-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz Somatom #59000 üzenetére
Epack akkor is teljesül ha utolsó napon fizeted. A kártyás befizetés időpontja mérvadó nem az hogy mikor könyvelik le, Nekem is ez volt az első kérdésem feléjük újonc koromban. Egyébként 3-4 nap mire átkerül fizetés folyamatban-ról fizetett státuszba a számla.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Somatom
veterán
válasz MadMancs #59003 üzenetére
Köszi! Ez hasznos infó.
Azért zavart, mert a Telekommal már volt egy csörtém hasonló okból. Két évet aláírtam egy teló miatt. Egy év után mondtam, hogy bontsuk fel a szerződést. A telót egy év alatt már kifizettem, a kártya egy fiókban pihen, itt van egyösszegben az alapdíj a hűségidő végéig. Felbontani nem engedték, de befizettem a lóvét. Fél év múlva üzentek, hogy fizessem be a tartozásomat kamatyostól. Mi vaaaaan??? Kiderült, hogy a lóvém ott pihent vmi központi számlán, mert az emberük elmulasztotta bejelölni, hogy én azt mire fizettem be. Pedig, csak az az egy szerződésem volt velük. Nem szeretnék megint így járni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #59005 üzenetére
Ha müxik, akkor jó lesz nekem így. Annyira nem bízok egyik szolgáltatóban sem, hogy megengedjem nekik, hogy önállóan vehessenek le pénzt a számlámról. Volt már ilyen vitám is és jobban szeretem azt a tárgyalási pozíciót, amikor nálam van a pénz és ők szeretnének kapni belőle.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sifarr
senior tag
válasz Somatom #58998 üzenetére
Március óta van azonnali teljesítés. Ha üzent a Voda, akkor beérkezett a pénz.
Ez nem így van. A bankkártyás vásárlás nem az azonnali utalás rendszerében megy.
Ha bankkártyával fizetsz, akkor a bankod csak zárolja az összeget, erről értsül a Voda, de ténylegesen csak 2-3 nap múlva kapja meg a pénzt. Ahogy írta is, akkor fogja jóváírni.
Elvileg bankkártyás vásárlás esetén megteheted, hogy a teljesülésig jelzed a bankodnak, hogy "nem te vásároltál", akkor a bank felfüggeszti a kifizetést a kivizsgálásig. Tehát a Vodának nincs 100 %-os garanciája, hogy a zárolás és a teljesülés közötti 2-3 napban, hogy meg is kapja a pénzt. Ezért van függőben a számlakiegyenlítés.
Ha utalsz, akkor azt valóban megkapja a Voda pár másodpercen belül. Hogy azonnal, automatikusan lekönyveli-e, azt nem tudom. -
Somatom
veterán
válasz sifarr #59008 üzenetére
Múltkor elfelejtettem feltölteni a MyTV -s kártyámat és nuku TV. Ugyanígy, kártyával fizettem és mire beléptem az alkalmazásba, már működött. Amióta megszűnt a Telenor Wallet -ben a számlabefizetés, azóta a flottás előfizetésemet az etopup.hu -n keresztül fizetem, ami ugyanazt a felületet használja, mint a MyVodafone. Ugyanilyen Simple befizetésre a Netpincér egy óra múlva kihozza a kajámat. A Vodának meg kell hozzá négy nap. Ha ők ennyire bizalmatlanok, akkor mit várhatnak az ügyfeleiktől?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sifarr
senior tag
válasz Somatom #59009 üzenetére
Ha ők ennyire bizalmatlanok, akkor mit várhatnak az ügyfeleiktől?
Ez nem bizalmatlanság.
Ha kártyával vásárolsz terméket (üzlet), akár interneten (Netpicér), kifizetsz szolgáltatást (myTV, prepaid feltöltés), akkor azonnal viheted vagy érvénybe lép. Kvázi "hiteleznek" neked. (Pedig pl. a netpincéres vásárlást is letilthatnád utólag.)
Egy havi számla kifizetése más. Azt a pénz beérkezésekor beérkezésekor könyvelik, tekintik rendezettnek. De ennek nincs jelentősége a szolgáltatás használata szempontjából. Neked ez semmi hátránnyal nem jár, tehát felesleges rugózni miatta.[ Szerkesztve ]
-
BBke
tag
-
Somatom
veterán
válasz sifarr #59010 üzenetére
Nekem tök mindegy. Tulképp igazuk van. Ők nem bíznak bennem, én meg nem bízok bennük. Egálban vagyunk. Egyébként pont az a bizalmatlanság, hogy a Telenor, a Netpincér és még számtalan szolgáltató úgymond "hitelez", de a Voda nem. Amúgy ez a "hitelez" sem olyan egyértelmű, hiszen a kártyás tranzakcióknál sem úgy működik, hogy önhatalmúlag visszavonom.
BBke:
Nemtom mire gondolsz. Nem regisztráltam én sehova emiatt. Arról nem tehetek, hogy a szolgáltató alkalmazásában nincs közvetlen mód a számlafizetésre, hanem átdob egy OTP -s felületre.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
viktorhu
veterán
válasz Somatom #59009 üzenetére
Ez a könyvelés egy technikai dolog, semmi köze a bizalomhoz. Amikor megtörténik a könyvelés, arra az értéknapra könyvelik, amikor befizetted. Technikailag béna, igen, hogy ennyi ideig tart, és nem automatikus, de ilyen az egész Voda rendszere, pl. Telekomnál ha az alkalmazásban / weben mobilos díjcsomagot váltasz, akkor abban a pillanatban már az új díjcsomag él, és ez már 10 éve is így volt. Vodánál meg amikor váltottam, akkor másnap feldolgozta egy ügyintéző, mintha csak egy emailt küldtem volna nekik. (A Telenornál meg nem is tudtam alkalmazásban váltani díjcsomagot, telefonon kellett, és csak a havi számlazárás után élt az új csomag - az meg még kőkorszakibbnak tűnik).
-
sifarr
senior tag
válasz Somatom #59012 üzenetére
Ők nem bíznak bennem, én meg nem bízok bennük. Egálban vagyunk.
Nehéz eset vagy.
Bíznak benned!! Akár elhiszed, akár nem.
Az egész számlás konkstrukció (postpaid) a szolgáltató bizalmára épül. Használod a szolgáltatást és utólag fizeted meg. Ráadásul kb. egy hét, mire elkészül a számla. Kapsz utána kb. 2 hét türelmi időt, hogy ki is fizesd. És bíznak abban, hogy ki is fizeted. -
MadMancs
veterán
válasz viktorhu #59013 üzenetére
Ott az ügyintéző bénázott. Én mikor Red Live ról Red Free re váltottam kérdezte hogy most akarom vagy számlázárással. Mondtam most, mondta ha letettük indítsam újra a telefont, hivás után repülő ki/be és már az új csomag élt. Az tény hogy telekomhoz képest fasorban sincs voda rendszere, ott pl amint befizetem számlát mát befizetettként szerepel (bár nekem mindegy mikor könyvelik míg a befizetés időpontját veszik alapul).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Somatom
veterán
válasz sifarr #59014 üzenetére
Nem én vagyok nehéz eset, hanem az, aki azt írta, hogy azért nem nyugtázzák felém azonnal, mert még visszavonhatom. Erre írtam a példákat, hogy más cégek (köztük a Telenor ugyanilyen számlabefizetése is) azonnal nyugtázza felém. Innentől két eset van. A Voda vagy bizalmatlan, vagy szimplán béna a rendszere. Mindenki ízlése szerint eldöntheti, hogy melyik eset a gázabb. Ennyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
viktorhu
veterán
válasz Somatom #59017 üzenetére
De most mi történt, kikapcsolták a szolgáltatást, és nem engednek telefonálni, amíg le nem könyvelik? Ha így van, igazad van, de ha nem, akkor nincs bizalmatlanság, csak kukacoskodsz, mert közben is használod a szolgáltatást.
Egy évek óta meglévő telenoros account alá behordoztam a héten 3 további mobilszámot. Ki kellett helyben fizetnem az első havidíjat. Ezt akár tekinthetném bizalmatlanságnak is, szóval nem értem a Telenoros példát bizalom kérdésében.
Semmi hátrány nem ér a lassú könyvelés miatt. Arra az értéknapra fogják jóváírni, amikor befizetted.
-
Somatom
veterán
válasz viktorhu #59018 üzenetére
Nem értem, hogy mit nem értesz ezen. Egy befizetés akkor történik meg, amikor a szolgáltató visszaigazolja. Normális esetben ez egyetlen, a user által indított folyamat során lezajlik. Slussz, passz, nem kell vele a továbbiakban foglalkozni, figyelni, hogy lekönyvelték-e. Írtam korábban a példát, amiben előre fizettem, a végén mégis hátralékom keletkezett és még nekem kellett levelet írni a büntetőkamatok eltörléséhez.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MadMancs
veterán
válasz viktorhu #59016 üzenetére
Na app/my vodafone tényleg egy kalap 💩. Kb arra jó hogy megnézze az ember egyenlegét/befizesse a számlát. Telekomról váltottam, eleinte fura volt ahoz képest hogy minden apróságért 1270/üzlet, de már hozzászoktam. Apósék akartak nemrég 3 Go csomagot váltani Red Free re ( készülékes hűség van), én naívan mondom segítek nekik. Aha, majdnem. Webshop arcomba tolta online nyista, húzzak el egy voda boltba. Na ők nem mert munkaidő miatt nem érnek oda, szabit meg nem vesznek ki ezért. Ha nem kell vodának a több pénz.. 🤷
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz gabor9991 #59021 üzenetére
Karcagiak, 1 üzlet van, az is 17:00 zár. 17:00ig munka, legközelebbi másik üzlet 35km, szóval inkább feladták. Majd ha esetleg egyszer úgy alakul hogy szabadnap lesz valamelyik hetfő-szombat.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
viktorhu
veterán
válasz Somatom #59019 üzenetére
Nincs ilyen hátrány. Nekem automatikus fizetés van beállítva, a határidő napján terhelik a kártyát, majd napok múlva könyvelik.
Ahogy a Telenor is egyébként:
Ezt a számlát 18-án fizettem, majd könyvelik amikor könyvelik.
Se a Vodafone, se a Telenor ezért nem számított késedelmi kamatot, tényleg nem is értem a felvetést. Az lenne bizalmatlanság, ha prepaid módra annyit használhatnád a szolgáltatást, amennyit előre kifizettél.
-
Somatom
veterán
válasz viktorhu #59023 üzenetére
Ha szerinted egy későbbi nyugtázás nem hátrányosabb, mint egy azonnali, akkor nem csodálom, hogy nem érted a problémát.
"Nekem automatikus fizetés van beállítva"
Innentől nem vethető össze az én esetemmel, mivel én nem állítok be automatikus fizetést.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz Somatom #59019 üzenetére
"Egy befizetés akkor történik meg, amikor a szolgáltató visszaigazolja."
Tévedés, a Ptk.6:42.§ (2) bekezdése értelmében:
6:42. § [Fizetés]
(2) A pénztartozás készpénzfizetés esetén a pénz átvételének időpontjában, egyéb esetben abban az időpontban válik teljesítetté, amikor a pénzt a jogosult fizetési számláján a jogosult számlavezető bankja jóváírta vagy azt jóvá kellett volna írnia
Más szóval: a forintban történő, nem papír alapú utalási megbízást a bank legkésőbb 4 órán belül teljesíti, tehát ha péntek reggel 8 órakor a bankom beterheli az utalást nekem, akkor az legkésőbb déli 12 órakor ott van.Ez ugye annyiban változott, hogy már azonnali teljesítés van.
"Aki ad,az nyer"
-
viktorhu
veterán
válasz Somatom #59024 üzenetére
Nincs hátrány, mivel a befizetést tudod igazolni, egyébként meg azzal az értéknappal írják jóvá, amikor kifizetted. Te sem tudod elmondani, hogy milyen hátrány ért, csak ismételgeted, hogy ez bizalmatlanság.
"Nekem automatikus fizetés van beállítva"
Innentől nem vethető össze az én esetemmel, mivel én nem állítok be automatikus fizetést.Igen, még az is lehet, hogy a fizetésre használt bankkártyánknak más színe van (az enyém sárga), így végképp nem lehet összehasonlítani. Nem a fizetési módról beszéltünk, hanem a jóváírás könyvelési dátuma miatt általad elszenvedett szörnyű veszteségekről. De tudom, hogy téged csupa gonosz emberek vesznek körül, és mindenki át akar verni, bármelyik mobilarena fórumról tudnék példát mondani az általad elszenvedett igazságtalanságokra, így inkább elfogadom, hogy ez is egy összeesküvés direkt ellened.
-
Somatom
veterán
válasz viktorhu #59027 üzenetére
Próbálnám érzékeltetni a különbséget, de a Telenornál most épp nincs befizetendő számlám. A lényeg, hogy a kártyás tranzakció után azonnal kapok egy SMS -t a Telenortól, hogy a tranzakció sikeres, számla befizetve. Nincs "később", meg "majd, ha lekönyveljük", meg "folyamatban", stb. Tojok rá, hogy mikor, hogyan könyveli le a Vodafone. Nekem igazolja vissza, hogy az én részem lezárult, számla befizetve, aztán úgy könyvelget, ahogy akar! De, jelenleg az van, hogy "folyamatban", holott én már nem vagyok részese a folyamatnak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"nem kötelező a vodánál lenni,itt így megy"
Nem csak akkor veszel igénybe egy szolgáltatást, ha annak minden eleme tökéletes. Attól, hogy használod, még lehetnek számodra negatívumai. Pont azért kell ezekről is beszélni, hogy minél többen tisztában legyenek a negatívumokkal is. Az sincs kőbe vésve, hogy ennek itt így kell mennie.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz DevKiller #59031 üzenetére
El sem tudom képzelni, hogy milyen nagyobb probléma adódhat egy olyan csomagnál, aminél minden korlátlan. Ráadásul csak a netet használom. Se hívás, se SMS. Van egy fix havidíj, oszt csá. Kb. 4 éve van egy flottás, Telenor korlátlan netes előfizetésem. Egy kezemen meg tudnám számolni, hogy a négy év alatt hányszor léptem kapcsolatba a flottakezelővel. Működik, fizetem a fix havidíjakat, ennyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Könyvelőnek is kéne lennem? Lehet engem degradálni, de logikusan végiggondolva, ha az egyik szolgáltató a kártyás tranzakció után közvetlenül, felém lezártnak tekinti az ügyet, a másik meg folyamatban levőnek jelzi, akkor valamelyiknek velem együtt fogalma sincs a számlázásról és a Magyar fizetési rendszerről. Nem lehet, hogy az egyik szimplán béna?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #59034 üzenetére
Mi is kártyaelfogadók vagyunk. A kártyás fizetések elszámolása jellemzően a következő napi folyószámlán történik, azaz könyvelésre csak ez után kerülhet. Ezért mi a kártyaelfogadás státuszát külön választottuk az ügyviteli rendszerünktől (mert abban pénzügyileg teljesítetté a könyveléssel válik egy kártyás fizetés). De egyáltalán nem hiba, ha a valós pénzügyi státuszt riportolja a frontend rendszer, max. egy, a háttérfolyamatokhoz nem értő embert zavarhat a dolog. Fogadd el, ez van, nem bénaság kérdése a dolog...
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #59035 üzenetére
"Ezért mi a kártyaelfogadás státuszát külön választottuk az ügyviteli rendszerünktől"
Sztem ez is engem igazol. Amúgy is szabályos lett volna, mégis külön választottátok. Miért? Gondolom, nem hobbiból foglalkoztatok vele, hanem azért, mert (itt egyesek véleményével ellentétben) nem mindegy, hogy az ügyfél milyen visszajelzést kap a kártyás tranzakció után.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DevKiller
senior tag
válasz Somatom #59036 üzenetére
Meg még egy dolog.
Befizettük a számlát aznap ameddig bekellett tehát pontosan a lejárat napján.
Másnap jött az SMS, hogy elmaradást mutat.
Egyébként csekkesek vagyunk, mert anyámék ahhoz ragaszkodnak, de a gyorsaság miatt bankkártyás fizetést választottunk.Ez akkor volt amikor a csomagmódosításokkal szenvedtünk. Épp ekkor jött az SMS is, hogy értékeljük a munkájukat. Szegény ügyintéző olyan 1-est kapott anyámtól, hogy én sajnáltam.
The future is exciting. Ready?HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
4Grider
nagyúr
válasz kapasz #59039 üzenetére
Nem véletlenül hívják fizetési határidőnek. Te, mint befizető, nem vagy köteles tudni (nem is mindig tudhatod), hogy a kedvezményezett számára mikor írják jóvá a befizetésedet. A számlát kiállító viszont tisztában van vele és ő határozza meg a fizetési határidőt, és amikor meghatározza, akkor ez alapján is meghatározhatja.
Ez volt eddig az európai jog.
A magyar jogrend a csekkes (készpénzes és fizetési szolgáltatón keresztüli) fizetésnél ettől eltér. De bankkártyás kiegyenlítésnél nem. Reméljük, harmonizálni fogják az európai joggal... -
Killing
addikt
Ne a befizetés könyvelése miatt sírjatok, inkább amiatt hogy a számla kiállítása tellik majd 10 napba zárás után
Telekomnál általában 1 de maximum 2 nap.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
4Grider
nagyúr
válasz Ed McLeves #59042 üzenetére
Havi 300 MB-ot nem használ a hónap 30 napjában az ember, ergo az egyszeri opcióval lehet néhány napot nyerni a hónapban. De tény, hogy így is drágább. Az egy gigás, 5 GB-os viszont jóval olcsóbb lett...
-
terencehIII
tag
-
4Grider
nagyúr
válasz terencehIII #59044 üzenetére
Nem zárták le véletlenül a díjcsomagod értékesítését? Mert ha igen, arra nem hosszabbíthatsz...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- ÚJ Gamer PC I3-13100f (8Tx3,4GHz) 16GB DDR4/512GB NVMe/GTX 1070 8GB/GARI! BESZÁMÍTOK!
- ÚJ Gamer PC I3-12100f (8Tx3,3GHz)16GB DDR4/500GB NVMe/GTX 1660 6GB/GARI! BESZÁMÍTOK!
- AMD Radeon HD6950/6970 2GB
- Gamer PC - i5-6500 (4x3,2GHz) 16GB DDR4 /256GB SSD+500GB HDD/GTX 1050 Ti 4GB/GARI! BESZÁMÍTOK!
- ÚJ Gamer PC I3-10105F(8Tx3,7GHz)16GB DDR4/512GB SSD/GTX 1660 6GB Super/500W 80+/ GARI! BESZÁMÍTOK