-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #599 üzenetére
Átlagos nagy fej. Hosszúkás bármilyen irányban? Kerek? Átlagos? Nincs olyan hogy átlagos fej, ezért nincs kinézhető sisak sem nagyon. Több márka több típusát próbálgatni kell, melyik a jó.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #697 üzenetére
Pf, pénteken előttetek gurultam el ahogy látom
És most direkt betoltam enyémet tető alá, hogy ne kelljen vizes nyeregre ülni, de budai oldalon mintha nem akarna esni.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #699 üzenetére
Nem kerestem, nem láttam. Van elég motor a városban hogy ne vegyem észre őket
-
kcsa
veterán
teljesen off, de néha már beteg ami a motoros topikban megy
-
kcsa
veterán
-
-
kcsa
veterán
Saját képet nem nagyon.
De ilyen lett, ez pedig a gyári állapot.
Speciel szebb is szerintem, de nekem egyszerűen muszáj volt cserélnem plexit, mert pont olyan magasságban csapta a szelet a sisakra, hogy elképesztően hangos volt.
-
kcsa
veterán
Lefotózták az enyémet
-
kcsa
veterán
Ma is fent jártam dobogókőn a kymco-s
sorstárssalmárkatárssal. Az utat már korábbról is ismertem úgy-ahogy, de még ötvenszer felmegyek és a végén majd sztenderig is be tudom dönteniPont megúsztam a vihart, kábé negyed órán múlt - fent a hegyen szikrázó napsütés, húsz fok, lent a hegy aljában mifelénk vihar
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #797 üzenetére
Akkor elmesélném az ELSŐ utam az ELSŐ robogómmal: gyakorlatilag érdemi felszerelés nélkül (sisak volt - az is jet, de ennyi) Bp-ről hazafelé - pólóban, ahogy kell. Negyven fok szikrázó napsütés, de féltávnál hazafelé egy igazi klasszikus nyári jeges villám-zápor elkapott. Minden egyes esőcseppet és jégdarabot külön-külön is éreztem, és fájt Másnap vettem kabátot
Azóta is rendszeresen ronggyá ázok, már szinte hiányzik ha egy-két hét kimarad
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #814 üzenetére
Erről már beszéltünk szvsz, az ötszázas Beverly-k egy részének jellemzője a tünet ha jól tudom - folyamatosan alacsony hőmérséklet, emiatt magas fogyasztás. Vagy rosszul tudom?
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #823 üzenetére
Homo rúd fürdő? Ez valami pancsoló melegeknek?
-
kcsa
veterán
Kigyűjtöttem másik motor jellemzőit. Nagyságrendekkel úgysem térhet el.
Kymco Xciting 500:
Begin to open 80 - 84°C (176 - 183°F)
Fully open 95°C (203°F)Kymco Xciting 250:
Begin to open 80 - 82°C (176 - 180°F)
Fully open 90°C (198°F)Ventilátor kapcsolás:
OFF->ON Over 88-92C
ON->OFF Lower 88-92CHibalehetőségek a könyv szerint ennél a típusnál (meg kábé mindegyiknél):
Engine temperature too low
Faulty temperature gauge or thermosensor
Thermostat stuck open
Faulty fan motor switch[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Mivel anno én is nézegettem az 500as beverlyket, így utánaolvastam bel- és külföldön is.
Több helyen az jött ki hogy a termosztát a gyenge pont, és hajlamos túlhűteni a motort, ami miatt szar a fogyasztása is. Ami közös pont volt, hogy ha jól emlékszem csak és kizárólag gyári termosztáttal jó, ami viszont drága. (vagy pont nem a gyári jó? elfelejtettem )
Én megmérném a helyében valami hitelesebb műszerrel a víz hőmérsékletét (pl. amit DigitXT említett). Ha ez a része rendben, akkor csak a mutató mutat hülyeséget, ignorálható.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz longwild #880 üzenetére
Azért mondtam, hogy nem injektor mert:
- nem fulladt
- fogyasztása vállalható
- nincs hibakódViszont a jeladója alacsony hőmérsékletet jelzett.
Termosztát cseréje többeknek megoldás volt, logikusnak tűnik ott keresgélni, de a jelek alapján ez nem volt jó itt.
Persze rommá kopott motor tünete is lehet ez.
-
kcsa
veterán
válasz longwild #882 üzenetére
Ilyen mélységben már nem mozgok magabiztosan ami infót idáigmagamba szívtam:: Maga a "gyűrűzés" szinte soha nem megoldás, kivéve persze törött gyűrűk esetén. Ha a gyűrű kopott akkor már a hangerfal is az, robogó esetén a fekvő henger miatt pedig 99% hogy nem kerekre ott már juthat le olajba benzin, de itt is inkább talán csökkenne az olajszint, nem emelkedne. De ez már rohadtul sok nekem és csak tippelgetek
E85 a magas alkoholtartalom miatt alacsony kenőképességű, oldja is azokat, gumi alkatrészeket, tömítéseket tönkreteheti
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #885 üzenetére
Ha hibakód van, az a műszerfalon is látszik - felvillan a check engine. Kompressziómérés egyszerű és olcsó, egy próbát megérhet.
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #887 üzenetére
330-ért motorikusan jót, magyar papírokkal? Jó vicc
Amúgy igen, mérőóra azt jónapot, kézzel tudod hajtani a variátor felől.
-
kcsa
veterán
Ennél van professzionálisabb módszer, pár helyen vállalnak injektor diagnosztikát. De kolléga már cserélt injektort, kevéssé hiszem hogy az új is bepisil.
A kopottság nekem sem az első tippem, de már ki tudja
A problémája az olaj benzinesedése. Ez persze még mindig lehet hogy a rövid távok miatt van, ez is javaslatom volt hogy menjen egy hosszú kört olajcsere előtt/után, hogy akkor mi történik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen