-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
-
polonic
félisten
Rendben, köszi. Ráér.
Eddig a lukoil prémiummal mentem, aztán volt omw maxxmotion. A múltkor nem vettem észre különbséget, azt írtam. De most shell v-power van benne és mintha egy kicsit finomabb hangja lenne. De ezt lehet, hogy beképzelem, de úgy tűnik.Egyébként kb nem lehet kiszűrni a szar üzemanyagot, igaz?
Neked csak a shell vált be? OMW nem, azt tudom. Mást is próbáltál?
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz FerNandor #57663 üzenetére
Mióta megvan a járgány, azóta két lukoil prémium tankolás volt. Két omw maxxmotion. Mentünk egy hosszabb útra, fél tanknál teletaknoltam shell v-power gázolajjal. Ez a vegyes omw és shellel sikerült. Most shell v-power lett tankolva.
A lukoilal is elégedett voltam. Az omw talán annyira nem jó. Erre a shellre kiváncsi vagyok, hogy most csak az van benne. De mintha már halkabb lenne a full tankos omw után. Persze lehet, hogy csak képzelődöm.
Még a mol premiumot is kipróbálom és azután teszem le a voksom.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Igen. Tisztában vagyok vele. Most az egyszer próbáltam ki, hogy mennyit megy.
Max negyed minusz egy csíkig hagyom kifogyni.. A tankolás jelzés megjelenéséig meg még egyszer sem vártam, a mostanit kivéve.Itt kaptam a jótanácsokat, azokat egyébként betartom. Talán pont molnarpeter írta.
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #57670 üzenetére
Igen. Szerencsés volt. Annyira akartam, hogy meglegyen az 1000 km egy tank gázolajjal.
Egyébként én meg apámat szívattam be, szegényt. Mentem a puntojával, 1,2 benzin, igazi erőgép , aztán letettem a garázsba. De mondtam neki, hogy a mutató vízszintesen áll már. Kút legyen az első utad. A garázstól egyébként 4-500 méterre volt a kút. Aztán ő jött. Az autó szépen beindult, el is indult utána, olyan 300 méterre jutott, motor dadogott, le is állt.
El is küldött a halál szerszámjára és mondta, hogy legközelebb tele tankkal kéri az autót. Ami teljesen jogos.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Váltóban szoktatok olajat cserélni? Elvileg ugye nem kell. De azért kérdezem, ez is olyan, mint a 30 ezres olajcsere ciklus, hogy inkább ne tartsuk be?
-
polonic
félisten
Ez a start stop hülye.
Most elfelejtettem kikapcsolni. Indulás után kb 2 perccel, hogy még semmi bem melegedett kb, egyből leállította.
Nem kéne várnia egy kicsit, hohy melegedjen a motor? -
polonic
félisten
Egyébként mi a véleményetek a fóti Békési Renault szervízről? Ott volt szervizelve a járgány eddig.
-
polonic
félisten
Én is egyből kikapcsolom indításnál. Csak most nem is tudom, vmiért kimaradt.
Itt is ilyen 16-7 fok volt. Csak télen nem ilyen volt, amikor elfelejtettem kikapcsolni szintén, akkor ott a víz félig melegedéséig várt legalább.
Egyébként vajon ezt ki lehet iktatni örökre?
Milyen a motor a talismanban? 1,6 dci v a twinturbos vagy 2 dci ott is?
-
polonic
félisten
Beszéltünk váltóolajról.
Elf-ből a TRANSELF NFP 75W-80 kell bele, api gl-4+ minősítéssel.Xadoból is van 75w-80-as, de az sima api gl-4.
Bele lehet tenni ezt is? Vagy itt szigorúan csak 4+ - os olaj és a gyári?
-
polonic
félisten
Hűtőfolyadék cseréről mi a véleményetek?
Ahogy nézem, a karbantartási könyv 5 évet ír.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Ha már a klíma szóba került.
Nem vagyok elégedett vele. Most a 27 fokban 20 fokra allított klímával melegem volt az autóban. A szellőzőkből hideg levegő jön pedig.
Ennyit tud ez a klima a nagy üvegfelületek miatt?Tudtok egy jo klímást. Vagy Rob ért hozzá?
Molnarpeter! Neked is grand scenic van! Mik a tapasztalatok?
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #58258 üzenetére
Na de amíg nem volt rossz, meg voltál vele elégedve?
Nálad rendesen le tudta hűteni azt a nagy utasteret? -
polonic
félisten
Nézegetem az adatokat a xado c4-nek és a fulltech fe-nek.
C4:
Műszaki információk
Sűrűség 20 °C-on kg / : l 0.847
Viszkozitás 100 °C-on, mm2 / s 12.1
Viszkozitás 40 °C-on, mm2 / s 69,7
Dinamikus viszkozitás -35°C, mPa: s <5190
Viszkozitási index: 172
Lobbanáspont, °C: 201
Folyás pont, °C :<-42
Szulfáthamu, tömeg%: 0.51Fulltech Fe:
Density at 15°C 0,855
Viscosity at 100°C 12,2
Viscosity at 40°C 72,8
Viscosity index 165
Flash point °C 240
T.B.N. 7,4
CCS @ -30°C 6450
MRV @ -35°C 24850Ezek alapján nagyon hasonló a két olaj karakterisztikája, sőt az FE-nek magasabb a forráspontja. Bár a CCS-t, MRV-t nem tudom, mi.
Nem biztos, hogy rossz olaj ez az elf. -
-
polonic
félisten
Egyébként a 3-as scenicről milyen tapasztalatok vannak?
És van már az 1.6 dci-ről elég tapasztalat? Ez egy újnak mondható motor, 2011-12-ben? jelent meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OpenMediaVault
- Warhammer 40.000
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest