-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
lord.lakli
#33498
üzenetére
Akkor úgy tűnik, hogy egyenlőre inkább helyfoglaló mint valami hasznos...
-
Használja itt valaki a telekom nevű androidos app-ot?
Gondom az vele, hogy igazából semmivel nem mutat többet dominonál (egyenleg, mobilnet, stb. szempontjából) mint ami ussd kóddal lekérhető. -
válasz
lugosi
#33493
üzenetére
már amennyiben lesz rá lehetőség, mert előfizetésnél pláne vannak olyan feltételek néhány külföldi szolgáltatónál, amiket innen nem mindenki tud teljesíteni; ottani bejelentett lakcím, ottani folyószámla a bank tekintetében...stb, szóval nem úgy működik, mint azt sok ember elképzeli, hogy kimegy majd, és simán köt egy előfizetői szerződést idegen országban egy szolgáltatóval, amit aztán itthon boldogan használ.
jó lenne, ha a roaming változások ennyire befolyásolnák majd a hazai szolgáltatók árazását, de félek, ez nem lesz ilyen egyszerű... -
-
BéHGT
senior tag
Volna egy olyan kérdés, hogy a T milyen frekvencián nyomja az LTE-t?
BlackBerry Q10-em elvileg 4G/LTE képes, mégsem tudok 4G-t választani, csak hogy 2G és 3G-re csatlakozzon... Pedig az SQN 100-3 ezeket a frekvenciákat támogatja: 800 900 1800 2600
Elvileg külön sem kell rendelnem a szolgáltatást, mert Mozaik M-be vagyok. "A Mozaik S, M, L, XL, XXL díjcsomaggal 4G/LTE hálózaton is netezhet!" -
morphin
tag
válasz
ANDROID???
#33490
üzenetére
Tisztában vagyok vele, hogy hol élek. Pusztán havonta egyszer rám jön az érzés jobban mondva a gondolat, hogy miért is élek még itt. Nyilván a család meg a párom miatt, de hát ki tudja mit hoz még az élet. Csak tudnám, hogy ez az ország pontosabban maguk az emberek miért tűrnek még mindig...
-
válasz
sztmorzsi
#33464
üzenetére
amikor nyilatkoztál a biztosítás megkötésére, és létrejött a szerződés, abban a pillanatban elfogadtad a vonatkozó szerződési feltételeket, ami nyilvánosan elérhető a szolgáltató - mint közvetítő - honlapján, és abban írva vagyon, hogy ki a biztosított, károsult...stb, így arra nem hivatkozhatsz, hogy bármit is nem tudtál azzal kapcsolatban.
azt a szolgáltatóval kell leharcolni, hogy nem számlázták ki a biztosítás díját, bár nem írtad, hogy milyen intervallumról van szó - a biztosítás megkezdése és a biztosítási esemény bekövetkezte között -, de ha végül elismerték a biztosítás meglétét, akkor azzal nem lesz különösebb gond, még közvetített szolgáltatás esetén sem.
a biztosítási szerződés szerint, a szolgáltató nyilatkozat aláírása nélkül is bejelenthet előfizetőt a biztosító irányába biztosítottnak. -
-
-
morphin
tag
válasz
szabogabor10
#33480
üzenetére
Barátom Londonban él a párjával...Three-nél vannak mindketten. ~30 fontos (cirka 10e Ft) havi díj 2 évre...ingyen elvihető volt az S4 amikor megjelent. Kettőt is kihoztak így...

A díjcsomagban több ezer sms free UK-n belül meg teljesen lebeszélhető illetve van benne elég sok free perc (óra) is. Vicces...ha tényleg behozzák nemsoká a roaming mentességet EU-n belül akkor lesz itt nemulass az itthoni szolgáltatóknak. Mennek a levesbe kb. UK Three már most 6 országba megszüntette a roamingot. Mondjuk mi pont nem vagyunk benne sajnos.
-
erdoke
titán
válasz
szabogabor10
#33480
üzenetére
Ezt magyaráztam már többször, de egyeseknél csak politikai háttere lehet a dolgoknak... Sőt, azt is mindig hozzátettem, hogy a különbségek nagy része már 5-10 évvel ezelőtt is megvolt.
Mindebből logikusabb arra következtetni, hogy a politika éppen a kirívó, kartellezéssel elért extra profitot szeretné megszüntetni, mintsem hogy az adók miatt alakult ki EU a helyzet. -
-
gabo89
senior tag
Még azt szeretném megkérdezni, hogy egy előfizetés tulajdonos átírása mennyibe kerül? Illetve járható-e a lentebb leírt út?
A testvérem idén lett egyetemista, Fun díjcsomagja van, ami nem az ő nevén van. Mivel jó száma van, szeretné megtartani azt. Átíratnánk a nevére az előfizetést, Dominora váltani, majd Like 50-re. Természetesen nincs hűség a Fun-on. -
válasz
szabogabor10
#33480
üzenetére
Ekkora árkülönbséget NEM LEHET a telekomadóval meg egyéb pluszköltségekkel magyarázni.
Dehogynem....

(#33481) jancseee:
Szerintem nem azt nehezményezte szabogabor10...

-
#74774528
törölt tag
válasz
szabogabor10
#33480
üzenetére
LTE háló itt is van a NEXT csomagokban 60/22 :-)
-
Kíváncsiságból megnéztem, hogy az osztrák T-Mobile-nál mennyiért vehetném meg előfizetéssel a Sony Xperia Z1-et.
Nézzük:
- Ha 2 éves hűséget vállalok a korlátlan belföldi perceket és SMS-eket, illetve 200 EU percet és 6 GB adatforgalmat (hamarosan LTE hálón is lehet majd telón netezni, max. 150 Mbit/s sebességgel) tartalmazó Smart Net Unlimited L csomagra - ára havi 45, de netes rendelés esetén 1 évig csak 40 euró ~12 ezer Ft - teljesen ingyen elvihetem a készüléket.
- A Telekomnál a Next L csomagra vállalt 2 éves hűséggel ugyanez a telefon "csak" 126 830 Ft!!!!!! És akkor nézzük meg a 2 díjcsomag feltételeit....
Ekkora árkülönbséget NEM LEHET a telekomadóval meg egyéb pluszköltségekkel magyarázni. Totális rablás, amit nálunk a telcocégek művelnek.

-
gabo89
senior tag
Üdv!
Novemberben lesz két éve, hogy Like díjcsomagom van. Szóval hamarosan be kell mennem, felmutatnom az érvényes diákigazolványomat. Viszont mivel már nincs Like díjcsomag, helyette Like 50 és 300, maradhatok a következő két évre is a régi Like díjcsomagban, vagy az újak közül kell választanom?
Illetve felmutatni a diákot gondolom akár holnap bemehetek, nem az utolsó napon kell?
-
Killing
addikt
válasz
Soulfly842
#33474
üzenetére
Milyen árbéli mozgásokat? Tudtommal egy csomó előfizetés árát növelték, nem? (Még ha csak 1-2 forinttal is)
Vagy én maradtam le valamivel?
-
Soulfly842
addikt
válasz
Antraxon
#33471
üzenetére
Külön fel is tüntették felül Telekom otthoni szolgáltatások; itt ez off.
Egyébként, az, h. a telefont és az internetet együtt veszed igénybe az nem jelent semmit, ha analóg vonallal megy... Ez utóbbi esetben egy splitterrel (szűrő) van külön választva az analóg jel és az internet. Ha voip, vagy - ha úgy jobban tetszik - IP alapú (internet protokoll alapon futó) ún. Voip telefonod van csak akkor adnak hozzá HGW-t (Home Gate Way - modem+router egyben). Az átalakítást aktív hűségidő alatt is lehet kérni - ez esetben futár viszi ki a szükséges eszközt az instrukciókkal (hogy mit és hogyan kell 'átdugdosni').

(#33473) Killing
Szigorúan szubjektív vélemény:
Kicsit úgy érzem, hogy a másik két szolgáltató egymással szinkronban akkor jelentette be a pozitív változásaikat (hosszú-hosszú idő után), amikor a telekom megejtette azokat a változásokat, árbeli mozgásokat, amelyek a többi szolgáltatónál kb egy éve lefutottak.
Erős a gyanúm - hogy lesz válaszlépés. - de ez csak puszta találgatás (ennek ténye/lehetősége/és 'mikorja' is).
Túlon-túl egyszerre voltak most a bejelentések (napra pontosan), a másik két alternatív szolgáltatónál...
És a vodafone már csak egy 'utószinkronizációt' jelentett csak be a korlátlan csomagjával kapcsolatban egy-két nap eltolódásssal...
-
Killing
addikt
A Telekom mikor jelentkezik új előfizetéses csomagokkal?
-
Edi77
őstag
válasz
Soulfly842
#33458
üzenetére
Köszönöm a válaszod

-
Antraxon
csendes tag
Heló!
20 Mbit/s-os internetem van. Úgy halottam hogy akinek 20 Mbit/s-os, vagy ennél nagyobb, az ingyen, új modemet kap. Ez igaz? Nekem most olyan a modemem, amivel nem lehet megosztani a netet, nem tudom ennek a szakmai nevét... Ha esetleg kapok új modemet az olyan lesz?
Kérem aki tudja írja meg, hogy tényleg kapunk-e új modemet vagy nem. Ha igen, akkor be kell menni és kérni vagy mi a folyamat?
Előre is köszönöm -
Vangelis
félisten
Üdv srácok!
Van egy L800-as Nokiám. Mi a mbilnet pontos beállítása, mert nem akar menni rajta.

-
sztmorzsi
csendes tag
A srácom 17 éves. A biztosítást nem fizettük, csak visszaigazoló e-mailt kaptam.Igen, az az én hibám, hogy nem vettem észre, hogy nem számlázzák a biztosítás havidiját.
1. A Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés a Biztosító és a Mobiltelefon-szolgáltató mint
szerződő fél írásbeli megállapodásával, a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés aláírásával
jött létre.Ez nálam azt jelenti, hogy ha nincs aláírva a szerződés és nincs is róla példányom se nekem se a biztosítónak úgy nem tudom egyáltalán elolvasni, hogy a fiamat külön biztosítani kéne (szerinted) se aláírni(tudom, hogy a honlapon fenn van, de te is tudod, hogy lenni kell írásbeli válasznak).
#1430 Az a telefonszám a T-hez irányít, de majd hívom a kedves biztosítot is.
-
Beca1990
senior tag
Van egy érvényes előfizetésem, ami 2015 januárba jár le. Fun díjcsomaggal.
Csak a szerződésre van hűségem.
Meg lehet oldani hogy Like 50-re váltsak át?
Ha igen akkor hogyan? -
1430
senior tag
válasz
Atomantiii
#33459
üzenetére
Kérdezd le az egyenleged a *102#-tel. Ott lesz a dátum, hogy meddig tölthető még fel a hívószám. Ha már az egyenleglekérdezés sem megy kidobhatod a SIM-et.
-
Atomantiii
addikt
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy kicsivel több, mint 1 éve lejárt sim kártyát lehet valahogy újraaktiváltatni? Úgy tudom 1 évig és 3 hónapig elméletileg lehetséges valahogy, de hogy? Vagy inkább vegyek egy új sim kártyát?
-
Hello!
Az iPhone-okra 2 évig ingyenes Navigon Select hogy működik?! Ha jól tudom március 1 óta nem létezik, csak az tudja újra letölteni, aki korábban megtette.
A lényeg az lenne, h mi a helyzet akkor, ha csináltam IAP-t vagyis vettem mondjuk 30€-ért egy full Eu térképet programon belül?! Akkor is lejár 2 év után?! Mintha anno az AppStore leírásában azt olvastam volna, h ha veszel hozzá valamit, akkor végteleníted a licenszet, ezért is vettem meg egy olcsó kis kiegészítőt, mert egyébként alapból elég lett volna nekem az ingyenes is. Most ez a leírás nem jön elő, mert már nincs fent a Store-ban, csak a megvásárolt alkalmazásoknál látom, de onnan se nyitja meg a leírást.
Köszönöm!
-
Edi77
őstag
Sziasztok!
Kb egy hónap múlva lejár a Fun előfizetésem és szeretném dominóba átvinni a számot. Tudom, hogy ez 2700 Ft. A kérdésem, hogy ezt az összeget aranykártyáról be lehet váltani? -
br4adam
aktív tag
válasz
PhoenixSzG
#33452
üzenetére
semennyit
-
Vangelis
félisten
válasz
PhoenixSzG
#33452
üzenetére
Egyáltalán kell várni?
-
PhoenixSzG
tag
Sziasztok!
Van egy Fun társkártyás előfizetésem. Ha ezt átváltom Domino-ra, utána mennyit kell várni, hogy vissza tudjak váltani előfizetésre (Like 50 miatt)? -
válasz
[P]laci
#33449
üzenetére
a következő hibánál már nem kicserélést kér, hanem jelzi elállási szándékát, mivel a sokadik azonos típusra történő cserét követően is fennállnak a hibák, ígyí csalódott abban a típusban, nem kér belőle többet, ráadásul rengeteg kényelmetlenséget és időveszteséget okozott számára a sok garanciális ügyintézés is, annak sem akarja magát ismételten, sokadszorra kitenni.
az árleszállítás lehetősége is adott még a kicserélés és az elállás között - megfelelő feltételek mellett -, de annak összege nincs jogszabályban rögzítve, szóval bármilyen összegre nemet lehet mondani.
az elállás a szerződés előtti állapot visszaállítását jelenti, de a szolgáltató megold(hat)ja úgy, hogy az előfizetés marad, csak a készülék lesz más típusra "cserélve", akár az eltérő ár különbözetének kiegyenlítésével. azért írom ezt, mert a jogszabály szerint nincs levásárlás, tehát olyan nincs, hogy vegyen másik készüléket a jelenlegi adott árából, meg olyan sincs direktben, hogy csere más típusra, hanem ezek adottak; javítás, csere (megfelelőség szerint azonosra), árleszállítás és elállás.
ezektől bármi eltérő van, lásson is bármit az előfizető, a fentiek szerint megfelelően lesz lepapírozva a szolgáltató részéről.
néhány jogszabályi hivatkozás, és egyszerű fogalmazású szöveg; link -
[P]laci
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy ismerősöm vett egy ZTE telefont és hát nem igazán szuperál neki, ilyen-olyan okkal kb. hetente látogatja a Telekom egyik üzletét és bár állandóan kicserélik neki a telefont újra (hisz szervizhálózat híján mindig ez történik), valamilyen problémája mindig akad annak is.Mit lehet tenni annak érdekében, hogy vagy a telefont végleg visszaadja emiatt és visszakapja a pénzt, vagy beszámítsák az árát egy másik telefonba, de ne a jelenlegi típus maradjon neki?
A segítségeteket előre is köszönöm szépen!
-
válasz
lugosi
#33444
üzenetére
saját véleményemet írtam le, mivel csak előfizető vagyok, nem pedig szolgáltatós illetékes, a biztosítóhoz meg egyáltalán nincs közöm, bár elég drága csúcskategóriás telefonokat használok, de eszembe nem jutna biztosítást kötni azokra, pedig csak részint van rálátásom a belső dolgokra.
az a tapasztalatom, hogy egyik szolgáltató sem szeretetszolgálat, és általában túl erős összefonódások vannak - a szerződésen kívül is - az ilyen cégek között ahhoz, hogy néhány előfizető miatt összeugorjanak.
a szolgáltató az ügyfelekből is él, de nem csak belőlük!
szolgáltatnak, és sok előfizetőt szeretnének a listájukon tudni, de nem mindenáron.
sok olyan szolgáltató van, ahol az előfizetői szolgáltatások csak töredékét teszik ki a bevételeiknek, hiszen többszázmilliós, illetve többmilliárdos tendereket visznek el, sorra.lord.lakli; a szolgáltató - mint közvetítő -, anyagi érdekeltséggel - részesedéssel - bír a biztosítások megkötésével kapcsolatban, legalábbis szerintem!
innentől kezdve, egy - vagy néhány - ügyfél miatt kockáztasson egy biztos és folyamatos bevételt? -
lord.lakli
őstag
"a szolgáltatónak biztos többet ér a biztosítóval megfelelő kapcsolatot ápolni, aki rengeteg készülékét biztosítja, mint néhány ügyféllel..." már bocsi, de a biztosító nem a T telefonjait biztosítja, hanem az előfizetőjét. Ez maximum akkor állná talán meg a helyét, ha részletre venné. A T ajánlja a szolgáltatást, akkor igen is figyeljen oda tökmindegy, hogy hány ügyfélnél van gond, mert nem az ügyfél hozta a biztosítást.
-
djculture
félisten
válasz
ForRedGlory
#33441
üzenetére
Á ultimate megoldás az hogy ha megszületik agyerek és egyböl iPhone 6-on hívja majd a fatert hogy köszönjön..
Különben már megszokott ez a telefon mánia egyes gyerekek már a legdrágább telefonokkal facebookoznak az órán. Utána meg ha ellopják másnap kap egy másikat. -
1430
senior tag
válasz
sztmorzsi
#33435
üzenetére
De akkor az már biztos, hogy van biztosításod? Visszaigazolták, sőt már fizetsz is érte?
Mert ha igen, akkor:
1.) Miért a Telekommal levelezel/beszélgetsz, miért nem a biztosítót hívod?
2.) Hány éves a gyerek? Mert ahogy kali is írta, 16 év alatt bukta van:
" V. KIZÁRÁSOK (...) a Készüléket birtokló 16 éven aluli kiskorú személy tevékenysége, mulasztása vagy bármilyen egyéb magatartása, vagy olyan kár, amely az alatt következik be, amikor a Készülék 16 év alatti személy birtokában van. Különösen ide tartozik az iskolában történő Lopás vagy Rongálás, amennyiben a Készülék a Biztosított 16 év alatti gyermekének birtokában volt." -
válasz
ANDROID???
#33437
üzenetére
a szolgáltató csak közvetítő, szerintem biztos nem rúgja össze a port a biztosítóval egy - de akár több - ügyfél miatt sem, pláne ha a szerződés szerint nem is jogos az ügyfél panasza, meg ugye a szolgáltatónak biztos többet ér a biztosítóval megfelelő kapcsolatot ápolni, aki rengeteg készülékét biztosítja, mint néhány ügyféllel...
papíron szépen leírnak mindent, minden oldalon (szolgáltató, biztosító...stb), hogy így az ügyfél elégedettsége, meg úgy, de a valóság, az üzleti élet nem úgy működik, a pénzről és a kapcsolatokról szól minden! -
ANDROID???
addikt
Nem olvastam el, így eddig ezt nem tudtam, viszont amit írnak, hogy nem a T , hanem a biztosító aki biztosít, érthető, mondjuk az is, hogy ha a biztosító ha lerázza az ügyfelet a T nem fog kapkodni, hogy ez ne így történjen, pedig megtehetné (ügyfél elégedettség stb.....).
Összegezve, kellemetlen a szitu, különben meg ezért nem kell a gyerek kezébe ilyen értékű telefont adni, na ezzel nem azt akarom mondani, hogy a szülő tehet a lopásról!, csak hogy nem ilyen értékűt kell adni...
Az meg a T hibája hogy nem adott papírt, és mivel van rögzített felvétel stb., így a T perelhető, vagy összejön vagy nem... -
válasz
sztmorzsi
#33435
üzenetére
direkt nem neked reagáltam, mert kevés infót adtál meg ahhoz, hogy leírjam - a szerintem - adott helyzetet.
a biztosítás meglétének nyoma van, hiszen fizetni kell érte, így azt ki is számlázzák, meg e-mail visszaigazolást is írtál korábban az igénylésről.
amikor igényelted a biztosítást - nyilatkoztál -, akkor alapban csak rád vonatkozott, minden egyéb kiegésztést és/vagy módosítást külön jelezned kell(ett volna) akkor, vagy azt követően, a biztosítási esemény bekövetkezéséig.
tudni kellene továbbá, hogy hány éves a fiad, mert ugye van ezzel kapcsolatos kitétel a szerződésben, 16 éves korhatárral. -
sztmorzsi
csendes tag
Köszi a korrekt választ. Viszont "Ebben az állt, hogy kivizsgálták és adminisztrációs hiba miatt nem volt benne a rendszerükbe, hogy biztosításom van."Így én nem kaptam semmilyen Nyilatkozatot vagy papírt arról, hogy biztosításom van, tehát nem is lett volna rá lehetőségem, hogy megjelöljem a fiamat biztosítottnak. Mivel szakértőnek látszol (
) megmondhatnád, hogy helyes-e amit leírtam. Ugye ez a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés lenne, aminek benne kellett volna lennie a csomagban, amiben az iPhone-t átvettem. -
válasz
ANDROID???
#33430
üzenetére
valóban szánalmas, hogy el sem olvassák a szerződést, mert egyrészt konkrétan nevesítve van a biztosító - ami nem a telekom -, másrészt nem tudják értelmezni a szerződés szövegét, amit pedig elfogadtak korábban, ráadásul probléma esetén arra hivatkoznak...
azt látják, hogy hozzátartozója, de a szerződésben biztosított hozzátartozója (nem a biztosított hozzátartozója) szerepel:
12. Károsult:
- a természetes személy Biztosított Hozzátartozója
- vagy a jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet Biztosított munkavállalója vagy vele egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatársa,
- vagy a fenti munkavállaló vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatárs Hozzátartozója.
biztosított:
6. Biztosított: az az Előfizető, aki / amely a Mobiltelefon-szolgáltató felé tett Nyilatkozattal a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződéshez csatlakozott, és akit ennek alapján a Mobiltelefonszolgáltató a Biztosítónak Biztosítottként bejelentett.. Ugyancsak Biztosítottnak minősül az az Előfizető, akit a Mobiltelefon-szolgáltató Nyilatkozat aláírása nélkül Biztosítottként bejelentett a Biztosítónak.
forrás: link
adott esetben biztosított a hozzátartozó is?
mert a szerződésben nem az szerepel, hogy a biztosított hozzátartozója, hanem a természetes személy biztosított hozzátartozója, tehát a hozzátartozónak is biztosítottnak kell lennie, hogy károsult lehessen, és a biztosított fogalma konkrétan meghatározza ennek megvalósulását! -
djculture
félisten
válasz
ANDROID???
#33430
üzenetére
Ez nem a telekom sara mint írtam is minden biztosító társaság így működik... Itt az ügyfél egy közvetitett szolgáltatást kap és a biztosító társasággal van szerződésben. Azok meg bármilyen káreseménynél a kibúvót kertesik, ha valaki én tudom a házam biztosításával volt már elég ügyem. Aki hagyja magát azt lenyomják ötezer féle ürügyre hivatkozva. Ilyen lopás esetén ez a kibúvó ha hozzátartózótol vagy munkatárstól lopják el akkor kell ez a hozzájáruló nyilatkozat, meg amásik kibúvó a rendőrség amig nem zárják le az ügyet ismeretlen tettessel vagy meglesz az illető aki ellopta de tárgyalás lesz belőle igy addig nem záródik az ügy akkor egy darabig nem lesz meg a kártérités.
-
ANDROID???
addikt
válasz
lugosi
#33403
üzenetére
Ez a szánalmas, hogy az ügyfél elégedettséget csak mondják, hogy fontos...
Ha bvenne van, hogy hozzátartozója, akkor igencsak tartoznak az ügyfélnek, lehet menni perelni, de mire jó ez a Telekomnak, hogy majd a perktg is mehet rá nekik, nem csak egy készülék, amit pont az ilyen esetekre sóznak az ügyfélre, megvezeti az ügyfeleit? -
djculture
félisten
válasz
sztmorzsi
#33426
üzenetére
Nyilatkozni róla biztos hogy kell, egy biztosító se fogadja el egy biztosítási káresemény esetén hogy szóban azt mondom pl": a szomszéd pista bácsi volt aki sörös üveggel bekopogtatott az ablakomon". Hanem ezt leszokták írni, és aláíratják. Ha a hozzájárulásod irásban mellékelted volna már szerintem rég fizetett volna a biztosító a T-nek az meg adott volna egy másik telefont.Ja és ezen nyilatkozat legyen a káresemény előtti dátumú mert abba is belefognak kötni garantáltan

-
glaci
őstag
válasz
sztmorzsi
#33423
üzenetére
Valamiért én mégis úgy érzem, mintha nem véletlenül nem kérdeztek volna erre rá vagy nem hívták volna rá fel külön a figyelmedet!
Ha ez ennyire fontos, akkor eljárási hiba, hogy nem az volt az első kérdésük, hogy ez így történt-e, és nem kértek be róla egy nyilatkozatot.
(Bocsi, biztos csak hülye vagyok, és összeesküvés elméleteket gyártok ...)Sztmorzsi:
Egy kört mindenképen megérne futni még vele. Túl nagy érték forog kockán, hogy csak úgy lemomdj róla! -
D@ve89
tag
"De ugye a Biztosító (Telekom) részéről csak annyi lett volna..."
Mondjuk nem értek hozzá, de van egy olyan gyanúm, hogy a Telekom csak közvetít egy biztosító és a biztosított között, mind a "termék" (biztosítás) eladásában, mind az eljárásban. Csak a pontosság kedvéért. Ha valaki tud valami biztosat erről, az nyugodtan megírhatja amúgy.

-
glaci
őstag
válasz
sztmorzsi
#33417
üzenetére
A helyedben én nem hagynám annyiban.
Ha egyszer benne van a szerződésben, hogy a hozzátartozó is számít, akkor az is számít.
Ne hagyd magad!
PSzÁF volt régen a Biztosítók és a Bankok "mumusa"! Most, hogy átalakultak nem emlékszem mi lett a nevük, de meg kell velük fenyegetni a biztosítót, aztán ha nem segít, akkor be is kell Őket panaszolni!Djculture:
De ugye a Biztosító (Telekom) részéről csak annyi lett volna, hogy rákérdeznek: Ugye a fia használta rendszeres jelleggel a készüléket, Ön csupán a nevét adta hozzá és a számlát fizette? Igaz? Ok, köszönjük!Persze a régi igazság most is beigazolódik, a biztosító csak beszedni akarja a zsozsót, kifizetni már nem.
-
djculture
félisten
válasz
sztmorzsi
#33417
üzenetére
De most akkor is végül is kinek a nevén volt a telefon meg a hozzá tartozó szerződés? Akinek a nevén van a szerződés az nyilatkozik arról hogy ő tudtával használta a másik ügyfél a telefonját és ennyi. Ezrt a biztosítónak elkell fogadnia ott van a szerződésben leirva amit te is leirtál. Ha nem fogadja el azzal szerződés szegést követ el a biztosító és nyugodtan el lehet indítani polgári peres kártérítést...
-
-
sztmorzsi
csendes tag
Hello,
Egy elég undorító sztorim van.Július 29-én ellopták a fiam iPhone 5 telóját, ami biztosítva volt Extra nagy vagy nem tudom milyen csomaggal, az a lényeg, hogy a legjobbal. Másnap egyből mentünk a Telekomhoz, hogy kapjunk egy másikat. Náluk kiderült, hogy szerintük nincs is biztosításom, pedig nekem e-mailem van a visszaigazolásról, hogy igényeltem a biztosítást. Tettem egy panaszt, amit 30 napjuk volt kivizsgálni, a levelet persze a 30. napon adták fel és szeptember 2-án érkezett meg hozzám Budapesten. Ebben az állt, hogy kivizsgálták és adminisztrációs hiba miatt nem volt benne a rendszerükbe, hogy biztosításom van. Már örültünk, hogy visszakapjuk az iPhone-t, mivel kérték, hogy küldjük el a rendőrségi feljelentést.12-én hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mit csinálnak még mindíg (egyébként többször is hívtam őket július óta) kiderült, hogy még 30 napjuk van (nem csinálni semmit) kivizsgálni, hogy jogos-e a kérelem és hogy elsőbbséggel kezelik az ügyem. Szeptemberben még többször is hívtam őket, és ezeknél az alkalmaknál mint kiderült, mindig új ügyet nyitottak. Tegnap újra hívtam őket, mivel a 30 nap már letelt. Annak ellenére, hogy külön kértem, hogy küldjenek sms-t,e-mailt vagy hívjanak azt mondták, hogy kiküldték a levelet, amiben az áll, hogy elutasítják mivel nem tőlem, hanem a FIAMTÓL lopták el a telefont. Elolvastam a készülék biztosítás feltételeit a Telekom oldalán, ahol ezt találtam:
12. Károsult:
- a természetes személy Biztosított Hozzátartozója
- vagy a jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet Biztosított
munkavállalója vagy vele egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatársa,
- vagy a fenti munkavállaló vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatárs
Hozzátartozója.2. A Biztosító a jelen Szerződés szerinti esetekben és feltételekkel abban az esetben is teljesít
szolgáltatást, ha a Nyilatkozatban meghatározott, mindenkor biztosított Készülék tekintetében a
Biztosítási Esemény akkor következik be, amikor a Károsult a Biztosított tudtával és
hozzájárulásával jogszerűen használta a Készüléket.Mi a véleményetek, mit tudnék csinálni, szerintetek ezek a pontok nem azt jelentik, hogy a fiamnak vissza kéne kapnia az iPhone-t?
Köszi,Sándor
-
válasz
djculture
#33410
üzenetére
Hát igen, feltöltősben a t-nél nem éri meg venni telefont. Szerintem szolgáltatói telefont egyébként is csak akkor éri meg, ha van olyan díjcsomagod egyébként is, amit kihasználsz, valami nagy havidíjú csomag, amire amúgy is szükséged van, így fájdalommentesen vehetsz hozzá olcsóbban egy telefont. De egyébként nem.
-
djculture
félisten
válasz
Gergőke88
#33408
üzenetére
Hát jóreggelt, kb 1 éve irja itt mindenki hogy függetlenül olcsóbb egy telefon bármelyik multitól mint dominósan függően

De ami érdekesebb amúgy hogy sokszor a multiba ugyanaz a telefon domino Quick simmel fele annyiba kerül mint a honlapon rendes dominó kártyával. Még ha a lebeszélhetőséget le is vesszük mi indokolja az ekkora árdifferenciát... -
Gergőke88
addikt
Sziasztok!
A T-nél mióta nincs -10% a dominós készülékekre online vásárlás esetén? -
glaci
őstag
Lugosi:
Igen, nyilván elírta, az árból látszik, hogy mire gondolhatott.Vangelis:
Remélem ennyire azért nem lesz igazad!
(Bár én sem nagyon bízom bennük!)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Bittorrent topik
- Hővezető paszták
- Építő/felújító topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Villanyszerelés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Torrent meghívó kunyeráló
- További aktív témák...
- Eredeti Lenovo 135W töltők (sárga téglalap)
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3644
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest













dptrsk
