-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
newwave0507
tag
Szerintetek az 1.9 DCi elbirna valamivel nagyobb turbót ? Garrettre gondoltam.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
Drughi
addikt
Üdv,
2002-es Megane classic-ba H4 vagy H7-es izzó kell?
-
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #42004 üzenetére
Szerintem az 1.9 dci turbója kb 170lóig jó ami gyárilag rajta van. Miért akarsz nagyobbat? Nekem chippel simán volt legalább 150ló és nem volt gond, ott inkább a kuplung ami gyárilag alulméretezett.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Agyasima
senior tag
Ma megkaptam egyik kollégámtól, hogy a verdám egy geniThália!
Autóklubos szerelők pedig nem biztos, hogy jobbak, mint bárhol máshol. Én ugyan csak műszakiztatni voltam ott egyszer, de - naná - belekötöttek egy apró lökhárítósérülésbe, mondván, hogy veszélyezteti a gyalogosokat, így bukni fog a vizsgán. Pár ezressel később már kevésbé volt sérülésveszélyes a dolog. Az eset előtt és után máshol (több helyen is) voltam műszakiztatni, sehol sem volt gond, hogy egy kicsit bibis a lökös.
[ Szerkesztve ]
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Mr.Minyi
tag
Szaiasztok. Én is megkukkantottam a környezetvédelmi
besorolást és a V9-nél egy 6-ost találtam.Aztán itt megnéztem mit is jelent: http://m.kalkulatorlap.hu/gepjarmu_kornyezetvedelmi_besorolas.html
Lehet kell még valakinek ezért belinkeltem!
Valamint szerintetek is bőven elég egy 15"-os felni egy thaliára? 1.4-es 8 szelepes.[ Szerkesztve ]
Don't live your life in vain!
-
Doki16
addikt
válasz Mr.Minyi #42011 üzenetére
Az enyemben 10 van irva a forgalmiba. Azt hittem egy M3 1.5 dci mar euro 5-os motor kell, hogy legyen. A leiras alapjan pedig euro 4. Na mind1 szerencsere egyaltalan nem erint ez az egesz szmogriados dolog.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
Topikgazda
A tiéd nem fedcompos.
Nincs benne két lambdaszonda.
Más a felszereltség én ezért kerestem Ennyit mire ezt megvettem, mert ennek finomabb a járása.
Cserébe a tiéd a kevesebb szabájozás miatt "igénytelenebb".
Ha két lambda van a kipufodban akkor meg félre van minősítve, sajnos magyarisztánban ez sem ritka.
Menj alá nézd meg.Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
Hát most egy FM transmittert próbálgatok, majd egy kazettásat is kipróbálok
...de nem jó ez így sehogy...
A zenét ilyenkor nem tudom megállítani,vagy a szám címet, nem írja ki.Valszeg a hardver Tuner listás, de a SW-eresen fel lehet Update listáztatni(gyárilag). És ezért is kapta meg a feliratot. Mert hogy a neten látni Csak Tuner listás felirattal és gombbal is! (CD változat dettó)
Lásd kép:Eszméletlen micsoda kavarás van a Renault rádiók terén (ezernyi cikkszám és változat/funkció)
Pedig amennyire bele lehetett ásni magam, beleástam, de még most se látok tisztán.Az is érdekes hogy a neten 22DC229/62 néven fut ez a rádió , a sajátomon viszont nincs ilyen felirat csak a cikkszám: 8200444075
Sajnos a középszürke előlapos CD +kijelzősből talán, ha 1-2-őt láttam eladót. Ritka mint a fehér holló 22DC239/62
(vagy fekete Kangoo-s vagy a Twingó világos szürke van)
Ilyen kéne:Vehetnék Sony-t vagy más csicsa-micsa gics MP3 modern CD-s rádiót, de pont azért tartok ki a gyárinál mert nem bírom a ezt a villodzó "kínai" gagyit...másrészt a kormány távvezérlő se működne.
Erről mi a véleményetek? működhet nálam is?
[link]Csak hát ugye marha drága és akkor is csak egy kazettásom marad.
A legjobb megoldás a CD-s kijelzős lenne, de abból meg kb nincs (még ez a legkisebb kompromiszumos..mert akkor Írok CD-ket.)Esetleg Dácia rádió kompatibilis vagy azzá tehető lenne a Clióba?
+1
Ha esetleg nézett valaki Dél-amerikai Clio Mio-t abban egész faszányos rádió van: csak hát ugye a csatlakozó..meg nem tudni, hogy az FM frekvenciák is hogy jönnek be:[ Szerkesztve ]
-
Agyasima
senior tag
válasz rob210 #42023 üzenetére
Igen, tudom, hogy csúnyán lehúztak. A történet további részletei, ha már belekezdtünk:
Édesanyám vitte el meghatalmazással a verdát, én nem értem rá, és ő megijedt a "fenyegetéstől" és fizetett. Ha jól tudom, miután elkezdődik a műszaki vizsga folyamata, akkor annak ugyanott kell befejeződnie, ahol elkezdődött. Tehát még ő se nagyon jöhetett volna el, ha rögzítve van a műszaki vizsga megkezdése a központi rendszerbe. Ott már hiába mondja, hogy "OK, akkor viszem máshova, mert szerintem kamuztok!". Máshol nem műszakiztatják le, mert látszódik, hogy az Autóklubnál már meg lett kezdve a MűVi.[ Szerkesztve ]
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
rob210
Topikgazda
válasz Agyasima #42024 üzenetére
Igen ebben van kis igazság.
Mert a Mozaik utcában ilyenkor is levizsgáztathatod.
Hiszen az a központ.
Őket meg simán fel lehet jelenteni.
Ezt velem is megpróbálták egyszer, de amikor közöltem velük, hogy ezt gondolják át gyorsan, mert csúnya vége lesz, rögtön mosolygósabbra váltottak és a persze minden megbeszélhető, szöveg hangzott el.Ez még az előző megane-al volt amikor kitalálták, hogy a szélvédő tükör fölötti kőfelverődése miatt nem mehet át az autó.
Na ezt gyorsan elmagyaráztam nekik, hogy egy javÍtva van, csak régi volt a sérülés és nem tűnt el nyom nélkül, kettő nem a látótérben van és a köhém rendelet szerint ez nem befolyásolja a vizsgát.Renault power
-
mihione
őstag
Sziasztok!
Ugynezki sikeresen elszakadt a vezermuszij autopalyan 120-nal.2002-es 1.4 16v clio az aldozat.Semmi komolyabb hang vagy torpanas,blokkolas nem tortent csak azt ereztem hogy lassul a kocsi utana pedig mar nem indul.Szerintetek van ra esely hogy nem okozott komolyabb galibat vagy ekkora sebessegnel tuti elszallt sokminden?100 koruli minimum arat mondtak eddig a javitasra maszek szerelo kollegam,de szerintem inkabb beviszem egy helyi szerelomuhelybe akik csak renaultokkal es mas franciakkal foglalkoznak.Ilyen merteku javitast jobb ha normalis korulmenyek kozott csinalnak,nem.munka utan otthoni muhelyben.Szerintetek kb milyen arakra szamithatok?Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
speedydb23
senior tag
válasz mihione #42027 üzenetére
Ilyenkor elég sok minden tud sérülni a motorban, így ezt látatlanban megmondani, hogy milyen költségekkel jár az csak találgatás.
Szelepek, dugattyúk, hajtókarok, csapágyak ezek mind-mind sérülhettek, ezt csak a motor megbontása után lehet megállípítani, hogy mit kell cserélni a motorban.
Szerk.:
Látom megelőztek.[ Szerkesztve ]
-
mihione
őstag
válasz Doki16 #42030 üzenetére
177 ezernel csereltek 2012.11 hoban most van benne 199 ezer.igen tudom h majd csak megbontas utan derul ki de kb mire szamithatok max?200 alatt remelem meguszhato a dolog.Es ha ilyen csendben ment szet az jelent legalabb valami jot vagy ez teljesen lenyegetelen ilyen esetekben?
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
diablo1984
veterán
válasz mihione #42035 üzenetére
nincs rá biztos mód, minél tovább forog a motor, annál jobban ad mindennek! csak megbontás után látszik mi kapott és mennyire..... nem drága hozzá egy motor, bár egy 8v-es inkább van bontva, mint a 16v-s példány. ha motorcsere kell és olcsóér találsz, akkor olcsón megúszhatod(100-200 között reálisan mindennek együtt)
-
mihione
őstag
válasz diablo1984 #42037 üzenetére
Ertem koszi,akkor ezt majd fontolora veszem ha kiderul mennyire komoly a baj,lehet jobban kijovok egy bontott motorral...bar aztan akk azon is lehet cserelgetni mindent...viszont lesz csomo alkatreszem
Ha mar motorcserere kerulne a sor 1.6 bemenne az 1.4 helyere kulonosebb atalakitasok nelkul?vagy a valto,fekek stb nem passzolna hozza?Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
mihione
őstag
Tudom h volt 1.6 azért kérdeztem,de ennek is már kirohadt a motorkód táblája...
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Doki16
addikt
válasz mihione #42035 üzenetére
Hamar megadta magat akkor. Ha megbontjatok ird mar meg legyszi, hogy mi lehetett az oka amiert eldaralta valami a szijat. Mindig paraztam ettol a szijszakadastol, az enyemben azert is ejettem mar meg 4 eves koraban 110e km-nel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mihione
őstag
Oke irok majd h mi lett vele.
Hat gozom sincs hogy tabla volt-e vagy beleutottek de az tuti h a helyen mar nem olvashato.Atirasnal szerencsere nem igazan foglalkoztak vele,aztmondtak.majd a kovi muszakin lesz vele valami.
O az egyebkent,nagyon szar h nelkulozni kell[ Szerkesztve ]
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
roberto211
őstag
SZiasztok..
Lassan (pár héten belül) vennem kéne egy másik autót mert jelenleg most nincsen, elkelt az előző..
És az lenne a kérdés,hogy I-es meganeokat(fl-es) érdemes még venni? Ahogy látom 500ért már elég szépeket lehet találni itthon..
Vételkor miket kell rajta nézni, mik az esedékes hibalehetőségek meganenál?
Találtam pld ezt: Link
Persze nem igazán ebbe a színbe.
Vélemény? Érdemes még 2-3 évre megvenni? Ezek nem rohadnak?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
peterm711
aktív tag
válasz mihione #42044 üzenetére
Én átéltem ezt, csak egy trafic 2.0 dci-vel 316k km, hála a márkaszerviz amatőr hozzáállásának. Az utolsó 3 olajcsere megejtésekor mindig feloztam, hogy jó volna megejteni a vezérlés cserét is (tehát 90k km) erre az volt a válasz, hogy nem kell, a lánc nem igényel karbantartást, ezért nincs is előírva csere periódus. Tehát pénteken volt az utolsó olajcsere, láss csodát, hétfő reggel a szomszéd faluban 40-es tempónál elszakadt a lánc. 3000 euróba került, és 2 hétig tartott a javítás, de az is hihetetlen amatőr módon. Hozzá sem akartak nyúlni, mert attól féltek, hogyha drága lesz és úgy döntök, hogy nem éri meg a javítás, akor nem fizetem ki nekik a 2 nap munkát még lebontják ( WTF oda hordom a kocsit 8 éve, és mindent készpénzzel fizettem idáig) Egyszóval büdös volt nekik a munka mert ki kellett szerelni a motrot és foglalta volna a kocsi az emelőt, és nem tudták volna csinálni az apró gagyi javításokat a többi autón (fékpofa, olajcsere stb) Mondtam nekik hogy bontsák le, vegyék le a fejet hogy lássuk mi a helyzet, megfizetek mindent. Na akkor motor ki, persze fejet nem vették le mert a bütykös tengelyek levehetők a fej leszerelése nélkül, megállapították, hogy nem hajlott el egy szelep sem, mert a himbák könnyített anyagból vannak, abból az célból, ha összeér a dugó a szeleppel, akkor azok roncsolódjanak, ne a motor többi része. Szóval elég csak a himbákat cserélni.
Nagyszerű, mondom csináljátok, reméltem, hogy kb 1 hét és kész a kocsi. Öszzerakták motrot, visszaszerelték, komplett összerakták az autót, erreföl hív a szervizes hogy baj van, nem idul a kocsi, mert 2 hengerben nincs kompresszió, mert mégis görbe a szelep. Mérgesen bementem a szervizbe hogy most mi lesz, kifogja megfizetni a dupla munkát, mert én biztos nem, mert ugye újra szét kell szedni az egész kocsit, motor ki, fej le 16 új szelep, hengerfej javítás, új tömítés stb... Dadogva beköpték, hogy ők állják a plusz munkát (legalább vmi), ha akkor rám hallgatnak, és leveszik a fejet ez mind nincs, csak hát a felhasználót kötelező hülyének nézni.
Így készült el 2 hét alatt szegény autó, de már nem ugyanaz mint előtte volt, a motor keményebb és a fogyasztés is nagyobb lettHab a tortán, hogy visszarakták a vasreszelékkel tele olajat, mert hogy az csak 2 napos, és inkább öblíttse át az a motrot mint az új olaj.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #42045 üzenetére
szia
hajlamosak rohadni a hátsó peremnél és a küszöb környékénél, előélet függő a dolog, mert létezik még akár rozsdamentes példány is. amire érdemes figyelni, az a hátsó híd, ha sík úton állva üres csomagtartóval ha a segge ül az elejhez képest, akkor már döglik a torzió alatta, az tud eltörni, javítása(cseréje) 50ezer és egyszer úgyis megadja magát.amúgy a formája még ma sem csúnya, kényelmes, jó fogyasztású, egyszerű benzines motorokkal van szerelve, ami a gyújtótrafókon kívül túl sok tipushibát nem tudhat magáénak, azt is ha egyszer a megfelelőre cserélik egy életet kiszolgál.
(#42046) coonee : amúgy nem szokás még a láncot cserélni 300nál sem, lényegében örök életes a láncvezérlés, csak időben kapja meg a jó olajat és lehetőleg ez az idő ne 30ezrenként legyen. először ha nyúlik a lánc, csörögni szokott, nem csak úgy elszakadni, mint nálad, a lánckereken sem látszik így a képen, hogy fosra lenne kopva, hogy mégis miért pattant nálad szét, az jó kérdés. amúgy dízelnél ilyen esetben a hengerfejet mindig le kell venni, azért ha a szelep belever a dugóba, az olajteknőt is illene, mert kaphat ott a hajtókar, a csapszeg, a csapágy is, ha nem foglalkoznak vele, akkor nem csoda, hogy többet eszik, erőtlenebb, lehet kissé keresztbe jár a dugó benne, koptatja a henger falát, a vége az lesz, hogy az olajat egyre jobban eszi majd, míg egyszer be nem indul. elég kókány szervíz tákolta neked össze.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz peterm711 #42046 üzenetére
ja, meg a retkes, reszelékes olajtól a blokkot el kellett volna mosni, új olajat bele, a vasreszelék a gyűrűkhöz betapad és karcol, koptat mindent, csapágyakat, olajpumpát, turbót, ilyet nem lehet még azonnal eladó autóba sem! az a motor lehet most lett végleg kinyírva.....
-
peterm711
aktív tag
válasz diablo1984 #42048 üzenetére
Az első az volt hogy leengedtem az olajat otthon, és ment bele az új olaj és szűrő. Azóta beletettem 6000 km-t, olaj nem fogy, majd idővel kiderül. Nem hiszem hogy elhajlik a a hajtókar, hihetetlen milyen papir anyagból vannak azok a himbák, rosszabb lenne ha tömör vasból lennének, mint a régi motrokon.
Csak az a szomorú, ha mondák volna 200-250 vagy 300k-nál hogy jó volna kicserélni, akkor ki lett volna cserélve, nem az a tipus vagyok aki spórol ilyenen, elvégre ez az autó pénzt hoz. Képzelheted mennyi bosszúságot okozott ez igy, mástól kocsit kérni, munkák elhalasztása stbszerk: lent volt az olajteknő is, kapott újat, mert horpadt volt.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Sencor SVC 190W kézi porszívó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!