Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Teddy

    őstag

    válasz D@ve89 #31347 üzenetére

    Az volt, hogy írtak sms-t, hogy lejárt a netcsomagom 100%-ban. Rá két napra megnéztem online, hogy mennyivel szaladtam túl, vegyek-e kiegészítő csomagot, akkor látom, hogy az 500-as csomagomból azt írja 460-at használtam el. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy valami nem igaz, vagy az sms nem pontos, vagy a netes, a lényeg, hogy 56ft-ot kifizettem a neten megnézésért. Aztán az ügyfélszolis csaj átadta a technikai kollégáknak, majd jött az első sms egy hete, majd most a második. És nem nagyon értem :D
    A probléma nem tudom fennáll-e még. Jött a hónapra 80%-os sms, de 56ft-ot nem akarok kifizetni csak azért, hogy megtudjam, neten mennyire taksálják a hónapban a forgalmam. Szóval passz.

    Más írta itt fórumon, hogy a netes adatforgalom állás kb 2-3 nappal korábbi, de akkor is vicces, mert a 100%-os sms után pont kb 2-3 nappal néztem meg neten, és kevesebb volt.

Új hozzászólás Aktív témák