-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
Ha csak éljen a szám, és van aki ellenőrzi a helyzet, a voda jobb.
Ha rokont kell nyaggatni és így is elfelejti a telekomnál nagyobb a puffer.
Szerintem egyeneságí rokkonnál még a jogszabály is megengedi, hogy pl felvedd magadhoz a számot, és elintézd az ilyesmit, ha te rápillantasz. Átgondolandó!
Ja és a végső egyenleg mennyi lett?
(nekem a tesóm egy áprilisban szólt, hogy január óta alami nem klappol... T-nél legalább vissza tudtam vásárolni a '99 óta nála lévő számot júliusban-augusztusban... vodánál ilyesmi nincs)
-
kovacss72
aktív tag
Sziasztok!
Tudja-e valaki, hogy otthoni TV+Internet+telefon előfizetés mellé kért mobil előfizetés esetén rendben van-e az, ha a Telekom -fiókban új MT ügyfélazonositóval és teljes áron látom a szolgáltatást (néhány órával a szerződéskötés után). A feltöltött dokumentumokban sincs nyoma havidij kedvezménynek. Várjak néhány napot vagy menjek be reklamálni?
Köszönöm!
-
mzso
veterán
válasz
ledgeri
#138197
üzenetére
Nem volt egy egyszerű menet...
Az adategyeztetés dec 15, a másik meg vagy január 10-envalamennyi.
Természetesen SMS kód ami kellett az adategyeztetéshez nem volt, vagy törölve lett (nem hinném, mert nem ért hozzá nagyanyám), vagy nem is jött.
Úgyhogy szóban kellett engedélyeztetni feltöltést, meg ismét szóban adategyeztetni másik ügyintézővel. A második eseteben torz, szaggatott volt a vonal, úgyhogy csak ritkán értettem...Ugye jól tudom, hogy ha elhordozom a számot egy másik szolgáltatóhoz, akkor simán vissza lehet utaltatni?
A Vodánál, bármennyi feltöltéssel egy évvel nő a rendelkezésre állási idő, legalább nem kéne azzal annyit szopnom más miatt.
-
ledgeri
nagyúr
Ha még lehet, akár többel is mint a minimum, akkor azt általábn hozzácsatolják majd az újrainduláskor. De az is nagyon kritikus, hogy mikor jártak le a dolgok.
Ha tegnap, akkor lényegében semmi sem veszett, mert ha jól tudom egyik után 30-60 nap, másik után 60-90 nap még lehet hiánypótólni és semmi sem vész el. De ezek után jön 2-3* újabb 90 nap:
-első után már nem a tied, de még nyugtatott a szám.
-második után már "újra kiadásra engedélyezett a szám", SOS esetben előfizu nyitással megvehető
-Harmadik után meg már benne lesz a "nyomtatható, vagy márnyomott" kategóriában.
Utóbbiból visszaszerezni már nem lehet, csak tesco-pult vadászattal...Ha megéri az 5000 forintot annak a számnak a magadál tartása, amit utána azért le is használhatsz, nem gondolkodnék!
-
mzso
veterán
Vegy SIM ahol az adategyeztetés és a rendelkezésre állás is lejárt.
Hogy tudok feltölteni?
Számmal belépve nem tudok, mert nem jön meg az SMS. Másik telekom fiókról meg csak 5000-rel lehet, ami sok, mert most is lejárt (és gondolom odaveszett?) valamennyi pénz.Nincs más opció?Szerk.:
Közben megtaláltam az alkalmazásban, ott is csak ötezerrel lehet, gondolom hernyósságból...
-
mzso
veterán
válasz
Soulfly842
#138194
üzenetére
Nos a Digi mobil révén gyakorlatilag teszteltem, ha hívással annyira nem is. Azon a szakaszon amit mutattam tényleg nincs rendes mobilnet, más problémám különösebben nem volt.
-
Soulfly842
addikt
Vodánál néha talányosak a lefedettségi térképek és beltéren is nehezebben érvényesülnek sok helyen. Elsőnek próbálj ki mindenképpen egy voda kártyát. A térkép nagyon nem jelenti a fix tutit.
Ha jól látom a térképet, akkor erdős/fás környék? akkor főleg talányos... árnyékolhatnak.
-
mzso
veterán
válasz
Cs1csó
#138186
üzenetére
+4Grider
Mivel igen keveset beszélgetek, így csak adatkártya mellé kéne. Amiben úgy látszik, hogy a Voda a legjobb, ha nincs valami elrejtett kártyás számlacsomag yettelnél/telekomnál. A rendelkezési állási idő is azért érdekes, mert sokszor lejáróba van, kiváltképp ha nem egy évre hosszabbodik.
Már csak a körítéseket nem tudom. PL 4g hívás működik-e a Vodánál és Yettelnél is. A T-nél kiírja amikor tárcsázok.Nézegettem a lefedettségi térképeteket. Nekem ez a szakasz kérdéses, ahol rendszeresen meg is fordulok.
Telekom:
Voda:
Yettel:
Mondjuk ebből magasan a Yettel a legjobb, de a T-hez (ami a legrosszabb) minimális az árelőny, nem tudom megérné ez a vesződséget, úgy hogy telefonálni akarok csak a feltöltőssel.
"Aki keveset netezik és telefonál annak optimális."
Hát igen, azért nekem a net fontos, hogy legyen ~10GB havonta.
-
válasz
scott_free
#138178
üzenetére
Nekem 2022 óta az van, hogy online nem engedi a rendszer a díjcsomagváltást, mobiltelefonvásárlást. Folyton az van, hogy hívjam a 1414-et vagy menjek be az üzletbe; a chates díjcsomagváltás és telefonvásárlás működik. Az extra dolog még az, hogy a hotmail.com-os e-mail címem nem engedi a rendszer regisztrálni. Már sokszor törölték a fiókom és ezzel megoldódott szerintük a probléma, de amikor megint létrehoztam a fiókot, akkor e-mail cím nem volt beregisztrálható és a díjcsomagváltás, telefonrendelés szintén nem volt választható. A Telekom szerint nálam van a hiba, de már volt Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox próbálkozásom is és egyiken sem működik az, amit akarok. Szóval sajnos szar a Telekom fiókos rendszere, amit már közel 2 éve nem tudnak megoldani és a náluk minden rendben szövegelés megy.
-
Cs1csó
titán
válasz
snooze
#138187
üzenetére
Persze, számhordozáskor te döntöd el hova viszed sőt még l talán hűségest is lehet csak a már megkapott kedvezményt kell visszafizetni, vagy valami ilyeami de tájékoztatnak. Érdemes úgy intézni "kérni" hogy mondjuk hó fordulónál hogy kifizeted a hónapot de a következőbe már nem kezdesz bele előfizuval
-
4Grider
félisten
A voda feltöltősnél egyedül a maraton csomagok hiányozhatnak, már ha nem zavar, hogy elég sok helyütt sokkal vackabb a voda hálózata, mint a telekomé. Cserébe a vodánál már feltöltened sem kell, az éves adategyeztetés 365 nappal hosszabbítja az egyenlegfelhasználási időszakot. A napon belüli korlátlan beszélgetés 300 Ft, a havi 5000 Ft-ba kerül. Ha van használható térerő.
-
snooze
veterán
.
-
Cs1csó
titán
A "legbiztosabb" az lenne ha:
Vegyél egy sim kártyát pl. postán amihez adnak percet és adatot is, tedd be a telefonodba (gondolom dual sim-es) és ahol gyakran "előfordulsz" ott teszteled: hívást inditasz, esetleg megkérsz családtagot hívjon azon, netet is teszteled.
HA elégedett vagy akkor legalább "technikai" akadályokba nem fogsz ütközni. hogy megéri azt matekozd ki ami jó a Dominóban:
- a domino most havi 190ft-ért
- domino szerda
- az egyszeri adatkeret ami kvázi lejárat nélküli, nem vész el egx hét vagy hónap után sem.Aki keveset netezik és telefonál annak optimális.
-
mzso
veterán
Helló!
Vajon megéri-e Telekom feltöltősről vodafone-ra váltani? Pénzben nyilván jobb, és bármennyivel töltöm fel egy évre nő a rendelkezésre állási idő.
Viszont elég sok negatív megnyilvánulást hallottam a Vodafone-nal kapcsolatban manapság. -
-
4Grider
félisten
válasz
scott_free
#138182
üzenetére
Talán azért, mert a jogszabály előírja?
-
gyulaszu
senior tag
válasz
scott_free
#138178
üzenetére
Nem lehetséges, hogy esedékes az adategyeztetés?
-
scott_free
senior tag
Sziasztok,
most én nem látok valamit, vagy tényleg nem lehet MEGLÉVŐ fiókból Dominó feltöltőkártyát venni úgy, hogy ne kelljen az összes személyes adatot újra megadnom?

Akár a weboldalon, akár a mobilalkalmazásban indítom el, egyszerűen nem veszi tudomásul, hogy be vagyok jelentkezve és mindenképpen újra meg kell adnom egy új kapcsolattartói email-címet (ami persze ugyanúgy lehet a mostani is, azt sem érzékeli, hogy az már foglalt), és az össze személyes adatot elkéri megint.
Ha a rendelésnél arra kattintok, hogy "meglévő előfizetésemmel rendelek", akkor azt írja ki, hogy hívjam a 1414-et vagy menjek be üzletbe. (nem előfizetésem van, hanem egy dominó kártyám)
Ez tényleg ennyire bénán van megcsinálva?!

-
válasz
pourri
#138176
üzenetére
Pedig mind a kettő jó a maga módján, Androidnál persze a megfelelő gyártót és típust választva, meg az Apple esetén sem mindegy a típus.
A Telekom is biztos szereti mind a kettőt, bár elvétve volt már rá példa, hogy csak iOS-en vagy épp Androidon volt jó vagy rossz valami, de ez minden más területen is igaz, ha külön kell fejleszteni eltérő rendszerekre. -
válasz
vence
#138171
üzenetére
Igazad van, ha valakinek mindennel csak a baja van (ráadásul több reggel), butaságokat is ír, a segítő információkat pedig jobbára figyelmen kívül hagyja, csak a kritikát nyomja, ahhoz egy idő után nehéz építőleg hozzászólni... Szóval el is engedem a dolgot
Ja, amire megtévesztést és hasonlókat írsz, azért előtte el kellene olvasnod a tájékoztatókat, használati feltételeket az alkalmazás...stb. kapcsán. -
csaszi75
senior tag
válasz
Tompika777
#138165
üzenetére
Be tud töltődni, most teszteltem egy Domino kártyán..
-
csaszi75
senior tag
válasz
vence
#138167
üzenetére
Biztosan valami olyasmi van, hogy ha elfogy az adatkeret, akkor ugye nem érsz el semmit, de ez mellett ami meg elérhető, az le van korlátozva valami nagyon lassú sebességre.. 32/32 vagy 64/64 vagy 128/128 kbps..
Ez tökre érthető, a visszaélések elkerülése végett
Kb 10-12 évvel ezelőtt voltak ilyenek a T-nél és a V-nél is, hogy ki lehetett játszani az adat elfogyását.. kis trükkökkel
Nah és ezt védik le a lassú adatsebességgel..
*** Jah és tényleg baromi lassan tölt be a T APP elfogyott kvóta mellett, most teszteltem egy Domino kártyámon. De miután betölt, akkor más stabil lesz.. -
vence
aktív tag
Itt nem az adatkapcsolat a kérdés ...
Ha nincs adatkeret (saját egyenleg)
ezer év alatt töltődik be !!!(Pedig alapból is lomha, biztos kritikán aluli a kódolása,
de ehhez a részéhez nem igazán érték.)Az egészben, pedig az a bosszantó, h nem lehet semmit ellenőrizni,
követni, úgy vágnak át, ahogy akarnak. -
BIT_
tag
válasz
Tompika777
#138165
üzenetére
Nem fogyasztja, de aktív adatkapcsolat nélkül nem tudod megnézni. ;)
-
4Grider
félisten
válasz
Tompika777
#138163
üzenetére
A saját - szolgáltatások megrendelésére és paraméterezésére alkalmas - alkalmazásra lehet kivételt tenni, hiszen ennek nincs versenytársa a neten.
-
vence
aktív tag
válasz
4Grider
#138161
üzenetére
Csak ez így az ügyfelek megtévesztése ...
és használhatatlan az adott célra.
Egyébként lassan mindenben csak a korlátlan az elfogadható opció,
csak ez itthon sokaknak nem elérhető!Egyébként a T-os app alapból is elég lomha, nehezen töltődik be.
És egyáltalán nem vagyok benne biztos, h az app a sok reklámmal stb. valóban nem fogyasztja az adatkeretet ...A másik oldala pedig a dolognak, h egy szolgáltató, bolt, kereskedő
miért gyűjt adatokat és adja el szerte a világon?
Miért nem a saját dolgaira koncentrál?Ez is olyan, mint a percalapú számlázás!
Tudsz egyébként vmi lehetőséget az adatforgalom saját mérésére?
-
vence
aktív tag
válasz
rothfb
#138158
üzenetére
Kezdem azt hinni, h ezeket szándékosan csinálják!
Az adatforgalom jelzésében olyan késés/ késleltetés van, h szinte semmit sem ér.
Nekik persze így az előnyös!
Fentieket elég egyértelműen igazolja, amit a T-s app-ban a nyilatkozatokkal, ill. a kezelő gombok kialakításával - abszolút a megtévesztésre játszanak !!! - csinálnak.
-
Bogyi007
veterán
válasz
polonic
#138157
üzenetére
Felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatot, elmondom mi a szitu nekik.
Papagáj üzemmód be ismét, ezt a Telekomnak kell megoldania. Mondom neki hogy 1. Múltkor ti mondtátok hogy nálatok a rendszer mindent okosnak lát. Mondom látom mennyire, megemlítettem hogy a házszám után a pont is kellene.
Válaszul: az biztos nem akasztja meg ezt az egészet de ő nem tudhatja hogy mi más lehet a gond kérdezzem a Telekomnál hogy mi a szitu ja és náluk NEM LEHET a pontot a házszám után kiírni.
Itt megköszöntem az eddigieket szóltam hogy akkor jön a következő menet és ha akkor sem lesz jó akkor kötbér és hogy innentől átadom az ügyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak.
Erre annyit mondott hogy kívánok még intézni valamit?
Mondom nem és jeleztem hogy így vagy úgy de BIZTOSAN megoldom hogy ne maradjak náluk...
-
Jött a domino mostról értesítés sms-ben, hogy lejárt a 30 nap. Bemegyek az alkalmazásba, hogy újraaktiválom, erre nincs sehol. Mennyi idő múlva jelenik meg?
Szerk.: Na megjelent. Kellett pár perc. -
Bogyi007
veterán
Ez már kabaré...
"Tisztelt Ügyfelünk! XXXXXXXXX hìvòszàmànak hordozàsàt jelenlegi szolgàltatòja elutasìtotta. Üdvözlettel: Telekom"
-
AnonymusX
őstag
válasz
mokus18
#138151
üzenetére
Szia!
Idézet innen.
Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?
Új havi díjaidat március 1. után honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve láthatod majd a Telekom fiókodban. A kedvezményekkel csökkentett, forintra pontos díjakról munkatársaink szintén március 1-jét követően tudnak tájékoztatást adni.
-
mokus18
tag
Sziasztok!
Azt írják, h az app ban is látszanak az új díjak.
Tudna vki benne segíteni?
Köszönöm -
N.Atti
friss újonc
Ha esetleg van itt olyan fórumozó, aki Telekom üzletben dolgozik, kérem, hogy írjon privátot.
Köszönöm! -
Bogyi007
veterán
Délelőtt felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatot és ott arra az eredményre jutottak hogy náluk a számhordozásának a státusza pozitív elbírálásra került, szóba hoztam a pöttyöt a házszám után és helyeselt a fószer, aztán beszélt más kollégákkal és azt mondta várjak pár napot még S értesítenek az eredményről.
Kis idő múlva a Szegedi Telekom üzlet ügyfélszolgálatosa hívott aki csinálta a számhordozást és azt mondta hogy valami IT hiba miatt nem sikerült és hogy újraindította a procedúrát és 22-n lesz most a váltási ablak.
Még később délután a 1270 próbált hívni csak akkor nem voltam telóközelben...
-
pinnacle
nagyúr
válasz
Tompika777
#138146
üzenetére
Köszi! Itt azt írja, hogy
A bónuszokat a Telekom alkalmazáson belül és honlapunkon aktiválhatod a kiegészítő szolgáltatásoknál, illetve a sikeres feltöltésről szóló SMS-ben kapott telekom.hu/valasszbonuszt linken keresztül. A sikeres feltöltés után előfordulhat, hogy azonnal nem jelenik meg a választható bónusz, akkor kérjük várj pár percet, mire befrissül az alkalmazás vagy a honlap.
de akár a fiókból, akár az SMS-ből nyitom meg a linket, midig ezt kapom.
1414-en, milyen menüpontokon keresztül tudok ügyintézőt elérni? Mobilinternetnél nem kínálta fel.
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Ezt a feltöltési bónuszt, hol tudom aktiválni? Feltöltés után elvitt egy oldalra, ahol ki lehetne választani a bónuszt, de csak "karikázott", írta, hogy percekig tart, amíg megjelennek a bónuszok, de végül nem történt semmi.
-
gyulaszu
senior tag
válasz
slice14
#138140
üzenetére
Mindkettő aktiválva volt a kártyán. Ha kikapcsoltam a VoLTE-t, akkor a német kártyán aktiválódott a VoWifi és látszott is az állapotsorban.
A magyar nem tette meg ugyanezt, gondolom azért, mert elég jó egyébként a térerő.
(jelenleg itthon vagyok Magyarországon, gondolom Németországban fordítva lesz) -
dzf007
senior tag
-
yogibear
addikt
válasz
Bogyi007
#138138
üzenetére
azt mondjuk nem gondoltam hogy az adataimat nem tudják esetleg pontosan kimásolni...
Anno mikor ezt a faxságot 17-ben bevezették és elsőre személyesen kellett bemenni, köv. évben kettőt simán egyeztettem neten a 3-at nem akarta semmi áron, újabb séta a boltba, gyerek erősen vakarta a fejét, de hogy minden stimmel ahogy a szigen szerepel... mondom nem, mert az automata nem engedi... 10 percbe telt neki mire rájött, hogy az előző évi kollégája egy karaktert nem szig helyesen vitt fel-
-
slice14
veterán
válasz
gyulaszu
#138139
üzenetére
Ez beállítás függő. A Telekom esetébe a VoLTE az alapértelmezett. Ha a VoWIFI-t szeretnéd alapértelmezettnek, akkor át kell állítanod.
Samu esetén a Gyors panelen van egy WIFi hívás kapcsoló, azt hosszan megnyomva választható a preferencia. Más készülékeknél általában a kapcsolati beállításoknál található.Honnan kellene látnom, hogy 4-4G+-on vagyok-e?
Hívás közben a térerő mellett ott a 4G.
-
gyulaszu
senior tag
válasz
dzf007
#138137
üzenetére
Honnan kellene látnom, hogy 4-4G+-on vagyok-e?
Annak sem látom semmi jelét az állapotsoron.
És a VoWifi ki volt jelezve akkor, amikor még csak a német Telekomos volt a készülékben és mellette a Digi-s. (azóta áthoztam a Digit-t a magyar Telekomhoz)
Annak nem úgy kellene működni, hogy ha van Wifi, akkor azt részesítse előnyben? -
Bogyi007
veterán
válasz
szabonagyur
#138129
üzenetére
Korábban már írtam hogy voltam bent személyesen - azt mondjuk nem gondoltam hogy az adataimat nem tudják esetleg pontosan kimásolni...
-
gyulaszu
senior tag
Sziasztok,
a telefonom topikjában egyszer már kérdeztem, mert valamiért nálam nem mutatja egyik kártyámnál sem a VoLTE, sem a VoWifi jelet, pedig elvileg az mindkettő Telekomos kártyán aktív. Voltam benn az ünnepek alatt egy ügyfélszolgálaton a mobiltudósnál is, aki azt mondta hogy "talán" azért, mert így már nem fér ki a kijelzőn
Ez valószínűleg nem így van, mert akkor sem jelenik meg semelyik jel, ha az egyik sim kártyák kikapcsolom.
Nektek esetleg van ötlet, hogy miért nem jelzi az állapotsorban?
Hogyan lehet meggyőződni például arról, hogy a VoLTE aktív-e annak ellenére, hogy nem jelzi? -
vence
aktív tag
válasz
AnonymusX
#138130
üzenetére
Ezzel az a fő gond, hogy szerintem az anyav. nyereségének túlnyomó részét a leányai termelik ki.
Kvázi, mi finanszírozzuk a németeknek a színvonalasabb szolgáltatást és az 1 Eurós top telókat.Ezzel már sok évvel ezelőtt is ugyanúgy szembesültem, mint a napokban!
Az a top verzió a T-nek még a kínálatában sincs, amit egy német ingyen kap, olyan szerződéssel, amit vígan megkötnék a sokkal kevesebb jövedelmemmel is!Hol adnak itt 800-1000 Eurós telókat ajándékba?!
-
btudos
nagyúr
válasz
lugosi
#138131
üzenetére
Úgy, hogy 5-10 éve vagy még régebben még nem feltétlen léteztek, vagy nem voltak ezek a validációs megoldások beépítve a napi működésbe.
3 CRM rendszerrel korábbról többször migrált ügyféladatok, korábban személyi vagy lakcímkártya alapján valaki által látszólag jól, de valójában "hibásan" - a legszebb a véletlen extra space, amit még ki se lehet szúrni - rögzített adatok minden nagy cégnél előfordulnak, az nem mindegy, hogy az ilyen eseteket hogyan kezelik. -
válasz
szabonagyur
#138129
üzenetére
De kérdés, hogy hogy lehet manapság nem helyes adat felvéve, amikor leegyeztetnek mindent a BM adatnyilvántartóval, konkrétan ha egy dominós adategyeztetésnél elrontasz valamit, akkor se működik. Szóval szerintem a szolgáltatóknak eléggé pontos adataik kell, hogy legyenek.
-
AnonymusX
őstag
válasz
Nikaré
#138128
üzenetére
Nincs versenyképes fizetése a dolgozóknak. Ezen is spórolnak, valamint azon, hogy egyre kevesebb ember jut az eszközök üzemeltetésére. A T-nél ráadásul a felsővezetők fizetése nyilvános, ők rendesen meg vannak fizetve éppen azért, hogy a Telekom és az anyavállalat nézeteivel teljes mértékben azonosuljanak.
-
vence
aktív tag
válasz
Bogyi007
#138117
üzenetére
Azért ez több, mint nevetséges!
Aki elutasít valamit, annak azért illik tudnia, hogy miért utasítja el !!!
Ilyenkor nem szabad hagyni, hogy küldözgessék az embert.A T. csak tőlük tudhatná az indokot, szóval ...
Ha már ennyire automatizálnak mindent, akkor mégis mi indokolja a mostani áremelést is?!
----------------- -
nexuspolaris
tag
A Telekomnál mennyire megbízható egy felújított iPhone-t venni? Van aki esetleg ilyet használ, milyen tapasztalatok vannak?
-
-
Bogyi007
veterán
Közben beszéltem a Telekomnál egy ügyintézővel - konkrétan nem látja ő sem hogy mi lehetett az elutasítás oka...
Annyit láttam hogy lakcímkártyámon a cím esetében az irányítószám az utcanév a közterület neve is stimmel a házszám esetében a lakcímkártyámon a szám után van egy pont ( . ) karakter is míg a Vodafone szerződésemnél nincs.
Hülyét kapok ha ez lenne az ok...

Számlát ma dobtak ki de azon már február 13.-ig való előfizetés díja szerepel...
Szerk.:
Röhej de lehet hogy ez lesz a probléma. Telekom ptofilomnál is ott a pötty a házszámnál...

-
-
Gyzmo
csendes tag
válasz
Bferibörs
#138112
üzenetére
Kérdezném, hogy másik eszközön (pl. telefonon) be tudtál-e jelentkezni? Ehhez hasonló probléma az elmúlt héten nálam is jelentkezett, akkor egyik eszközön sem tudtam bejelentkezni, csak számítógépen keresztül, azonban ott sem jelenítette meg az összes szolgáltatást (előfizetést). Kiderült, hogy a Telekomnál volt a probléma, és a telefonos ügyfélszolgálaton tudtak segíteni (itt sem rögtön).
-
Bogyi007
veterán
Éjfél után jött ez az sms:
Tisztelt Ügyfelünk! Hìvòszàmànak hordozàsàt jelenlegi szolgàltatòja elutasìtotta. Üdvözlettel: Telekom
Telekomnál éjszaka csak műszaki segítségnyújtás van. Vodafone meg azt mondja ők nem tudják mi lehet a gond, érdeklődjek a Telekomnál...
Mondom erre: Nézzük meg az előfizetői adataimat és vessük össze a személyi igazolvánnyal és a lakcímkártyával.
Erre a válasz: Azt nem lehet a folyamatban levő hálózati karbantartások miatt...
-
vence
aktív tag
válasz
csaszi75
#138114
üzenetére
Miután az app-ban megrendelem, azonnal megy a teló
a rep. üzemmódba, ez a szokásom.Mert ez a javaslat és korábban volt, hogy nem a megfelelő egyenleget fogyasztotta ...
Szóval nem gondolom, h bármi fogyaszthatta volna az egyenleget.
Nem túl sok minden van a telón, az is inkább korlátozott beállításokkal.
És a T-app volt az első, amit a hálózatra kapcsolás után elindítottam.Lehet, a reggeli zűrök miatt volt az egész,
- vagy korábbi forgalmat "könyveltek" később,
- vagy a túlzsúfolt és baromi lassú T-app falhatta fel tévedésből.Nem annyira lényeges a dolog ...
de egyáltalán nem a bizalmat erősíti.
Sok negatív tapasztalatom volt már a T-mal és kaptam is jóváírásokat!
Szóval nem ismeretlenek a hasonló dolgok. WTF
De a többi sem jobb, leginkább már az informálódásnál megbuknak! ... -
vence
aktív tag
Olvasom a reggeli DD mizériát ...
Én később indítottam és
nem 400 MB-ről indult az egyenleg, amikor megnéztem a megrendelés utáni a rep. mód-ból kilépve,
363 MB volt az induló egyenleg !!!
WTF ?!- a képernyőkép 9:18 -kor készült;
- a visszaigazoló SMS 9:15 -kor érkezett !
Mint írtam a megrendelés után a tel. rep. módban volt,
tehát nem kapcsolódhatott, nemhogy a mobilnethez,
hanem a még a hálózathoz sem ...Ehhez szóljatok hozzá!
Ha ilyen megbízhatóan mérik a forgalmat is ...
Egyébként tapasztalataim szerint az App jó késéssel, nem pontosan mutatja az egyenleget a mobilnet esetében. -
-
Kbali
nagyúr
válasz
vence
#138093
üzenetére
"Az pedig, h a 3 nagy azonos mértékben emel, versenyjogi szempontból, helyből aggályos" - termékmenedzserként figyeled a piacot, a vásárlói reakciókat, versenytársakat: majd hülye leszel kevesebbet emelni, főleg, ha nincs szükséged piacra (akkor meg jön, hogy dömpingár és veszteség).
-
Nikaré
őstag
válasz
szabonagyur
#138102
üzenetére
Így van és helyre állt a rend!

Thx
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3743
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3258,100% Akkumulátor
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Nah és ezt védik le a lassú adatsebességgel..



