-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Kiegészítésként mindenkinek nick+valódineves kitűző. Bár motorok alapján megvannak a nickek, de mégis na
-
huszi.gyb
senior tag
Ki akar meghalni 1Milláért? Brutál gép De ez még nem turbo.
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
Nah, megvéve
Mentem vele pár kört, hát elég nehéz vele kanyarodni a sonic után, kell gyakorolni, teljesen más világ, bele kell dőlni a kanyarodásnál..
..még nehezen tudom elképzelni, hogy autók között kacsázzak és beálljak egy autó elé keresztbe, aztán elinduljak egyenesen -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #258 üzenetére
Szép gép, de ha már lúd: dobj rá ~2,5 millát, megkapod szinte újan ABS-szel.
Amúgy azt mondják, hogy marhajó túramotor. Ahhoz képest, hogy milyen egy
eszement ereje van, meg van hozzá a tömege is, ezért inkább túra, mint sport.De ezt csak úgy hallottam: nem nagyon mernék menni vele. Turbo nélkül sem.
Ui: természetesen ezt a gépet is láttam, amíg a Madisont szerelgették.
HGabor89: üdv a klubban: már csak a jogsi kéne, és mehet a gurulás... Nem
kell meglepődni, ha még nem sokat motoroztál, akkor először azt kell szokni.
Szerintem nem kell elsőre bemenni az autók közé. Szokni kell a motorozást,
szokni kell a gép méreteit. Ha "kacsázol" (még) pláne veszélyes kicentizni.Szerk: pár év, s pár ezer km városi tapasztalat után ültem rá a Madisonra, de
hazafelé úgy éreztem, hogy egyenesen sem bírok vele menni... Ma meg már
azt nem értem, hogy miért, de akkor is így volt. Megszoktam, megszerettem.
Utána a Maja tűnt nagyon furának. Aztán visszaszoktam stb. Nemrég meg
már elég sűrűn kellett váltogatnom (féktárcsapara miatt), hogy mindkét gépet
ugyanúgy rögtön "érezzem", már az első méterek után. Ahogy kell...Ráülnék akármelyik gépre (akár a 250-es Majára), tuti nagyon furcsa lenne...
Ha valamiről már van elképzelésem, az a Nexus. Azt is izomból kell dönteni.
(Pontosabban nyilván kormánymozdulatokkal, de érezni a nagyobb tömeget.)AndrewTdi: forgalmimban 199 kg van, de ezt nem hiszem el. A Majánál 168.
Neten 178-at írnak száraz tömegére. Feltankolva, meg olajozva 200?! Háát...[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Nah mivan átfaroltatok ebbe a topikba? Csak mer látom eltűntetek nagyon.
Mikor lesz mar jó idő?
-
huszi.gyb
senior tag
Kicsit OFF, de legalább ekkora szerencsétek legyen, mint az itteniek többségének.
szerk.: Kis 50-esekkel mekkorákat esnek VAn köztük pár AF27-es Dio Szakmai ártalom.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SzlobiG
félisten
Ahha akkor én is követem a bandát, de azért maradok ott is.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #259 üzenetére
Minél nagyobb a robogó, annál kevésbé alkalmas a kacsázásra
De a 250 még a legjobb kompromisszumok közé tartozik ár/teljesítmény/gyorsulás/súly/méret viszonylatokban, gratula hozzá
Aztán gyerünk jogsira...
-
Something_
őstag
-
joesalty
csendes tag
Sziasztok!
Gondoltam beköszönök, hogy elmentsem a topicot.
J.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
SzlobiG
félisten
Ha már kymco ez eléggé jó árba van, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Foxwell NT301 - OBDII/EOBD hibakódolvasó / törlő / diagnosztiaki eszköz
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- GOODYEAR NYÁRIGUMI - 205/55 R16
- BMW E36 E46 Alkatrészek