Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    előre is elnézést, hosszú lesz, de talán megkímél néhány előfizetőt adott problémától;
    káosz van még az új, tegnap bevezetésre került move díjcsomagok körül, tegnap sokszor kellett telefonálnom, mire megoldódott a probléma, és akkor sem teljesen úgy, ahogy eredetileg - papíron - kellett volna...
    először az egyik társkártyán átváltva a mozaik díjcsomag move azonos verzióra, persze csak telefonos segítséggel, mert online nem engedte, pedig elvileg semmi korlátozó tényező nem volt, amit az ügyfélszolgáltos is megerősített, szerinte csak óvatoskodik a rendszer, hátha hűség van a korábbi díjcsomagon, de nincs!
    az átváltást követően aktiválva a net&roll 1gb lte bővítés - ez is az ügyfélszolgálatos által -, papíron lehetséges, online látszott is, hogy aktiválva lett, telefon újraindít, erre 5 perc eltetével jött az sms, hogy az adatforgalom elérte a díjcsomagban foglalt keretet, ezért 32/32 kilobot/sec sebességre korlátozva a sebesség a fordulónapig. aha, az szép, de 10 megabyte adatforgalom nem történt adott rövid intervellum alatt, 1 gigabyte leforgalmazása meg fizikailag is lehetetlen adott telefonon, mert a párom készüléke még csak nem is lte képes.
    ügyfélszolgálat felhív, látják a korlátozást, ami elvileg nem jogos, tecnikai hiba az új díjcsomag miatt, leveszik a lassítást, néhány perc elteltével indítsam újra a készüléket és minden rendben lesz.
    mondom jó, akkor az általam használt főszámon is segítsen már a mozaik -> azonos move váltásban, azon már van net&roll 1gb lte bővítés, az maradjon is, ha már papíron az is jó az új díjcsomag mellé, és ha lenne is adott lassítós probléma, akkor arról is levetetem a lassítást.
    díjcsomag módosítva az ügyfélszolgáltos által, illetve a net&roll 1gb lte bővítés újraaktiválva, és a persze, hogy a készülék újraindítása után az én telefonszámomra is jött az adatforgalom eléréséről és lassításról szóló sms, pedig néhány megabyte forgalom ha átmehetett, és bár lte képes a telefonom, és annak megfelelő hálózaton is lógott, de nem, biztos, hogy nem forgalmazódott le még 10 megabyte sem, ráadásul itt még 2 perc sem telt el az aktiválás és a korlátozó sms érkezése között.
    párom telefonja többször újraindít, a sebesség csak nem akar megfelelőre beállni, korlátozva van, az én telefonomon/előfizetésemen szintén, ezért telefonos ügyféálszolgálat felhív, ahol közölték, hogy pedig a társkártyáról levéve a korlátozás, és közben leveszik az főszámról is, mert bizony indokolatlanul tette rá a rendszer, várjak néhány percet, telefonok újraindít, és utána jónak kell lenni!
    vártam egy órát, telefonok többször újraindítva, de a probléma nem oldódott meg.
    hívtam ismét a telefonos ügyfélszolgálatot, mondja az úr, hogy pedig ő már nem lát korlátozást, biztos a telefonokkal van baj, vagy a tartózkodási hely/cella problémás, mondom a telefonok és a cella hibáját kizártam, mert más készülékekben is kipróbáltam adott két sim kártyát, illetve a két telefonban is másik sim kártyákat, és a többi sim kártyával nincs gond adott telefonokban sem.
    mondj az úr, hogy akkor kapcsolja a műszakis kollégáját, de akkor sem az előfizetésekkel lesz gond, mert ő már nem lát azokon korlátozást!
    műszakis illetékesnek vázolom a hibát, illetve azt is, hogy kizártam a telefonok, cella...stb hibáját, biztos, hogy azzal a két előfizetéssel van tecnikalilag hiba, amin a díjcsomag módosítva lett, mert csak azóta adott a hiba amúgy is, erre mondja, hogy bár ő a telefonok beállításában, az azokkal kapcsolatos műszaki problémákban kellene, hogy segítsen, de nem is érti, hogy miért kapcsoltak hozzá, mivel egyértelműen látja a rendszerben, hogy azon a két előfizetésen indokolatlanul lassítva van a adatkapcsolati sebesség a díjcsomag módosítása óta. azt sem értette, hogy a kollégája miért nem látja a lassítást, de kapcsol egy illetékest, aki vélhetően tud majd segíteni, mert ő csak látja, de módosítani nem tud.
    hosszas zene, mert közben vázolta a problémát a sokadik illetékesnek, kedves (hangú) hölgy fogad a vonal másik végén, egyeztetett a technikus kollégával, mert az ügyfélszolgálati rendszer nem azt látja, amit a technikusé, nem szinkronizál a kettő(?!?!), de azzal lesz valami probléma, hogy az új díjcsomag alatt a rendszer nem kezeli rendesen a már jóval korábban bevezetésre került net&roll 1gb lte bővítést, ezért levette azokat az előfizetésekről, visszaállította az előfizetésekben alapban adott adatkeretet, és így már nincs lassítás.
    igen ám, de a páromnak és nekem is kevés az, ami alapban adott, így kellene bővítés, de akkor már a szintén most bevezetésre került netplusz valamelyike, mert azokat lekezeli rendesen a rendszer az új díjcsomagok alatt.
    a párom előfizetésére ment egy netplusz m (500 megabyte), ami így 990 ft, mert tartalmaz már a díjcsomag adatforgalmat, ráadásul promóciós áron most csak 190 ft 2 hónapig. igaz, jobb lenne a net&roll 1gb lte 100 ft ellenében, de ez van, és bőven elég is lesz adott előfizetésre az 500 megabyte bővítés, illetve ha nem oldódik meg a korábbi bővítés párosítása, akkor ár/érték arányban inkább a netplusz l (1 gigabyte) 1290 ft ellenében, bár a(z) (60 megabit/sec) lte sebességet azon a telefonon nem lehet kihasználni, de akkor is...
    az én előfizetésemre ment a netplusz l (1 gigabyte) 1290 ft ellenében, és bár nem a korábbi 1000 ft azonos adatmennyiségért, de cserébe maximumra (60 megabit/sec) nőtt az lte sebesség ebben a bővítésben, amit legalább ki is tudok használni az s4-en, a korábbi net&roll 1gb lte alatt papíron csak az díjcsomagban alapban adott forgalmi sebesség, tehát 7.2 megabit/sec volt, a gyakorlatban viszont jóval gyorsabb, de közel sem hozta a mostani (maximális) sebességet.

Új hozzászólás Aktív témák