-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Localmatador
tag
válasz
#73820095
#141586
üzenetére
Hűség nincs rajta szerencsére.
Kis cég vagyunk, úgyhogy nem kell levelezgetni, csak a kapcsolattartóval beszélni. Ügyvezető már jóváhagyta az átírást/hordozást.
1, Akkor most a Yettelnél (mostani szolgáltató) kell előbb átírni rám? Aztán indítanom a hordozást a Telekomnál (új szolgáltató)? Ők azt írják a honlapjukon, hogy náluk kell kezdeményezni, ha oda viszem a számot.
2, Vagy át kell hordozni még cégesként a Telekomhoz, aztán ott a cég nevéről átíratni rám?
Az első verzió tűnik logikusnak, de nem mindig a logika vezérli az ilyen hivatalos ügyeket, ezért nem egyértelmű, mi a teendő. -
Localmatador
tag
Sziasztok!
Céges számhordozásról privátba témában hiába kerestem, nem találtam infót. A számhordozós leírások abból indulnak ki, hogy azonos a tulajdonos, aki szolgáltatót váltana.
Yettel céges előfizuból (munkáltatóm) szeretném magamnak a Telekomhoz áthordozni a számot. Mi ennek a menete? A Telekomnál is előfizus lennék, de ha Dominósra könnyebb elsőre átjönni, úgy is jó. Lenne kedves valaki leírni a folyamatot?
Köszönöm -
Localmatador
tag
-
Localmatador
tag
válasz
adika4444
#135799
üzenetére
Üzletben csak néztek rám pár napja , ilyenről nem is hallottak (átirányítás levétele). Telefonos ügyfélszolin ma lesz időm próbálni, hát azért vannak kétségeim...
Kimenő hívás indítható a multisim-ről és a fő szám lesz látható a hívásfogadónál. Viszont ha sms-t küldenek multisim-ről, akkor annak a technikai hívószáma lesz látható a fogadónál, nem a fő. -
Localmatador
tag
válasz
HoaryFox
#130315
üzenetére
A Vowifi nekem is áldás. Itthon a lakásban cellahatáron vagyunk, folyton váltogatnak a telók (5 db) sokszor a másik fél "bugyborékolósan" vagy "szintetizátorosan" hangkimaradásokkal hall. Hiába jó a térerő a jelzett pálcikák szerint, vacak a hangminőség. 4G ~ 2-3 Mb/s sebességű amúgy, szóval azon már a VoLTE szépen működne.
Az Androidosok Huawei mind, ott be tudtam preferáltra állítani a wifit Vowifi esetén. A 2 db iPhone menüjében sajnos nincs preferencia választás, náluk néha még előfordul, hogy mobilhálón erőlködnek és szakadozik a hang. De maga a Telekom szolgáltatás szuper, arról nem is szólva, hogy így dual sim telefon esetén lehetséges folyamatban lévő hívás közben a másik simre érkező hívást fogadni/váltani rá. Mint régen az aktív dual simes telók idejében pl. Honor 8 volt ilyen, azokban 2 rádiós egység működött. Most meg szépen átmegy netre a másik hívás, modernebb idők :-) -
Localmatador
tag
Sziasztok!
Magenta 1 + Telekom fiók ügyben segítséget kérek a tapasztaltabb tagoktól. 1414 csak hebegett-habogott megoldás helyett.
Pár nappal ezelőttig 4 db mobil előfizetésem volt. Akkor helyezték üzembe az otthoni net + telefont is, amit online rendeltem, de nem a meglévő folyószámlámhoz csatolva, hanem újként. (Azért így csináltam, mert kötbér lehetőséggel riogatott az oldal, ha lemegy a plusz kedvezmények miatt a vállalt költségszintem, ugyanis automatán be akarta vonni a rendszer mind a 4 hűségidős számomat ). Kaptam is 20% kedvezményt a két szolgáltatásra ill MT-számot és második folyószámlaszámot is. Miután bekötötték az optikát, vasárnap a 1414-et felhívtam, megnyugtattak nem lesz kötbér, így hát összevonattam a 2 otthoni és 4 mobil előfizumat. Mind a 4 simre megjött ~fél nap múlva az sms a Magenta aktiválásról és a meglévő net keret duplázásáról.
Asztali gépen belépve a Telekom fiókomban hozzáadtam szépen MT alapján a két otthoni előfizumat is az eddigiekhez, az "Áttekintés" pontban látom jelenleg mind a 6 előfizetésemet, DE a régi árakon, nem a megemelt kedvezmény alapján. Ennél még cifrább, ha új előfizut szeretnék venni, feldobja az oldal mindkét folyószámlaszámomat, és választhatok: a mobil alatt 8 db sim alapján (duplán szerepel mindegyik számon) 15%, az otthoni alapján 20% kedvezménnyel vásárolhatnék. Most ugye 30%- ot kellene kapnom bármire.
Az app- ba belépve viszont minden fa...za, 6 db előfizetés látszik, és az összes a helyes 30% -os áron. Ez viszont nem helyettesíti a webes felületet nálam (pl. dokumentumok, új rendelések miatt stb.)Mi lehet a megoldás? Csatoljam le esetleg a Telekom fiókomról a 4 db duplikált számot és adjam hozzá újra? Az ügyfélszolgálat szerimt minden OK és jónak látják, pedig nem.
Köszi a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 16GB 500GB 5300M 4GB macbook garanciával hibátlan működés
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3732, 91% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3303
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
dptrsk
