-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
"Minden nap egy Talma, a Doktort távol tartja."
-
DigitXT
félisten
Huszi is talált anno a Majába vmi állítható "versenykuplungot" horror áron.
Csak ugye arra semmi szükség nincs normális használat mellett.Ha ez egy sima kuplung, gyári árban, és tapasztalatok alapján jobb annál,
én nem gondolom, hogy pénzkidobás lett volna benevezni rá, sőt - jó ötlet! -
DigitXT
félisten
OFF, de durva sztori: használtautóvásárlás, avagy az újszerű totálkáros.
huszi.gyb: akkor meg is találtad a két félét: állítható, meg nem állítható.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6421 üzenetére
A javításáááát???
Olaszoknál előfordul, hogy van angol verzió. Esetleg translate.
Meg aztán egy idő után már az alap szavakat megtanulod.Egyébként a megbízható webshopról csak annyit, hogy küldtek
egy rossz vezérműláncot (nem oldották meg a problémát), amit
ugyan visszavettek, de a postaköltséget persze buktam.
Szerk: de mégsem az fájt igazán, hanem a bénázás felsőfokon![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6426 üzenetére
Csak a szokásos: jobban szerettem volna a vételár finanszírozásáról olvasni.
Szerk: amúgy volt már korábban rendelésem onnan, és nem volt velük gond...
De ez ugye elég érzékenyen érintett: ha mondjuk magamnak rendelem, akkor
már a visszajuttatás is problémás, nem beszélve arról, hogy állították, hogy jó,
és nem volt jó. Ez ciki... Lehet, hogy jobbos fékkart azért még rendelek onnan:
aztán ha véletlenül másik motorra valót küldenek, majd reszelgetjük, LOL.kcsa: hát igen, én is vettem KÉT tömítéskészletet, hülyének is megéri alapon.
Szerk: de amúgy jogos, hisz' legközelebb is kell majd, amikor fúrni kell.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #6466 üzenetére
Lehet, hogy csak gyorsan el akarja adni, mint anno HGabor89.
Túraplexi télen jól jöhet kézlefagyás ellen, amúgy nem csípem.
Rendszám alapján késöbbi import, mint az enyém, talán 2011.
A 46000 km elrettentő lehet, de lehet 96K-ról visszatekerve, ha
olasz import. Enyémben sem hiszem a 35-t, Madisonban sem.
400-as Majáról többen beszéltek lefelé. Nehéz, lomha, esetlen.
Csomagtartója meg rémálom a lépcsővel (250-eshez hasonló).Mobilról egyelőre ennyi: kicsik a képek, de bármi motorikus baj
lehet, amit képről soha nem mondasz meg... Meg kell hallgatni,
ki kell pròbálni. Zsíros varióra érdemes ránézni nincs-e beállva:
ha nagyon pörög, és a 90-et is alig viszi, szinte tuti, hogy rossz.Ha minden rendben lévőnek tűnik, meg kell venni. Már ha olyan
az eladó, hogy megbízhatónak néz ki. (Úgy már csak a rejtett
hibák maradnak - az ugyanúgy lehet drágább példányokban is.)Ui: ha nem sürgős, tavasszal az enyém is eladó lesz, valszeg.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6533 üzenetére
Szar, fos! Mert nem Mithrilből kovácsolták a ferdeszemű törpök:
amúgy ne zavarjon senkit, hogy a gyári féknyereg is Brembo...Ja és az EBC hátsó betétem a Madisonon párezer km alatt kuka.
A tárcsát meg nem kell mondanom, mennyire görbe volt elsőre...
De a második jó! Legnagyobb buli ám bontott féktárcsa, OMG.
(Ha nem Moszkító írta volna, megesküdtem volna, hogy Dexar.)[DEBIL]
Szvsz tavasszal megkérdezem Miskát, hogy egy kis YamaLube
olajat nem tud-e lefejteni valamelyik bontott gépből, az a gyári...
[/DEBIL] -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #6535 üzenetére
Azé', mert Malossiból nincs hátsó, én meg egyformát akartam.
(Egyébként ráhibáztál, pont ebben az árban, pont innen vettem anno...)Dehogynem vettem már használt/bontott cuccokat! De könyörgöm nem
féktárcsát. Plexit. Kapcsolót. Rossz műszerfalat. De féktárcsát???
(Doboztartót, légszűrőházat, bontott első lámpát, akkutakaró fedelet.)De mondjuk gumikat zsír újat kapott, féktárcsát dettó, ahogy fékbetétet
is. Pedig mondta Gergő, amikor kivette, hogy ez még teljesen jó, kár is
kicserélni, de mondom, már cserélje ki. Legyenek párban raccsingosok.
(Azért cseréltettem a hátsót, mert nyekergett. Na most a raccsing is...)Huszi amúgy költött már a Majára rendesen (sajnos), pont az a helyzet,
hogy ha "eleget" költött rá, érdemes JÓRA megcsinálni és használni.A tuningot ugye nem fizeti meg senki. Madison is ~1 misibe benne van?
Most akkor kössem fel magam, hogy annyiból mit vehettem volna? Még
befejezem rajta, ami most hiányos, és tavasztól újra az lesz a fő gépem.
(És mivel egy seggem van, sanszos, hogy a Maja megy... Pedig amúgy
az is nagyon pipec masina... Selymesen jár, pedig egy hengeres, brutál
kényelmes az ülése, a menettulajdonságai meg, a városba bőven jók.
Annyi, hogy egy ilyen péntek délutáni gurira a hegyekbe nem vinném...)Max. akkor tartanám meg második motornak, ha 2x ekkora garázs lesz.Szerk: Madison is új hátsó telókat kapott őrült pénzért, de "megérte".
Új gumik, szintén "megérte" (csak picikét firkáltam vele, s még jó, hogy
nem a hátsó bejáratása közben, Dobogókőnál estem le a szerpentinről),
természetesen új felni az ütött helyett, új tárcsával hátul, elől meg (nagy
nehezen összeszenvedve, másodjára), egy korrekt EBC tárcsa.
Elöl gyári fékbetét, valami 7500 pénz. Hátul az EBC occó. Az kopott el.
(De ez annak is köszönhető, hogy a városban többet hátsó fékezek.)Szóval gondolom látszik, hogy féken, futóművön nem spóroltam, sosem.
Ezek olyan dolgok, amiken nem éri meg. Max. ha eladásra kell, és más
haljon meg rajta ugye. Vagy kevésbé durván: alatta kopjon el töredék idő
alatt. Talán ezért is ritka az új/szerű gumival eladandó motor. Fillérbaxás
de eladják róla jó használtat/kap szart. Nem mindenkinél, de láttam már.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6536 üzenetére
Sőt, ha nyáron a 2-es útról nem hazavisszük, hanem elegánsan taszajtunk
rajta egy nagyot, úgy nagyjából északnyugati irányba, mennyivel több pénz
maradt volna mostanra? (De mennyivel kevesebb élményünk lett volna...)Nem beszélve a fórumhozzászólások számáról. Mindenki csak unatkozna?
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #6541 üzenetére
Mert amikor megveszed, rögtön tudod, hogy SOPO gyártmány, mi?
Egyben sosem volt egy misim motorra... Évek alatt költöttem rájuk.
Gyanítom, hogy se a 650 Burgit, se a Varát nem ~300K-ért vetted...Amúgy jogos! Nem kell motorozni, meg rákölteni! Félre kell tenni,
aztán 60 évesen megveheted a Harley-t, ha még lesz kedved hozzá.Asszem hanyagolom a topikot egy kicsit, rámfér már a pihenő.
Az ember abból főz, ami van. Vagy hitelből csinálja a vacsorát: LOL. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6569 üzenetére
Azért ott volt, hogy még...
MÁS: Madisonon az esés csinált pár olyan kárt, ami eddig nem tűnt fel,
noha rögtön írtam, hogy valami mintha nem stimmelne a kormánnyal...
Itt-ott eltört még ez-az: utaslábtartó sem csak darálódótt, nyomódott is.Viszont a motor jó erőben van, de egy picikét dúsítani kéne az alapjárati
keveréken, mert melegen is vissza-visszadurrog (motorféken), hidegen
viszont... tömeget lehet vele oszlatni. Ha direkt visszatolom a szívatót.
(És persze HA kiveszem a hangtompítót.) Valaki okos vizsgahelyet?
Bár amíg a fék is szarakodik, meg a xenon is benne, minimum diplomást!
Úgy érzem, megint lesz mit csinálni télen (tavasszal meg vizsga 2017-ig).5,7-es fogyit betudom a hidegnek, hiszen annyira nem hajtottam most. -
DigitXT
félisten
BUÉK. Megvolt az idei első motorozás: tegnap szerettem volna kanyarodni
egy nagyobbat. De az akku nem szeretett volna. (Mára picit hideg lett, szóval
csak melóba gurulás/röfögés/durrogás, benzinszintmérő tesztelés fért bele...)Apropó benzinszintmérő. Szépnek szép, meg nagyjából gányolva bekötni is
sikerült (a csóróságjelző pl. az, hogy a háttérvilágítás átvált fehérről narancsra,
csak egy relé kellett hozzá: volt még otthon), DE: összességében nem vagyok
vele nagyon megelégedve, mert túl gyors. Leköveti a lötyögést. De durván. Úgy
néz ki, hogy telitankkal kigyorsítva, rögtön pörög le a számláló LOL. Jó persze
tudom, hogy sokat eszik a kecske, de azért nem ennyit. Aztán visszatölt, mi?Szóval egyelőre ez van. Kormány megcsavarozva már használható, fék fog.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6756 üzenetére
Azért kell előbb a Maját is életre kelteni. (Egyedül elvagyok a Madisonnal.)
Grillo: szívesen megcsinálnám én, ha tudnám, de félek, hogy ha a szerelők is
csak pingvineztek, ott a házi barkács/gányolás/ötletelés vajmi keveset ér...Amúgy csiripelték a madarak, hogy a Kymco "kész". Nexus ha még megvan?
De amúgy nem is holnap kezdődik a tavasz, szóval csak egy kósza ötlet volt!
Bogyóéknál bezzeg tegnap is tavasz volt 15 fokokkal: igazi motoros idő.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mondjátok, hogy mindenki motorozik, azért van ilyen pangás.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6767 üzenetére
Most nézem a kisrobisban meg zajlik az élet. Nem olvastam, mert Samu
már megint az ember idegein kezdett zongorázni, a sisaktémával, de láttam,
volt kis pittyputty. Most meg wolfnet... Vmi front van? Ezt a linket inkább ide.
Bár ide ugye nem ír senki, aki rendszám nélküli 125-össel járna.Ugye nem?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Akkor kicsit OFF-olok, ha nem baj.
330-cal az árokba: Lamborghinivel!
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6772 üzenetére
Jaja, és még milyen rendes típus, hogy porráégés előtt hagy kiszállni.
Ellentétben a Carrera GT-vel, aminek a tankja közvetlenül az ülés mögött...Mindegy. Azt hitték a srácok, hogy ez a versenypálya. Vazze. Az M7-es...
Látszik, hogy valami megdobja, hát onnantól b*szhatja a 330-at. Sz*pás. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Jelentem, Majában 3 dl rátöltésétől már mérhető normál olajszint,
ergo nem volt csont száraz, és hiába állt egy hónapot, pöcc-röff.
Mindjárt nekiesek a szimeringnek, aztán jöhet az olajcsere, és GO!
(Igaz, az időjárás nem túl baráti, szóval nagy száguldás nem lesz.)Mit vártam: "ködd" van.
-
DigitXT
félisten
Jaja, enni nem eszi, csak csorgatta, de már (ahogy huszi is írja) a vétel óta!
Ugye az első napon nyekergett a hajtás, szétkaptam, és láttam ezt azt...Most beraktam az új szimeringet, így elvileg pöpec, már csak azon parázok,
hogy nem pontosan a "szintbe" sikerült raknom: picit beljebb ment (fél mm):
ha most emiatt fogja összefosni magát, akkor verhetem a fejem a falba.Amúgy pöcc-röff, fékez, világít, kényelmes, s még műszakija is van.
Hawaii.Szerk: mivel kint volt a szimering, néztem, hogy DID vezérműlánca van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ugyan. Én is szoktam ilyesmivel szívni, hogy ezt a csavart még akkor kellett
volna becsavarni, amikor... Vissza az egész. Jó, nem az EGÉSZ, nem 5 óra:
de hosszú perceket el lehet cseszni a bénázással. (Most inkább feliratoztam
az alkatrésztároló tetejét, hogy melyik csavar, milyen sorrendben, honnan.)Ui: jól megy a Maja, de elfelejtettem már, hogy 100-nál már nem túl virgonc...
Voltak jóképességűek a Lágymányosin. Hagytam őket menni inkább.
Amúgy simán tudtam ~ugyanazt a szabályos tempót jönni mint a Madisonnal.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #6805 üzenetére
Cserébe zsufi a garázs.
-
DigitXT
félisten
A kép címe: icipici GPS icipici tartója
Let the image flood begin:
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6895 üzenetére
Amúgy ez a nicasilos cucc egyáltalán fúrható? Vagy félreértettem a leírásod?
Szerk: mármint értem én, hogy most jó lesz, a későbbi* fúrást meg sz@rjuk le.*: tekintve, hogy a gépsárkány MINIMUM 55K-t elment ezzel a gyári hengerrel.
(És ki tudja, mennyit ment volna még, ha nem "eszik homokot" szerencsétlen...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát, volt egy két kiszakadt gumialkatrész, amire kicsit későn derült fény, igen,
pl. a szerelő cserélt egy ilyet nyáron, de volt ott más az EGR rendszernél, stb.
Egyikért mondjuk én szóltam, hogy milyen hangja van ennek: ez normális?Szerk: na, huszi közben kifejtette. A végén mondjuk passzolom, hogy honnan
szívott falsot, ha amúgy a karbi javításával megoldható volt/lesz a dolog.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6903 üzenetére
Szerintem azért azt észrevettük volna. Én nem láttam sérülést rajta,
igaz, alá nem feküdtem. De majd ha megmutogatja, akkor tudni fogod.Amúgy meg utólag már késő bánat. Engem inkább az bosszant, hogy
mondod a szerelőnek, hogy nézze át, meg cserélje, amit kell, erre ezt
telibesz*rja, és visszaadja a motort úgy, hogy nagyon nem kerek.És ez nem először történt: Madisonon is balra állt a kormány, ugye.
Mindegy. Észre kellett volna vennie; vagy nekünk kéne szerelői vizsga.Ui: én is elszöttyögnék "szerelgetéssel" ~4K/óra díjért. Lehet, futná egy
nagyobb/jobb/fiatalabb motorra. Kerestem ABS-est, de arany árban van,
ha van. Eleve kevés típust találni: talán a T-max tetszene, de 2 MFt-ért?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs