-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Milyen ügyesen megfogalmazták a fiúk:
"Kevés fő elemből áll: van két kúpos ékszíjtárcsa pár, a röpsúlyos tengelykapcsoló (a variátor), ami gázadásra ráengedi a hajtást a hátsó kerékre, illetve egy véghajtás. A tárcsapárok állása határozza meg az áttételt, az első, a meghajtó tárcsapár nyugalmi helyzetben teljesen nyitott állapotban vannak"
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #10068 üzenetére
Városi hidegindítások (a te példád szerint öt kilométerenként) nagyobb megterhelést jelentenek mint ez itt.
Szerk.: most nézem hogy átlagsebesség, tehát egyenesben lehet 65-70, kanyarban persze lassabb. De ha te kanyarban is mész hetvennel mások között, nem is értem miért nem vagy ott?
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #10072 üzenetére
Persze, csak a tiéd nem egy 50-es robesz, aminek eleve maximum 60-70 a vége, 12" kerékkel
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10152 üzenetére
Mindenkinek megvan a maga betegsége
-
kcsa
veterán
Szerintem említettem már, de most jött megint Louis hírlevél. Még mindig viccesnek tartom az LSL márkájú fékkart és bukógombát
-
kcsa
veterán
de hogy "szakmai" hozzászólás is legyen: rendeltem egy ilyet, csak szólok, hátha valakinek még jól jön egyszer - rajtam kívül is . Régóta piszkálja a fantáziám.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Engem SL mercis akart mindenáron elengedni, azt hitte le akarom gyorsulni
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #10181 üzenetére
Múlt hónapban vettem Alpine Worksafe-t (motoros árát nem vagyok hajlandó kifizetni). Azóta egyébként jelentősen kevésbé zavarnak a hangok is, a szélzaj magas tartományát szinte teljesen elnyomja, és ettől még simán lehet beszélgetni benne, még zene is belefér BT fülessel. (igen, tudom: füldugó+zene kombó nem a hosszú túlélés garanciája )
szerk.: az lemaradt, hogy a fentit a komfortra reagálva szántam
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #10185 üzenetére
Amúgy b.ssza meg, visszajött a torpanásom nekem is. De most már megvárom amíg megjön az utolsó hiányzó alkatrész variátorhoz (hogy rohadnának el a digó tuningalkatrész tervezők, hogy képesek voltak másik variátor-persely méretet tervezni a k.va variátorukhoz), ha így se jó akkor még valami csodát kell tenni.
-
kcsa
veterán
Ma reggel versenyeztem valami NC750 Hondával. Ahhoz nem vagyok elég képzett ideológiailag, hogy a pontos típust felismerjem.
És igen, a vezetője tudott a versenyről.
A következőképp nézett ki: lámpától kilő (!!), természetesen lehagy, majd a következő lámpánál utolérem, és le is hagyom, mivel ő már kénytelen fékezni/megállni, én pedig ismerem a váltásokat a környékünkön. Majd ezt még kétszer. Okos
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #10244 üzenetére
Biztos lehetsz benne hogy jobban indul mint a libakergetőd.
Az egész egyébként nem teljesen a fenntartási (adó+kötelező+műszaki) költségekről szól, mert hiába dupla akkora a fix költsége, ha egy évre levetítve 5 vs. 10k-ról beszélünk - inkább arról, hogy van erőtartalékod, és ha feltévedsz mondjuk az Árpád hídra, vagy valami nagyobb sebességű szakaszra, nem akarnak mindenáron megelőzni és kinyírni.
-
kcsa
veterán
válasz lehella #10246 üzenetére
Jepp, én 50-essel kezdtem vagy nyolc éve, már akkor is karcoltam alulról a 100 kilót, de azonnal nyilvánvaló lett, hogy az ODA és NEKEM nem lesz jó. Bejöttem vele kábé két hétig, aztán elfogyott a bátorságom: egy darabig (~fél év) 125-el jártam, aztán azonnal 250.
Párszor már leírtam, de most is tartom hogy 250 a legjobb városi-elővárosi közlekedésre.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #10276 üzenetére
Kb., ahogy DigitXT írta: a halál se fog kisköbcentis motorral váltogatni ezerszer, és mivel én dugózok folyamatosan, ezért biztonságosabbnak is érzem a váltás hiányát. Valami nagyobbacskával lehet hogy váltogatni sem kell annyit, de a fenntartási költségei sem épp azonosak.
És ott van az én csomagtartó-perverzióm is, plusz a viszonylagos védettség eső és szél ellen.
Ezért való ez ingázásra, és aki mást mond az önigazolást keres.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #10281 üzenetére
Nevezhetjük hobbinak is amit ő csinál: szívesen babrál, szerelget, fejlesztget. De attól még ingázásra használja, és ebben speciel száz százalékban egyezik vele a véleményem, hogy csak ez, és semmi más.
Ha hétvégente elugranék egyet kirándulni, vagy túrázni járnék motorral, én sem robogóval járnék.
Ha meg félévente egyszer elmegy egy nagyobb távra - hát arra meg valami mást (is) tartani, elég nagy luxus
Néha nekem is hiányzik a visszaváltás érzése, de ezt bőven kárpótolva érzem a többi előnnyel.
szerk.: kollégám most csinálj motoros jogsit, kérdezgette hogy mi lenne a jó neki. Fiatal srác, látom, érzem rajta hogy szívesen járna valami sportosabb váltós járművel. De mivel 1) a költségvetése alacsony 2) bevallottan ingázni szeretne, megpróbáltam rábeszélni robogóra. Aztán meglátja hogy mennyire lesz sz.r
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10284 üzenetére
Nem te vagy ugye az egyetlen motoros topikban sem, aki motor mellé tart egy robogót is
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #10288 üzenetére
Aztán lehet valami turbós xciting volt 700-as hengerrel, van erről videó neten. Lett volna meglepődés
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #10290 üzenetére
Kedvenc jármű-tuning-kategóriám, úgy hívják hogy sleeper. Ránézel és egy koszlott G Astrát (xcitingot) látsz, de valójában...
@Grillo: Szépvölgyi úton minden nap látok egy hasonló arcot, piros Nexus, öltözet azonos.
De nem ítélek el senkit, két napja én is így járok, egész egyszerűen nem bírok mást magamra húzni sisakon kívül.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Nyilván, ha ez a munkám, vagy kifejezetten sokat kell kétkerekűvel városban járni, óvatosabb vagyok, ennek megfelelően öltözöm. (vagy nem) De 40 fokban csak be, és hazáig megyek. (tudom, statisztika, legtöbb baleset a lakhely környékén történik, stb.), és rettentő mód gyűlölök öltözködni indulás előtt negyed órát, annyi erővel inkább jönnék kocsival.
Én is odab.sztam magam tavaly, mondhatni nem tanultam. Pedig de, eddig is óvatosnak vallottam magam, azóta még inkább.
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen