 üzenetére
Tanítani kell a kulcsot Infrás ?
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #31020 üzenetére
Nincs mit remélem segít
-
rob210
Topikgazda
Srácok kérdésem van.
Termosztát csere után sincs a felén a mutató, mi a picsa lehet?Kicseréltem egy tökéletes gates-re a termosztátot csere előtt megmértem, de így se megy fel felesre a mutató.
Ez másnál is így van PH II Megane I esetén?
Tökéletes a fűtés nincs semmi bajom a kocsival, csak annak a mutatónak nem ott kéne állnia én meg ugye törekszem a tökéletesre.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #31022 üzenetére
Inkább egy 0-100-as videót kellene csinálnod, mint termosztátot cserélgetni Az "új" injektorral majd én is csinálok valami 80-120-at, meg a mostanival is, a tieddel tuti jobban fog menni
Egyébként pedig ilyen bluetooth-os kiolvasód nincs? Azzal ugye meg tudnád nézni, hogy pontosan hány fokos a víz...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
akkor megnyugodtam.
köszi srácok.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #31026 üzenetére
Nekem m1-en se volt soha 90 en mindig alatta picit az tök normális szerintem
giigz: azt az 1.4et ha a világból is kihegyezed e fog jobban menni max csak jobban fogyasztani Tegyél bele egy 2.0 8v az már előre lépés lesz aztán kicsit csiszolsz rajta lesz 120-125 le és haladni fog igaz cserébe leissza a gatyádat is
tessék lemértem neked rob helyett : [link]
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #31032 üzenetére
Így igaz, nem az injektor hibája, hanem a fojtószelep jeladó van kikopva, ezért nem lehet beállítani rendesen, és a legutóbbi beállítgatás óta csinálja ezt a lefulladást, volt olyan hogy 1 hónap alatt nem fulladt le egyszer sem, de van olyan, hogy 2 hét alatt 2x is... Ezért jobb lesz az új injektor, ez a gyári injektorom egyébként is visszább van véve, vagy nem tudom, de a tieddel tényleg jobban ment...
-
rob210
Topikgazda
Nem akarok magam ellen beszélni, de ha más baja nincs a kocsinak, akkor nem ezt kéne újra cserélni?
Én szívesen oda adom az enyém még egy kis zsebpénz is lesz belőle de ez se egy nullkilométeres injektor ha fél év múlva mondjuk ezen is kikopik?Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #31034 üzenetére
De, gondolkoztam rajta Viszont ez még az erőt nem oldaná meg, mutattam is neked képet korábban róla, egyszerűen az én injektorom nem nyit ki eléggé, nem megy át elég benzin
Előzéskor pl. nagyon számít az a +10% teljesítmény, főleg ilyen fosgyenge autónál...
A tieddel hátha jobb lesz a helyzet, majd kiderül... Ha nem, akkor így jártam, ment már el elég pénz a kocsira potyára, ezen már nem múlik...
"ha fél év múlva mondjuk ezen is kikopik?"
Akkor eladom, felgyújtom vagy bezúzatom a kocsit Viccet féretéve ha értettem volna hozzá, a vétel után hamarosan el kellett volna adni, nem átveretni magam az egyik szerelővel, vagy ha már megtörtént, akkor után eladni, és lecserélni, nem hónapokig szenvedni vele, és locsolni a pénzt, hogy tökéletes legyen... Manapság már úgy voltam vele, hogy megcsinálom 100%-os állapotra, de most meg már úgy vagyok vele, hogy inkább csak használom, hadd adjon vissza legalább egy keveset abból a pénzből amit ráköltöttem, aztán ha minden jól megy, jövő ilyenkor lecserélem...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ez is de szar videó istenem.
A fordulatszámmérőt nem merte venniEz nem rally gép hanem egy kényelmesen autózható jó ár érték arányú családi autó.
Tessék szépen ezt felfogni.Ha combos meglepi gépet akarsz, akkor 2.0liter 16V és okosítás chippel.
Aztán a tuner stiftesek majd kiszállnak és felgyújtják a fosukat.Renault power
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #31036 üzenetére
én ezekhez nem értek.... a diesel amúgy is szar főleg az enyém Jah és múltkor is megkaptam hogy engem a srác chipelt 1.4 8 szelepes kb 85 le -s 306-ja odaver bármikor mert múltkor egy 525 tds-t alázott le a hungárián.. és amikor mondtam hogy valószínű azért mert a lámpánál ő elfordult jobbra vagy éppen a leállósávba elakadás jelzővel állt én voltam a hülye Nem mellesleg minden nap kétszer meg kapom hogy sz*r az autóm mert nincs meg chippelve és hogy alapból a tdi sz*r de azért múltkor küzdött a 2.0 tdci mondeo nagyon aztán feladta
giigz: ez katalógus adat... 1.9 tdi afn 3-as golf röhögve eszi meg még a 2.0 16 v -t is
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ha már a gyorsulásról van szó, megyek ki és csinálom tovább a rozsdát, felkenem az átalakítót... Utána 2-3 óra múlva a következő réteget, és majd várok 1-2 napot az alapozás előtt
-
tresh
addikt
válasz rob210 #31043 üzenetére
Lehet de könnyebb a golf igazából csak almát az alma végett írtam.. Nekem amúgy mindegy is engem ez nem mozgatott sose ez a 0-100 meg hogy ki kit hagy állva.. ettől függetlenül mérj giigznek 0-100-at mert bántana a tudat ha emiatt rosszul aludna Igaz ennél már csak az bántana jobban ha a te injektoroddal szarabbul menne a kocsija
Mágus2: hehe igen a fizikát nehéz mögb*szni
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Üdv mindenkinek!
Eredetileg az autó ápolós topik miatt regiztem ide, de most láttam, hogy van Renault topik így gondoltam csatlakozom hozzátok! Néhány éve Renaultozok Én is az első egy Laguna I ph I 96-os 2.0 8v automata volt 2,5 évig volt nálam és mire rendesen ráncba szedtem addigra sajnos el kellett adnom. Kb fél év múlva vettem egy másik Lagut szintén 96-os de ez 2.0 16v N7Q Volvo motoros rxe felszereltséggel, mivel az előzőn már megvolt a típus kiismerése így ennél rögtön azzal kezdtem, hogy rendbe raktam az érzékeny pontokat, hogy később ezzel már ne keljen bajlódni (komplett első, hátsó futómű felújítás, bölcsőszilent csere) és még egy pár dolog
Volt néhány autóm de először vettem egymás után ugyan azt a típust mert nagyon megszerettem. Laguna után vettünk egy Megane I 1.4 8v PH I -et is 98-ast de kihasználatlanság miatt eladtuk az egyik rokonnak, viszont mivel a gazdi kamionos és hetekig kint dolgozik az autó nálunk parkol és Én is tartom rendben. Bár nem vagyok szerelő azért remélem tudok majd néha segíteni ebben- abban és viszont.
Íme a járgányok! -
kisninja
őstag
válasz rob210 #31022 üzenetére
Hi na az én termosztátom szar későn nyit már....
Viszont mindig középen állt vízszintesen, mostanság feljebb megy míg ki nem nyit majd leesik és beáll középre. Most fogok termosztátot cserélni, aztán műszaki, klímám sem az igazi.Megint előjött egy régebbi régi bibi... Ugye melegebb a motor és ha leállítom akkor pár perc után elindul a venti. Ekkor kicsit elindítom majd leállítom erre másnap kicsit köszörülni kellett mire elindult. Tehát ha nagyon rövid időre indítom el majd leállítom akkor nagyon nehezen indul egyszer el sem indult csak egy akku lemerülés feltöltés után (tekertettem vagy 2 órát)
Ez mi ? Beköpi a gyertyát ?[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®