Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tonyi

    tag

    válasz pfgeop #104824 üzenetére

    Azóta annyi új fejlemény van az ügyben, hogy valami háttércsoport vizsgálja az ügyet(ezt egy 4. üfsz-es mondta, idáig szó sem volt ilyesmiről). Amennyiben az lezárul, akkor várható csak előre lépés az ügyben. De hogy mit is vizsgálnak pontosan azt nem tudom, mikor folyton technikai hibáról beszélnek. Meg majd a műszaki kollégák javítják. A vizsgálat hosszáról sem tudnak nyilatkozni.
    Tegnap illetve ma küldtem egy megrendelés lemondó e-mailt, de még arra sem érkezett válasz. Úgyhogy egyenlőre áll a folyamat.

  • tonyi

    tag

    Sziasztok!

    Rendelt valaki mostanában a Telekom webshopjából mobiltelefont? Minden rendben ment a vásárlás során?
    Mert nálunk nem igazán. A történet röviden:
    2019.01.19-én rendeltem egy Huawei P20 Pro-t, egy előfizetés hűségidejének meghosszabításával egybekötve, részletfizetéssel házhozszállítva.
    A megrendelésről kaptam is egy visszaigazoló e-mail-t. A vállalt szállítási határidő 2019.01.22-e volt.
    23-án de. belépek az online felületre- a megrendelés teljesítése folyamatban van- ezt látom kiírva. Oké, nézzük meg a chat üfsz-t. Leírom mi a problémám, mondják is, hogy technikai hiba miatt nem látták a megrendelést, de most már minden rendben lesz. Megsürgetik az ügyintézést. Jönnek majd az értesítők. (SMS vagy e-mail)
    24-én du. belépek az online-ra- a megrendelés teljesítése folyamatban van- még mindig ez van kiírva. Közben semmilyen más értesítést nem kaptam. OKé, chat üfsz ismét. Látják a hibát már dolgoznak rajta várjak egy napot és biztosan jó lesz.
    25-én du. belépek, szokásos kiírás. Ezúttal ravasz leszek, telefonos ügyintézőt választok. Elmondom mi a bajom. Megérti, technikai hiba miatt nem megy át a rendelés, dolgoznak rajta. Lead egy javított rendelést. Most már minden tuti. Holnaptól jönni fognak az értesítések, hogy áll a megrendelésem.
    28-án du. belépek. Mi fogad? A megrendelés teljesítése folyamatban van. Oké, akkor töröljük a megrendelést. Küldtem egy e-mail-t a webshop@telekom.hu címre. Most várom, hogy mi lesz.

Új hozzászólás Aktív témák