-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
Kész lett az autó. Jó munkát végeztek. Szélvédő is kicserélve. Meg egyéb apróságokat is megcsináltak.
Remélem, most már aztán nem lesz semmi ezután. -
polonic
félisten
válasz forceberg #78861 üzenetére
Jobb hátsó ajtóra rányitás. Itt a horpadást megcsinálták.
Bal tükör burkolatát lefényezték. Ez cserélve volt, mert azzal is beszedtem egy követ, kilyukadt. Lecseréltem és az fényezettlen volt.
A hátsó ajtókon belül egy műanyag elem lifegett. Ezt is megcsinálták. Pedig ezt nem is kértem. -
polonic
félisten
Most vettem észre, hogy nem ég a tolató lámpa.
Széthúztam a csatlakozót és vissza. De nem oldotta meg.
Nem is ég visszajelző lámpa a műszerfalon. Vagy ennél nem is kéne?
Nehéz az égőt cserélni benne? -
polonic
félisten
válasz Gabesz87 #79064 üzenetére
1,5 dci és duplakuplungos váltóval nem venném.
Nagy test, lomha lenne szerintem. És a váltója sem annyira ügyes. Legalábbis pár tesztből ezt olvastam. Ha automata váltó, akkor szerintem klasszikus hidros nyomaték váltó.Nekem 3-as GS van 1,6 dci motorral. Ez a motor pont jó bele. 1,5-tel kevés lenne itt is.
És a 4-es meg kisebb is, mint az elődje. Rámentek a dizájnra. A gumi is nagyon drága rá. Egy méret van, 20-as felni. Nem szokványos méret.
3-as a széria végéről? Azok már euró 6-osak az 1,6 dci-vel.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz Gabesz87 #79075 üzenetére
Pesti autózáshoz.
Nem használom ott. Egy ekkora autóval nagyon gáz ott járni. Több sérülést is ott szerzett, amikor parkoltam vele néha, és állt. Ajtórányítás, lökhárító megynomás elől-hátul. Meg a dízelt is nyírnám a városi forgalomban, kettőstömegűt is.Városba elektromos autó vagy egy kicsi benzines rohangálós, amit nem sajnálok. Akár egy régebbi Twingot. Azt összezúzhatják és nem érdekel.
De egyébként bicikli és gyalog, néha tömegközlekedés. -
polonic
félisten
válasz Somatom #79815 üzenetére
Azért bebaszna egy kicsit, ha itt télen 25 fok lenne. Egész Európa egy Szahara lenne, semmi nem teremne, nyáron 50 fok feletti hőmérséklettel.
Én a nyarat utálom, amikor olyan meleg van, hogy megrohad az ember.
És csak azt szeretném, hogy normális évszaknak megfelelő idő llegyen. Télen hideg, hóval. Normális tavasz, nyár kb 30 fokokkal és normális ősz.
-
polonic
félisten
Robi, Kollégák!
Az lehet, hogy a fékfolyadék tartály tömítése elengedte magát és csöpög belőle a folyadék? A turbóból az intercoolerbe megy a cső pont a tartály alatt. A csövön láttam meg, hogy van valami. Először azt hittem, víz. Letakarítottam, majd meglátjuk.
A másik dolog, hogy lement minimum szintre a hűtőfolyadék a maxról. Eddig nem volt ilyen, soha nem kellett utántölteni. Kb egy másfél hónapja néztem olajszintet, akkor még a hűtőfolyadék szintje jó volt. Most a következő olajszint ellenőrzésnél néztem rá a hútőre is.
Kezdjek el aggódni?[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz rob210 #79894 üzenetére
Igen, jól emlékszel. 161 ezret elérte.
A vízpumpára gondoltam én is. Én szerintem nem is nagyon tudom megnézni. Fentről nem látni, alulról meg ott a pajzs és felemelni sem tudom. Alatta nem láttam nyomot, még.A fékfolyadéktartály, ahogy látom, két részből van összeillesztve. Erre gondoltam, körben a pereménél a tömítésre.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz rob210 #79896 üzenetére
Megnéztem a dolgokat:
- fékfolyadék tartálynak a peremén, ahol a két fél össze van hegesztve, ott volt fékfolyadék. A kupak ereszthet vagy mi az isten?
- a vízpumpát nem találtam meg, nem vettem észre, alatta továbbra sincs semmi nyom. Utántöltöttem desztillált vízzel, majdnem 1 liter belement úgy, hogy kb addig töltöttem, ameddig volt a szint.
-
polonic
félisten
válasz forceberg #79899 üzenetére
Gyári hűtőfolyadék van benne, ami -37 fokos. Ha még -25-re hígította vissza, az is bőven jó. Egyébként 6.7 liter kell bele, ha jól emlékszem.
De nyilván, veszek egy flakonnal, ha legközelebb kell tölteni, akkor ne desztillált víz legyen.Én meg a generátor alatt néztem, de gyakorlatilag mögötte van. Na mindegy, ott se láttam semmi nedves nyomot. De nyilván nagyon szűk a hely, alig látni. Szóval ez még nem jelent semmi.
Ja és a fékfolyadék tartály ereszt szerintem. Harmadik letörlés után megjelent a hegesztésnél a peremnél a fékfolyadék. Ilyen komolyan van?
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Megnéztem a szintet. Hétfőn töltöttem bele. Áltában nem csökkent.
Mentem vele 25 km-t most, a szint ugyanott áll. Majd megnézem délután, mikor kihűlt, akkor csökken-e. És egyelőre nem látok nyomot a motortérben. Igaz jó zsúfolt. Hogy lehet ebben vízpumpát cserélni?A fékfolyadékhoz. Az lehet, hogy nem volt elég szoros a kupak és azért szivárgott? Vagy a kupakban a gumitömítés lehet rossz. Megtörölgettem a tartályt mindenhol és még jobban rászorítottam a kupakot, most nem látok fékfolyadék nyomot.
-
polonic
félisten
Renault Store-ból rendelt már valaki? Tapasztalatok? Milyen gyorsak?
-
polonic
félisten
Üdv!
Egy kis fejlemény a hűtőfolyadék ügyben.
Egy picit álltában is fogyott, nagyon minimálisat. Múlt hét csütörtökön néztem. A motortérben én semmi nyomot nem látok.
Ezt így nehéz lesz azonosítani, honnan. Bontani kell mindent, igaz? -
polonic
félisten
Emlékeztek még a fékfolyadék szivárgásra?
A múltkor írtam, hogy rátéptem a kupakot és nem láttam nyomokat.
Most viszont, hogy végre volt egy kis hó az utakon, kipróbáltam az új gumikat, voltak keményebb fékezések is.
Gondolom a fékrendszerben előfordult nagyobb nyomás miatt most megjelent megint a szivárgás. De most sem értettem, hogy honnan.
Na most a kupak alá bedugtam egy papírzsepit és trutyis lett.
Szóval ebből gondolva lehet, hogy a kupak és/vagy a tömítése rossz? Van ilyen?Egyáltalán lehet új kupakot vagy tömítést kapni rá?
-
polonic
félisten
Ez a 160 lóerős 1.6 dci csak annyival több, hogy rátettek mégegy turbót?
-
polonic
félisten
Azért kipróbálnám mennyivel mehet jobban, mint a 130-as
-
polonic
félisten
válasz dankonor77 #80363 üzenetére
Milyen tünetek voltak, ami miatt az EGR eltömődésére gondolsz?
Egyébként az EGR a részecskeszűrő után kapja a kipufogógázt. Nem kéne kormosnak lennie. -
polonic
félisten
válasz dankonor77 #80368 üzenetére
De leginkább a fekete kormos trutyi szokott felgyűlni benne. Azért furcsállom.
Ugye ez duplaturbós. Ez esetben változó geometriás turbók vannak bene vagy nem? Ha igen, akkor a geo letapadás is lehetne.
Persze lehet, hogy hülyeséget mondtam. Majd kijavít Robi.
És írd meg, hogy mire jutottál. -
polonic
félisten
válasz kisgyerek85 #80631 üzenetére
A 80 ezer km semmit nem jelent.
Állapotot vesz az ember, Bem km alapján.
Lehet, hogy az a 80 ezer km városban jött össze. Állandó hideg üzem, sok hideg indítás, több százezer kuplungolás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- BMW topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alkoholista nevelde
- Háztartási gépek
- Milyen okostelefont vegyek?
- YouTube
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs