-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842
#104599
üzenetére
Megértelek, mi is kereskedők vagyunk x gyártó y szakszervízével. De meg kellett tanuljuk z békéltető testületi hajcihő után, hogy hiába adunk gyártói garancialevelet, a vevő tőlünk vásárolt, a jogszabályok így hozzánk kötik.
Tehát a termék eladóiként kötelesek vagyunk átvenni javításra a jótállásra kötelezett termékeket. (<- ez itt egy pont) -
Soulfly842
addikt
válasz
Vangelis
#104595
üzenetére
(#104595) Vangelis
Ez így egyértelműen nem kijelenthető. Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni (ha még idejük sincs, hogy a folyamati szabályzásokba, after sales tevékenységekbe frissítsék)
(#104592) kakuk.tamas
Sorry, a sokfülűség...

(#104593) viktorhu
Kivételt képeznek ez alól az emag és társai...
Ha beviszed a Samuhoz az e-magnál vásárolt eszközt, akkor valószínűleg közlik, hogy ez egy fekete vagy szürke importos eszköz, vagy hogy külföldi jótállása van és nem tudnak vele mit kezdeni... 
Én műszaki terméket ilyen helyről csak nagyon elárazottat vennék

(#104594) 4Grider
A szerződés az egy dolog. Az eszköz csak egy kereskedelmi termék, amit a gyártó által kijelölt szervizes platformon kezelhetnek, javíthatnak, ha a gyártó/korábbi szerviz partnerük nem kommunikálja le időben, akkor ezzel a helyzettel nem lehet mit tenni.
Ha nem lett volna a Samsung, aki kijelenti, hogy nem járul hozzá, hogy pl. a Telekom a helyszínen szervizelje az eszközöket, mert neki olyan kiterjedt szervizhálózata van (mert ez történt a gyakorlatban, tekintve az akkori piaci részesedésüket, nem tehetett mást a szolgáltató), akkor a Telekomnak se kellett a helyszíni szervizelések folyamatát újragondolni, elküldeni a szervizes kollégákat és akkor az általad írtak is közelebb lennének a tényekhez.
Nem egyszerűek sajnos a szervizes tevékenységek, de ami a tény, hogy a szervizelés nem a Telekom jogköre már, hanem a készülék gyártóé.
Az ilyen helyzeteket csak úgy lehet garantáltan kivédeni, hogy szükség esetén elsőnek inkább a gyártó ügyfélszolgálati telefonszámával egyeztetünk (hogy mi a legegyszerűbb megoldás)

Szerintem a legjobb ebből a szempontból a pickup szolgáltatás. Még ki sem kell mozdulni és biztos jó helyre megy

-
-
Vangelis
félisten
válasz
Soulfly842
#104591
üzenetére
De az eljárás maga akkor sem volt teljesen szabályos gondolom?
Nem sok kedvem lett volna romániába küldeni a telefont...
-
viktorhu
veterán
válasz
Soulfly842
#104591
üzenetére
Mondjuk teljesen általános máshol vásárolt dolgoknál is, hogy nem a boltba kell visszavinni garanciára a terméket, hanem a garanciális szervizbe. Ez ráadásul gyorsabb ügyintézést is jelent, mint ha az üzlettel küldetnéd el a szervizbe a terméket.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
Soulfly842
#104591
üzenetére
Duplán válaszoltál nekem.

Egyébként miben gondolta meg magát a Motorola? Ott írták a TMX-es levélben, hogy 2018. Október óta nem szervizelnek Motorola telefont. Ezt a Telekomnak illenék tudnia. Azt is, hogy merre kellene küldenie.
Itt a Telekom hibázott nem kicsit, ezen nincs mit szépíteni. -
Soulfly842
addikt
válasz
kakuk.tamas
#104586
üzenetére
ill. (#104586) kakuk.tamas
Lehet, hogy ez tényleg nagyon rosszul jött ki, de az is lehet nem, hogy már úton volt a TMX-hez a csomag, amikor a moto (/kínában valaki megvakarta a feje búbját) gondolt egyet, nem?

Nem szokták ezek a gyártók előre közölni... egyik sem... tudom, hogy a Telekommal vagy szerződésben, ill. tőlük van a vásárlás, de ez most a gyártó oldali 'érdekes újdonság is lehet'.
Vannak olyan gyártók pl. akik csak pickup szervizt támogatnak... és nem is engedik máshogy... sok érdekes sajátosság van sajnos a szervizelés 'csodás' világában.
-
sopruk
senior tag
válasz
kakuk.tamas
#104584
üzenetére
Szia!
A szolgáltatóknak is tiltva van a hívásrögzítés?
Például hívnak, vagy hívjuk a gáz, villany, telefon stb. szolgáltatót, és eddig mindig bemondta az automata, hogy "hívását rögzítjük" blabla. Ezt már nem tehetik és reklamálhatok a GDPR-re hivatkozva, ha mégis? -
Vangelis
félisten
válasz
kakuk.tamas
#104586
üzenetére
Igen... meg is írtam nekik....
Viszem vissza és oldják meg.
-
Vangelis
félisten
válasz
kakuk.tamas
#104580
üzenetére
Már romániában szervizelik..... faxa most beszéltem a moto ügyfél-szolgálattal.
-
Vangelis
félisten
válasz
kakuk.tamas
#104582
üzenetére
Külön app-al sem?
-
Vangelis
félisten
válasz
kakuk.tamas
#104580
üzenetére
Rögzítettem a hívást

Lehet törvénytelen de mindent rögzítek.
Panaszlevelet , már írtam a telekomnak...
De igazából a beszélgetést vajon rögzítik, mert a hölgy nem mondta amikor hívtam.
0612659479Hát semmiképpen nem hagyom annyiban.... az biztos.
-
Vangelis
félisten
válasz
dptrsk
#104560
üzenetére
Most beszéltem velük.... azt mondták, hogy küldtek telefon számot a visszaküldött papíron és azzal vegyem fel a kapcsolatot Ők nem tudnak a garanciában segíteni.
...öööööö MIVAN???? .. mondom de én Önökkel állok szerződésben, meg kellene ezt oldani
De csak annyi, hogy hívjam a telefonszámot és mossák kezeiket.
Mondom, de Önök vállaltak 2 év teljes körű garanciát?!?!?... le se xarják. -
agria
csendes tag
SZERDA, A TE NAPOD!A Telekom alkalmazásban heti rendszerességgel, szerdánként bekapcsolhatod a díjmentes Domino Day ajánlataink közül az egyiket.
Egy adott héten mindig az aktuális hét szerdáján tudod meg, hogy a Telekom alkalmazásban melyik díjmentes Domino Day ajánlatot tesszük elérhetővé számodra.
A Domino Day miatt emlékeztetőt sem kell beállítanod, mert január 16. után már emlékezni fogsz a szerdákra.
A január 23-ai Domino Day 1 GB extra adat 1 napra ajánlat bekapcsolásához válaszd a Telekom alkalmazásban az "Előfizetések" menüpontban elérhető "Mobilinternet" majd az "Egyszeri szolgáltatások" menüpontot.A díjmentes Domino Day ajánlatot minden aktív (korlátozás vagy felfüggesztés alatt nem álló) SIM-kártyával és mobilinternet-hozzáférési szolgáltatással rendelkező lakossági (egyéni) Domino előfizető veheti igénybe.
Domino Day ajánlatunk 2019. január 16-tól visszavonásig, minden szerdai napon érvényes.
A Domino Day három ajánlatából hetente egy alkalommal, szerdánként, kizárólag a Telekom alkalmazásban, és csak egy szolgáltatás aktiválására van lehetőség. Az adott napon aktiválható szolgáltatást a Szolgáltató határozza meg. A Szolgáltató előzetesen nem teszi elérhetővé, hogy a következő hetekben melyik díjmentes Domino Day ajánlat válik igénybe vehetővé.
A három díjmentes Domino Day ajánlat azonos időben és együtt nincs kiajánlva.
A Domino Day ajánlat, az aktuális hét napján 00:01-től – 23:59 percig kapcsolható be a Telekom alkalmazásban. Az aktivált szolgáltatás tartalma az aktiválás időpontjától 24 órán belül használható fel. A szolgáltatás aktiválásától számított 24 órán belül fel nem használt egyenleg elveszik.Telekom alkalmazás használatához szükséges feltételek:
Android: legalább 5.0-ás, vagy annál újabb Android OS fut, Apple (iOS): iPhone 5, vagy annál újabb típusú készülék és iOS 10.0 vagy annál újabb OS fut. -
válasz
kakuk.tamas
#104538
üzenetére
Ez de jó!
Nem lehet online lekérdezni hogy egy adott szám foglalt-e? -
sopruk
senior tag
válasz
_stick_
#104533
üzenetére
Én e miatt nem online rendeltem, hanem Media Markt-ban feltúrtam az összes Domino kártyát, és kiválasztottam egy nekem tetsző számot.
Igaz így dupla annyiba kerül, de megérte, hogy ne egy megjegyezhetetlen számom legyen.
Érdekes módon nem mindenhol volt készleten, ahol hirdetik, hogy kapható (eladó mondta, hogy fél éve nem kaptak pld.), de az Aréna MM-ben volt bőven... -
#73820095
törölt tag
válasz
btudos
#104543
üzenetére
Feltöltőst is lehet üres kártyára rakni a már meglévő számok esetében.
V legalábbis legutóbb az eladó nem tudott róla, h nem, és pontosan ezt követte el nekem.*******************************
kakuk.tamas: A sima vásárlásnál van némi mozgástér a készleten lévő kártyáktól függően. -
válasz
Vangelis
#104558
üzenetére
Akkor Dominora kapsz 5.000 forint jóváírást.
Én a helyedben jelezném a gondot és kérném, hogy most jó helyre küldjék.
A csatolt levelet a Telekom is láthatta vagy a lezárt zacskóban volt?
Előfordulhat az is, hogy a Telekom csak elküldte és a TMX meg vissza, de nem jelezte, hogy gond van, csak becsomagolta és visszaküldte. -
Vangelis
félisten
-
Aaron14
őstag
Az év vicce:
Ma kaptunk egy e-mail-t a Telekomtól a következő szöveggel:
Emlékszel még milyen jó dolgok történtek veled 2018-ban telekomosként?
-
Vangelis
félisten
-
Vangelis
félisten
Telekom, már nem is küldi el szervizbe (oda ahová kell), hanem visszaküldi a hibás készüléket... remek.
Küldjem el saját magam.... faxa jótállás....
-
goop
őstag
Köt egy új előfizetést hűség nélkül, becsengeti a 10k számválasztási díjat, meg az 5k belépési díjat, majd másnap átváltja dominora, ez plusz 2-3k. Minden megoldható. Szóval max 20k ból ki lehet hozni.
-
btudos
nagyúr
válasz
kakuk.tamas
#104542
üzenetére
A bolti prepaid kártya pont ugyanolyan csomagolású, mint amit online megkapsz, tehát előre kiosztott hívószámok vannak hozzárendelt kártyával, amin senki nem tud variálni. A boltban fizikailag rendelkezésre álló számok közül adott esetben - értékesítő jófejségén is múlhat - lehet választani, de nincs olyan megoldás, mint egy postpaid szerződésnél, ahol az értékesítő fog egy random SIM-et, és azt kb. bármilyen számhoz hozzá tudja rendelni.
-
4Grider
félisten
válasz
kakuk.tamas
#104538
üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy a prepaid ÁSZF-ben nincs nyoma (csak a postpaid-ben). Azaz feltöltős előfizetés esetén nem választható ez a szolgáltatás.
-
#73820095
törölt tag
válasz
kakuk.tamas
#104538
üzenetére
Nem, a boltban nem választhatsz, uúgy adják oda, mintha otthonra szállították volna neked. Uolyan csomagot és szállítólapot adtak, nem pedig a bolti készletből.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
_stick_
#104533
üzenetére
Bolti vásárlás esetén, ha olyan az ügyintéző, akkor lehet választhatsz számot, az éppen kéznél lévő kártyák közül. (Feltöltős csomag esetén)
De van egy külön szolgáltatás, a Választott hívószám, amikor a mobiltelefon-szolgáltatásra történő előfizetéskor (vagy azt követően bármikor) külön díj ellenében a rendelkezésre álló szabad számmezőből tetszés szerinti mobiltelefonszámot választhatsz.Ennek díja 10.000 forint/alkalom.
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
Online dominos SIM kártya rendelésnél van lehetőség szám kiválasztására?
Vagy ilyen csak bolti vásárlásnál van a helyi készletből?
köszi -
norbertoth
senior tag
Köszi a segítséget! 😊
-
Soulfly842
addikt
válasz
norbertoth
#104529
üzenetére
Ha folytatólagosan meg van a hűségidő a sat tv csomagra, akkor elvileg nem bontja a rendszer, ha lekerül róla a hűség, akkor automatikusan megszűnik a kedvezmény, de ez a mobil oldalra nem igaz.
Elvileg, ha nem módosít semimit a csomagon, akkor mehet úgy tovább, addig amég a lezárt kapcsolat kedvezményt (Sat+NET40) ki nem vezetik az ÁSZF szerint is.Ha hűségidőt szeretne vállalni, akkor értelemszerűen ugrik minden kedvezmény is, mert azt csak új portfóliós internet csomagokra teheti meg.

-
_Moriarty_
aktív tag
-
norbertoth
senior tag
Sziasztok!
Van egy jó barátom és olyan helyzetben van, hogy egy régi mobilnetes csomagja van a régebbi időkből, Net&Roll M. Volt neki továbbá SAT40 kedvezménye ami megszűnt rég viszont kapott sms-ben egy olyan üzenetet hogy adminisztrációs hiba miatt maradt neki 2019.01.31-ig. A hűség az még tavaly ősszel lejárt, de majd az év második felében szeretne egy tabletet venni, viszont elvileg meg kell újítania a hűségét mivel ezek a csomagok már nincsenek. A törvény nem úgy szól, hogy ha le is jár a hűség nem fizethet többet mint most? Gondolom ez a sat40 kedvezmény nélküli csomagdíjra értendő, valami 6kpárforint. Ha meg is kell újítania akkor (1évre) nem vehet készüléket míg az új le nem jár igaz? Hogy tudja ezt jól kihozni hogy tudjon venni majd készüléket?
Köszi a tippeket és a segítséget! -
válasz
pfgeop
#104527
üzenetére
Nálam is szépen kicsúsztak anno a 14 napból (online rendelés), 20 nap felett valamennyivel sikerült visszautalni a pénzt. A visszáru logisztikájuk egyszerűen nagyon el van baszva. Vagy csak minimális prioritással kezelik. Kb. 2 hétbe telt, míg az utalás állítólagos elindítása után ténylegesen meg is érkezett hozzám a pénz. Ez nonszensz.
-
pfgeop
csendes tag
Igy van.
14 nap a LEADÁS napjától(NAPTÁRI NAP)Persze ez sem jelent semmit.
Nálam már +17 napnál tartanak
a visszafizetéssel(12.21 leadva).
Hivatkoztak már mindenre az
elején..
pl.
-rosszul tudom-30 napjuk van fizetésre-
mert a 14 az elállásra és leadásra
vonatkozik
- igen 14 nap, de munkanap
- nem tehetnek róla a GLS nem jött az ünnepek alatt
DE LEGSZEBB
-mit akarok ÉN, amikor csak most adtam le a papirt. Azt hiszem, hogy rögtön fizetnek! amikor 30 napjuk van rá..
Ez aznap este volt, amikor reggel
Nekem kellett lefotózva a leadási papirt
elküldenem 2019.01.04-én, amikor elkezdtem
Rajtuk keresni a pénzem...Most ott tart, hogy VÁRJAK, mivel 30 nap a kivizsgálás, hiába mondom hogy inkább fizessenek, utána annyit VIZSGÁLÓDHATNAK
amennyit akarnak..
Egyébként az Online Vásárlási akármiben, ha jól emlékszem 4.8 pont alatt valóba 15 nap szerepel (helytelenül), amire a válasz...
Ebből tanultam-ha az ember lead valamit/eláll , akkor utána érdemes 1-2 nap múlva rákérdezni beérkezett-e.. -
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory
#104525
üzenetére
Meg is van. Egyebkent minosithetetlen, amit a Telekom csinal. A jelenlegi telefonomat is 3 het alatt sikerult kihozniuk, mert az elso rendelest toroltek, miutan 2 hetig nem tudtak megoldani a problemat a nagy IT szakértők. Kiváncsi vagyok ezt a rendelést meddig fogják húzni.
Abba már bele se merek gondolni, hogy ha TV-t is szeretnék, akkor tudják-e tartani a 30 napos kiszállítási időt. 2019-ben. 30 napos. Óriási! 😅
-
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory
#104520
üzenetére
Telefonon gyorsabb vagy e-mailben szerinted? Vagy az már mindegy?
-
Greg-77
aktív tag
Sziasztok! Már több alkalommal vettem Telekomtól bt hangszórót, headsetet, qi töltőt stb.. 10 havi kamatmentes részletre. Az lenne a kérdésem, hogy tabletet is lehet-e így venni, mert laptopot ha jól tudom csak meglévő lejárt hűségidejű, vagy új előfizetéssel adnak.Köszönöm a segítséget előre is!

-
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory
#104514
üzenetére
Óriási!
Felhívtam újra a 1414-et és közölte a srác, hogy menjek be üzletbe, mert tudnak a hibáról és még hetek mire megjavul, de az is lehet, hogy több. Sokan jelezték már, de nem tudják az informatikus kijavítani.

Szerintetek ha bemegyünk az üzletbe és mégsem tudjak megadni, akkor utólag reklamálhatok, hogy egy havi törlesztő részletet írjanak jóvá?
-
Gabesz87
veterán
Új telefon vásárlása kapcsán érdeklődnék. Lehetsgées valahogy a neten kalkulált árnál jobbat kiharcolni, kérni valahogy? Sokszor hallom, hogy ez meg az ingyen kapott telefont, úgy hogy felhívták és ajánlották neki. és nem is a legszarabb telefont! Sosem értettem, hogy ezt hogy!??? ~15 éve ugyanaz a számom, előfizum van, igazán ajánlhatnának nekem is valamit
Mobil M+6GB csomagom van, Magentában, 500Mbit-es nettel, Szuper Családi HD IPTV-vel+otthoni telefonnal. Leginkább a P20 Pro, esetleg Mate 20 Pro érdekelne. Bár nem vagyok oda a notchért, de el sem zárkózom tőle. 2 év előfizu megújítás sem gond. P 20 Pro-ra (részletre) a havidíj+részlet 12993 lenne, Mate 20 pro-ra 15743. -
ForRedGlory
félisten
válasz
Soulfly842
#104498
üzenetére
Tultolod.

Az ugyfelet nem erdekli, hogy a Telekom hivatalos uzletebol mikor erkezik vissza a raktarba. Az sem kell, hogy erdekelje, hetente hany nap van szallitas. Ez mind nem az ugyfel problemaja.
A 14 nap a leadastol szamit. Erdekes lenne, ha a szolgaltatok kiskapukent haszbalnak es azzal vedekeznenek, hogy "de hat a sajat uzletunkbol a raktarunkba 6 nap mulva erkezett, ezrt csuszott az elallas".
Mellesleg a linkeden levol 15 nap visszautalasi ido is el van irva (de holnap javittatom), mert 14 napon belul vissza kell a penzt adni.
-
-
gabor9991
addikt
válasz
redbiro
#104509
üzenetére
5 hónap külföldön az nem sok.
4 hónap után kapsz felszólító sms-t, hogy a nem méltányos használat miatt többletdíjat fognak majd felszámolni, erre még jön 14 nap türelmi idő, ezt követően számláznak a kimenő hívásokra 12.7forintot percenként fogadott hívásokra pedig 4.5 forintot percenként.Azt ki lehet bírni.
Ez után pedig felmondod a szerződést, hiszen letelt a 24 hó hűségszerződés.
[link] -
sziasztok!
2 éves szerződésből lesz hátra még 5 hónap, amikor külföldre megyek huzamosabb időre.
van valamilyen lehetőségem a szerződés megszüntetésére idő előtt, azon kívül hogy kötbért fizetek?
létezhet ilyen helyzetre méltányosság?
sajnos külföldön használni nem fogom tudni, mert a méltányos használatot minden bizonnyal túllépném.
bármilyen megoldási javaslatot szívesen fogadok.
üdv,
red -
Aaron14
őstag
válasz
_Moriarty_
#104507
üzenetére
Az a vicc, hogy egy ugyintezo szerint mar tudok rendelni, az online felulet megis azt irja, hogy az elofiezetes husegidejenek hosszabbitasa folyamatban van. 😅
-
_Moriarty_
aktív tag
válasz
Lackooo84
#104506
üzenetére
Mondjuk az legalább egyértelmű a honlapon. "A Magyar Telekom köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 15 napon belül visszatéríteni."
Az eredeti állapot visszaállításának a határidejét nem látom pontosan leírva. Emlékeim szerint az később valósult meg (hűség törlése), mint a vételár visszafizetése.
Bár nálam ott is csúsztak, de ott tudtam érvelni (mikor jött a 30 napos határidővel). -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Soulfly842
#104503
üzenetére
Ha a Telekomnál olyan jó jogászok lennének, ki sem mernének ilyet ejteni a szájukon, hogy 30 napon belüli vételár visszafizetés...
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842
#104498
üzenetére
Átvételnek számít, mert én a Magyar Telekom Nyrt.-től rendeltem és a Magyar Telekom Nyrt.-nek adtam vissza. Mindkettő papíron ez a pecsét van, a számlán is és azt átvételi elismervényen is. Tehát onnantól ketyeg a 14 nap.
Az, hogy ezen belül a 14 napon belül mit csinál a szolgáltató, az engem nem érdekel.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Soulfly842
#104503
üzenetére
Hangsúlyos az, hogy a fenti szabályozásokat, visszaküldési címet, online vásárlási feltételeket a vásárló is elismeri, hogy elfogadta a vásárlásakor (hiszen ez is a vásárlásnak a feltétele).
-
Soulfly842
addikt
válasz
GPSGPS
#104502
üzenetére
"A Vásárlót megilleti a jog, hogy a teljesítést követően 14 napon belül indoklás nélkül elálljon.
A Vásárló az előző pont szerinti elállási jogát
termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ez esetben a Vásárló köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A visszaküldéssel kapcsolatos teendőket a visszáru nyomtatvány tartalmazza, melyet itt tölthet le. Kinyomtatása, kitöltése és beküldése a termékkel együtt nem kötelező, de megkönnyíti a munkánkat, és megköszönjük ha elmondja véleményét a termékkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató videofelvételt készít."A te értelmezésed szerint, ha kitölti a mindenkori iránymutató webshop visszáru nyomtatványt, aminek formátumában egyértelműen feltüntetésre került az elállás módja, akkor ez esetben nem is iránymutató és a helysznen való kamerázását, bevizsgálását is ki kellene vitelezni (szemben a leírtakkal), s hiába szerepel eszerint a visszaküldés folyamata, ennek a megfelelő visszaküldési címe, de bárkinek - akár külső cégek százának is kezelnie kellene ezt, akkor is ha csak egy partneri jogviszonyban van a Magyar Telekommal.
Hidd el, a Magyar Telekomnál komolyabban - jogászok sorával - kevés helyen foglalkoznak azzal, hogy minden támadhatatlan környezetben meglehessen

De persze, ezzel lehet nem egyet érteni, stb.

Beérkezés-beérkezés, persze, akkor a te logikád szerint egy létesítőket tömörítő telephelyen is le lehetne adni akár.
Persze az élet saját labor nélkül nehéz, de itt úgy érzem, hogy kicsit bagatelizálljuk a kérdést:
de más az, ha egy új készülékről van szó, s más az, ha egy használt termék érkezik vissza. -
GPSGPS
lelkes újonc
válasz
Soulfly842
#104500
üzenetére
Sajnálattal olvasom, hogy nem felelnek meg számodra a jogszabályok.
Az ügyintézőnek meg van szeme, keze és füle is, és egyébként meg aláírta a hivatalos okmányokatt. Ahogy a vásárló sem vizsgáltatja be átvételkor a készüléket. Nehéz az élet saját labor nélkül.
A kapcsolódó szerződési feltételek meg a te szülevényed. A beérkezés, az a boltban is beérkezés. Az ellenkezőjét kellene leírni. Azaz, attól hogy te így gondolod, nem lesz így.4Grider
Természetesen vonatkozik, hogy egy szolgáltatás nem tud "beérkezni" sehova. Ha aláírtad a papírokat, ketyeg a felmondás ideje. Ahogy nézem, itt a jogszabályokat nektek kellene tanulmányozni, ugyanis az nem az ÁSZF, persze azt sem ismerni. Viszont hasznos kicsit tovább látni. Mondjuk a jogszabályokig. Kellemes felüdülés.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 Mobile Workstation - i7-11850H 32GB 512GB Nvidia RTX A4000 8GB 1 év gar.
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3540
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3299,100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Ha beviszed a Samuhoz az e-magnál vásárolt eszközt, akkor valószínűleg közlik, hogy ez egy fekete vagy szürke importos eszköz, vagy hogy külföldi jótállása van és nem tudnak vele mit kezdeni...







