Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    Leírom, amit a napokban tapasztaltam a T-vel kapcsolatban.

    Miután hétfőn este nem volt készleten Domino kártyájuk és azt mondták, 4-én menjünk, tegnap délbe vissza is mentünk és szerencsére már volt belőle. Miközben az adatainkat vitte fel a rendszerbe, rákérdeztem, hogy mivel márkaváltás történik csak, elképzelhető, hogy hamarabb létrejön a számhordozás. Mondta az ügyintéző, hogy igen, elméletileg 5-15 percen belül már működi is fog, ha 1 órán belül mégse menne, akkor hívjuk fel őket, mert valamilyen hiba lesz. Közben telefonon is egyeztetett azzal, aki a háttérben intézte a számhordozást. Valóban így is lett, nem kellett napokat várni, később már használni is tudtuk az új kártyákat. Viszont, csak a sima Domino Fix csomagot adták, ami fél évig aktív, stb. Kérdeztem, hogy én az Extrát szeretném, 80perc, 1GB, 1év, az nem lehet? Azt mondta az ügyintéző, hogy számhordozásnál csak az alapot lehet adni. Igazából szinte mindegy, csak leírom, ha más is érdekelt most ez ügyben.

    Éjjel be is léptünk a NoxPlayer-Telekom 7.8 alkalmazás párossal, de már nem tudunk semmi lényegeset állítani. Testreszabásra csak ennyi jön be és amikor rányomok a kérdőjelre, ez az értelmetlen vagy félig hiányos üzenet jelenik meg.
    Felraktam most a MEmu-Telekom 9.24.1 párost, azzal már megjelennek az információk, testreszabások. Lehet bejött, amit fentebb írtam, hogy a régebbi app, idővel használhatatlan lesz. Én legalábbis semmit se tudok állítani benne.

    Nálunk vegyesen volt a Most opció böngészőn keresztüli megjelenése. Rokonaimnál, akiknél már majdnem 2 éve bekacsoltam a Most opciót, egyiknél a mai napig megjelenik (neki már megújítottam 2 napja), míg a másiknál nem látható weben keresztül. Most visszakapcsoltam a másik rokonomnál is alkalmazáson keresztül a Most-ot, gondoltam lehet azért nem jelzi böngészőn keresztül, és valóban így van, mert 5 perc múlva, már neki is megjelent a böngészőben is. Eszerint, csak azoknak látható weben, akiknek aktív.

    Amúgy elég káosz az egész, mert mindkettőjüknek automatikusan megújult elseje után, írta is, hogy 2018.10.31-én van a fordulópont, erre meg 3-án jön az sms, hogy lejárt, meg kell újítani. :U

    Most jobban átnéztem a beállításokat és a "Fogadott emeltdíjas SMS tiltás" mind a kettő felületen megjelenik, míg ez az MMS terén csak alkalmazásban, miközben régen weben is állítható volt. Szerintem ezt is elcseszték, mint ahogy azt is, hogy az ajándékperceket nem írja ki sehol. Még 1,5 éve írtam a Telekomnak, hogy el van írva, mert másodpercben van kiírva az ajándék perc, de közben azt írja utána, hogy perc. Eleve felesleges másodpercben írni, mivel percenként van a számlázás. Ezt 1,5 év alatt nem tudták kijavítani, mert pár hónapja még mindig rosszul jelent meg, hát, most már meg se jelenik. Csak így tovább! :(((

    MEmu-nál nem tudok @ jelet írni (aláhúzott v-t ír), amikor bejelentkezek a T alkalmazásba. Akinek fent van, tud írni? Máshova írok és onnan kimásolom-beillesztem, csak így tudtam eddig megoldani.

Új hozzászólás Aktív témák