-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Nehéz eset olyan szempontból, hogy egy szimpla O-gyűrű alapvetően két mérettel rendelkezik, vagy így, vagy úgy lehet közelíteni az eredetihez. Belső átmérő 52, ha az 58 külsőt akarom figyelembe venni, akkor 52x3 kellene, így viszont a 3 mm nagyon kevés az 5-höz képest. Ha a vastagságot helyezem előtérbe, 52x5 lenne a méret, ez esetben viszont a külső átmérő lóg ki, 58 helyett 62 mm volna. Látni kellene, hova megy konkrétan, de az az elképzelésem, hogy esetleg 2 egymás mellé tett O-gyűrű jelenthetné az olcsó alternatívát, amennyiben adott a kellően mély "árok", nameg oldalra elfér a plusz anyag (52x3 kétszer 6 mm vastag lesz, erősebben is szorulna). Ha meg úgy van kialakítva, talán egyetlen, két méret közti vastagságú gyűrűt be lehetne lapítani, de az is nyűgös. Na megnézem mégegyszer azt a robbantott ábrát...
Na, és persze, hogy csak 2.5 vagy 4 mm-es O-gyűrű van 52 átmérővel, innentől kísérletezés - ha befér az 52x4, eléggé ki kell lapuljon. Már az is átvillant az agyamon, hogy mi lenne, ha mindkét méretből tennénk egymás mellé Franc egye meg, talán a legjobb lenne egy csináld magad O-gyűrű készlet, de árban nem éri meg.Száz szónak is egy a vége, könnyebb lenne egy ingázót keresni, aki haza tudna hozni egyet.
[ Szerkesztve ]
-
pubos
tag
válasz molnarpeter #63002 üzenetére
Vagy 52.5x3 kicsit nehezebb rányomni de enged annyit.
a 3mm nem lesz kevés mert ahogy befeszül lesz 4mm.Valamerre enged mivel kifelé befelé nem csak oldalra.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63001 üzenetére
Köszi az infót és a linket!
Ma még megkérdezek 1-2 helyet, de szerintem nem fogok én ezzel tökölni.
Ez a gyári tömítés meg a gyári szűrő, kiszállítva Angliából, nincs 16 ezer forint!
Itthon meg 12 ezer a szűrő a legolcsóbb helyen is, plusz az a tömítés 8500, hát kapja be ez az ország! Ha nem volna kiszállítási díj, csak 25 font, vagyis 9 ezer! lenne a két alkatrész a magyar 24.500.- helyett. Én nem tudom mi van ebben az országban, de ...inkább nem folytatom.
Kosárba beraktam , ha estig semmi nem változik, márpedig erre az esély kb alig valami, lépek is pay pal-ra fizetni...
Azért remélem csak ide tud érni épségben, a külföldi rendelésekkel csak emiatt szoktam aggódni, mert azt megreklamálni, kb esélytelen. Autodoc is ilyen, addig amíg valamit nem kell cserélni, addig oké, ha gond van, elkönyvelheti a vásárló, hogy így járt. Konkrétan durvább papírt kell kitölteni, mint egy "betétlap" ütközéskor, mindent igazolva, ki szerelte, miért szerelte, miért úgy szerelte, tényleg van-e jogosultsága.Igazolva fényképekkel, dokumentumokkal és akkor felhív egy nő, aki "csak" angolul beszél, oké ez nekem nem volt gond, a kárt benyeltem, de legalább jól elmondtam a véleményem.
--------------------(#63002) molnarpeter
Neked is köszi, nem szórakozok én ezzel tovább, gyári megy bele mindenképp. Mint írtam estig eldől...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Én most ugyan ezt járom végig egy t22 es avensissel.
Tönkrement benne a vezető oldali első ablak, kicseréltem a szerkezetetet motorostúl, 19ezerért.
De a sok próbálkozással leégette a kapcsolót is a tulaj és most dobtam hátast.
Itt egyben van a panelen a 6 kapcsoló, 4 e.ablak központizár, ablaktiltás.
Az ára 26500.-
Igen mindenki jól látja egy kb. 1000.- nyák meg rajta 6db 200.- kapcsoló.
A pofám leszakad.
Kint ezt 4500.- lehet megvenni.Renault power
-
gixxergabi
senior tag
Enyémben vagy 5-6 helyen van ilyen tömítés, (sztem tiédbe sem csak egy helyen van) helyedben elgondolkoznék hogy többet vegyek belőle ha már ekkora kincs idehaza, és amíg Anglia EU-tag és nem kell majd vámot fizetni...
Cikkszámot hogy tudod elővarázsolni Dialogys-ben? na meg még árat is látsz hozzá -
Mágus2
Közösségépítő
válasz gixxergabi #63006 üzenetére
Rendelni kell egy konténerrel és megcsinálni a bizniszt.
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #63008 üzenetére
amire én azt gondoltam hogy 4-5 egyforma az mind külön cikkszám
kép
ezek a Renaultnál direkt szívatják az embert... -
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63006 üzenetére
Az is igaz, akkor rendelek többet.
-------Rá kell kattintani a számra és akkor kidobja egy pop up ablakban, hogy mennyi az ár, de ez már 2 éves, tehát nekem 6800 körül írt és ugye 8500-zat mondtak rá.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #63009 üzenetére
Jah, én mindig ott fizetek, ha lehet.
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #63016 üzenetére
A tulajnak van egy clioja és így rámtukmálódott,ráadásul ebben francia motor van, csak rátették az ovál emblémát.
A toyota meg családban van
Hidd el, nem kaptam vérmérgezést, marad a francia vonal.
Bár holnap meg egy audi jön
Aztán idén vége befejeztem, így is beteg voltam a hétvégén mint a kutya.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Vasárnap óta, ennyi kis olaj fojt ott ki, addig míg nem ér ide az a tömítés, körberagasztottam öntapadós hőálló tömítéssel itt. Talán lehet, hogy tényleg szökött egy picit a turbónyomás, mert hazafele ugrott, mint a vadállat.
De nem mertem 155-nél jobban, amilyen "mákos" vagyok még újra belefutok egy traffiba. De nyilván 250-ig ment volna mint akit seggberúgtak, mert azt érezni lehet...
Szóval mint régen, most olyan...érdekes, hogy amikor reggel mentem valami eszméletlen vajsima járása volt, vissza már nem annyira, de jóval simább, mint volt. Ezért mindjárt rá is tankoltam OMW simát, plusz ment bele az VIF, ami ezek szerint tényleg kiváló cucc, bár gondolom a xado is kezdi észhez téríteni a motort.. (köszönet még egyszer Mágusnak az ajánlásért).Szóval első kép, ennyi jött vasárnap óta a többi meg ami igazán érdekelt, mindenhol totál száraz volt és szép tiszta, ahogy letörölgettem. Azok a rozsda foltok miatt kell aggódnom a teknőn, vagy jobb, ha rendelek mindjárt azt is? Nem egy nagy tétel árban, kb 20 ojró..
[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63020 üzenetére
és ha rákattintok az alkatrész igénylésre még a végén a postás is kihozza
-------------
Azéasztatmánem!
NA ezt a ruszkit majd átnyálazom...[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #63020 üzenetére
Mondjuk jó lenne, ha nem linkelgetnétek be a tört programokból
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #63023 üzenetére
Akkor sorry, csak keresztkérdés, de kereskedelmileg ez megvehető?
Pl., ha jól tudom, a Clip-et nem hivatalos Renault szerviz meg sem vásárolhatja.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63020 üzenetére
Hogy a rákba van ilyen eltérés?
De kb igen ez az 1200ft az, amit még max el lehetne kérni egy ilyen 50ft-os tömítésért.De 8500?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Van még egy ilyen képem is, ezt is ma csináltam, valamilyen frankó oldalt fekvő testhelyzetből...
Csak látni akartam, hogy mindenhol száraz-e minden. Kovács meg a gagyi alkatrészei, jól leoboáztatott!
Öröm az ürömben., hogy XADO helyett olcsó ELF volt benne, az előzőnek nagyon nem örültem volna, ha az folyik szanaszét...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63027 üzenetére
Plusz áfa, nem? Nekem is valahogy így mondták az árat.
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #63024 üzenetére
Rosszul tudod, ha van vállalkozásod mindegy milyen autószerelő vagy autószereléshez kapcsolható akkor megveheted.
Pl. egyik klímás srácnak is megvan a clip, és nem renault klímás
Hivatalos gyári.
Csak sokan nem szeretik kifizetni a majd 500.000.- árát a diagnak.
A dialogys, pedig szervíz segédlet azt minden autószerelő aki szerel renaultot beszerzi, már ha van esze.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Az normális, hogy a Meganehoz amit küldtek olajszűrő az lapos? 6 centi magas lehet az egész, nagyon lapos. Nem emlékszem milyen van rajta most, de ez furcsa nekem.
Vagy csak én szoktam hozzá a 20 centis olajszűrőkhöz az őskövület gépeken? -
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Ajtózárakat mivel érdemes befújni? Vagy mit tudok tenni? Minden évben amikor eljön a hideg akkor valamelyik ajtózárral sz*pok, mert nem húzza le a központi zár. Jelen esetben a csomagtartó akart nehezen lezárni, de tavaly pl. a jobb hátsó ajtót kellett ellenőrizni, hogy lehúzta vagy sem. Nyáron ez a jelenség mindig megszünik, akkor teljesen jól működnek.
-
Nordik
őstag
válasz kisgyerek85 #63036 üzenetére
Nekem a motorháztető nyílik nehezebben most, érdemes befujkalni kis wd40el a zár környékén?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63006 üzenetére
Még jó, hogy tegnap este tüzetesen átnéztem rendelés előtt mikor 5db volt a kosárban, szóval csak két helyen van tömítés, a cikk száma. 7701065055 és ez közvetlen a turbó előtt van PIROS NYÍL ÉS A ZÖLD meg ugye, ami kell. Rendelek egy ilyet is, kötve hinném, hogy ezeket csere után a közeljövőben cserélni kellene.
Meg akkor átnézem ma, hogy mi az ami kell még, vagy kellhet még...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63039 üzenetére
Ahhoz bizony ott kellene lennie a képen, olyan nincs, hogy a dialogys valamit nem jelöl, mert ha az egyik oldalon van, akkor a másikon is kell lennie. Ha nincs ott, akkor nem is létezik.
Tehát LEAP SEAL-ből a lagesz III-ban csak ez a kettő van. Intercooler le-fel szerelésnél is csak ennél a csőnél ír tömítést.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Most, hogy így bejöttek a hidegebb idők, reggeli minuszok. Úgy veszem észre, a víz lassabban melegszik be, mint az előző télen. 14 km alatt melegedett be egyenletes 50-es tempó mellett 2 ezres fordulaton, nagyon minimális megállásokkal.
Májusban volt hűtőfolyadék csere. Az lehet, hogy a friss folyadék jobban vezeti a hőt és ezért lassabb a bemelegedés?
Vagy kezdjek aggódni a termosztát miatt? -
#89309696
törölt tag
válasz polonic #63041 üzenetére
Termosztát. Attól, hogy jobb a hővezető képessége valaminek, még a külső radiátorra nem nyit ki keringetést, ergo nincs is hova leadni a hőt. Az utastérfűtésen kívül.
Ha beindítod, járatod kicsit és a két cső a radiátornál szépen egyszerre langyosodik akkor szar a termosztát. Bár dízelnél ilyen hidegben eltart egy darabig mire megmelegszik.
A jó termosztátnál a csövek hidegek, majd hirtelen átforrósodnak az első, majd rögtön a második, mikor kinyit. -
Tomi0703
őstag
Hali!
Izzítógyertyából mik az ajánlott márkák? Laguna 2 ph1, 1.9 dci 120 le.
-
dj79
senior tag
Üdv Mindenkinek!
Megane II-ben tegnap egyszercsak elment nyaralni az utastéri fűtés. A középkonzol szemből nézve jobb oldalán egy erőteljesebb kézrátétel után elindult, majd ismét kikapcs, Még egy kézrátét, újra indult, viszont mindkét esetben csak legmagasabb fokozatban.
Előtétellenállás, kontakthiba vagy fűtőmotorcsere lehet így első olvasásra?
Köszi a tapasztalt kollégák szaktudását előre is
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63043 üzenetére
Hidd el, ha a dialogys nem jelzi, akkor ott semmi nincs, azon a programon a legapróbb kis csavar alátét is szerepel, ha ott kell lennie. És a szervizben sem fognak rendelni semmit, azért, mert a másik oldalán meg van.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #63036 üzenetére
A b ba okozója a kosz ls a megdermedő zsír.
Tessenszives kimosni a zérat féktisztítóval, de jó alaposan, aztán lítium zsírsprayel befújni ls megszűnik a hiba.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- sziku69: Szólánc.
- Sony Xperia 5 IV - házon belüli siker
- Sorozatok
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dragon's Dogma 2
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...