-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #24134 üzenetére
Pedig ebben az esetben mégis az. Ugye karbis motorról beszélünk, aminél
az ég világon semmi nem zárja el a benzin útját motorfék üzemben (Zsigáknál
már előfordult erre megfelelő szolenoid, nekünk ez se jutott), tehát motorféken
akármennyi üzemanyag is jut a hengerbe, az pazarlás. Ha elég, ha nem.Normál beállítások mellett olyan kevés jut, hogy nem igazán ég el, tehát ebből
a keverékből jut a kipuba, ezért durrog: ha zavar a durrogás, egyszerűen dúsra
veszed a keveréket és voilá: elég a hengerben, nem durrog. De többet fogyaszt
emiatt (logikus + tapasztalat!) és persze szarabb lesz a motorféked is. Extrém
esetben ugye (manuális szívató van rajta) gáz nélkül is el lehet vele közlekedni.
Viccelődött a szerelő, hogy van rajta tempomat haha. Mármint a szívatókar...Télen ha mész szívatóval (motorfék kb. nuku), lejtőn elcsukod, jön a durrogás...
Minél hidegebb, azaz minél inkább elszegényedik, annál brutálisabb mértékben.Anno, amikor a szerelő beállította fülre a karbit, elsőre az tűnt fel, hogy csuklott
gázra, s borzasztóan kelepelt motorféken. Vissza is kellett vinnem még egy kis
csavarintásra, onnantól lett jó a gázreakció, és csökkent a durrogás is.Szerk: a linken melléklevegő csavart írok, ami tévedés, keverékcsavarról van szó.
És azért ment fel az égbe az alapjárat, mert a betekeréssel szegényített rajta.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen