Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyirike

    csendes tag

    Igen. Lila gőzöm sem volt ugyanis kaptam egy fél órás kurva jó marketinget mikor megkötöttem. A lényeg hogy lesz új teló az rendben, de a mikéntje gáz. A hétvégén nincs semmilyen problémagoldó ügyfélszolgálat az szerintem szar.

    A gond az hogy ezt a nem szolgáltatást nem csak én kapom, hanem mondjuk egy üzletember is akinek fontos a teló hétvégén is és kb. 15x többet fizet havonta mint én.

    Nekem a problémám leginkább az, hogy hétvégén semmit nem lehet intézni és hogy muszáj bevonni egy 3. félt is. Ezt nem lehetne úgy kihagyni, hogy a T majd közbeiktatja mikor én már kiléptem a képből? 2013 van bassza meg. IT világ egy IT szolgáltatónál.

    A nyitvatartási/szolgáltatási idő meg külön vicc. Pont akkor van amikor minden normális ember dolgozik.

    Ja hogy évi 6000 belépő szint? Tehát ekkor én már ne is várjak szolgáltatást. Ilyen erővel dobjam a pénzt a kukába?

Új hozzászólás Aktív témák