Keresés

Aktív témák

  • #33802016

    törölt tag

    válasz bul07 #50157 üzenetére

    "Csak ahogy írtad ha jól emlékszek nem voltál ott és simán lehet hogy csak azt mondták hogy cseréjék ki, "

    Nem hiszem, hogy ezt mondták, mert a méretet is mondtam, hogy ne hogy az legyen, hogy le akarják vágni.

    2. Ami meg még lényegesebb, és feleslegessé teszi a spekulációkat mi volt.

    Hogy amikor bementem, úgy mentem oda mint új ügyfél, aki le szeretné cserélni/ki a régi simet (normál), egy nanora, mert az új telefonba már csak azt lehet.

    Erre az volt a reakció, hogy 2500 forint idézem az üzlet vezetőt "mindegy milyen régi a kártya, mind1, hogy kezeli-e a telefon, vagy sem, ha méret miatt cserélni kell az is 2500 forint, csak akkro nem, ha meghibásodott, de itt nem ez a helyzet. ez 2500."

    Tehát, innentől kezdve, teljesen mind1, ki mit mondott korábban, mert úgy kezelte a dolgot, mintha ez valami "kegy" lenne amit lehet osztogatni az ő jó indulatából. - Sokadik nekifutásra.

    Akár hogy is nézem, sehogy sincs igaza.
    És akire azt mondta, hogy "paraszt", ő hibázott, az csinálta pont a szabályoknak megfelelően. Mindenképp oda lyukadunk ki, hogy nincs tisztában ezzel a kérdéssel. Pedig egy üzlet vezetőtől, elvárhatná az ember, akár milyen módon is működik.

    Egyébként A telekom esetére visszatérve, ott dedikált telekom által üzemeltetett üzletben volt a hiba, de ott egy ügyintéző hibázott, nem üzlet vezető, (mint a vodafone-nál) az azért sokkal durvább ( vodafon, üzletvezető), főleg, hogy leszólja, azt aki sima alkalmazott létére jobban tisztában van a dolgokkal...

Aktív témák