Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz lugosi #33444 üzenetére

    saját véleményemet írtam le, mivel csak előfizető vagyok, nem pedig szolgáltatós illetékes, a biztosítóhoz meg egyáltalán nincs közöm, bár elég drága csúcskategóriás telefonokat használok, de eszembe nem jutna biztosítást kötni azokra, pedig csak részint van rálátásom a belső dolgokra.
    az a tapasztalatom, hogy egyik szolgáltató sem szeretetszolgálat, és általában túl erős összefonódások vannak - a szerződésen kívül is - az ilyen cégek között ahhoz, hogy néhány előfizető miatt összeugorjanak.
    a szolgáltató az ügyfelekből is él, de nem csak belőlük!
    szolgáltatnak, és sok előfizetőt szeretnének a listájukon tudni, de nem mindenáron.
    sok olyan szolgáltató van, ahol az előfizetői szolgáltatások csak töredékét teszik ki a bevételeiknek, hiszen többszázmilliós, illetve többmilliárdos tendereket visznek el, sorra.

    lord.lakli; a szolgáltató - mint közvetítő -, anyagi érdekeltséggel - részesedéssel - bír a biztosítások megkötésével kapcsolatban, legalábbis szerintem!
    innentől kezdve, egy - vagy néhány - ügyfél miatt kockáztasson egy biztos és folyamatos bevételt?

Új hozzászólás Aktív témák