-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61046 üzenetére
Ezen most én is meglepődtem és le a kalappal!
Igaz amit én mondtam abban a teljes klímatöltés és rendszervizsgálat plussz az ózon volt.
Amúgy az Ózonozás 6e ott is.
De valóban amit írtam az nem ezt sugalta.Meg kell kövessek mindenkit és senkit nem akartam félrevezetni.
A 4 e ettől még nagyon perfect ár.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #61052 üzenetére
Ez egy 8 szelepes 1.6 os.
Tehát én a helyedben az 5w40 es SXRt tenném bele.
A váltó kódja egy kis fém lemezen van a váltó és a motorblokk találkozásánál, ha még nem rohadt le vagy nem szedte le valaki.A 10w40 essel a téli hidegben csúnya lesz a hangja amíg fel nem kapja.
De ha csipedeti az olajat, akkor ne vegyél bele 5w-et akkor marad a 10w40.
Most mi van benne?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61063 üzenetére
Újat csak szalonból arany áron.
Esetleg náluk, de hívd őket úgy fognak tudni segíteni.Egyik se olcsó sajnos.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Szétszerelesnél, jobban jársz ha kibuktatod az üveget és amire nagyon figyelj!
Az a rakodózseb, azt véletlen sem szabad meghúzni a tetejénél fogva.
Alá kell nyúlni patentkiszedővel és úgy kifeszíteni nehezen jön nagyon.
A másik az a nyitásjelző lámpa, cimbora simán letépte, mert nem értette miért nem jön le a kárpit amikor már mindent kiszereltRenault power
-
rob210
Topikgazda
Pioneernek van olyan ami befér, de ott le kell két fület hajtani, mert 4 füles a gyári 2 helyett.
Ha valaki komoly átalakítás nélkül akar minőségjavulást elérni, akkor ezt csinálja.A kis lukakból az ablaküveg alján, ki kell feszíteni a patentokat, (üvegtartó fül) és felfelé kicsit forditani a b oszlop felöli végét az a oszlop felé.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek.
Egy újabb szépség.
[link]Amikor a szerelő a légszűrőházat ráerőlteti a szelepfedélre, nem ráilleszti.
Cső kidörzsölve, rendszer levegősödik, indítás nehézkes, kocsiban gázolajszag.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #61144 üzenetére
1.5 dci ből mindegy miről beszélünk, 64 le a létező legkissebb motor. Ez pont thalia ha jól emlékszem.
A 103 Le egyébként kihagytad
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #61148 üzenetére
2.0 dci
Azt ne vesd el.
Bár már látom, hogy a sötét "vag"úr oldalára álltál.Das auto, Das füst.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61157 üzenetére
2.3 2.4 simán mehet, de ezek hideg értékek, azaz nem 10-20 kilométer megtétele után mérjük a kúton
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #61164 üzenetére
Hát azért arra a kerékcsapágy cserére kezdj el gyúrni keményen.
A csonkálványba a lengéscsillapító összehúzó csavarja rendszerint beletörik.
A csapágyat pedig csak és kizárólag préssel lehet cserélni.
Vagy csapágy ki behelyezővel, de jobb a prés.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na aki a IIes megane pollenszűrő cseréjét szídja, annak kívánom, hogy minden nap cseréljen MK5 ös ford fiestában pollenszűrőt
Ki kell venni hozzá a gázpedált.
Nem nagy dolog, csak hát na.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lgergely88 #61190 üzenetére
A csomagtartóban nézd meg az antennát (vevő egységet) az szokot meghalni, ha kap egy kis nedvességet.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #61197 üzenetére
Az első tárcsáknál vedd ki az abs szenzorokat csak egy egy 25ös torx tartja tisztítsd meg őket és jó lesz.
Érdemes a csatlakozókat is wd40 ezni meg párszor széthúzni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #61203 üzenetére
Az ablaktörlő notor tengelye recés, azaz le kell venni és 2,3 recével arrébb (fejebb) rakni. 13 kulcs és lehúzó kell hozzá.
A fohyasztás 7 és 10 liter között normális, dugó pálya és hegymenet függvénye, meg, higy mennyire nyikkan a gumi a pirosnál
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Scalar24 #61218 üzenetére
Mindent lehet, de a kérdés az, hogy megéri-e.
Mert úgy nem megy, hogy kopásjelzős betétet veszel sity suty összedugod aztán megy.
A folyadékszintet is fel kell tanítani, be kell kötni.
Szvsz felesleges funkciónak érzem mind a kettőt, de persze az igények mások.
Nekem biztos nem érne meg sacc. kb. 50ezret ez a két funkció.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Scalar24 #61220 üzenetére
A monaco felszereltségben volt ilyesmi amit te szeretnél.
A gyári beszerelés manapság, már szinte lehetetlen.
Ha csak bontottan nem kapsz hozzá alkatrészt.
A tempomat az létezik egy vákumos rendszer, Waeco néven fut, beszerezhető, beszerelhető. (drága)
A guminyomáshoz értelemszerűen a szelepbe építettet veszed, de azok megbízhatatlanok. (lagunások is szídják, rendesen.)
A tpms es szerkezetet pedig nem tudja a miénk még.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #61239 üzenetére
Na zek azok a kérdések amiket soha senki nem fog tudni megmondani.
Szíjat 90ezer és 5 évente szokás azoknál akik szeretik az autójukat és nem sajnálják rá a pénzt.
Amúgy 5 év 120e kilométert is olvastam már gyári leírásban. (k4j750-es motorhoz)Az, hogy kibírja-e a 100kmert azt nem lehet megmondani, az is lehet, hogy még 50ezret is kibír.
Volt már olyan kocsi nálam amelyiknél 160ezernél cseréltem le a szíjat, úgy, hogy már repedezett kiszálasodott volt.
Volt olyan is amelyik 4 évnél és 60ezernél elcsattant.
Ez nagyban függ attól is, hogy kicserélte és milyen alkatrészre.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #61244 üzenetére
Ha rozsdás a C oszlopnál, akkor kezdje el másikat keresni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Szevam #61248 üzenetére
Clio thalia betegség, hogy ha a c oszlop tető találkozásnál, kireped a tömítőanyag akkor elkezd ázni a csomagtartó, hátsóülés éppen merre talál magának utat a víz. Ha ázás akkor szépen belülről eszi a rozsda.
De persze ez lehet más hiba, így látatlanban akár még az is lehet amit ír, hogy kőfelverődés, de élek a gyanúval, hogy az belülről rohad, láttam már ilyet sajnos.
Ne legyen igazam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #61252 üzenetére
Nem vagyok kasznis, de szerintem, üveg ki, hegesztés, festés, üveg vissza.
100 alatt van, de, hogy mennyi, az passz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hz0917 #61267 üzenetére
Attól függ mivel cseréled.
ha préssel akkor le kell venni és bontani a csöveket.
Ha van kézi szient ki be helyeződ, akkor elég kicsit leengedni a hidat és úgy már ki lehet cserélni.
M2 nél keresztirányú a szilent nem függőleges így lényegesen egyszerűbb mint a lagunánál.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen