-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
[link]
Háhá! -
-
Gombinyó
őstag
válasz forceberg #74005 üzenetére
Valóban, ma már nem az árelőny miatt vesz valaki Renaultot, mert elhanyagolhatóan olcsóbb a konkurenciánál vagy épp drágább is, ha extrázol. Én azért vettem volna, mert amúgy tetszik és jó autónak tartom a Meganet/Kadjart, de most a Corolla egy hajszállal jobb volt. Nekem. Végigültem jó pár alsó közép kat autót, kaptam ajánlatokat, mire ez lett.
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #74007 üzenetére
2017 telén nézegettem az új autókat, próbáltam párat, szalonokba is felmértük mennyi az annyi. Akkor ami ár/teljesítményben szimpi volt az S-Cross és Clio Grandtour, de nekünk kicsit kicsik. Meg új autót nem veszek nornális világítás és android autó nélkül.
Tavaly is körbenéztem még a Mégane előtt, de annyit emelkedtek az árak, hogy végül feladtam (az újakat). Erre idénre még egy kicsit másztak fel az árak, és pár jó motort is kisavaztak a kínálatból.Ez a sok marhaság a 95 grammal, részecskeszűrővel, meg barom fogyasztási normákkal rosszabbá (mérésre, és nem az életre hangolt) és egy millával drágábbá varázsolták az autókat
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dik
őstag
Ja ja vannak jó vételek meg még hatalmasabb átverések ez bebizonyosodott. Gusztustalan ez ami itt van ebben az országban meg igaz szerintem mindenfele ez van a pénz a pénz a pénz. Biztosan vannak kivételek persze, de valahogy én már nem tudok hinni bennük. Puki ide vagy oda szar ez mind!
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Gombinyó
őstag
válasz CactuS #74011 üzenetére
Nem is az első puki miatt, sztem rohadt drágák ezek az 1-2 éves, (talán) még nem lerúgott (90%-ban flottás) autók. Jah lehet venni mondjuk a 6m ft-os új ár helyett 5,4-ért ilyen autót. Köszi, inkább nem, annyival nem olcsóbb, hogy megérje a rizikót. Felsőbb kategóriában nyilván más a helyzet, ott a brutális szalon ár nagyot tud esni 1-2 év alatt.
Kíváncsi leszek jövőre mi lesz itt, úgy érzem az idei, jelentősen érezhető drágulás csak az előszele volt annak ami jövőre jön. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #74014 üzenetére
Hát, most azért ilyen furcsa a helyzet szerintem, mert hozzádrágulnak a használt autók a magasabb új autó árakhoz. Ami most van, az még istenes, abban igazából nincs büntetés, csak egy rókabőr lehúzás a vásárlóról.
A 95 gramm az a 2021-es évre vonatkozik teljes mértékben. Még pontosabban úgy van meghatározva, ha jól tudom, hogy:
2020: 80%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2021: 85%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2022: 90%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2023: 95%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2020 annyiban trükkös még, hogy átmeneti évnek számít, így:
- 2020-ban az eladott autók legnagyobb kibocsátású 5%-a nem számít bele a flottaátlagba
- 2020-ban a papíron 50 g/km alatti értékkel rendelkező autók (tisztán villanyosok és tölthető hibridek teljesíthetik, utóbbiak akkor, ha elég nagy az akkumulátor kapacitásuk) duplán számítanak
- és végül még egy, amit nem is értek: a nagyobb tömegű autókat gyártók magasabb határértéket kapnakSzóval a tényleges szívás az jövőre fog jönni.
Amúgy flottás autó is váltózó, 1-2 évesen 2 fajta autót adnak el a flották - az esetek 90%-ában: azokat az autókat, amiket egyáltalán nem szervizeltek ez idő alatt és bármiféle ráköltés nélkül adják tovább (itthon ismerek pár ilyen flottakezelőt, akik pl: osztrákoktól bérelnek autót, továbbadják, papíron szervizelik, gyakorlatban semmit nem csinálnak és 1-2 évesen visszaadják az autókat), vagy általában a viszonylag drágább prémiumokat, amiknek eleve elég limitált a garanciaideje és nem akarnak sz*pni az értékvesztésen túl még a szervizzel is.
3-4 évesen is nagy a szórás, van olyan autó nálunk is, ami kb. szalonautónak néz ki ~120k km után és van olyan, amit 30k alatt leharcoltak úgy, mint egy 15 éves példányt. És még márkához sem lehet kötni ezeket a dolgokat. Nálunk most jött pár Clio, mivel az egyik legolcsóbban elhozható kisautó volt mostanában, kíváncsi leszek, hogy a motorok mit produkálnak majd, van 0.9, 1.2, 1.5 is köztük.rob210: Nem irigylem a szerelőket, akik majd a mai új autókat próbálják majd életben tartani 10-15 év múlva. Én nagyon próbálok úgy tervezni, hogy a kis RS kihúzza alattam, amíg nem tudok
5.0 V8-ravillanyra váltani, mert talán úgy fog fájni a legkevésbé a dolog.[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
rob210
Topikgazda
Költői lesz a kérdés.
Szerintetek az mennyire jó, ha 8.1 liter valamit engedek ke egy diesel dpfes autóból aminek 4.3 liter a feltöltési mennyisége.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #74018 üzenetére
Ott a kezedben a gép, megnézed a regenerálási mutatványokat mire jutott az autó, meg mindent ha már nyomkodja az ember. Ha regenerálási maradék akkor gázolaj. Ha nem akkor egyéb folyadék vagy mechanikai hiba miatt úgyszintén gázolaj. Vagy semmi hiba csak nem értett hozzá a tulaj.
Szűrd le, keverd be felesbe gázolajjal és mehet a tankba.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
45 éves? Nem 1925-ben vezették be a Kreszt? Vagy akkor álltak át a jobboldali forgalomra, nem emlékszem... De ha akkor álltak át akkor már kellett lennie valamiféle Kresznek is, legfeljebb nem Kresz néven. Már eleve az egyfajta Kresznek minősül, hogy meghatározták melyik oldalon kell menni.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Vannak, néha. Inkább a 3+ éveseknél.
Sokszor el vannak tájolva az emberek, korábban a GLX S-Crossok legalább annyiba kerültek 3 évesen, mint az új, faceliftes GL+-ok, amik minden téren jobbak voltak. Plusz bemutatóautókat, egyebet is néztem, de általában a fapadosok voltak korrekt árban, egy normálisabb erős közepes már alig volt olcsóbb (ahogy Gombinyó írja).Egyébként 4,5 évesen a carnextől vettem a mostanit végül.
Szerk: Azt a kurva, duplájára hígult a motorolaj?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Josi
aktív tag
Örömmel tudatom a csoporttal, hogy szeretett autóm majd 20 évvel és 230 e km-rel a háta mögött ma sikeres műszaki vizsgát tett.
És mindezt úgy, hogy nem kellett előtte semmit csinálni vele.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
MC Pite
veterán
35 pont, ennek felét az elején lévő ... nem túl hasznos kérdésekkel buktam. Ejj...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
Ez csak ízlés kérdése nekem az ívelt kerekded formák jobban bejönnek.
Én a vw konszerben nem érzem jól magam. Sokaknak az az etalon, nekem nem.
Mint ahogy a páromnak a szürke japán tetszik az esik kézre abban érzi jól magát. Én pl. Azt se szeretem.Magyarán elfogadom a véleményed, de ez tényleg csak ízlés kérdése, nekem bejön
A másik ilyen ami nagyon bejön pedig japán az a mazda 3 2017 ből.
Renault power
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Megane 2 az alany 2004-es születésű 1.6 benzines Grandtour motorkód K4M 83 Kw
Jelenség: Pulzálva, gyorsít (húz) akkor is ha pedállal megyek és akkor is ha tempomattal.
Húz-nem-húz-nem nem igazán zavaró de szeretném kideríteni, mi lehet a probléma, volt hibakód olvasás, de semmi nem volt ami erre utalt volna. Folytószelep takarítás volt.Köszönöm szépen!
-
janez89
csendes tag
válasz #89309696 #74044 üzenetére
A hibát folyamatosan észlelni, nem zavaróan érezhető tehát nem nagyon "rángat" csak érezni, hogy finoman gyorsít és aztán nem aztán megint és megint nem. A gyertyákat még nem néztem, de most, hogy mondod... lomhábbnak is érzem... nem gyorsul olyan dinamikusan... Köszönöm a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
válasz polonic #73958 üzenetére
Kíváncsi lennék rá milyen ez a váltó amit használnak. Következőnek automatát fogok már venni, kínlódjon a f#szom kéziváltóval többet, de automatákból csak a bolygóműves az amit váltónak lehet hívni, az összes többi nokedli hozzá képest. M4 pedig csak duplakuplungos szarral kapható, de ez a hibrid villanyos, benzines, szinkronra kényszerített kapcsolókörmös cucc talán tudhatja már azt amit egy rendes automata. Bár még szkeptikus vagyok.
-
dugo_
veterán
Sziasztok!
Múlt hét óta minden gyújtás/indítás után valami kerepel 4-5 másodpercig a motortér bal belső sarkában, kb. a kesztyűtartó mögött. Aztán elhallgat, más tünet nincs.
Mi lehet ez, mennyire vészes hiba?Random jött elő, hideg/meleg indításnál is csinálja, illetve elég csak a gyújtást ráadni.
2004-es Megane II, sima 16 szelepes 1.6-os szívóval.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na a párom 41 pontot ért el szégyen és gyalázat el is sunnyogok tanulni
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Az alaplapok okozhatják az újabb és gyorsabb Intel CPU-k instabilitását?
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Már jövőre megkezdheti a tömeggyártást 7 nm-en az SMIC
- Mini-ITX
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Okos Otthon / Smart Home
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...