-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Soulfly842 #85008 üzenetére
Mester, én hiszek neked
Most azt kellene tenned, hogy felhívod a 1430-at és hasonló határozottsággal megmondod nekik is, hogy ők hülyeséget mondanak az érdeklődőknek, mert nem úgy van, mint ahogy mondják
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
A UPC (akinek egyébként saját hálózata sincs ), nagyon kis korlátozásokkal bevezette a teljeskörű ingyenes adatroamingot az EU területére.
Kiváncsi vagyok, hogy mit lép erre a Telekom
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz tsteve #85098 üzenetére
a telekomnak nincsenek kis sebességű csomagjai
Ez úgy igaz, hogy a Telekomnak nincsenek kis sebességű csomagjai, de (bőven) van az országban olyan terület, ahol a nagysebességű csomag mégiscsak kis sebességű elérést biztosít
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz makoss #85165 üzenetére
Azért kérdezem, mert nem szivesen adnám meg az adataim!
Helyes! Kellenek a tökös gyerekek ebben a beszari, konformista világban
Ne egyeztesd az adataidat semmiképpen se! Aztán majd számolj be, hogy július 1-je után mi a helyzet
(Persze ezt valószínűleg a nem adategyeztettett Dominó kártyádról nem tudod majd megtenni, mert úgy törlik, mint a sicc )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz makoss #85190 üzenetére
Valószínűleg tényleg nem tudnék mobil nélkül élni, mert vagy 10 éve nincs vezetékes telefonom otthon. Sőt, a cég, ahol dolgozom, is úgy döntött, hogy csakis mobiltelefont használ, a vezetékes telefonokat (IP telefonokat is) kidobta, pedig 1000 főnél többen dolgozunk itt. Szóval ha kell a munka, akkor kell a mobil is
Persze ennek előnye is van, havi 14 eFt a keretem, ebben benne van a hang, az sms, az adatforgalom, a roaming, az emelt szintű szolgáltatások igénybevétele (ez alatt persze nem a szextelefont kell érteni, hanem pl. a mobilparkolást ), szóval sok-sok dologban hasznos a mobiltelefon.
(Ez a céges telefon Vodás, viszont magáncélra nem használom ezt a telefont, magáncélra Dominót használok, ezért vagyok itt ebben a topikban.)
Tényleg teljesen kikopott az életemből a vezetékes telefon, nagyon elgondolkodtam, hogy mikor volt a kezemben utoljára vezetékes telefon, talán 5-6 éve egy szállodában használtam, a recepciót keresve. Ahogy elnézem, havonta legfeljebb 1-2 alkalommal hívok vezetékes számot a mobilomról, szóval más se nagyon használ már vezetékes telefont...
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz lugosi #85226 üzenetére
A pénz elvileg nem veszik el, szerintem át tudod rakni a pénzt, de nem éppen egyszerűen és gyorsan
Ki kell várni a 365 napot, aztán a lejárat után 90 napra visszautaltathatod a bankszámládra, utána ebből az összegből fel tudod tölteni a másik kártyát.
(Ha még élsz és Telekom kártyád van )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz reddoors #85329 üzenetére
Nem értem ezeket a szerencsétlen szolgáltatókat , miért nem lehet ezt érthetően pontosan leírni. Volt idő felkészülni rá, lassan 1 éve , hogy biztos a roaming eltörlése.
Csak azt nem tudják, hogy mit lép a konkurencia a mostani helyzetben. Egy csomó részlet attól függ, hogy a többiek mit adnak, vagy mit nem adnak
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz gyula38 #85347 üzenetére
Ez tényleg így van, vagy csak megvezettek?
Szerintem te magad is tudod a választ, csak még nem akarod magadnak bevallani
Az utóbbi időben kritikán aluli lett a Telekom ügyfélszolgálatának, ügyintézőinek a működése
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Lehet már tudni, hogy mi lesz az a nagy bejelentés, amit ma tesz közzé a Telekom?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Ma kaptam egy olyan emailt, hogy "a 0630...... azonosítóval elérhető előfizetést leválasztották a .... email címmel elérhető Telekom fiókról".
WTF
Mi az, hogy leválasztották? Ki választotta le és miért?
Azt írják még "Az előfizetés kezelése továbbra is lehetséges a telekom.hu-n való belépést követően, az előfizetéshez tartozó azonosító és jelszó birtokában."
Egyelőre nem látom a fiókomban ezt az előfizetést, újra be kell vinni a fiókban található előfizetéseim közé?
De mi a lófüttyért szórakoznak ilyesmivel
SZERKESZTÉS
Megpróbáltam az előfizetéshez tartozó jelszóval új előfizetésként felvinni a fiókba a listába.
Azt írja ez a drága egyetlen imádott Telekom, hogy nem megfelelő jelszó
Mi a jó édes anyjuk baja van a jelszónak? Eddig teljesen jó volt
Hát én rögtön tökönszúrom magam
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz radio100jozs #85963 üzenetére
Valaki a nevére akarja venni az én kártyámat
És ezt így hogy ?!?!?!
Valaki csak úgy beírogat számokat és a rendszer a nevére írja?
Nebazzmár!!!
Ráadásul én kb. 2 hete megcsináltam az adategyeztetést már ezzel a kártyával. Ezek szerint egy számot akárhányszor ráírják bárki nevére
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
válasz dptrsk #85970 üzenetére
Egy hónapja semmilyen módosító jellegű action sem volt a részemről kártyával, tehát fogalmam sincs, hogy miért történt a leválasztás.
Mivel nem volt kedvem az ügyfélszolgálat mellébeszélését hallgatni az ügyről, ezért fogtam magam és új jelszót küldettem magamnak a számhoz.
Megjött, most megint látom az adatokat. Várom a megerősítő SMS-t, ha sikerül a megerősítés, akkor megint hozzárendelem az előfizetéseimhez a személyes fiókomban.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz tsteve #85992 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy az általa megadott kódból lehet látni feltölteni kívánt mobilszámot. Így lekésőbb az ATM-nél eljön az igazság pillanata, ott már tudható a telefonszám.
Ebből a telefonszámból kiindulva sem lehet megfogni ezeket a csalókat?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Nem hívtam fel őket. Nem tudok egy órát rászánni, hogy tisztázzam a dolgot, amire úgysem fognak semmilyen épkézláb magyarázatot adni.
(Egyébként is, volt aki azt mondta, hogy csak gyártom az összeesküvés elméleteket )
Kértem új 5 jegyű kódot (nekem a régi nem működött), visszateszem a fiókomba.
Ha van időd, meg idegrendszered, akkor hívd fel őket, kiváncsi vagyok, hogy mit mondanak magyarázatként...
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz tsteve #85994 üzenetére
Valakinek csak a nevén van a kártya, különben mi lenne ennek a csalásnak az értelme. Nem azért húznak ki 15 eFt-ot emberekből, hogy a pénz elvesszen az éterben.
Kövesd a pénzt és meglesz az ember is
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Ma bent voltam egy OFF-os mobiltársaságnál adategyeztetni, a város közepén lévő ügyfélszolgálatuknál bruttó 5 perc volt az egész.
Ennél az időnél messze többet szívtam a Telekom netes felületén szüttyögve
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz St3ven #86224 üzenetére
Azért ez nem egy tipikus felhasználói réteg, aki így használja a telefonját.
Növekszik a számuk, ezért vannak már csomagok, amik ezt lehetővé teszik ezt a felhasználást, majdhogynem ennek is kell örülni.
Pillanatnyilag ezt az adatmennyiséget a Telenortól kapod meg a legolcsóbban, de az is 6000 Ft és inkább hasonlít az előfizetéses konstrukcióra, mint egy feltöltőkártyásra.
Az persze kérdéses, hogy a hypernet hogy fogja bírni ezt, ha mondjuk az Arany János utcában 250 embernek lesz ilyen előfizetése (bárhol is legyen ez az Arany János utca )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Ez igaz, de ha a TUTI kártyádon van egy (akármilyen kicsi) összeg, akkor a 4 GB-os nyáriadat kiegészítés díj levonása nélkül aktiválható.
Tehát az egyik irányból nézve tényleg ingyenes, a másik irányból nézve valóban kell rá egy összeget rátölteni.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Ez pedig keményen nem igaz.
Vagy mégis igaz
Próbáld ki, semmibe sem fog neked kerülni. Jobbik esetben gazdagabb leszel 4 GB adatletöltési lehetőséggel, rosszabbik esetben gazdagabb leszel egy tapasztalattal, és mindez semmibe se fog neked kerülni
Van ilyen ingyenes játéklehetőség a Telekomnál
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
válasz tomy86 #87431 üzenetére
Na, nekem nem így működik.
Kb. 3 hete adategyeztettem, megkaptam a visszajelzést a sikeres egyeztetésről, sőt az ingyenes hétvégi beszélgetésről is.
De most, hogy ismét felléptem az adategyeztetés oldalra, miután megadtam a telefonszámot, lazán elküldte SMS-ben az 5 jegyű kódot, amit az adategyeztetés megkezdéséhez kellene használni
Nem fogok újra adategyeztetni, menjenek a francba
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
válasz lugosi #87559 üzenetére
Picit azért talán egy francia kártyát szerezni egy átlag magyarnak bonyolultabb
Mondanám, hogy ismerős Párizsban dolgozik és csütörtökön jön haza, szóval hozhatna kártyát.
Csak éppen az életben sem beszéltünk vele mobilon, mert mindig viberen hívjuk.
Tényleg nem kell bonyolítani
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
akkor mi van, ha elhasználtam a kártyáról az alapból járó 40 percet, 500MB netet és 5db smst? (nem töltöttem rá pénzt) Követelheti-e rajtam ennek költségét a szolgáltató ilyen elállás esetén?
Nos, ha nem követeli rajtad a szolgáltató a lebeszélt 40 percet és a felhasznált 500 MB netet, akkor feltétlenül tedd majd itt közzé, mert akkor ez lenne az évszázad üzlete nekünk
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz enginev3.0 #95705 üzenetére
Háááát, rontani biztosan nem tudnak a jelenlegi helyzeten, mostanában legtöbbször fel sem tudtam jelentkezni a telekom fiókomba, ha néha sikerült is, akkor se tudtam csinálni semmit, mert folyton leakadt
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Már most megjött a felhívás a májusi adategyeztetésre. Ha most adategyeztetek, akkor az 1 év mostantól ketyeg, vagy akkor is 2019 májusig van rendezve az egyeztetés?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz fornettisuti #95796 üzenetére
Tavaly nem voltam érintett, de idén már van egy olyan dominó kártyám, ami csak internetezésre van, csak adatforgalmat kezelő egységben van.
Hogyan lehetett megoldani, hogy egy SMS-t fogadni nem képes egységben lévő kártyára is el lehessen végezni az adategyeztetést?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Telekom oldalán azt írják, hogy az adategyeztetést a legegyszerűbben a felhasználói fiókomban tudom elvégezni.
Csakhogy ha belépek a felhasználói fiókomba, akkor ott nyomát se látom olyan menüpontnak, ami az adategyeztetésre utalna
Merre keressem a felhasználói fiókban az adategyeztetés lehetőségét?
Meg azt is jó lenne tudni, hogy a különböző előfizetések esetében mikor kötöttem az előfizetői szerződést, vagyis mikor esedékes az adategyeztetés. Hol lehet azt megnézni a felhasználói fiókban, hogy mikor esedékes az adategyeztetés?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Megadom az adataimat -> ezt kell látnod: Link
Köszi a tanácsot, arrafelé már próbálkoztam, de nekem egyfolytában ez jön föl:
Akkor próbálkozom kitartóan
Egyébként a Vodánál jött egy SMS, arra válaszoltam, hogy OK, aztán ennyi volt az adategyeztetés. A Telekom meg itt szívatja a jónépet mindenféle sz@r használhatatlan weblapos felülettel
SZERK: hosszas küzdelem után bejött az adategyeztetős lap, természetesen nekem nincsenek olyan adatok, mint amilyeneket neked mutatott
Komolyan mondom, hogy szánalmas a Telekom weboldala
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Komolyan mondom, hogy a sírba visz a Westel ezzel a bu.i adategyeztetéssel
Adategyeztetés Vodafon: Küldtek egy SMS-t, azt kellett rá válaszolni, hogy OK; és adategyeztetés letudva 5 perc alatt
Adategyeztetés Telekom: 1 hetes szívás után sincs eredmény
Először is, az adategyeztetés oldalon minden híresztelés ellenére NEM jelenik meg az egyeztetés kötelező időpontja, nekem vagy 30 próbálkozás után is mindig ez a kép jelenik meg:
Tehát ott vannak az előfizetői fiókhoz csatolt előfizetések, DE NINCS OTT az előfizetések mellett az adategyeztetés időpontja. Persze ez a kisebbik baj, ezt lesz.rnám, csakhogy hiába próbálom vagy huszadik alkalommal (nem viccelek!!!!!) megadni az adataimat, semmi sem történik
Azt írják, hogy az adategyeztetésről küldenek SMS-t és emailt (ha sikerült, akkor arról, ha eltérnek az adatok akkor meg arról), de nekem a húsz próbálkozás után egyetlen egy alkalommal sem jött semmilyen visszajelzés sem az adategyeztetésről.
Az a baj, hogy hiába csinálok egy printscreen mentést az általuk befogadott adatokról, meg egy fénymásolatot a személyimről (hogy látszódjon, hogy az adatok megegyeznek), nem tudok senkinek se ledugni a torkán a két A4-es papírt, mert fogalmam sincs, hogy a szervezetükben hol ül az az idióta, aki miatt képtelenség végrehajtani az adategyeztetést
Nem marad más, mint a 21. században, az informatikában elért számtalan áttörés után, szépen beballagni egy ügyfélszolgálatra és pár órás várakozás után mint egy birka, személyesen megcsinálni az adategyeztetést
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Ha sikeres volt az adategyeztetés, akkor mindig küldenek SMS-t a dologról?
Fordítva kérdezve: ha nem kapok SMS-t, akkor sikertelen volt az adategyeztetés?
Azért kérdezem, mert egy hét internetes szívás után ma délelőtt beballagtam egy T-Pontba és az ügyintéző hölgy szerint sikeresen adategyeztettem, viszont mostanáig nem jött SMS az adategyeztetés sikeréről
Kérdeztem is a hölgyet, hogy kapok-e valami igazolást arról, hogy náluk elintéztem a dolgot, de azt mondta, hogy igazolást nem adnak, majd jön az SMS. Háááááát, azóta is jön
Komolyan mondom, hogy a Telekom elmehetne a Vodafonhoz továbbképzésre, mert egyrészt a Vodánál az adategyeztetés egy 1 perces folyamat a telefonodon, de ha be kell menned az ügyfélszolgálatra, akkor írásos igazolást adnak arról, hogy elvégezted az adategyeztetést.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs