-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#78693120
törölt tag
válasz
Genova1983
#93499
üzenetére
Köszi, akkor velem szórakoznak...
-
Soulfly842
addikt
Meglévőre utólag sehogy sem tudod érvényesíteni. Max, ha visszaküldöd sztornózzák és újrarendeled Magenta 1 készülékkedvezménnyel.
Semmire sem vettél igénybe magenta kedvezményt? (36E,50E, otthoni oldalon, mobil oldalon...?) Mert csak akkor érvényesíthető a kedvezmény új szolgáltatásra, ha nem vetted korábban még igénybe.
A díjcsomagot pontosítanád?
Csak azért is lenne erre szükség, mivel most minden egybe van mosva a webshopon... A tényleges online kedvezmények és a gyártói kedvezmények is... (Mindent online kedvezményként ír), holott ez így pontatlan! - a gyártói kedvezményeknél érvényesíthető az egyedi 50E kedvezmény, még a tényleges online kedvezménynél nem.
-
KZP
őstag
Sziasztok!
Magenta1 ügyfélként rendeltem a webshop-ban egy készüléket, új előfizetéssel (van mellette már másik előfizetésem is), kamatmentes részletre.
Huawei P10, volt rá 1100 Ft készülék-, és 40 920 Ft online kedvezmény. Így a telefon 141 900 Ft helyett 99 880 Ft lett. (Már átvettem tegnap.)
Ilyen esetben nem jár az 50 000 Ft-os Magenta1 készülék kedvezmény? Elolvastam a Magenta1 részleteit, de nem igazán egyértelmű...Köszi a segítséget!
-
Kérhetik, de nem mindig szokták, ha nagyon akarja, anélkül is megoldhatja a dolgot, viszont úgy egyszerűbb nekik, ha ott SIM kártya, a többi a hozzáállásuk kérdése, mert anélkül is megoldható. (Úgy fontos az, amit előttem is írt Watto1991, hogy a régi SIM úgy azonnal inaktív lesz.)
Amikor én utoljára ilyet intéztem, akkor nálam volt, de mondta az ügyintéző, hogy nem kell, el is dobhatom akár, újról csinálta. (Jó, lehet hogy csak kellett a statisztika azon részébe egy plusz neki...
)
Nem hiszem, hogy túl sokáig ülnének rajta, de rákérdezhetsz, hátha pontosabbat is mondanak (kivéve, ha sablonos ügyintézőt fogsz ki). -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Dominóról előfizetésre váltásnál kérik a régi dominós SIM kártyát?
-
Watto1991
senior tag
válasz
balint82
#93489
üzenetére
Szia !
Átválthatod mindkettőt Mobil L-be nyugodtan. A 20 % kedvezmény automatikusan aktiválódik az olcsóbb díjcsomag díjából. Plusz ugye ha elektronikusan fizetsz időben akkor még olcsóbb lesz, bár lehet ez most is így van. készüléket továbbra sem vehetsz, csak a párod számára.
Jól látod, a SIM Only kedvezményt megszüntették, egységárak vannak, ha nem veszel telót, 1 évet köthetsz csak, de az sem kötelező, csak cserébe kapsz 3 hó kedvezményt a díjcsomag árából. Ugye a törvényi változás miatt van erre a trükközésre szükség, mert nem lehet olcsóbb a hűségidős szolgáltatás, mint a hűség nélküli.
-
balint82
senior tag
Sziasztok!
Laikus, de rutinos T használóként sem tudtam megtalálni a válaszokat az alábbiakra:
- feleségemmel közös T számlán vagyok, én NEXT S készülékkel , ő NEXT S ATK. Én nevemre jön a számla, amely mindkettőnk előfizetési díjai rajta vannak.
Az ő hűsége 2017 december 19-én lejár ,az enyém pedig 2019 január 05-én - mindkettőnk nevén van T-nél vett készülék.
Az alábbi kérdéseim lenne:
- át tudom-e mindkettőnket rakatni MOBIL L csomagba (adatforgalom nekem +2gb, neki +500mb lenne)?
- jól gondolom, hogy ha az első kérdésre igen a válasz, én akkor sem vehetek készüléket most?
- Ezt a kedvezményt hogyan tudom igénybe venni?Előre is köszönöm a segítséget.
PS: jól látom, hogy most már megfordították a korábbi gyakorlatot? Korábban, ha vettem készüléket, akkor havi 1500 Forinttal több volt a számlám, míg most a havidíj fix, de ha nem veszek készüléket, akkor CSAK egy év hűség van, de jár 3x4000 Forint havidíj"kedvezmény". Cselesek nagyon
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
petertoth10
tag
válasz
Soulfly842
#93487
üzenetére
Köszönöm szépen kedvességed, okosabb lettem.

-
Soulfly842
addikt
válasz
petertoth10
#93486
üzenetére
De szükséges. Hidd el van rálátásom

Változott a folyamat, kezdeti időszakban így kezelté, ahogy te is írod. Legyűjtötték központilag azokat az eszközöket és kezelték, de folyamatmenedzselés szempontjából ez egy brutális mennyiség lehetett, ami országosan beérkezett. Ezért is változtattak valószínűleg rajta... de jelenleg ez hivatalos tájékoztatás alapján így működik, így kell működnie.
Azért is bonyolultabb ezeknél az eszközöknél a függetlenítés kezelése, mert idegen tulajdonú raktárról történő cserék (Telekom részéről az eszközkezelésben nem szereplő egyedi azonosítóval ellátott eszközök ezek)... s minden esetben a gyártóval egyedi egyeztetést kell lebonyolítania a szolgáltatónak.
-
petertoth10
tag
válasz
Soulfly842
#93485
üzenetére
Igazából volt egy másik szintén iPhone 6-om, ugyan úgy refurbished, csak ahhoz meg volt a munkalap amin rajta volt a régi imei. Küldtem nekik a régit 1414 számon keresztül stb. Aztán 1-2 napra rá jött is az SMS hogy kész. Szóval igazolás meg hasonlók szerintem nem szükségesek, csupán a számot kell kiderítenem.
-
Soulfly842
addikt
válasz
petertoth10
#93483
üzenetére
A gyártói környezetben cserélt készülékeket (vagy aminél fődarab csere miatt változott az IMEI szám) - hivatalos tájékoztatás szerint - nem a régi IMEI-vel kell, hanem a csereigazolást, vagy a szervizes dokumentumot (ami az IMEI változásról szól) bemutatva (!) a helyszínen (Telekom üzlet) tudják egyedi kérelemben rögzíteni.
Így garantált a sikeres tranzakció.
Próbáld meg felvenni a kapcsolatot az eredeti tulajjal, hogy segítsen neked a csereigazolásban - mert ezzel tudod függetleníteni.
Ezt a dokumentumot csak az előfizetőnek tudják pótolni, vagy két tanús meghatalmazással... Máshogy nem...
-
válasz
petertoth10
#93483
üzenetére
Próbáld meg, de szerintem csak az eredeti tulajnak adják ki.
-
petertoth10
tag
Sziasztok!
Vettem használtan egy Telekom függő iPhone 6-ot, függetleníteni szeretném, viszont refurbished a teló, tehát az elődje imei számát kellene elküldenem. (doboz sincs).
Meg tudja nekem adni a T, ha szépen kérem őket?
-
zebede
őstag
Leadtam egy Honor 7 készüléket garanciális javításra a telekomhoz.
Tíz nap múlva egy jegyzőkönyv, állásfoglalás jött vissza a szervizből, amin lényegében annyi szerepel hogy a gyártó engedélyezte a készülék cseréjét, a készülék a szervizben marad.
Meg egy csereengedélyszám.Akkor most ezzel a papírral be kell mennem egy telekom üzletbe, hogy tudnak e ugyanilyen tipust adni helyette, vagy hogy megy ez a továbbiakban?
-
#78693120
törölt tag
Lumia 735 függetlenítő kódot kapott már meg valaki a telekomtól? 2 sikertelen sms után (szerintük független) személyes ügyfélszolgálaton jeleztem nekik a dolgot, de semmi válasz azóta sem.
-
4Grider
félisten
válasz
MasterMark
#93478
üzenetére
Ha a jelenlegi díjcsomagod értékesítése megszűnt (lezárt a díjcsomag), akkor logikus, hogy a szolgáltató nem köt rá határozott idejű szerződést.
-
MasterMark
titán
Üdv,
Miért kell mindenképpen csomagot is váltanom, ha új telefont vennék? Meg lehet oldani, hogy a jelenlegi előfizetésem maradjon, és arra vállaljam a 2 év hűséget? Esetleg személyesen?
Köszi.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
tsiga18
#93476
üzenetére
Egyébként a GLS csomagkövetője is meg van bolondulva mostanában, pénteken a kicsit később dél körül rendelt cuccoknál csak "ügyfeles adat fogadva" volt egész hétvégén, a többi meg "Beérkezés a HUB-ba" státuszban. Érdekes módon héfőn reggel az összes átváltott "GLS járműben kiszállítás alatt".-ra, és meg is kaptam őket.
-
tsiga18
tag
válasz
lord_m
#93468
üzenetére
Nekem sincs semmi változás az oldalon, se sms, se e-mail nem jött még a rendelésről, pedig elvileg tegnap délután átvette a futárszolgálat kézbesítésre.
Az átvételt/szállítási módot rendelés után szabadon változtathatod, de szerintem ez +1 napot rátesz a szállítási időre szerintem. -
lord_m
senior tag
válasz
lord_m
#93428
üzenetére
Felhívtam Őket a pénteki rendelésemmel kapcsolatban, de a hölgy szerintem ugyan azt látta, mint Én. Folyamatban van, látja, hogy mai szállítás van írva, szerinte holnap átvehető lesz. (Telekom üzletbe kértem).
Státusz még mindig jóváhagyás alatt...GLS sem dob semmi infót.
Az oldal egyébként megint engedné módosítani az átvételt, felajánlja a Pikkpakk pontot, GLS házhoz, vagy Telekom személyes átvételt. Miért kínálja ezt fel véletlenszerűen? Ennek most van jelentősége, vagy maradhat az általam kiválasztott Telekom üzlet?
-
fenergie84
addikt
Sziasztok!
Tegnap online megrendeltem a dominós csomagom előfizetésre váltását, valamint egy készüléket hozzá.
A kérdésem az lenne, hogy ennek az ügyintézése körülbelül mennyi időt vesz igénybe?
Az online felület szerint a foylamat elindult, ezzel a dominós kártyám adatforgalma megszünt.Előre is köszönöm a válaszokat!

-
wszab
kezdő
válasz
lugosi
#93464
üzenetére
Igen, jóval az ezredforduló után!
De miért is érdekes ez?Akkor leírom hogyan látom én (sántító hasonlatok nélkül).
Vettem egy Eszközt 100eFt-ért, ami amúgy 115eFt-ot ért. A kedvezményt az eladó feltételekhez kötötte, korlátozta az Eszköz használatát, illetve azt ígérte, hogy a feltételek teljesülése esetén, valamint további 15eFt-ért a korlátozásokat megszünteti.
Az adás-vétel (szerződés) megköttetett.A feltételek teljesülése után az eladó kijelenti, hogy nem tudja a korlátozásokat megszüntetni. (nem tudja, tehát ennek ára lényegtelen)
A korlátozásokkal számomra az Eszköz értéktelen.
Korlátozások nélkül viszont remekül tudnám használni, tehát értékes! (árat most szándékosan nem írok, ne abba kössetek bele)Ért engem kár? Teljesítette az eladó amit vállalt?
-
Amire jogszabály nem kötelezi, de megteszi az előfizető irányába kedvezve, azt igen, csak jófejségből teszi.
Az Ászf változott, nincs már adott szolgáltatása, így olyan lehetőség már nincs.
Nézem közben a kapcsolódó jogszabályokat (már a visszaható hatályig, illetve annak tilalmáig fajult a dolog), hogy mit lehetne tenni, de nem látok túl sok biztatót. -
wszab
kezdő
Értem, jófejségből

Mi van akkor, ha azt mondom (ahogyan azt mondtam is az előző telefonomnál), hogy kifizetem a 15eFt-ot (a vételkori Ászf-nek megfelelően) és nem függetleníti a telefont? Megteheti?
Mindegy, hagyom az egészet, úgyis már ez volt az utolsó kapcsolatom a Telekommal (sok hasonló történet után) !
-
válasz
zoli62
#93459
üzenetére
Nem fordult azért teljesen az ellenkezőjére, én ezen év elején is vettem két telefont (Mate 9 DS és Honor 8 DS) listaáron és Domino csomagban függetlenül olcsóbban a Telekomnál, mint amennyiért voltak azok akkor bárhol máshol, korrekt gyártói jótállással.
Figyelni kell, néha a Telekom is jól áraz. (Nem beszélve az elárazásokról, amikor például 150.000 Ft-ért adja a 450.000 Ft-os laptopot, többen is vettek, aztán az aprón kötött ki sok, persze jókora felárral...)
Van persze több telefon/készülék is, ami pont nem éri meg a szolgáltatónál, ez van, azt máshol veszem meg. -
zoli62
addikt
Meglátjuk. Utoljára 2012-ben volt szolgáltatós telefonom. Akkor még hűséggel olcsóbb volt, mint függetlenül kereskedőnél. Két-három év alatt ellenkezőjére változott a helyzet. Nem véletlen, hogy a Telekom is rákényszerül, hogy egyre több telefont kártyafüggetlenül forgalmazzon. Két laptopot is vettem tíz éven belül, hogy aranykártyával, hozzáadott kétéves mobilinternettel is olcsóbb volt, mint a gyártó által ajánlott ár. Most csak a Honor 9 jó ajánlat otthoni előfizetésre vállalt hűséggel.
-
A jogszabály szerint csak azokat a készülékeket kell díjmentesen függetleníteni, amelyekhez kapcsolódó előfizetői hűségszerződés volt érvényben a jogszabály hatálybalépésekor és utána a hűség lejártakor, ha az korábban lejárt vagy még él a hűség, azokat csak jófejségből függetleníti, de nem kötelezhető rá.
A szolgáltató úgy szerződött a gyártóval adott készülékek kapcsán, hogy azokat hálózati zárral rendelte és vásárolta meg, a gyártó tette azokra a zárat, nem feltétlenül oldhatja fel más. -
-
válasz
zoli62
#93452
üzenetére
Kiderül majd, hogy mi is lesz, azt csak a szolgáltató és a volt gyártó tudja, hogy köti még őket egymáshoz - akár valamilyen jogutódon vagy köztes cégen keresztül - bármilyen támogatási kötelezettség, vagy nem.
wszab: Amikor fizetsz a szolgáltatásért, akkor egyértelmű, hogy teljesíteniük kell, de ha nem fizetsz és jogszabály sem kötelezi őket a díjmentes feloldásra adott esetben, hanem csak jófejségből teszik meg, amikor tudják, akkor más a helyzet.
A törzskönyv elvesztésére egyrészt bejelentési kötelezettség adott, másrészt más szabályok vonatkoznak rá. -
wszab
kezdő
A feloldás lehetősége (igaz fizetősen) eddig is megvolt.
Tehát úgy adták a függő telefonokat, hogy a vásárló azt feloldhatta a megfelelő feltételek teljesítése esetén (lejárt a hűség, illetve kifizette a feloldási díjat).
A kedvező eltérés, hogy ingyen oldja fel. Az viszont nem kedvező eltérés, hogy sehogy sem oldható fel, tehát kár éri a vevőt.Ha veszek hitelre egy autót, a törzskártya a hitelezőnél lesz. A hitel lejárta után kiderül, hogy elvesztette.
Nem fogom tudni eladni az autót? (nem biztos, hogy a legjobb a hasonlat) -
válasz
zoli62
#93448
üzenetére
Ez az új jogi szabályozás nem tér ki ilyenekre, de végig lehet járni az utat, más kérdés, hogy lesz a végén valami, vagy sem...
Több tényező függvénye is a dolog, hogy például adott gyártóval, illetve hivatalos beszállítóval milyen és meddig szóló szerződése volt a szolgáltatónak, van valamilyen szinten jogtudód a gyártónak vagy nincs...stb., szóval nem egyszerű dolog ez, hogy a szolgáltató tud lépni az ügyben, vagy veszett fejsze nyele.
A szolgáltató jogilag védve van, jelen helyzetben az ügyfelek számára kedvező módon tér el a jogi szabályozástól, de ha azt abban a formában rajta kívülálló okok miatt nem tudja teljesíteni, abból baja nem lehet, ilyen esetben nem tudják felelősségre vonni.
Akinek a kapcsolódó jogszabály hatályba lépésekor élő hűségszerződése volt/van (adott készülékre vonatkozóan) és azt követően jár le, tehát akiknek a jogszabály alapján muszáj majd feloldani a készüléken a hálózati zárat, azoknak biztos fel is fogja tudni, mindenki másnak és régebbi készülékeknek meg amolyan ajándék a feloldás, annak elmaradása nem hiszem, hogy jogi következményekkel járhat, ahogy a még meglévő hűségeseknél sem, még ha fel is oldja lehetőség szerint. -
-Ben-
veterán
Értem. Köszönöm a segítséget!
Én csak azért gondoltam a személyes ügyintézésre, hogy a készüléken látható hibát ne kenjék rám... Kellemetlen lenne, ha esetleg azzal vádolnának, hogy én barmoltam el a hátlapot és fizessek egy bizonyos összeget. Sajnos a telekomból már bármit kinézek.... 
-
Az átvétel időpontjától számított 14 napon belül kell fel-, vagy leadnod.
Én postáznám, jobb a hozzáállás úgy, videózzák is a csomag kibontását.
Nyomtatvány itt: Link
Direkt T-Pontban megpróbálhatod leadni (Partner üzletben ne), de nem mindenhol, illetve mindenki szereti átvenni. -
-Ben-
veterán
Igen.
Az elállással kapcsolatosan még két kérdésem lenn.
1. Melyik naptól kezdve számolják a 14 napot? A rendelést 16-án adtam le, a számlát/rendelésre vonatkozó konkrét adatokat november 17 -én állították ki és 20-án reggel 9:36-kor vettem át a készüléket.
2. Bármelyik telekom fiókba is bevihetem leadni a készüléket? Jobb lenne, nem szívesen postáznék ilyen értéket, illetve szeretnék papírt is kapni arról, hogy átvették „hibátlan” állapotban.
-
válasz
Lackooo84
#93438
üzenetére
Nem a Telekom zárja le, hanem a gyártóval záratja le, mert eleve úgy rendeli, illetve rendelte a készüléket.
Aki a készüléket megvásárolja a szolgáltatótól, az direktben a szolgáltatóval áll szerződésben, így a hálózati zár feloldását is csak rajta keresztül intézheti, bárhol máshol jogsértő módon oldják fel azt. -
wszab
kezdő
Mit jelent az, hogy illegális program?
Azon esetleg lehetne vitatkozni, hogy jogilag függetlentheti-e a szolgáltatón kívül más a telefont.
A T szerintem legálisan használhatna bármit a feloldásra, de nem tudta megoldani a problémát.
A telefont egyébként utána még több évig használtam, tökéletesen működött. -
wszab
kezdő
válasz
kovacss72
#93360
üzenetére
Megjött a függetlenítésre a válasz, több mint egy hónap után: "Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön által használt készüléktípushoz annak gyártójától a SIM Lock feloldó kód sajnos már nem beszerezhető. További információk: www.telekom.hu/fuggetlenites oldalon olvashatóak."
Előfordult már régebben, hogy kifizettem az akkor még 15eFt-os függetlenítési díjat, de a Telekom egy hét után visszaadta, hogy nem tudja függetleníteni a telefont.
Ezek után elvittem egy szervízbe, ahol 4eFt-ért függetlenítették 20 perc alatt.Telekom...
-
-Ben-
veterán
Webes rendelés és a 3 napon sajnos már túlmentem bőven... Szerviz nem foglalkozik ezzel a problémával, ez biztos. A hátlapja gyári hibás a telefonnak (hiányzik belőle egy darabka festék...
), tehát ezt csak a Telekommal tudnám elintézni házon belül, de az elállás + újrarendelés eléggé hosszadalmas és fárasztó cécó, így ha nem sikerül másképp elintézni, akkor inkább hagyom a fenébe...... 
-
A vásárlástól, átvételtől számított 3 munkanapon belül kell cserélni, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
Belül vagy a 3 munkanapon?
Akkor esélyes, ellenkező esetben szerviz - utóbbi esetben sem kizárt persze a csere, ha nem javítható, de az egy hosszabb ügymenet. -
nfsu17
veterán
válasz
Bad Pritt
#93427
üzenetére
a telefonban (mármint a másik félnél) be kell állítani a saját szám elküldését.
alapból alapértelmezetten van, de ez ezek szerint nem elég, be kell kapcsolni, hogy igen, küldje el...az összes telót át kellett állítanom, akik most lettek telekomosok...csak az a baj, hogy ezt senki nem mondja és a user magától nem fog rájönni, mert magát nem hívja.
de alapértelmezetten miért nem küldi el? -
Bad Pritt
félisten
Sziasztok,
ha hívnak, akkor mindig privát szám-ot ír ki, ezt hogy lehet feloldani? Azt hittem ilyen csak vezetékes telefonnál van, hogy külön havi díja van a hívószám kijelzésnek. Illetve akkor is ezt írja, ha elmentett telefonszámról hívnak, elég idegesítő.
Amúgy Galaxy S7-nél jön ez elő.
-
-Ben-
veterán
Szerintetek lehetséges az, hogy amennyiben hibás telefont kaptam, kicseréli a telekom és nem kell elállnom a vásárlástól/szerződéstől?
Nagyon nincs kedvem a cécóhoz, egyszerűbb lenne, ha kicserélnék és ennyi... -
Szia,
Ilyen viszonyítási alaphoz nem találni hasonlót, de ez a jogi szabályozás változásának is köszönhető, mivel már nem írható alá készülék nélkül 2 év hűség, 1 évre meg nem jár annyi kedvezmény, mint korábban a 2 évre - ezt a megtartásos hűségre (is) értem.
A Next S aranytárskártya eredeti árához viszonyítva lehet hasonlót összehozni, aminek 5310 Ft a 2 év hűséges ára, 1 évre 7310 Ft, abban van korlátlan hálózaton belül hívás és SMS, 160 perc más belföldi alapdíjas irányban (SMS nincs, az külön fizetős) és 1 GB net.
Ennek a megfelelője lehet a Mobil L + Net 2 GB (korlátlan hálózaton belül hívás és SMS, 150 egység más belföldi alapdíjas irányban, ami lehet hívás és SMS tetszőleges arányban, 2 GB net és korlátlan facebook, instagram és waze), így 1 év hűséges "társkártyás" (-20%) konstrukcióban 5479 Ft
Eddig nem számolgattam ilyen szempontból, de gy nézve, már jobbak is az új konstrukciók. -
madle
őstag
Sziasztok,
olyan kérdésem lenne, hogy kihozható valahogy 3800Ft havidíjú csomagnál valami jobb? Én az oldalt ahogy nézegettem nem igazán tudtam összehozni. A hűség eltörlés miatt, csak készülékkedvezményt láttam jobbára, meg egy kis havidíjkedvezményt, de nem tudtam jobbat kihozni a meglévő Next S ATK-nál.
Jelenleg hálón belül vagyok korlátlan + 160 perc más hálóba. + 1GB net. Ez 3800 körül van, mert annó hűséghosszabbítás miatt kaptam 1500Ft kedvezményt.
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Előfizetés megújításhoz a készülék mellé küldtek egy új sim kártyát, gondolom ha nem cserélem a meglévőt akkor lehet valami probléma?
köszi
-
-
válasz
thomas77
#93410
üzenetére
Az S7-en ha megfelelő firmware verzió van, akkor alapban is megjelenik a VoLTE kapcsoló, nem kell hozzá aktivált VoLTE funkciós előfizetéshez tartozó SIM kártya.
A 4X passz, azzal nem vagyok képben, illetve csak annyit olvastam róla korábban, hogy régió függvénye is a dolog. -
thomas77
senior tag
Köszi a válaszokat.
Az S7-ben nem aktív a kapcsoló, de gondoltam a szolgáltatás aktiválása után megjelenik a menüben.
A 4x-ben aktív a kapcsoló. Mégsem történik semmi bekapcsolás után.
A sim vadi új. Pénteken lett cserélve. Megfelelő 4G van.
Az előfizetés privát, nem flottás, nem domino.
Megpróbáljuk megint a 1414-et. Hátha... -
válasz
thomas77
#93407
üzenetére
SMS-t tudtommal nem küldenek az ilyen úton eszközölt aktiválásról, nekem legalábbis nem jött.
Aktiváltattam telefonon, utána a telefont újraindítottam és már működött is.Feltételek:
- a telefonokban legyen szoftveres VoLTE kapcsoló és az BE állásban álljon (sok telefon VoLTE képes hardveresen, de ha nem kap szoftveres kapcsolót is, akkor nem működik megfelelően, igaz ez akkor is, ha adott tekintetben nem megfelelő firmware verzió kerül felhúzásra, vagy manuálisan belenyúl a tulaj, tiltogat olyan folyamatokat, amik kellenének hozzá)
- megfelelő 4G lefedett területen kell tartózkodni
- a telefonon legyen engedélyezve a 4G elérés
- megfelelő SIM kártya kell hozzá (ami 4G képes, az jellemzően jó)
- megfelelő előfizetés kell hozzá (Domino és a flották egy része nem okés)Érdemes lehet telefonon rákérdezni, hogy bekapcsol állapotúnak látják, vagy sem.
-
thomas77
senior tag
Péntek este ki akartuk próbálni az egyik kollégámmal ezt a csodálatos VoLTE szolgáltatást. Kolléga sim-et cseréltetett, utána felhívtuk 1414-et. Az ügyintéző bekapcsolta a szolgáltatást. (Aktiválást visszaigazoló sms azóta se jött).
A baj az, hogy se samsung s7-be, se redmi 4x-be nem működik a VoLTE. A samsungban ugye kellene, a redmire meg azt írják a 4x topikban, hogy megy azzal is.
Mi lehet a gond? Lehet, hogy mégse sikerült a bekapcsolás? -
-
lord_m
senior tag
válasz
lufiember
#93398
üzenetére
Én a Huawei y6 2017-et rendeltem sim kártyával péntek reggel, coop domino kuponnal. 24 700 Ft-ra jött ki. Ez független, nyitott lakattal jelölték, lehetett szerintem SIM nélkül is.
S7-ről nem tudok nyilatkozni.
Ajándékba lenne, úgyhogy remélem, rendben lesz. Nem tudom mi lehetne az akadálya...
fornettisuti (93397): Ez az, de mikor?

Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- HP ZBook Firefly 14 Gen8 I7-1165G7
- Surface Laptop 5 Touch 13.5 Retina i7-1265U 10mag 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP EliteBook 840 G9 i7-1265U 16GB 512GB 14" FHD+ 1 év teljeskörű garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3496, 90% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One 500GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
)

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Remélem nálam is meg fog mert idegesítő.


), tehát ezt csak a Telekommal tudnám elintézni házon belül, de az elállás + újrarendelés eléggé hosszadalmas és fárasztó cécó, így ha nem sikerül másképp elintézni, akkor inkább hagyom a fenébe......
Nagyon nincs kedvem a cécóhoz, egyszerűbb lenne, ha kicserélnék és ennyi...


