-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Schizoka
aktív tag
Sziasztok!
Látom pont arról megy a téma amit kérdezni akarok.
Haveromat 3-dik hete szopatják hogy nem kapnak p9 lite-ot feketében mert azt választotta csere telefonnak mikor bevitte a csereutalványt! (s4 volt a telója,javíthatatlan lett)
Tehát akkor egy T-pontba csinálja meg a cserét ne partnernél? -
ANDROID???
addikt
Akkor még egyszer ...
T-Pontban intézendő a csereutalványos szitu, ha nem vagy benne biztos melyik T-pont hívd fel a 1430-at ők megmondják -
Vangelis
nagyúr
válasz Schizoka #75173 üzenetére
Akkor neki rendes árat mondtak... mondjuk a p9lite jó csedrének is számít.
Nekem max egy A3-ast akartak adni ....
A hivatalos folyamat:
A csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az S4 készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Megállapítottuk, hogy a cseréhez az ár: 158 556 Ft, tekintve, hogy több mint másfél évvel az első megjelenés után vette az S4 készülékét, amikor már nem volt csúcskategóriás (voltak újabb, jobb modellek).
Mivel az eredeti állapotot kell figyelembe venni. Visszaállítani.
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz tzsolesz #75215 üzenetére
Hivatalos telekom előírás:
A gyártó, vagy a gyártói szerviz csereengedélyt állíthat ki, jótállásban történő javítás során a termék javíthatatlansága esetén. Ezen csere engedélyek Telekom üzletekben érvényesíthetők.
A csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Ha majd azt kamuzzák, hogy az utolsó kisker ár akkor verd meg őket.
A vásárláéskori kisker árat kell figyelembe venniük! ÉS NEM AZ AKCIÓS KISKER ÁRAT!!!!De vigyázz, mert nekem az utolsó akciós kiser árat mondták... cserekor. És persze, hogy a aktuális sima kikerárlista alapján akartak készüléket adni!!!!! kb 70e ft volt a különbség!!!
Mint írtam nem az utolsó kisker ár!!!!
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz lowzor #75273 üzenetére
.... kifizethették volna rögtön.
Ha szereznek valahonnan akkor megint csak ők fog nak jól járni.
Partner viszon még mindig nem intézhet csereutalványt.
... kérhetted volna a pénzed rögtön!
A felvásárlás nem lehetőség, hanem előírás!!!! Ha te azt kéred akkor azt kell adniuk!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
tzsolesz
nagyúr
Most leírom pár sorban a mai saját történéseket a mostanában sokat emlegetett garanciális katyvaszról.
Galaxy S5 behalt (javíthatatlanul), csereutalványt kapott párom a Samsungtól. (hivatalosan az övé, az enyémet (s4) meg Ő használja, hosszú....)
Ma nézegettem a listákat amit valamelyik nap az egyik topic lakó linkelt be, meg a mostaniakat is.
2015 májusban lett vásárolva az S5, az akkori akciós listaára 180.990.- Ft.
Ezt kinyomtattam, és kioktattam páromat, hogy ha ennyit mondanak az S5 árára akkor kezdje el kiverni a balhét, mert ez az akciós.
Nézegettem a listákat, és óriási különbségek vannak a két lista között.
Pl. S7 akciós listaár 189.990.- , a rendes lista ára 271.000.- Ft.
Na mind1, reméltem hogy ha minden jól megy, mert ugye nem tudhatjuk, hogy az akkori rendes listaára mennyi volt az adott készüléknek, ezt szerintem havonta kéne letölteni, lesz egy S6, vagy ne adja isten S7, G5, mivel azoknak hasonló az akciós áruk, mint régen az S5-nek volt.
Párom bement a Szolnoki T-Pont-ba, el is kezdődött, hogy S5 180.990.- Ft. Párom elmondása alapján Tök rendes volt a hölgy, közvetlen. A listát a hölgynek a mellette lévő úr nyomtatta ki.
Így belefér a Huavei P8, meg még valami gagyi telefon, meg ugye a többi alja valamik.
Párom felhívott, mi van most, azt mondták neki hogy ez a rendes listaára az S5-nek. Mondtam neki erre készültünk egész délelőtt, mond meg nekik hogy van nálad egy akciós kiskerár lista, amin szintén 180.990.-Ft van. Hogy lehet hogy megegyezik. Így is lett, 5 percre rá előkerült az a lista is amin az S5 listaára 230.000.- Ft. A hölgy szabadkozott, hogy nem direkt volt, az úriember is biztos vágott valamilyen képet.
229.000.- Ft-ért volt náluk egy zaffír-fekete S6 edge. Párom szépen kiválasztotta, hogy neki az kell, aláírta a papírokat, és most hazafelé tart a busszal Szolnokról, az új telefonnal a táskájában.Konklúzió:
1. Mindenki úgy menjen el hasonló ügyeket intézni, hogy felkészül rá.
2. Ami lényeg ilyenkor, szinte minden üzletben a szóban forgó készülék akciós kiskerárát akarják figyelembe venni, és amiből választhatunk, arra meg már a rendes (méregdrága) listaár vonatkozik.
Milyen érdekes, új listájuk a rendesből egyből van, de a régiből csak az akciós. Ez nem véletlen, nem lehet véletlen. Egymás mellett van a két lista, ott van előttük, csak szánt szándékkal így adják elő.
3. Ma nem P8 litle-em, meg Galaxy A3-am lett, hanem egy Galaxy S6 edge-em. Így szép napom lett, külön köszönet Vangelis -nek, aki először felvilágosított erről a témáról.
További szép napot nektek is. -
lowzor
veterán
Hali!
Voltam ma visszakérni a pénzt, de azt mondták hogy nem tudják visszaadni, mert nem az én nevemre szól a Note 3 számlája (a csereutalvány viszont igen). Kértem hogy mutassa meg, hogy hol van ez leírva, azt mondta sehol, de az üzletvezető helyettes neki ezt mondta és ő szakértő ebben. Ezt tényleg megtehetik?
Kértem és adtak is jegyzőkönyvet a dologról.[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Sziasztok.
Adott egy Telekomos LG G2-s készülék, elküldtem a központi LG szervizbe és kaptam az SMS-t, hogy nem tudják javítani, csereutalványt adnak, viszont ehhez kell a vásárláskori név és cím. A probléma az az, hogy használtan vettem a készüléket. A kérdésem: ilyenkor kötelező a vásárláskori nevet megadni? Vagy megadhatom az enyémet is és ugyanúgy fel tudom használni? A telefonhoz csak 1 telekomos jótállási papír volt, semmi más. -
MK VII
veterán
Skacok. Ma ismét leadtam a Telekomhoz a telefonomat. Gyakorlatilag most küldöm fel a szervizbe ötödször és mindig szar készüléket kapok vissza.. Utoljára már mikor felküldtem, a szolgáltatómon keresztül akkor csereutalvány kiállítását kérte a szerviztől, ehelyett kaptam egy szar Refurbished készüléket.. Nem tudom meddig szórakoznak még velem.. Ha jól tudom, hogy, ha nem teljesíti a kérésemet a szolgáltató akkor fordulhatok békéltető testülethez? Nos. Elsőre nem sikerült neki teljesítenie amiért már most mehettem volna a békéltetőhöz, de mondom még adok nekik egy esélyt.. Ismételten csereutalvány kiállítását kértem a szerviztől és beleírattam az ügyintézővel a jegyzőkönyvbe, hogy semmilyen más megoldást nem fogadok el, tehát sem javított sem újnak mondott készüléket nem vagyok hajlandó átvenni.
Huaweinek írtam egy szép levelet egy két szitokszóval, mert már lassan harmadik hónapja nem tudom használni a telefonomat amit júniusban vettem. Ergo talán, ha 1 hónapot használtam összességében.
"Üdvözletem.
Egy konkrét normális választ várok önöktől..
Nem a sallangot meg a "küldjem fel a szervizbe bevizsgálásra, aztán majd lesz valami" szöveget.
Ha a szolgáltatóm csereutalványt kér önöktől illetve a szerviztől, a sorozatos hibásan visszaküldött készülékek miatt, azt meg tudják oldani? Kapok cserutalvány-t, hogy ne javított szarokat kelljen állandóan visszakapnom?
Ma utoljára fogom bevinni a szolgáltatómhoz a készüléket és ismét csereutalvány kiállítását fogja kérni a szerviztől, ahogy ez előtt is tette, de nem azt kaptam, hanem egy felújított giroszkóphibás, hangszóróhibás szart..
A végén úgy is az lesz, hogy csereutalványt fognak kiállítani, mert a békéltető testületi ügymenet vége úgyis az lesz.
Nem lehetne, hogy megkapom a csereutalványt és nem kéne heteket, hónapokat hivatalos ügyek miatt levelezgetnünk egymással?
A levél hangneme a valós állapotomat tükrözi.. Ezt érték el 2 hónap alatt, hogy így fogalmazzak meg egy levelet.."A válaszuk:
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét a kérésének megfelelően be fogjuk vizsgálni. Több tesztelésen át fog esni. Amennyiben az illetékes ügyosztályunk jóvá hagyja a csereutalvány kiállítását, akkor ez meg is fog történni.
Amennyiben a teszteléseinken a készüléke átmegy és a márkaszervizünkben töltött idő alatt kifogástalanul működik, akkor sajnos nem áll módunkban csereutalványt kiállítani.
Természetesen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezzért kiemelten kezeljük az ügyet.
"Ergo ismét lehetséges, hogy csereutalvány helyett javított vagy egy felújított készüléket kapok megint?
Milyen alapon mernének ugyan olyan szar készüléket visszaküldeni mint az előző 4 alkalommal? Nem véd engem valamilyen jogszabály? Vagy el kell viselnem azt, hogy egy 160 ezer forintos készüléket nem tudok használni, és mellette az előfizetésemet sem lassan 3 hónapja? Képtelen a szerviz a javítására a telefonnak akkor joggal igényelhetek teljesen új készüléket nem?
Igazából a kérdésem arra vonatkozna, hogy akkor végül is a következő alkalommal már a békéltető testülethez forduljak?[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz MK VII #75577 üzenetére
Ne idegeskedj, ez a TMX szerviz ügyködése, velem is ezt játszották, csak Alcatel készülékekkel.
(Először egy OT-995 járt hozzájuk vissza fél éven át szívattak, és elmentem a békéltetőhöz, akkor is még vacakolni akart velem a T miatt... Után a TMX hibátlannak minősített egy általuk összekarcolt és hibásan visszaküldött IDOL S készüléket, amit érdekes módon végül csereutalvánnyal oldottak meg, a Telekom ekkor felajánlott csereként egy IDOL 3-at, naná, hogy azt már kihagytam, hoztam helyette egy H. P8L. készüléket, szerencsére az rendeben van.)
Az a kellemetlen, hogy a Telekom a szervizre fog "mutogatni" a szerviz meg nem fogja hibásnak nyilvánítani a készüléket, vagy nincs szerencséd és nem jó szervizeshez kerül vagy épp nem produkálja a készülék a hibát, az tuti, hogy a szervizbe sok készülék kerül be, mármint sok fajta típus és márka, így a készülékekre kevesebb idő marad (bár azt nem értem, hogy mi a bánatért kell bevállalniuk ennyit, ha nem bírnak vele).
Valószínű, hogy most sem csereutalvány lesz a vége, de ne legyen igazam. Szóval a Békéltetőt keresd meg nyugodtan, de az is ahogy írtad hetekig fog húzódni.
A Huawei válasza is ez a nesze semmi..
Ja és ha nem esik nagyon ki a szerviz keresd fel személyesen, hogy mi a bánatot szívatnak, mert már unod..
(Az az érdekes, hogy az egyik alkalommal az Idol-S -t személyesen vettem át épp amikor közöltem az ügyfélszolgálatossal, hogy most hívja ki a szervizest, mert.. ugyanis tettek rá egy origi hátlapot ami végig volt vésve, láss csodát az ügyintéző hátravitte és 8-10 percen belül karcmentes hátlappal hozta vissza, igaz a készüléken még 2 órán belül mutatkoztak azok a hibák amivel leadtam..)[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz Vangelis #75600 üzenetére
Vegyél készüléket, lehetőleg 2 év garist, használd és még az is lehet elromlik és akkor ha nem javítják kapsz csereutalványt
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Vangelis
nagyúr
válasz meszimark #75979 üzenetére
Nem csak az...
A csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Megállapítottuk, hogy a cseréhez az ár: 158 556 Ft, tekintve, hogy több mint másfél évvel az első megjelenés után vette az S4 készülékét, amikor már nem volt csúcskategóriás (voltak újabb, jobb modellek).
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Sanki
addikt
Csak, hogy leírjam a történet végét:
Összesen 3 alkalommal kellett vissza mennem a telekomhoz.
Az első esetben sajnos nem tudtak érdemben semmit se mondani, mert az a T-s kolléga, aki ezzel foglalkozik beteg lett és ők ehhez nem értenek (a csereutalványos témához). Megemlítettem neki, hogy nem én vettem a telefont eredetileg, hanem használtan jutottam hozzá. Na ezután össze-vissza szaladgált az emberünk a pult meg a hátsó iroda között, meg beszélt közben elvileg Pestiekkel a központból. Semmi értelmes infót nem tudott adni, csak annyit mondott, hogy hozzam az adásvételit és majd meglátjuk. Az lett a vége, hogy menjek vissza másnap.
Na a második esetben már bent volt az a srác, aki a csereutalványokkal foglalkozik, egyből kérdezte, hogy kinéztem e valamit. Honor 8-at választottam kék színben, mondta, hogy na az jó, mert az pont kitelik, de csak fehér színben van. Felírta a nevem, számom és a telefont majd hív.
Következő kedden már hívott is az emberünk, hogy jött kék Honor 8, elrakatta a nevemre, ő nincs a héten bent, de bent tudni fogják mit kell csinálni, ha pedig gáz van, akkor hívjuk nyugodtan.
Be is mentem (sorra is kerültem 2 perc alatt, szokatlan volt, mert előző két alkalommal 2x40 percet álltam sorba), odaadtam a csajnak a csereutalványt és látszott rajta, hogy azt se tudja, hogy mi az, próbált egy másik nőtől segítséget kérni, de pár perc után már az üzletvezető jött és "segített" neki. Nekik nem jött az ki, hogy én ezt elvihetném, mert előírás, hogy +-5 ezer Ft lehet a különbség a telefonok árai között, de itt sokkal több van (nagy nehezen elmondták, hogy 30 ezer Ft a különbség, ki akartam fizetni, de nem lehetett...) nem tudják, hogy hogyan számolt a kolléga és a telefont se vette fel, menjek vissza inkább másnap és utána járnak a központ segítségével. Mondom ilyen nincs, nem akarok negyedjére is visszajönni, felívtam én is, de nekem se vette fel, lediktáltam a nevem és a számom és szerencsére a srác visszahívott és mondta, hogy jön be az üzletbe 10 perc és ott van. Meg is érkezett, még a bolt előtt elkérte a papírokat tőlem plusz kérdezte, hogy mi a probléma (elmondtam, hogy nem jön ki a matek a kollégájuknak - csak röhögött egyet) és elment hátra, 15 perc múlva hozta ki a papírokat meg a telefont, már csak alá kellett írnom őket.
Nem mondta el, hogy mi volt a háttérben (ki számolt rosszul meg ilyenek), de a telefont megkaptam. -
leslieearth
tag
sziasztok!
van itt konkrét személy, akinek sikerült már kp-re váltani egy csereutalványt?
küzdök per pill a telekommal, hogy egy G2ért kapott utalványt hogy tudnék értelmesen felhasználni. ugyanis ami telefont ezért tudnék venni a cégnél, az valahogy.... hát mondjuk úgy, nem tetszik. fizetnék is rá akár, de ezt se nagyon engedik. a vicc, hogy beszéltem személyesen ügyintézővel, telefonon központi ügyfélszolgálattal, össze-vissza beszélnek...
-
leslieearth
tag
válasz 313313 #76913 üzenetére
na hello ismét!
pont került az ügy végére, ígéretemhez híven megosztom a nagyérdeművel.tehát azzal indítottam, csereutalványom van, de az árában fellelhető telefonok nem felelnek meg, így vagy ráfizetek többet mint a rendszer enged, vagy kérem a pénzt vissza. szegény srác elsápadt, majd hívott egy megmondóembert (esetemben asszonyt). ő mondta, hogy olyan megoldást tud felajánlani, hogy visszaveszi a telefont annyiért amit kifizettem érte, de azt ott rögtön le is kell vásárolni. de! nem kiskerárlisa alapján lehet választani, hanem a díjcsomagnak megfelelő akciós árlistából. így meglett a vágyott honor 8, abba beleforgatták a G2 visszavásárlási árát, a fennmaradót meg részletekben. hátrány, hogy a 2 év hűségidő újraindult.
ők is engedtek az első verzióhoz képest, így én is. a kecske is jóllakott, káposzta is maradt
köszike mindenkinek a közreműködést!
-
senior tag
válasz gyurkikrisz #77540 üzenetére
Nekem az lenne a lényeg, hogy az LG a csereigazolás fejében ne nyelje be a telót, hogyha a T mégsem fogadná el a csereutalványt (mert a számla cégnévre szól), akkor ne legyen az, hogy se cseretelefon, se régi.
Forza Ferrari!
-
Vangelis
nagyúr
A múltkori csereutalványos macera után elfelejtették törölni a hűségemet... , nem elég, hogy átvertek még ezt sem tették meg... pedig kötelesek lettek volna....
Faxa kis t-pont.....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
csibabu
tag
Üdv! Jövőhéten kapok csereutalványt a szervíztől amivel a t-mobile ba kell bemennem és választani másik készüléket. Kérdésem lenne, hogy az új készülék árát hogyan szabják meg? Tehát választani akarok pl egy iphone se készüléket, és annak a domimo árát nézi vagy majd az én előfizetésemhez tartozó díjcsomaghoz nézik a készülék árát?
iPhone 14 Pro
-
Vangelis
nagyúr
válasz csibabu #80403 üzenetére
Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?
Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben.Csak okosan! Ne hagyd magad majd átverni.
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Gedeon31
addikt
Tudnátok segíteni abban az esetben mi a teendő ,ha a Samsungtól kaptam egy e-mailt ,hogy kapok egy csereutalványt ,de már a harmadik évben van a telefon garanciája . Vettem a harmadik évre is garanciát.
Most eléggé drágák a telefonok a Telekomnál és ,ha nem találok magamnak megfelelőt ,így a harmadik évben hogyan működik ez? -
313313
addikt
válasz Gedeon31 #82142 üzenetére
Téma összefoglaló megvolt?
"Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?
Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben."HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
glaci
őstag
válasz Gedeon31 #82147 üzenetére
Neked a telefonnal van gondod, nem az előfizetéssel. Bármit mondanak, ne írj alá semmit!
A szerviz adott Neked egy csereutalványt, ezzel elismerte, hogy a készülék garanciális volt és hogy nem tudta gariban javítani.
Ezzel Neked menned kell a kereskedőhöz, akitől vetted, hogy ez történetesen a Telekom, az lényegtelen. A csere mögötti pénzügyi tranzakciót pedig majd a Samsung intézi a kereskedővel, amikor visszakerül hozzájuk az utalványod és a választott készülék számlája.
Szóval a lényeg az, hogy az nem számit, hogy azóta már nem vagy előfizető!Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
MK VII
veterán
válasz Maximus43 #85291 üzenetére
Annyiban egészítenélek ki, hogy ilyenkor nem a fogyvédhez kell menni, hanem a békéltetőhöz. Fogyvéd nem csinál semmit... De a békéltetőhöz is csak akkor, ha csereutalványt sem akarnak adni.
Harmadszori reklamációd után köteles a szerviz csereutalványt kiállítani.
Végigjártam már ezt egy P9-cel... 3 hónapos tortúrám volt velük...
Mikor jegyzőkönyveztettem, hogy nem vagyok hajlandó javított készüléket átvenni a sorozatos hibás javítások miatt, és békéltetőhöz fogok fordulni, akkor a szerviz kiállított egy csereutalványt amit a szolgáltató megkapott és az alapján tudtam tőlük egy új készüléket kérni.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Cilindrik #85306 üzenetére
Én pont a Telekomhoz kellett forduljak, hogy megoldódjon a probléma. Mikor a szervizzel ügyeztem semmi nem történt csak mindig egy rosszul javított készüléket kaptam vissza.
Aután a T-nél jegyzőkönyveztettem, hogy nem fogadom el a javított készüléket. Az üzletvezetőhöz kérettem magam egyből. De még így is csak másodszorra kaptam csereutalványt. Ezek előtt 4x fordult meg a telefonom a szerviz és köztem. -
azigazimoris
aktív tag
válasz Dyingsoul #86134 üzenetére
Na, így már más. Alapból Tkomos telefont képzeltem T simmel.
Akkor sajnos : ember küzdj, és bízva bízzálTudnak ők ha akarnak ...
Én múlt héten váltottam be egy csereutalványt, hazavittem egy S7 Edge-et és mire hazaértem volt a nevemen egy IPhone 7, 24 havi részletre hűséggel és egy mobil S előfizetés + 10 GB nettel szintén 24 hónapraA régi, már lezárt de féltve őrzött Mozaik XS és Netplusz L csomagomat pedig megszüntették.
Azóta az Iphone-t és a hűséget már visszavették a nevemről, a díjcsomag elvileg jövő hétfőn lesz visszaállítva.
Nem keveset küzdöttem velük[ Szerkesztve ]
Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
bara17
tag
Sziasztok!
A következőben szeretném segítségetek kérni.
2016. novemberben vásároltam egy Honor 7 készüléket Black Friday akcióban. A telefonra a Huawei szervíz csereutalványt állított ki, mellyel szépen besétáltam a Duna Plázai T-Pontba.
Az ügyintéző srác mondta, hogy a telefon vásárláskori kisker ár 182 eFt volt, így 182+/- 5 eFt kötött tudok választani másik telefont. A jelenlegi kisker ár szerint ebbe a 177-187 eFt-os sávba csak egy telefon fér bele, ami persze jelenleg nincs és valószínűleg nem is lesz már tekintve, hogy kifutott modell (Galaxy S7). Mondtam a srácnak, hogy akkor kipótolom mondjuk a Honor 8-at, ami 191 eFt, de azt mondta, hogy nem lehet pénzmozgás és csak és kizárólag ebbe a 177-187 eFt-os sávban mozoghatok, vagyis várjam meg míg lejjebb megy valamelyik telefon ára, hiszen olcsóbbat sem választhatok.
Van valami infótok arról, hogy ez a dolog tényleg így van és, hogy esetleg nincs -e valami kiskapu?
Köszi a segítséget!
-
Draken
őstag
Sziasztok!
Korábban itt ment a vita a kérdésemmel kapcsolatban (csereutalványnál egész pontosan hogy is lehet eljárni).
Végül megkaptam a 2 opciót. Na most a gyakorlatban a bnőm ezt a lehetőséget kapta:
visszavásárolják a cserepapírt és beletörlesztheti az új készülékbe - amennyit eddig kifizetett, tehát a számlán lévő végösszeget törlesztheti bele az új készülékbe (ami kedvezményes áru készülék ugyanúgy és nem listaáras)!-ergo x hónapig nem kell fizetnie részletet! Konkrét kifizetés nincs, csak ez és emellett új hűség fog kezdődni a 0-ról! Így megtörténhet egyszerűen (és logikusan) a huaweiről almára való váltás (már ha lehet kapni az adott telók egyikét, amit akar)[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Ateszpapa #92893 üzenetére
Van rá garancia, az nem kérdés.
De ha nem tudják javítani (és már nem forgalmazzák) csereutalványos a történet, amikor te visszaadsz mindent, s vissza kapod a pénzt.Ha a kamerát elhagytad, gondolom az értékét levonják a visszaadáskor.
Ha a fülest hagyod el azt is pótolni kell, ha vissza kéne adni.Ha +40k most a csomag értéke, akkor esetleges visszacsináláskor 40k-t levonnak majd.
[ Szerkesztve ]
-
szemesi69
addikt
válasz foxymaci #93169 üzenetére
Ha nincs alkatrész, nem javítható, pont volt nekem is lg leon, kaptam csereutalványt, választhattam mást is drágábbat is, az ár a vásárláskori érték, amitől vehetsz olcsóbbat is vagy drágábbat, ráfizetéssel. Más márkát is Arra figyelj, hogy a vásárláskori ár az alap, nem a legutolsó ismert ár, ezt törvény írja elő.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi redmi note 12 pro
-
Zoli133
őstag
Sziasztok
Amatőr kérdés, de az összefoglalóból csak részlegesen kaptam meg a választ. Ha nem telekomon keresztül intézem a szervizt és úgy kapok csereutalványt akkor is lehet értékegyeztetéses csere, ugye? (úgy néz ki másodszor fogok s8-hoz csereutalványt kapni...)"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Vangelis
nagyúr
válasz Indian74 #96386 üzenetére
Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Indian74
senior tag
válasz Soulfly842 #96398 üzenetére
Bocs mindenkitől,mindent értek,csak idegesít hogy így át szeretnének ba...ni,vágni,de kisker árlistában az én telefonom nem szerepel.
Honnan tudhatom meg hogy mennyi az az annyi???
Sajnos vidéken élek,kocsim nincs mert már mentem is volna hogy jó leoltsam őket,de erre most már nincs lehetőségem,holnap meg melózok egész nap,és attól is tartok,hogy ha vissza is mennék,és akkor is csak nagy falakba ütköznék,és se hogysem érvényesíthetem a csereutalványomat,persze ahogy én szeretném.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Vangelis #96406 üzenetére
NEM,várok de nagyon türelmetlenül.Írtam is nekik.Kitöltöttünk ott személyesen egy reklamációs adatlapot,plusz a otthon az oldalukon is írtam nekik,és a FB-n is.
Majd ha megfelelő árkategóriában tudásban,kapok cserekészüléket,majd talán akkor elfogadom,de így biztosan nem,P10 Plusz helyett egy P10 Lite-ot??
Addig nálam marad a CSEREUTALVÁNY[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Vangelis
nagyúr
válasz Indian74 #96427 üzenetére
Nekem megvan a hivatalos email valahol, hogy mi a menete a csereutalványnak.
De igazából az lett bemásolva a bevezetőben. Tehát az a szabály rá.
Az akkori kisker árlistát nyomtattasd ki velük és a jelenlegit!Nem tehetnek ellene semmit!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
fahrii
őstag
Telekomos LG G3 készülékem története végül egy csereutalvánnyal zárul. A készüléket (2015 januári vásárlat, dominós) használtan vettem valamikor 2016 közepén egy lepecsételt garanciajeggyel egyetemben, ami elégnek bizonyult számla nélkül is garanciáztatáshoz.
A kérdés, hogy számíthatok arra hogy belém kötnek a jóval garanciaidőn túlnyúló csereutalvány beváltásán? A számlát elkérhetik, vagy elég egymagában amit kapok az LG-től?
Egyáltalán mi alapján történik a csere? A készülék 3,5 évvel ezelőtti kisker árát veszik figyelembe (foglalmam sincs mennyi lehetett), esetleg a jellemzői alapján kapok egy hasonlót (pl LG Q6)?Előre is köszönöm, ha tud valaki ezekre választ.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz fahrii #98163 üzenetére
Keresd meg az eredeti tulajdonost, csak tőle fogja elfogadni a Telekom a csereutalványt.
Az üzletben megmondják a vásárláskori listaárat.
Annak ismeretében választhat a Telekommal régebben szerződést kötő az aktuális készülékpalettából.
Ha egyik készülék sem tetszik, akkor a készülék vételárának visszafizetése lehetséges, ha ez akciósan 5.000 forint volt, akkor annyit kap vissza a szerződő, ha 60.000 akkor annyit. -
fahrii
őstag
Telekom kisker árlistáknál milyen ármozgások várhatóak?
Van egy csereutalványom 230.000 FTos összeggel, amire utazom az egy HTC U11 (jelenlet 247.000 Ft), illetve egy LG G6 (261.000 Ft), esetleg S8 (270k). Van rá bármiféle esély, hogy 2,5 hónapon belül beessen valamelyik ára az összeghatár alá? -
kgb79
tag
Sziasztok!
Régebbi kisker árlistát le lehet valahonnan tölteni?
2016.11.17-i Mate 8 ár érdekelne, mert sajnos nem javítható és csereutalványt kaptam.... -
veterán
Összefoglalóból:
"Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek)."Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
azigazimoris
aktív tag
válasz bkiky01 #100582 üzenetére
A vásárláskor érvényes kisker árlistában szereplő Honor 7 áráért választhatsz a most érvényes kisker árlistából.
Egyébként összefoglaló :
" Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben. "
[ Szerkesztve ]
Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
MrCsiT
addikt
Sziasztok!
Telekomnál is úgy van, mint a Vodánál, hogy ha
- vett valaki egy mobilt, és eladja, akkor ha a szolgáltatóhoz vinné be javításra az új tulaj, akkor is csak az eredeti - a számlán szereplő név - személyivel igazoltan, vehetné át a javított mobilt?..és ugye, ha Samsunghoz vinnék egy telót javításra, és csereutalványig jutna a történet, azt is az eredeti tulaj nevére állítják ki, hiába van adásvételid, tehát ahhoz, hogy végül választhass másikat, egy magánszemélytől megvett telefon esetén, végül is akkor egy garanciális ügyintézéshez simán kellene az eredeti tulaj?
Zeki én mostanában hiába akarom a mobilomról a dominós simmel elküldeni a +BONUSZ üzenetet a 1414-re, azt mondja a mobilom, hogy az üzenet küldése sikertelen. Két simmel is próbáltam, az egyikről már elküldtem korábban, a másik vadi új sim Domino FIX csomagos, neten rendelt, és ugyanaz az eredmény..
Neked, másnál ez működik jelenleg?[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!