Új hozzászólás Aktív témák

  • hangyász2

    aktív tag

    Nekem 97 óta van mobilom náluk, és az elmúlt 6-8 évben hosszabbításnál, ha volt változtatás, akkor bizony többször volt probléma. Mivel a Magenta egyedi volt a lakhely szerint, sokszor nem is lehetett online előre kimatekozni. Volt, hogy nem az lett, amit ígértek, pl. HBO GO-val, volt, hogy simán csak elrontották, pl. nem vonták a magentás kedvezményt otthonira. Viszont később javították, és mindig kaptunk kompenzációt is. De az igaz, hogy nekem kellett kiszúrni. Azóta mindig nézem a számlákat részletesen.

    StLui

    Elállni valóban csak a készülékkel tudna, de elvileg meg más nem is tudja átvenni. Ha más címre ment, akkor gyanús, és bizonyíték is.

    st3v3np3t3r

    Értesítést mindig kapsz, de te mondod meg, mire. Ez is bizonyíték, ha másra kérték.

    Nekem ez az egész nem áll össze. Szerintem a legvalószínűbb, hogy nem a nevében rendeltek, hanem egy másik rendelést könyveltek rossz számlára. Azaz nem bűncselekmény történt, hanem hiba.

Új hozzászólás Aktív témák