Új hozzászólás Aktív témák

  • CarrGomm

    aktív tag

    válasz atala #101744 üzenetére

    Igen, de nem mindenkinek android-os telója van, vagy iphone-ja, de még az sem biztos, hogy okostelefonja van, mint pl idősebbeknek.
    Nem értem mi értelme van ennek, hogy csak app-ban lehet bekapcsolni valamit, se neten, se ügyfélszolgálaton.
    Vagy épp ez gond, ha feltelepíted az alkalmazást mihez kér hozzáférést? Gondolom aki megadja a hozzáférést mindenéhez, az megkapja a MOST-ot.
    Kíváncsi lennék, aki neten be tudja kapcsolni, az bejelölte-e az "üzletszerzési célú hozzájárulás"-t is?
    Nekem is ott volt neten az opció egészen addig, amíg ki nem kapcsolták és jött az sms, aztán el is tűnt és azóta sem jött vissza.
    Amúgy korábban ezt írták az sms-ben:
    Amennyiben nem használod a Telekom alkalmazást, de továbbra is kedvezményes percdíjon szeretnél telefonálni, keresd ajánlatainkat a telekom.hu weboldalon vagy a 1777-es üf telefonszámon.
    Akkor ez alatt mit értettek?

Új hozzászólás Aktív témák