Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére

    Például én, mert nem akarom a kocsit agyoncsapni ;)
    50 nél simén 5.ben gurulok.
    Igaz nem is megy a fogyasztásom 7.2 fölé a városban sem.
    Én már nem vagyok az a rallyzós kell az erőtartalék, jöjjön a nyomaték, préseljen az ülésbe, sofőr.
    Egyszóval a 3asban városban a fogyasztásnak nem tesz jót, a károsanyag kibocsájtásnak nem tesz jót. Így az autó szerkezetében is sokmindennek nem tesz jót.

    Ha valaki meg akarja hajtani az autót akkor autópálya 4 es 130 egy huzamosabb szakaszon.
    Ennyi.

    Renault power

  • #47205632

    törölt tag

    válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére

    Az autópálya meg pont nem jó, egyszer elérem a tempót és annyi, vagy fékezzek le mindig hogy újra gyorsíthassak? Ha már járatni kell akkor keresni kell egy szerpentint aztán lehet minden kanyar után gyúrni neki. Nem a sebességen van a lényeg, hanem a fordulaton.
    A pálya is jó egy bizonyos fajta terhelésre változatosság kedvéért, de a meghajtás az nem a pályázást takarja fix 130-nál.

    Én 3.-ba megyek 50-nél ha emelkedős, ha egyenes vagy lejt akkor lököm a 4-est de általában fel is megyek 55 köré akkor. Ha jól emlékszem harmadikban már közel van a háromezerhez ilyenkor, az már felesleges. Egy ilyen 1.4-es motor megdöglik, ha 2000 alatt kell járnia még ha csak részterhelésre is. Bár őszintén szólva nem sűrűn nézem a fordmérőt, hanem hangra tolom.
    Nem kapok a szívemhez ha beesik 1700-ra és onnan gyorsítok kicsit, de ne ez legyen a hétköznapi közlekedési forma. Néhány kanyarban én is visszaejtem eléggé, de annyit kibír, olaj az nem tűnik el pár másodperc alatt sehonnan.
    A fékeim simogatásából ítélve gyanítom a gázpedálom is így volt használva, kaphatott ez a szerencsétlen motor sok mindent a 16 éve alatt. 3200 körül váltok, 2200 köré jön vissza a fordulat, az teljesen tökéletes átlagra, persze néha a lakott terület vége tábla után meg van rakva neki harmadikban ötezerig. :DDD És még csak gyorsan se megy olyankor még, mindenki jól jár.

    [ Szerkesztve ]

  • Gombinyó

    őstag

    válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére

    Attól függ hol közlekedsz, milyen város. BP-n én se raknám 4-be a folyamatos fék-gáz közben, nem tesz jót az az alacsony fordulatról kigyorsítás, erőltetés. Amerre én közlekedem lazán átgurulok 55-60-al a városokon, falvakon 4-ben, de ott csak fordulaton kell tartani kb meg néha elvenni a gázt.

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére

    Itthon a meghajtás nálam, hogy elrúgom rendesen minden fokozatban, illetve max 4-ig tudom ezt megtenni, mert olyankor már 150 körül rakom az ötöt 4300 körül. Utána meg a 150 körül szépen elautózgatok hatban legalább 100 km-t. Németeknél meg amit bír, hatban 4300-4400 240 feletti sebességet jelent már...


    1500 alatt én is gyakran visszakapcsolok, amit ugyan nem kellene, csak épp annyi kicseszett idióta van az utakon, hogy nála a városi közlekedés az max 40, vagy alacsonyabb és a belső sávban totyog, holott ha tartaná az 50-55 közötti sebességet, fele ennyi dugó nem lenne és nekünk sem kellene visszakapcsolgatni emiatt, pl vigyázva lendkerékre, de semminek nem tesz jót úgy egyébként az alacsony fordulat.
    Robibá meg hiába írja, hogy 5-be 50-nel megy, mert az benzines, anyám 1.2es bravója is röhögve tudja ezt már 40-nél is és meg sem kottyan neki.
    Na mindegy is, a fent leírtak meg az én véleményem, én így használom és használtam mindig is és ezen nem is fogok változtatni, tehát nem azt jelenti, hogy másnak is így kell. Ha másnak úgy vállt be, akkor úgy vezet. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák