-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#91658752
törölt tag
válasz
#73820095
#140994
üzenetére
Én adtam le persze. De kérték a számlát, jótállást. Adásvételit nem.
Volt már egy esetem. Telekomos TV adta meg magát. Problémáztak, hogy a számlán, jótálláson Kis Miska van, engem pedig nem úgy hívnak. A TV sorozatszáma, típusa viszont stimmelt a csereutalványon a számlán lévővel. Mondtam nekik, hogy 5 év garancia volt rá. Nehogy már elő kelljen kerítenem az eredeti tulajt. Minden adat stimmel a TVről. Aztán ajánlani akartak 3 készüléket, mint az eredeti TV ára alatt volt 20-30%-al. Üzletvezető kellett hozzá, majd másnap mehettem vissza a pénzért, mert egyik ajánlatot sem fogadtam el.
Szeretnék ezen gyorsan, minél kevesebb bonyodalommal túl lenni.
Előny, hogy ezt a márkát nem forgalmazzák. Tudok arra hivatkozni, hogy nekem más nem kell. Marad a pénz. -
#73820095
törölt tag
válasz
#91658752
#140993
üzenetére
Csak a boltrol beszeltem, azt tudom. Normal esetben a szerviz egy igazolast ad, h javithatatlan, es az alapjan rendezik a boltban. Lehet, h ez a csereize szamit annak jelen esetben. Csak fura, h nevre szol. Kivancsi leszek, siman megkapod-e a penzt, v szorakoznak egy sort a nev miatt. De egyaltalan hogy kerul nev a papirra a szervizben? Te adtad le, nem?
-
#91658752
törölt tag
válasz
#73820095
#140992
üzenetére
Telekomos készülék volt. Apám ismerőse előfizetésére. Eladta nekem adásvételivel. Lejárt a hűség. Sőt azt hiszem már váltott is Dominora. A Telekom szervize a TMX ennél a márkájú készüléknél. Ha nem javítható, akkor csereutalványt állítanak ki. A TMX, mint szerviz nem fog kifizetni. Utalvánnyal kell bemennem egy Telekom üzletbe és kérni a pénzt. Én így tudom.
-
#73820095
törölt tag
válasz
#91658752
#140986
üzenetére
Vannak torvenyek, csak a boltok szeretik elfelejteni. Amikor vmi vegkepp nem javithato, te dontod el, h masik uolyan keszuleket (ha van), utalvanyt v penzt kersz. (Legalabbis, ha nem valtozott, miota utoljara neztem.)
Csak hat te mar elfogadtad az utalvanyt... Raadasul rossz nevre, ott, azelott kellett volna reklamalni, h mit kersz. A boltnak nem erdeke, h penzt adjon, nem is szoktak megemliteni. -
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Ma Domino Day ezt adja:
60 perc -
4Grider
félisten
válasz
#91658752
#140982
üzenetére
A PTK-ba az utolsó módosítás során bekerült az alábbi pont:
6:172. § [Jótállási jogosultság tulajdonos változás esetén]
A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.
A csereutalványon a te nevednek kell lenni elsődlegesen a cseréhez vagy a pénz visszafizetéséhez. -
#91658752
törölt tag
Sziasztok!
Régebben kérdeztem, aztán jött a garancia vs jótállás, melyik érvényes jogilag stb vita.A kérdésem az lenne ha XY előfizető volt. Eladott nekem egy előfizetés telefont. Számlával, jótállással, adásvételivel. A telefon a TMX szerint nem javítható. Kaptam egy csereutalványt. Ennek beváltásához kell XY, az eredeti tulaj vagy nem? Ha logikusan nézem elég az adásvételi. A készülék részlete és az előfizetése is vagy másfél éve lejárt.
A csereutalványon mindegy, hogy az én vagy az eredeti tulaj neve van, ha ott az adásvételi? Ugye én küldtem be a készüléket, de ő az eredeti tulaj.És a másik kérdés. Kérhetek pénzt? Jelenleg nincs olyan telefon listaáron, ami hozná a régi készülék szintjét. Tudtommal csak opció, hogy ajánlanak néhány készüléket, nem vagyok köteles elfogadni.
-
#73820095
törölt tag
válasz
martonl
#140976
üzenetére
Itt kulon lehet kapcsolgatni 4 opciot: minden hivas, foglalt, elerhetetlen, nem veszed fel.
Igaz, az a hulyeseg itt is megvan, h akkor is kuld sms-t, ha kinyomod, mert azt vmiert a foglaltsaghoz kotottek be, a hivonak is azt jelez, ill jelzett regebben, a volte ota van, asszem, olyan is, h elerhetetlent mond be. -
szabonagyur
félisten
-
Sziasztok!
Van 2 magenta1be vont előfizetésünk. A 2 magenta más előfizetők nevén van. Az első az enyém a második a feleségem nevén van.Első: saját mobilelőfizetésem+albérlet tv+albérlet internet
Második: feleségem mobilelőfizetése+feleségem apukájának tv+feleségem apukájának vezetékes telefonA második magenta1nél a feleségem apukájának tv és telefonját le akarjuk mondani (nagyon gyakori műszaki hibák..)
Lehetséges az, hogy a második magentát felbontjuk, majd a feleségem mobilelőfizetését belevennénk az első magenta csomagba az én mobilelőfizetésem mellé?
-
martonl
senior tag
válasz
#73820095
#140972
üzenetére
Azon mintha változtattak volna valamit, nem? Most a yetis kártyámon nézem, ott van beállított szám, de az átirányítást kikapcsolni a telefon menüjében nem tudom. A T-nél is lehet így van. Ha bekapcsolod a hívásértesítőt, akkor bedrótozza a számot foglaltság és nem elérhető esetére és azt nem is tudot törölni menüből. Ez dühítő, ha kinyomok valakit, akkor is küldözgeti az SMS-t. De ez yeti, viszont mint írtam, lehet már a T-nél is így van, majd a T-sek megírják. Régebben tudtam törölni ezt a szervíz átirányítást foglaltság esetére, de egy ideje már nem lehet. Rémlik valami, hogy T-nél már nem is jelzi a telefon menüje ezt az átirányítást, de nem akarok nagyobb hülyeségeket írni. De ennek egyenleg nélkül is kéne mennie.
-
Kiflikoch
kezdő
Hihetetlen!
Lehet Domino fizikai SIM-et, eSIM-re váltani a Telekom alkalmazásban. 🙃
-
#73820095
törölt tag
válasz
4Grider
#140971
üzenetére
Nem is azzal van bajom,az nem erdekel, szimpla atiranyitast sose hasznaltam/ hasznalom. Meg hangpostat is csak nagyon regen, es akkor is nagyon ritkan.
Csak a hivasertesitot hasznaltam/hasznalom ill hasznalnam, ami viszont korabban, mas, szinten feltoltesnelkuli kartyan siman mukodott. Meg az is lehet, h az volt bugos, de ugy volt jo. -
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095
#140963
üzenetére
Nem birtam ki, bementem simet cserelni.
A helyzet nem javult, sot...
Kikapcsolt hivasertesito mellett azt jelezte az sms-re valaszul, h mar be van kapcsolva...Mindenesetre az normalis?, h bar meg az uzletben is azt mondtak, meg eddig is mindig ugy volt, h mikor az uj simet aktivaltam, akkor halt meg a regi, most meg lekapcsoltak ok, de nem azonnal.
Mar az furcsa volt, h a srac azt mondta, h varjak egy orat a cserevel, maskor akar azonnal is lehetett volna.
Es ezek utan egyszercsak azt vettem eszre, h eltunt a kartya. Meg jo, h olyan helyen voltam, h ki tudtam cserelni. Nalam smi eszkoz, de mikor a kavezoban megkerdeztem, h esetleg akad-e gemkapcsuk, a felszolgalo kiscsaj ideadta a fulbevalojat, h o is azzal szokta 😂Mielott az uj simet beraktam, kikapcsoltam a he-t. Aztan sms-sel be akartam kapcsolni, a valasz, h mar be van, mikozben az app szt meg ki... Visszakapcsoltam az appban, de smi.
Az uzletben a srac mondott erdekeset: szte azert nem mikodik az atiranyitas, mert nem lett foltoltve meg a kartya, amit minek toltottem volna?, mikor meg smit nem hasznaltam el a rajta levo ingyenesbol sem, csak a netbol egyszer par megat veletlen.
Mindenesetre ez meg logikus is lehetne az egyeb atiranyitasokra, de ennek ellentmond, h a hivasertesito ingyenes, es a tapasztalat is az, h masik uj kartyan sosem volt gond eddig. Hacsak nem valtoztattak azota v mostanaban vmit.
Es ha igy lenne is, az max bosszanto lenne, h csak emiatt tolteni kell, de akkor tajekoztassanak rola megfeleloen, es ne az legyen, h hol igy, hol ugy, mikor melyik kartyan mukodik... -
donmackó
addikt
Üdv!
Az miért van hogy az előfizetéses kártyámmal nem tudok az applikációkban/Google play-ben vásárolni? Márciusban amikor utoljára használtam, akkor még működött most meg nem tudom használni.
-
#73820095
törölt tag
válasz
szabonagyur
#140958
üzenetére
A hibajegy csak reggelre lett meg, 8 utan jott az sms, ejszaka nem foglalkoztak vele.
Most van az, h ulok es varok...
De most, ezuttal legalabb meg nem jott azonnal az ertesites, h naluk minden rendben...
Kivancsi vagyok, h mi a hiba. Meg h megtalaljak-e vegre... -
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74
#140957
üzenetére
NEM.
Ennek edesmindegy, mit hogyan kapcsolok, az atiranyitas nem megy... -
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74
#140955
üzenetére
Meger, de vszleg uaz. Bekapcsolni a beallitasokban is hagyja magat, csak nem teszi utana a dolgat.
"Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "HIVASATIRANYITAS" szolgàltatàs màr be van kapcsolva. Üdvözlettel: Telekom"Meg itt nem kene szamot is megadni az sms-ben, ha ujonnan adod meg?
Ami viszont erdekes, kikapcsolni nem hagyja sms-ben: "Tisztelt Ügyfelünk! Kérését technikai okok miatt nem tudjuk teljesìteni. Kérjük, pròbàlja meg késobb! Megértését köszönjük: Telekom"
Ui: cseten meg rosszabb tapasztalataim vannak, mint telefonon. Q lassu, es csak lerazni akartak, nem megoldani. Hibajegyet vettek fel, aztan siri csond. A vegen be kellett mennem, h rendbeszedjek. (Az a bizonyos, mikor a hordozast vem vittek vegig, es az NMHH szt mar tres voltam, mukodott a kartya (de akkor csak a hivast probaltam), a tre szt meg nem voltam tres, es nem volt hajlando a szamot felvenni a fiokba. En azt se tartom kizartnak, h meg innentol szarmazik ez az atiranyitos mizeria, mert ugyan rogton beallitottam a hivasertesitot, de a 4 honap alatt egy sms sem jott. Ami ugyan nem teljesen kizarhato egy masodkartyanal, de siman lehet az is, h tobb sms is elveszett igy, akar tok fontos is.)
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74
#140953
üzenetére
Ez mind megtortent, ma este mar a 3. hibajegyet vetettem fel veluk...
Bar az elsobe (reggel) vszleg csak a he-t irtak bele. A masodiknal szoltam ugyan, alaposan kihangsulyozva, h ne csak azt, es a csajszi allitotta, h beleirta az atiranyitast, de nem volt igazan meggyozo, es uolyan gyorsan le is zartak, mint az elsot.
Este egy sraccal beszeltem, az ugy tunt felfogta, amit mondtam, hosszabban is gepelt, mint a tobbiek, es kereste a megoldast, pl resetelt, csak az se segitett.
Nem logikus, de holnap, ha raerek, a simet is kicsereltetem, h az is ki legyen zarva. -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
#73820095
#140952
üzenetére
Jelentsd be a hibát a hívásátirányításra vonatkozólag, mert a hívásértesítő is ezért nem működik nálad, hiába van bekapcsolva a szolgáltatás, az is egy átirányítás.
Valószínűleg csak a hívásértesítő szolgáltatás bekapcsolt állapotára fókuszáltak.
Chaten is megteheted (akár Messenger is) ha nem tetszik Vanda. Azért megemlítheted, hogy a hívásértesítésre lenne szükséged, de a normál átírányítás sem működik. -
#73820095
törölt tag
válasz
4Grider
#140949
üzenetére
Jart 2ges teloban is, regi nokiaban. Ott se mukodott.
A teljesen a minden hivast erted?
Ezt hogy allitod be halozat nelkul?Kikapcsolni amugy nem eleg a he-t, az atiranyitasnal beragad a szam, ott nem torli, uugy, ahogy bekapcsolasnal sem irja at, ha van mar ott vm8, csak az uresbe teszi be a megfelelo szamot.
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74
#140948
üzenetére
Igen, csak ott bukott ki a problema, mert amugy nem iranyitok at smit sem.
-
4Grider
félisten
válasz
#73820095
#140946
üzenetére
Én kikapcsolnám a hívásértesítő és az átirányítás szolgáltatást is. Majd csak az átirányítást vissza. Közben ügyelnék rá, hogy a kártya lejelentkezzen a hálózatról. Az átirányítás során 2G only-n használnám a készüléket és beállítanék egy teljes átirányítást. Visszaellenőrizném készüléken, ha megjelenik, akkor hívással tesztelném.
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74
#140944
üzenetére
Nem, az sem. 4 kartyaval probaltam keresztul-kasul, minden mas kartyarol atiranyitodik minden, akar erre is, de errol sehova smi.
-
#73820095
törölt tag
Csak ugy erdekessegkepp: a 90-es evekben meg ugy is mukodott a hivasertesito, h kozben hangpostara is elment a hivas. Csak roamingban volt vele vmi gubanc, ujra be kellett allitani, de mukodott vegul.
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74
#140942
üzenetére
"Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "HIVASERTESITO" szolgàltatàs màr be van kapcsolva. Üdvözlettel: Telekom"
Teljesen logikusan, mert mint mondtam, elvileg be van kapcsolva, es elvileg minden be is van jol allitva, csak gyakorlatilag nem mukodik smi sem. Se ertesito, se mas atiranyitas.
-
#73820095
törölt tag
válasz
Zsolt,72
#140939
üzenetére
U, az nagyon regen volt. Mar nagyon sok eve a 9-3-ig csokkeno sor van.
Meg a rendszer eleve automatikusan be is allitja ezt, ha nincs mas atiranyitasod. Ha van, azt nem irja felul.
Mondom, a masik kartyaval, ami keznel van, es szinten tres, nincs gond, azzal smi problema, holott minden uugy van beallitva mind2n, ami a felhasznaloi oldalon allithato. A jo mind2 teloban jo, a rossz meg mind2ben fossz. -
Zsolt,72
senior tag
válasz
#73820095
#140936
üzenetére
"az atiranyitas a telefonon a kivanalmaknak megfeleloen beallitva latszik"
Melyik számra történik az átirányítás?
Az elmúlt években ugyanis változott a szám.
Ezt találtam a Telekom fórumon:
"Kedves Fórumozók,
tudom, kicsit régi a post. De szerintem még releváns. Nekem most hasonló problémám volt a héten.
Pár infó/probléma, amin végig rágtam magamat:
- 0036309888333-as számot kivezették. Régebben a hívásátirányítást a foglalt, nem veszi fel, nem elérhetőre erre kellett irányítani.
- Nekem először azt mondták a Telekomosok, hogy erre kéne átírni a hívásátirányítást: 0036309888444. USSD kódokkal ez nekem nem sikerült. Azt mondták hogy a Domino előfizetés volt a hibás. Mert ott korlátozva van a hívásátirányítások száma vagy mi a manó.
- Végülis a Telekomos technikai segítségnyújtás* központilag nekem nagy nehezen bekapcsolta a 0036309876543-as számra a fent említett 3 hívásátirányítást és így már működik az SMS értesítő.
*1414-es telefonszámon tudtak csak segíteni. A cseten elhajtottak, mert nem tudtak kapcsolni ilyen "magas szintű" technikai segítségnyújtást.
Remélem segít majd valakinek talán."
Nálam a 0036309876543 van beállítva és így mindig megérkeznek az értesítő üzenetek.
-
#73820095
törölt tag
A tre ma megint hozta a formajat... Sot alulmulta magat. Minden szep es jo, amig el nem csesznek vmit, mert ezek az impotensek azt mar javitani megint keptelenek...
Es kezelohoz jutni min masfel perc randavanda-handabanda utan lehet csak... De vissza nem hivnanak...
Adott egy trehez hordozott 20as, aminel mar a hordozaskor is elcsesztek vmit (allitolag az elso ugyfelszolga "nem vitte vegig a hordozas folyamatat"), igy nem lehetett felvenni a fiokba. Ezt aztan elvileg javitottak, halleluja, a fiokba bekerult.
Aztan most kiderult, h a hivasertesito a bekapcsoltsag ellenere sosem mukodott rajta, de masodkartyakent ez nem volt feltuno, mert ritkan szol, igaz, akkor viszont fontos, es azt most hagyjuk, h emiatt milyen fontos hivasok tunhettek el igy az eterbe orokre...
Latszatra minden jo: a fiokban a hivasertesito bekapcsolva, az atiranyitas a telefonon a kivanalmaknak megfeleloen beallitva latszik. Csak eppen sem sms nem erkezik, sem az automata szovege nem stimmel. Mas kartyaval ellentetben smilyen szamra at nem iranyit, es foglaltsagot sem jelez, akkor is elerhetetlenseget mond be.
Tul a sokadik kikapcs-bekapcson, masik telefonon kiprobalva, ebben masik tres kartyat kiprobalva, es nemcsak azt, vegul telefon.
Elso hivas. Allitolag a muszakisok bekapcsoltak, inditsam ujra. Ergo le kell tenni. Termeszetesen smi nem javul meg, csak a beallitasokban az is be lett kapcsolva, a nem valaszol, ami direkt volt es van kikapcsolva.
Ures korok az idiota vandaval, aki dobbenetes miket minek hall, pl a "kezelo" neki "szamlazas"...
Masodik hivas, mas ugsz, mindent elolrol elmondani, varjak, visszajon jo sokara, allitolag nem hall smit, bontja a vonalat.
Idiota vanda ujabb alakitasai.
Harmadik ufsz. Mindent elolrol. Hibajegyet felvesz, majd nemsokara sms, h lezartak, mert naluk smi hiba.
Idiota vandasagok.
Ufsz megint. Mindent elolrol megint. Elsore nem irja bele, h mar mfele formaban kiprobalva, hiaba mondom nyomatekosan, h irja bele. Elkuldte enelkul. Utana allitolag beleirja. Hamarosan sms, sablonszoveg, h naluk smi hiba...Attol tartok, ezen a simcsere sem segit...
-
tomy86
addikt
válasz
zoltaneger
#140932
üzenetére
Ez már évek óta így van.
-
gyulaszu
senior tag
válasz
zoltaneger
#140932
üzenetére
Mi volt a kérdés és milyen válaszokat kaptál?
-
zoltaneger
tag
Telekom Call centerben egy kérdésre 3 ügyintéző 3 különböző választ ad. A második és 3-ik hívásnál jeleztem, hogy mindig eltérő válaazt kapok. Ennyire felkészületlenek az ott dolgozók?
-
domper2015
senior tag
-
odipapa
senior tag
válasz
domper2015
#140926
üzenetére
Céges flottással is hátrányba vagy? Ezt nem is tudtam. Enyém is az.
-
dr9
tag
válasz
domper2015
#140926
üzenetére
Már 1-2 hónapja a Telekom erősen steeringel Orange-on Telekom helyett. Vagy, 6-7 csatlakozás, vagy mégtöbb míg nehezen felenged Telekomra. Egy jó ideje az orange a preferált, mivel ott van VoLTE.
-
Cs1csó
titán
válasz
Kicsirics77
#140916
üzenetére
Ha valaha is rászánnám magam akkor is csak SZEMÉLYES kipróbálás után, tesztelni stb. akár diagnosztikát kérni pl. az akkura, kijelzőre stb.
-
-
#31816946
törölt tag
Sziasztok!
Ha nincs Telekom App-om hol tudom megnézni, hogy meddig kell elvégeznem az adategyeztetést?
-
blueye
veterán
válasz
Kicsirics77
#140916
üzenetére
Basszus ezt nem gondoltam volna a telekomról hogy megteszi, szomorú

-
muszi0521
aktív tag
Köszönöm marad az új !
-
blueye
veterán
válasz
Kicsirics77
#140914
üzenetére
Miért? Mit cserélnek rajta?
-
muszi0521
aktív tag
Telekom felújítót Iphone megéri vagy fejejtős ?
-
Killing
addikt
válasz
odipapa
#140901
üzenetére
Romániában a Telekom.Ro az eladása vagy valamilyen jogi hercehurca miatt nem működik már roamingolva, kézivel Orange lesz a megoldás, de küzdesz mire felenged...
Lengyelben nem volt vele problémám a Tmobile-ra ment fel.
Szerbia szintén probléma mentes nekem, montenegróban nem voltam mostanában.
Olaszországban valamiért nem a TIM-re megy fel mint régebben hanem a fosláda Iliadra, amin nincs Volte roaming, ott is kézimunka van... -
simpley
őstag
válasz
kovacsmi_74
#140908
üzenetére
fordítva emlékeztem, köszi a korrekciót!
-
odipapa
senior tag
Másnak is ilyen gyalázatos a Tré szolgáltatása külföldön mint nekem?
Lengyel: Nem kapcsolódik sehova, nem lehet hívást indítani.
Szerb-Montenegro:Hívni tudok, de Nincs net (Világnet megvéve)
Románia: Nem lehet regisztrálni a hálózaton a SIM kártyát.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Sony MHC-V43D Aktív hangfal, party hangszóró
- Apple iPhone 12 Pro 128 GB Arany 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- HIBÁTLAN iPhone 14 Plus 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3659
- HIBÁTLAN iPhone 13 Mini 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3838
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Tyű azannya...

Pozitív változás.

.
