-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #750 üzenetére
Es ezeknek a szereleoknek van munkajuk? Agyam eldobom.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #746 üzenetére
Mosd át a rendszert és cseréld le a hűtővizet. Lehet sosem volt még cserélve. Ha ez után is melegszik/forral akkor termosztát.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Something_ #750 üzenetére
Na, akkor az én tapasztalatom. A DNA-nál semmi nem látszott, hogy jól működik. Potyára cseréltettem termosztátot.
A mostani ilyen időben is képes bekapcsolni a ventillátor, de csak lassú menetben, és ha nem megyek előre. Ezen látszik a szabályozás megfelelő tempó mellett soha nem kapcsol be. Kivétel a kánikula, és a lassú menet. Mindig a közepén áll a mutató, ha melegszik akkor van benne egy kis hiszterézis, de ventillátor mindig egy helyen kapcsol be. Szerintem minnél drágább annál jobban odafigyelnek erre.
Szóval az enyém se szereti a 40-s tempót.
Könnyen lehet semmi baja a termosztátnak.
Keresd meg a helyét, és csőtapogatással is ki lehet deríteni. Bocsi mivel kezdő vagy ez még nem biztos, hogy megy, meg függ a termosztát helyétől is.
Mosd ki, és ne csak vizet tegyél bele. Még akkor se ha nem lesz fagypont.
A menetszélre vannak ezek hangolva. A bohóc ventillátor csak egy biztonságiszelep. Hasonló márkatulajdos tapasztalat jól jönne neked. Ne szaladj rögtön szerelőhöz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Elültem a s*ggem, de összességében jól elvoltam, az idő is remek volt!
Tapasztalat: a füldugó városban halál. 70-nél érzed, hogy haladsz, minden
más iszonyat lassú tötymörgésnek tűnik olyan csöndes. Az utolsó km-en
még benyomtam rá a zenét: jól kijött a basszus, viszont reklamált a füles,
hogy nem tudja hangosabbra tenni, én még elviseltem volna. Telefonálni
is nehezebb volt így, szóval csak amolyan túrázáshoz tudnám javasolni. -
üszök
őstag
Igen.Azt,hogy kukába való mind. Az idén négyből négy sz@r volt amit láttam. Dugj rá egy vastagat és meglátod a különbséget.
Ugyan az az izzó slimmel vibrált,olyan volt mintha mozogna benne valami+kék fénye volt. Vastag trafóval mindez megszűnt,és megjött a rendes színe az égőnek."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
Stabilzaltad a feszultseget?
Bogyi: Szerintem akkor nalad is elkelne egy huto takaritas. Ugyan az a blokk mint az enyem, a huto is szerinem ugyan az. Nekem varosba legalabb fel ora totymorges mire felmegy a hofok, az utolso elotti vonas ala, de a ventilatort csak allo helyzetbe tudom kapycsolasi szintre jaratni.
Honda phanteon, szinten ugyan ez, pedig a tank mogott a huto, a menetszel kozvetlen nem eri, kozep tartomanyba nem jut el a homero, csak allo helyben tudom a ventit kacsolasig melebiteni. A Burgonyam is ilyen volt, es foresight 250 is ilyen.
Egyedul a 150 es scarabeo volt mas, de azon szar a termosztat, miota kiakasztottam az sem melegszik. -
üszök
őstag
-
DigitXT
félisten
Vmit muszáj lesz rendelnem, mert tényleg gagyi ez a vékony kínai. Helyem van!
Ma kipróbáltam plexi nélkül a motorkát. Elképesztő! Nagyságrendekkel KISEBB
a szélzaj, s sokkal lágyabb: semmi turbulens áramlás! Szinte selymes érzés.
Mindent sokkal jobban hallok, pl. az index visszajelző csipogómat akár 60-nál is.Hátulütője (bár ez külön fun faktor volt, baromira élveztem), hogy a menetszél tol,
mellkasnál. Nem kicsit. ~90-nél picit olyan érzés, mintha még mindig gyorsulnék.
De basszus, hihetetlen, hogy mennyivel csendesebb... Hallom a motort! A zenét!
Mindent sokkal jobban lehet hallani. Szóval kisplexi lesz ebből... Valami jelképes.
(Az nem lenne jó, ha a kis plexi is pont rossz helyre terelné a menetszelet. Kéne
nézni vmi szélcsatornás képet a motorkáról, hogy mi merre hány méter, hehe.)Másik hátulütő nyilván, hogy 6 fokban instant lefagyna a felsőtestem, szóval nem
marhaság a nagy plexi sem, csak vannak negatív mellékhatásai is, valljuk be... -
longwild
aktív tag
Már 12 terméket rendeltem onnan. Ha azt is beleveszem, hogy munkatársaimmal összefogva más adta le a rendelést, akkor bőven 30 rendelés felett járok. Volt ebben minden, de főként elektronikával kapcsolatos cuccok: arduino, saleae copy, vezetékek, vezető ragasztók, szenzorok és mindig mindent megkaptam és működnek a mai napig! Munkatársamnak van kerti öntöző rendszeréhez szelepek (itthon 15e Ft-ot mondtak darabjára és kellett 8, odakintről 30 volt cakk-pakk), autodiagnosztikai oszcilloszkóp stb...
Miért ali? Mert ha Kínából jön a cucc, akkor ugyanazok az eladók vannak ebayen is, a termékek is ugyanazok, csak az ebayen valami miatt (gondolom jutalék v ilyesmi) kicsit drágábbak. Persze, ha USA, ausztria, franciaország, UK a lelőhely, akkor ebay. Ha kína, akkor ali.
Még1: nincs nagy tapasztalatom reklamációkkal, de ahogy olvastam, hallottam alin az esetek 99%-ban a vevőnek adnak igazat.
Általános szabály, hogy a telefonod kamerája előtt bontsd a chinese csomagokat és onnantól kezdve teljesen védve vagy.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Something_
őstag
Megosztom veletek is az örömöm. Megjött az XR1100 :-) Nagyon gyönyörű és kényelmes.
-
DigitXT
félisten
Tudsz linkelni ilyen volt, ilyen lett képet? Szerk: annyira más így, hogy szívem szerint így hagynám, csak kicsit ronda szegényke. Ezért kéne egy jelképes* plexi.
*: ami már szépen kiadja az összképet, de mégsem rontja el a légáramlatokat...
HGabor89: ha nem tudnám, hogy sportmotor is akarsz, csodálkoznék, hogy EZT, robogóra??? Komoly cucc, na... (Szerk: ha nem vagyok indiszkrét 100K+?)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Saját képet nem nagyon.
De ilyen lett, ez pedig a gyári állapot.
Speciel szebb is szerintem, de nekem egyszerűen muszáj volt cserélnem plexit, mert pont olyan magasságban csapta a szelet a sisakra, hogy elképesztően hangos volt.
-
Something_
őstag
Jó vétel volna, annyit elárulok :-) Beleszerettem egyből.
Nézegettem 5 csillagos MT-t és Caberg-et, meg a 1430-as Nitro-t, de egyik sem volt ilyen gyönyörű, plusz kevés infót találtam róluk.
Ebbe a sisakba pedig bíztam, jókat olvastam róluk és a dizájn is gyááá :-)Legszívesebben már most megvenném a CBR600F-et, de a józan ész azt mondja, hogy majd jövőre. Jogsi, tapasztalat, plusz ugye olcsóbb lesz off szezonba szerintem 100-200k-val.
-
kcsa
veterán
Lefotózták az enyémet
-
longwild
aktív tag
Nem hallom csak látom
Az a parám ezzel kapcsolatban, hogy a példának hozott robik vonalvezetése áramvonalas, hasítja a levegőt. Az enyém elülső fala a tietekéhez képest eléggé vertikális ahhoz, hogy azt gondoljam, nem lesz jó nekem túraplexi nélkül. A ti motorjaitok eleje oldalról, csak így szemre nézve szépen eldobja a menetszelet valahova nyak környékére vagy még feljebb
De jövő héten lehet, hogy körülnézek ismét a magasított gyári plexik környékén (ha már a GPS tartómra kell kicsi várnom), mert amit eddig találtam (1 éves, 1 hetes hirdetések), mindet eladták már...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #781 üzenetére
Plexi nélkül? Kizárt. Pont az benne a jó, hogy nem dobja sehova.
Kapod telibe, turbulencia nélkül, selymesen, csöndesen.
A kisplexi ezen élmény után nekem csak dizájnelemként kellene.
Igen, a mellkasod kap elég komoly szelet, szóval ősztől inkább a
túraplexire szavazok - de melegben, jól felöltözve (az Action Shirt
beépített mellkasvédelme szerintem ez a kategória) ez nem gond. -
DigitXT
félisten
A mai tankolás alapján 4,6L volt a "túrázós" fogyim. Visegrádon a fellegvár
felé baromi jót lehetne csapatni (szerpentin), ha nem lenne szar az aszfalt.
A piliscsabai helikopteres mentést el is felejtettem megemlíteni. Ja és a túra
előtti tankolás megint 5,4-et mutatott, pedig hajtottam rendesen (0-100 stb.)
Szóval a motorka hozza, amit tavaly vártam: város ~5,5, országút ~4,5 -
Brogyi
senior tag
Mennyit vesz fel egy ilyen kék gyertya? Csak azért mert érdekes lehet a stabilizátor kivitelezése. Értelme meg persze a +12V lenne. Volt vele akkor pozitív eredmény?
A vízről pedig ha jó idő lesz majd leugrok hozzád, és megcsináljuk közösen. Ha már kitaláltad.
Nekem nehéz a bp-i utcán ez ilyen egyszerű dolog is.A múltkor hogy lehurrogtátok a kis pleximet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na jó, de neked ott van a lámpa, ahol nekünk már a plexi. Amúgy én is kibékülnék egy ilyen kis jelképes plexivel a mai napi jó tapasztalatok alapján. Aztán ha egyszer (talán pár perc múlva?) esőben kéne menni, és telibeverne a víz plexi híján, lehet, hogy meggondolnám a dolgot. Szerk: hol hurrogtuk le?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Húbazz, ezt nem láttam. Ha ide linkelted, akkor elnézést.
Mondanám, hogy jobbulást, de a dátumokat nézve azon
már évek óta túl vagy. Majd otthon elolvasom a gépről...Mosquito34: majd lerontja a Dr.Pulley. Vagy nem.
Vérszívás elkerülésére nem említettem, hogy ~Tahiban
elégett az egyik xenonom. Szobnál még jó volt.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Ért valaki a biztosításhoz
Állítólag azért nem ugrottam bónus kategóriát mert egy éven belül ( tehát a biztosítási évforduló előtt ) eladtam a motort. Ha 364 naponta cserélem a gépet ( tudom nem életszerű ) akkor örökké A0-ban maradok Ez tényleg így lenne.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
Ma először bemerészkedtem a Viharral Pestre és eszembe jutott a múltkori esetetek a Kawás (?) kollégával amikor egy robis mellettem elhúzva olyan szlalomot levágott a Váci úton a haladó autók között ami nekem eszembe nem jutott volna. Csak azt nem tudom hogy ő volt túl bátor vagy ott minden kétkerekű így közlekedik és én voltam béna abban a közlekedési kultúrában...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
Leadtam megint a maját
Múltkor leengedett belőle másfél litert és felöntötte, és átmosta vagy mi.Hétfőn kezd neki, először vízpumpát néz, aztán kiszedi a termosztátot ha nem vízpumpa. Aztán hűtőt nézi..
Jó móka ez a motorozás Én csesztem el szerintem. Nem kellett volna így átvennem a kollégámtól, csak úgy hogyha megcsináltatja, így most szívhatok vele én..
Szerelő azt mondta, hogyha a venti bekapcsol, addig kéne hűtenie, míg középre nem ér a mutató. Hát ez most nem történik meg.
-
kcsa
veterán
Ma is fent jártam dobogókőn a kymco-s
sorstárssalmárkatárssal. Az utat már korábbról is ismertem úgy-ahogy, de még ötvenszer felmegyek és a végén majd sztenderig is be tudom dönteniPont megúsztam a vihart, kábé negyed órán múlt - fent a hegyen szikrázó napsütés, húsz fok, lent a hegy aljában mifelénk vihar
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem ma először kerültek - motoron ülve - vízcseppek kontaktusba a habtestemmel, pedig már bőven túl vagyok 7000 km-en... Nem kellemes.
Azért nem kell nagy tragédiára gondolni: 5 perc csepergő esőben!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #797 üzenetére
Akkor elmesélném az ELSŐ utam az ELSŐ robogómmal: gyakorlatilag érdemi felszerelés nélkül (sisak volt - az is jet, de ennyi) Bp-ről hazafelé - pólóban, ahogy kell. Negyven fok szikrázó napsütés, de féltávnál hazafelé egy igazi klasszikus nyári jeges villám-zápor elkapott. Minden egyes esőcseppet és jégdarabot külön-külön is éreztem, és fájt Másnap vettem kabátot
Azóta is rendszeresen ronggyá ázok, már szinte hiányzik ha egy-két hét kimarad
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Az előző Hsz-t mentsd el mert ilyet egy darabig nem fogsz beírni. Húzod,megy húzod,megy.. Aztán kicsit megnyugszol és beáll majd egy szinte. Egyébként pont most rendelnek a Majás fórumon (Majesty 400cm3) is ilyen göriket többen. Lesz tapasztalat velük ott is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #797 üzenetére
Én meg rákészültem, hogy jól megázok, de nem. Pedig közvetlenül előtte esett,
és baromi ronda felhők vannak erre-arra még most is. Mellette meg naplemente.
Tök érdekes fényviszonyokkal. Kár, hogy nem vagyok fotós, vmi profibb géppel...Ui: mondjuk nem baj, hogy nem áztam meg, mert nem vagyok biztos benne, hogy
a Madison nagyon szerette volna a plexi nélküli ázást, mivel az a vizet is elvezeti,
nélküle meg telibe kapná a műszerfal (lámpánál), az meg nem szerencsés.[ Szerkesztve ]