Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nippon

    őstag

    válasz club1 #5550 üzenetére

    Ma voltam bent náluk és megjavítják a telefont, minden alkatrésze cserés lényegében.

  • Nippon

    őstag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni!

    Egy régóta nevemen lévő telefonszámot kb 3 éve bevittem egy cég flottájába. Vásároltam is hűségnyilatkozattal készüléket, amiből jelenleg még 5 hónap van hátra.
    Közben a telefonnal többször volt probléma (eddig 6 alkalommal volt szervizben, billentyűzet csere 3x, kijelző csere, majd fő panel csere) Legutóbb június végén kaptam vissza kicsit több, mint 15 nap után.
    Megállapodtunk az egyik irodában az üzletvezetővel, hogy kapok egy új készüléket, ők visszavásárolják tőlem a hibásat és választok egy másikat a különbözet kiegyenlítésével. Így állításuk szerint a hűségidő ismét 2 év lesz, ezt már eleve nem értem de mindegy.
    A fő probléma, hogy a cég tartozik a Tmobile-nak, és a T azt mondja, hogy csak akkor cseréli ki a készüléket amennyiben a cég kiegyenlíti a tartozását. Ez sajnos lehetetlen, mert a cég folyamatosan görget kb két hónapos csúszást. Viszont hiába jeleztem a problémát, ha kifutunk a garanciaidőből, akkor már nem cserélik ki a telefont.
    Van erre megoldás vagy beszoptam?

    A készüléket saját pénzen vásároltam, a számlákat időben kifizetem a cégnek, ők viszont csúsznak a teljesítéssel.
    Hogy van az, hogy garanciális javításokat végeznek a tartozás ellenére de kicserélni nem cserélik ki amíg a tartozás nincs kiegyenlítve?

Új hozzászólás Aktív témák